Ugye Önök is tudják, hogy kiváló busziparunk nemcsak a baráti Szovjetunió testvéri népei számára állnak rendelkezésre?
Utazzon hát Ön is – bárhol is legyen a világban, akár Hawaii-on – Ikarus busszal! Az alábbiakban szemléltetett városi, helyközi és távolsági autóbuszainkról érdeklődjön az ügyfélszolgálatnál (további képekért pedig klikkeljen a különböző buszok típusjelzésére)!
![]() | Ikarus 211 |
![]() | Ikarus 212 |
![]() | Ikarus 216 |
![]() | Ikarus 250 Távolsági autóbusz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Szovjet szabványnak megfelelő |
![]() | Ikarus 250.59 Nemzetközi távolsági busz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Légkondicionált |
![]() | Ikarus 254 Luxus turistabusz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Az Ikarus prémium autóbusza |
![]() | Ikarus 255 Távolsági autóbusz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Néphadseregünk csapatszállítója |
![]() | Ikarus 256 Belföldi távolsági autóbusz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi A legnagyobb darabszámú típus |
![]() | Ikarus 260 Városi autóbusz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő padlómotor) Váltó: Automata (Voith) Két ajtós, helyközi kivitelben is létezik |
![]() | Ikarus 260T Szóló városi trolibusz Hossz: 11m Motor: GANZ (600V egyenáram) Elektronika: GANZ Többféle elektronikával és motorral szerelhető |
![]() | Ikarus 263 Városi autóbusz Hossz: 12m Motor: RÁBA (fekvő padlómotor) Váltó: Kézi Szovjet szabványnak megfelelő |
![]() | Ikarus 264* Városi autóbusz (prototípus) Hossz: 11m Motor: MAN (fekvő farmotor) Váltó: Automata (ZF) Részben alacsony padlószintű |
![]() | Ikarus 266 Helyközi/elővárosi busz Hossz: 11m Motor: RÁBA (fekvő farmotor) Váltó: Kézi Vidékeink közkedvelt autóbusza |
![]() | Ikarus 290 Három tengelyes repülőtéri busz Hossz: 14m Motor: RÁBA (padlómotor) Váltó: Kézi A ferihegyi óriás |
Az Ikarus 200-as termékcsalád gazdag választékában minden fuvarozó megtalálja a megfelelő kivitelű autóbuszt.
Valamennyi gépjármű moduláris rendszerű, s egyes prototípusoktól és különleges járművektől eltekintve mindegyik az alábbi négy alváz valamelyikére épül, nagyban leegyszerűsítve a járművek karbantartását:
8.5m padló/farmotoros --- 11m padlómotoros --- 11m farmotoros --- 12m farmotoros
További műszaki részletekért keresse szakembereinket!
*Valójában 264-es nem létezett, csak 284-es, részben alacsony padlós, tolócsuklós városi busz. Igaz, abból volt troli is.