Talán emlékeztek még Gézára. Azóta kiderült, Géza is csak ember. Méghozzá olyan ember, aki úgy épít házat, hogy: "Gizi, ez itt a telek, amire építkezünk. Kell egy műhely meg egy garázs, az ennyi helyet foglal, a maradék lesz a ház". Miért is? Hát mert Géza a kapuzárást úgy védi ki, hogy szívvel-lélekkel beleveti magát (és a családi költségvetést) az autóbuzulásba. Az építkezésnek még nincs vége, de műhely már van. És benne szerelnivaló.
Először is Géza (mármint a családi bt) lízingel egy fehér furgont. Ezzel szállít minden szart (tégla, parketta, csempe, ágy és hasonló luxus) és minden jót (repedt kipufogódob, rozsdás motorblokk, stb.)
Ha tetszik, amint meglesz vele a 300.000 kilométer, akkor megkímélt állapotúan, 56.000-es óraállással megveheted (addig csak LDD fájlt tudok ajánlani).
Aztán Gézának van egy udvara, ott tárolja a hobbiautót (a hétköznapokon az asszonyéval jár, mert a sajátja épp nem fér ki), az utánfutót, a közterületes ismerőstől kölcsönkapott kompresszort. Az udvar betonozása még nem készült el teljesen, azért van ott az a betonkeverő is. A kerítés meg hozott anyagból készül, hát ilyen lett, na!
Mert a lényeg mégis csak a műhely! Ott van akna és emelő pad, munkaasztal, az obligát magnó, oszlopos fúró, satu, egyéb szerszámok, legalább egy, a kerületi veterán gumifüstölésen nyert plasztik serleg, mindenféle szerszám, sok kacat, versenyruhák, sisakok, néhány szétszedett, javításra váró jármű, stb.
És Géza talpig ember. Mindig tudja, mi az életbevágóan fontos. A múltkor is csak azért nem jutott a csatornadíjra, mert hát Riminiben eladó volt ez az 1987-es évjáratú, limitált szériás 1496-os versenyautó-roncs*, egyszerűen nem lehetett otthagyni:
Jó, kicsit hiányos, nincsenek meg a szoknyái, hiányzik a farlemez is, a spoiler darabokban hever, újra kell majd hegeszteni mindkét B oszlopot, de Géza ilyenkor is olyan ember, mint te meg én: ami hiányzik, beszerzi Bricklinkről:
Ja merthogy Géza azért értelmiségi, tehát a műhely egyik része iroda és dolgozószoba is egyben, számítógéppel, telefonnal, és témába vágó falidísszel:
És akkor most meg tegye fel a kezét az, akinek nincs a családjában legalább egy Géza!
*A 1496-os igaz története az, hogy kockánként lett összevásárolva három helyről, tehát az a legvalószínűbb, hogy egyetlen darabja sem egy eredeti limitált szériás 1496-os készletből származik. Magyarán ez a kocsi igazából nem veterán, csak replika.