Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 8404 Public Transport Station

2011.01.03. 06:30 - tutuka

Önző leszek és egy olyan végigjátszással kezdjük az évet, ami engem nagyon érdekel, az éves beszerzési-listámon is előkelő helyen áll (tavaly többször is megpróbáltam beszerezni külföldön – végül nem sikerült). A Stonedraider által végigjátszott 8404 a tavalyi évben az egyik legtöbbet emlegetett készlet volt a blogon.  A poszt végén többetek kérésére véleményt is nyilváníthattok. Ha tetszik, akkor ezt a jó szokásunkat megőrizzük a jövőre is. (Azonban egyelőre nem sikerült megoldanom azt, hogy Ti is pontozzatok. Ha valaki tudna olyan ingyenes és nem korlátozott szolgáltatást, amely képes a szavazatok rögzítésére, átlagolásásra, majd megjelenítésére, az ne tartsa magában. Valami olyasmi kellene, mint a blog.hu sajátja, de úgy, hogy az alkalomszerűen legyen beágyazható.)

I. Alapadatok

Neve: Public Transport Station
Sorozatszám:  8404
Témakör:  City
Altéma: Traffic
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: 864
Minifig: 6
Ára: 30-40.000 (ez 34e volt)

 

 

II. Mi van a dobozban?

7 zsacskó, 5 füzet, a doboz a szokásos túlméretezett. A matricalap meg volt gyűrődve, pár rendszám bele volt ragadva az útmutatókba. A hátoldalára legalább egy házat odarakhattak volna, tehervonat mellett ritkán szokott járni villamos. értem én, h ez is sín, az is sín, de akkor is.


| forrás |

III. Játékmenet

Most karácsonyra kapta a nagyobbik fiam tőlünk meg anyáméktól közösen, úgyhogy gyertyagyújtás után lett kinyitva olyan 5 körül. Lacafacázásra nem volt idő, mert záros határidőn belül az unokatesómékhoz kellett jutnunk.

Doma, a fiam, természetesen inkább az öcsémtől karácsonyra kapott síneket akarta összerakni, én nekiláttam a villamosnak, a tesóm meg a busznak. Aztán csatlakozott a feleségem is, összerakta a boltot, végül anyám is beszállt, pedig őt még életetemben nem láttam legózni, de mivel idén épp gyertyagyújtás elöttre esett a szokásos karácsonyi veszekedés, leült hogy megnyugdjon, és összerakta az utcaseprő kistehert.

Ergó részletesen csak a villamos építéséről tudok beszámolni, de amúgy is az volt a lényeg:) A megosztott munka miatt a zacskókat nem kevertük össze, mindenki elvette ami kell és kibontotta.

A villamos masszív, a kocsiszekrényeken alul-felül található utánfutótartó elemek jól fogják össze, a gyerek gond nélkül viszi kézben vagy tolja meg hevesebben, max a tetők jönnek le, mert azokat csak a szokásos pár stud tartja. A középső résznél ez kell is, mert nincs ajtó, ez kicsit illúzóromboló.


| forrás |

Ötletesen van viszont megoldva, hogy a középső tengely, az alváz szabadon mozog két végpont között egy csúszkán, így gond nélkül tud kanyarodni, és erre kell illeszteni a merev tengelyt.


| forrás |

Lehet, hogy ez csak nekem újdonság, de az eddigi kósza kötöttpályás építéseim alatt ilyennel még nem találkoztam. Az eleje meg a vége egymás tükörképei, ez meggyorsította az épitést. A végeredmény nekem nagyon tetszik, csak kár hogy nem sárga.


| forrás |

A távolsági busz tök király, bár ezt a fos zöldet jobb lett volna passzolni. Jó a 4 csomagtartó, a visszapillantók viszont pillanatok alatt leesnek.


Együtt a 7641 City Corner buszával | forrás |

A padkatisztitó jó lesz a kukás mellé, de szemétszedő görgői könnyen megakadnak és a gyüjtőtartály alulról nem nyitott, úgyh a felszedett szemetet szépen vissza is forgatja a városba.


| forrás |

A kisautóval meg újat mutat a lego az autóipar tapló irárnyának, egy nyitott suv-ot alkottak meg, ráadásul sárgát.


