Imádom, hogy a LEGO ennyire jó kézzel választ magának kreatívokat/ügynökségeket magának, mikor reklámokról van szó. Hogy valóban kreatívot, ügynökséget (vagy valami egészen mást?) választottak maguknak, azt sajnos nem tudom, mint ahogy azt sem, hogy a mai posztban bemutatandó képek milyen kampányhoz készültek – lévén nem vagyok túl járatos a reklámiparban. Kicsit olyan érzésem van, hogy a cég ezen (és ehhez hasonló) mutatványai direkt egy olyan közegnek és közönségnek készültek, mint például ez a blog is itt, vagyis óriásplakátokon, meg a Kiskegyed lapjain sosem fogunk találkozni ilyen hirdetésekkel.
Jacques Denain, Nicolas Dumenil két munkája pont azt ragadja meg a LEGOban és a legózásban, ami nekem a legfontosabb: a képzelet és az absztrakció. (Ezért írok például ilyen provokatív jellegű posztokat.)
Szintén (?) a TBWA ügynökségtől (TBWA Costa Rica) kerültek ki az alábbi lego-feladványok. Nagy ötlet, szép plakátok. (Lehetnének ilyenek megfejetetlenül is!)
| via I believe in Advertising | A képeket többen is beküldtétek, nem emelnék ki külön senkit, hanem csak egyszerűen köszi! | Valamennyi kép megnő kattintásra! |