Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 8039 Venator-Class Republic Attack Cruiser

2011.10.06. 16:00 - tutuka

Gergő egy (számomra) brutális méretű Star Wars készletet mutat be nektek. Soha nem kérdeztem még meg, de mindig meg akartam: vannak olyan SW készletek, amelynek van B-modellje? Mert ugye ebből a kockaszámból bármi kijöhetne.  

Az egyetlen Clone Wars témájú készletemet szeretném bemutatni az elkövetkező pár sorban, mely egyben az eddigi legnagyobb Star Wars készletem is. Az utobbi kb 10 évben kizárólag már csak a Star Wars legokat gyűjtöm, úgy érzem ez is bőven elég nekem, bár sokszor szemezgetek más készletekkel is. (Várom már hogy legyen egy fiam/lányom akinek megvehetek büntetlenül bármit)

Elég teher is ez nekem, a legok amúgy sem a legolcsóbb játékok, de a Star Wars licenszelt készletek kiváltképp nem azok. Amikor megjelent a Star Wars rajzfilm sorozat és természetesen a hozzá tartozó lego készletek a boltok polcain, tudtam, hogy ebbe nekem már nem szabad belevágnom, elég lesz a filmes készletek. De aztán jött egy kihagyhatatlan lehetőség. A 8039-es készlet amiről még csak álmodozni is nagyon nagyon félve mertem, hogy valaha is a kezembe kerülhetne, sikerült az eredeti ár feléért bontatlanul, vadi újonnan beszereznem. 

I. Alapadatok

Neve: Venator-Class Republic Attack Cruiser
Sorozatszám: 8039
Témakör:  Star Wars
Altéma: Clone Wars
Kiadás éve: 2009
Kockaszám: 1170
Minifig: 5
Ára: én akciósan 25000 Ft-ért vettem, több helyen is néztem és 37000 – 44000Ft között kapható.

II. Mi van a dobozban?

Hát a zacskókat nem számoltam meg, de volt egy jópár. Ami nekem furcsa volt, hogy kibontottam mind és külön kupacokba borítottam őket, de teljesen összevissza voltak szétszórva. Már az elején a figurák darabjai is, kb minden zacskóban volt egy test, vagy fej, vagy láb. És persze az adott figura testrészei egymástól a lehető legmesszebb. Jó az megvolt, hogy az apró és nagyobb darabok külön külön, de még az egyfajta kockák sem egy zacskóban voltak. Nem tudom ez máskor is így szokott lenni, vagy csak egy ekkora készletnél ilyen feltűnő, de én erre nem emlékszem és sokszor zavaró volt, voltak néha jó 10 perces keresgélések, amikor kerestem valami kis darabot, ráadásul már 4 db megvolt és az ötödik nemhogy a közelében nem volt, de ott találtam rá ahol a legkevésbé gondoltam, vagy számítottam volna.

III. Játékmenet

Nem volt kétperces az összeépítési móka, összesen három és fél órát vett igénybe, de megmondom őszintén minden percét élveztem, és hatalmas lelkesedéssel raktam össze eddigi legnagyobb Star Wars készletemet.

Az egész hajó egy masszív technic vázra épül, és kapott egy kihajtható fogantyút is ahol meglepő módon nagyon stabilan meg lehet fogni, és megtartja az igen csak nehéz hajtó. Olvastam máshol, hogy sokszor kifogásolják, ha technic vázra épül valami, én az AT-AP lépegetőmnél is hasonló megoldással találkoztam és nekem nincs semmi bajom, sőt így sokkal tartósabb egy nagy felépítmény, mintha csak a szokásos kockákból állna, és igazából sokszor kívülről nem is látható ez a váz, ahogy esetünkben sem. Bár a hajóhíd és környéke kissé lötyögősre sikeredett, ez nem kimondottan tetszik, de mindenhol máshol masszív és erős a hajó.
Tetszenek az apró részletek benne, mint Palpatine irodája,

 a rejtett raktérszoba az iroda mögött, vagy a mentőkabin,

meg a forgatható ágyú, ami akaratlanul is egy klasszikus kalózhajót juttat az eszembe. 

A készlet elsősorban a Clone Wars-os altémát gyarapítja, de számomra teljesen beillik, mint a III. rész egyik hajója, így akár azokkal a készletekkel is nyugodtan játszható együtt.

IV. Értékelés

Minfigek: 6/10 Megmondom őszintén, nem jönnek be ezek a clone wars-os nagy szemű figurák. Olyan legoidegen fejük van. Bár Palpatine haja érdekes, ilyen frizurám még nem volt, és a katonák is jól néznek ki sisakban.

