Ugye Önök is tudják, hogy kiváló busziparunk nemcsak a baráti Szovjetunió testvéri népei számára állnak rendelkezésre?
Utazzon hát Ön is – bárhol is legyen a világban, akár Hawaii-on – Ikarus busszal! Az alábbiakban szemléltetett városi, helyközi és távolsági autóbuszainkról érdeklődjön az ügyfélszolgálatnál (további képekért pedig klikkeljen a különböző buszok típusjelzésére)!
|  | Ikarus 211 | 
|  | Ikarus 212 | 
|  | Ikarus 216 | 
|  | Ikarus 250 Távolsági autóbusz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Szovjet szabványnak megfelelő | 
|  | Ikarus 250.59 Nemzetközi távolsági busz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Légkondicionált | 
|  | Ikarus 254 Luxus turistabusz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Az Ikarus prémium autóbusza | 
|  | Ikarus 255 Távolsági autóbusz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Néphadseregünk csapatszállítója | 
|  | Ikarus 256 Belföldi távolsági autóbusz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi A legnagyobb darabszámú típus | 
|  | Ikarus 260 Városi autóbusz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő padlómotor) Váltó: Automata (Voith) Két ajtós, helyközi kivitelben is létezik | 
|  | Ikarus 260T Szóló városi trolibusz Hossz: 11m Motor: GANZ (600V egyenáram) Elektronika: GANZ Többféle elektronikával és motorral szerelhető | 
|  | Ikarus 263 Városi autóbusz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő padlómotor) Váltó: Kézi Szovjet szabványnak megfelelő | 
|  | Ikarus 264* Városi autóbusz (prototípus) Hossz: 11m Motor: MAN (fekvő farmotor) Váltó: Automata (ZF) Részben alacsony padlószintű | 
|  | Ikarus 266 Helyközi/elővárosi busz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Vidékeink közkedvelt autóbusza | 
|  | Ikarus 290 Három tengelyes repülőtéri busz Hossz: 14m Motor: RÁBA (padlómotor) Váltó: Kézi A ferihegyi óriás | 
Az Ikarus 200-as termékcsalád gazdag választékában minden fuvarozó megtalálja a megfelelő kivitelű autóbuszt.
Valamennyi gépjármű moduláris rendszerű, s egyes prototípusoktól és különleges járművektől eltekintve mindegyik az alábbi négy alváz valamelyikére épül, nagyban leegyszerűsítve a járművek karbantartását:
 8.5m padló/farmotoros --- 11m padlómotoros --- 11m farmotoros --- 12m farmotoros
További műszaki részletekért keresse szakembereinket!
*Valójában 264-es nem létezett, csak 284-es, részben alacsony padlós, tolócsuklós városi busz. Igaz, abból volt troli is.


 
	 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                













