|
Vagyok ugye én, aki lustaságból nem tesz semmit, ha hiányos dobozzal verte meg a sors, de egészen biztos vagyok benne, hogy vannak köztetek olyanok (talán nem is kevesen – az általatok küldött levelekből ezt érzem), akik valamiért nem mernek cselekedni. Tök érthető reakció ez, hiszen honnan tudhatná az ember, hogy egy dán céggel milyen nyelven és hogyan kell levelezni, ráadásul itthon szinte csak rossz tapasztalataink lehetnek az ilyesfajta szolgáltatásokról, hiszen hogy mást ne mondjak, tíz esetből legalább hét alkalommal meglehetős magas lóról beszélnek hozzánk (szerencsére ez változóban van).
Kaos2kapitány kipróbálta, hogy mit tud a LEGO customer service és ezt alaposan dokumentálta is. Látni fogod, semmi ördöngösség nem kell a boldogsághoz, szóval felesleges a para, sőt. (Ez a "sőt" a poszt végén értelmet nyer.) Olvassátok végig, mennyire egyszerű menet, aztán pótoltassátok, ha van mit, nem fogorvos ez!
A múltkori poszton felbuzdulva, igénybe vettem a Lego szervízszolgáltatását.
Történt ugyanis, hogy tavaly vásároltam egy 4996 Beach House-t, aminek összerakása közben véltem felfedezni, hogy hibádzik egy 2x4-es fekete tető (slope brick)elem, illetve egy 1x8-as sárga lapos (plate). Igen felidegesítettem magam, aztán jól kipótoltam ömlesztett kockáim közül.
Ennyiben maradt a dolog 2011.06.09-ig, amikor is megírtátok a fent emlegetett szervizes posztot.
Link megnyitás, készlet keresés, elem kiválasztás, elküldés. Jött is az e-mail, először angolul:
Másnap pedig magyarul:
És a hetedik nap után…..
Igen boldog lettem. A „szülővárosból” kaptam levelet!!!
Pattogtatható boríték, benne levélke, benne zacskó, benne a hiányzó két darab kocka.
És ezt az elismerést figyeljétek:
Megéri rendszeres fogyasztónak lenni :D