Talán egy csillagromboló legénységének az 5 fő kicsit szerény mennyiség.

Kockák: 10/10 1170 kocka, akár hogy is nézem nem kevés. A szürke szín egyértelműen a domináns, de előfordul, piros, kék, homokszín és egyéb is, azt hiszem egyáltalán nincsenek specifikus kockák, bármelyik bárhol máshol is felhasználható. Bár én nem hiszem hogy valaha is mást építenék belőle. Vegyesen vannak nagy panelek és apróbb darabok, és rengeteg technic elem is helyet kapott a dobozban.

Játékélmény: 10/10 Hatalmas élmény volt összerakni melynek, ahogy korábban is írtam minden percét élveztem. Azóta folyamatosan előveszem, gyönyörködök az apró részletekben.

Ár: 6/10 méregdrága, egyrészt mert licenszelt termék, másrészt mert ugye baromi nagy, úgy gondolom nem az a készlet amit az átlag magyar megengedhet magának, én is hihetetlen szerencsés vagyok hogy fél árért meg tudtam venni. Megmondom őszintén ez a készlet számomra már a megjelenés pillanatában a soha nem engedhetem meg magamnak kategória volt.

Összesen: 8/10

V. lásd még

- elemlista
- építési útmutatók: 1. 2.
- modernkori TV reklám
- az építkezés fázisokban
- van akinek semmi sem elég nagy

| A képeket a Bricksetről kölcsönöztem |
| Összeállította: Anak |

Címkék: kritika star wars lego gergő 2009 8/10 clone wars olvasó játszik 8039 venator class republic attack cruiser

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr713247848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtomTej 2011.10.06. 22:37:15

@tutuka: Mint, ahogy itt ( kockagyar.blog.hu/2011/06/22/technic_vagy_star_wars_minek_valasztani ) már írtam, a technic SW készleteknek van B modellje. :)

BorZol 2011.10.06. 22:49:38

Már az is csoda hogy minifig scale! Én eddig egy 900valahány (6209) és egy 1485db-os sw-t raktam össze úgy, hogy nem rajongok érte. Mivel jó játék a LEGO a végén még tetszett is volt is benne munka rendesen. Egy délelőttöt simán "felfal" egy ilyen készlet. Az sw-ben előre forgatókönyv szerint lehet játszani, vagy azért mehet a téma ahogy tetszik alapon :D

A gyerekeim akik nem is látták az sw filmeket (csak a III-at) igen jól pörgetik Yoda mestert, akinek minden sikerül .Érdekes hogy jól adják a szerepeket.
Egy ilyen hajó ha csatázik (nem tudom ki az ellenfele) nem sajnálja a gazdája? Ráadásul még lehet a ház dísze is valami pormentes vitrinben ,hogy essen le a vendégek álla.

A múltkor egy filmesztéta azt mondta "hogy az S-W szerint az Univerzum olyan nagy ,hogy az emberiség az csak a faj egy párlata" Ilyen elven leszállhat egy -egy S-W csatahajó egy jólszituált city-ben "rendetrakni"

Llew 2011.10.07. 09:11:41

Nem tetszenek ezek a hibrid megoldások a lekicsinyített nagy járművekkel, meg a játszhatóság miatt belenyomott figurákkal.
A Halálcsillag film jeleneteket visszaadó, már-már karikatúra szerű megvalósítása sokkal jobb ilyen szempontból szerintem.
Palpit nyilván be kellett nyomni valahova, de valahogy nem illik ide.

Remélem egyszer rendesen rámennek a prequel UCS-k kiadására és akkor kiadják ezt a Venátort is, mert személy szerint sokkal jobban nézne ki, mint a most kijött SSD.

melee sc 2011.10.07. 10:13:20

Igen vannak set-ek amiknek van B modelje:

static.licit.hu/img/b/d/e/404358/1311932570_Lego_StarDestroyer.jpg

ennek a csillagrombolónak a B modelje 2 set. Egy falcon típusú hajó az Outrider és egy T-16 Skyhopper.

Ha hozzájutnék ehhez a sethez tuti a B modellek állnának a polcon és nem a destroyer

gzu87 2011.10.07. 17:36:38

Hm ez igen szép darab bár én nem szeretem ha van benne minifig egy ilyen nagy csatahajóban mert az illúzió romboló a méretarány miatt. A héten én is beszereztem egy szép darabot egy V-19 Torrente fightert majd írok róla egy kis végigjátszást.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...