A 8402 Sports Car mellett. Megy a menőzés | forrás |

A villamosmegálló jól néz ki, a bolt is, a felhajtóikból pedig remek autós átkelőt lehet építeni a villamossínek fölé. Amíg a lego kínálatban meg nem jelennek a tolószékék, addig amúgy is feleslegesek az ajánlott helyükön.


| forrás |

IV. Értékelés

Minfigek: a 6 minifig az jó, a villamossofőr tetszik, a szemüveges ürge is, viszont a bringás valamiért egy pelenkát hord a pulcsiján. 8/10


| figek: Brickset |

Kockák: épp elég kocka (másfél órán át építettük öten együtt, aztán még késő este a családi karácsony után összeraktuk a fiammal a megállót meg a biciklis standot kb. fél óra alatt). Számomra sok a ritka elem, de azt hiszem hogy most sokáig minden a helyén marad. 9/10

Játékélmény: élmény volt összerakni, kiváncsi voltam a villamosra, külön jó pont volt, h karácsony este mindenki legózott (kivéve apámat de ő fel volt mentve mert vigyázott Danira, a 7 hónaposra, aki egész másképp képzeli el a legózást mint mi). Természetesen a készlet azóta beépült a városba, és a villamos szorgosan veszi fel, viszi az utasokat, kisiklik, kigyullad, ahogy épp a Doma elképzeli. 10/10

Ár: drága készlet, kockaszámhoz képest pláne, de ha ezt akarja a gyerek (némi apai ráhatással:) karácsonyra, akkor mit lehet csinálni? 7/10

Összesen: 8/10

V. lásd még

- a készlet a kockagyáron 
- a készlet a Brickseten 
- a készlet a Brickipedián 
- elemlista
- összerakási útmutató

| Képeket culture Brickshelf albumából, a Bricksetről és a lego.com-ról vettünk át. |

Címkék: kritika city 2010 traffic 8/10 olvasó játszik 8404 public transport station stonedraider

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr362552789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.01.03. 06:42:05

Az perverzió, hogy az utcaseprő, meg a bolt tetszik ebből?

bala08 · http://percprint.hu/ 2011.01.03. 08:05:05

@Yooha: kétlem. Szerintem is az a legpofásabb.

Már amikor tavaly bemutattátok ezt a készletet itt a blogon az volt az érzésem, hogy ez a készlet kétszer annyiba kerül, mint amennyit első ránézésre ér, kockaszám ide vagy oda. Kétharmad ennyi lego aranytallérért én a következőket vettem volna karácsonyra: 8403 City House, 7641 City Corner. Persze ez azért van mert ezekkel szemezek és már így is 50-szer több a jármű nálam, mint az épület.

De aláírom: Villamos nélkül eladhatatlan lenne a szet.

mestska · http://cities.blog.hu 2011.01.03. 09:48:33

hát ez a villamos még mindig nagyon gagyi.

Desmond.Tiny 2011.01.03. 09:57:53

Nem rossz készlet, de én csak bizonyos részeivel tudnék valamit csinálni. (Bolt, megálló, utcaseprő kéne csak.) De azoknak akik szeretnék ezt a készletet figyelmébe ajánlom, hogy a MALUG-on Rob Februárban indítani fog egy közös rendelést a magyar S@H-ból.
www.malug.hu/comxs/viewtopic.php?f=27&t=9552
Itt 31290Ft + szállítás (annyi felé osztva ahányan rendelnek).
shop.lego.com/ByTheme/Product.aspx?p=8404&cn=339&d=9
Remélem segítettem. :D

BorZol 2011.01.03. 10:02:15

Hey!

Szóval igen drágállom én is.

Használtan ebből évek múlva lesz / áreséssel.

Látom lelki szemeim előtt a "Közös vásárlás 8404" írásokat és kutyáknak harca egy konc felett :-kinek mi kell tépi-zúzza :)

Nekem sem kéne minden belőle, csak még nem tiszta hogy mi igen és mi nem. Bevallom letöltöttem a BI-jét és piros / szürkéből megépítettem a villanyost.... igen kicsi és motorizálhatatlan. (illetve az utastér rovására- micromotorban gondolkodtam-hajtánykerék? )

A végigjátszás jó, és azért az autóról az ajtó nem maradt le!
A leesős részleteket sajnálom.

A járművek nálunk is felszaporodtak, ráálltam az épületekre és besokalltam :) NAgy lesz a város ,egyidejűleg össze sem volt rakva mindíg csak részlet....

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.01.03. 10:25:46

Fura, hogy nekem is elsősorban nem a villamos, hanem utcaseprő, "kismegálló", bolt - és főleg a távolsági busz tetszik. A vilingernek sínek nélkül valószínűleg amúgy sincs sok értelme. A távolsági busz viszont vitrinben is veszettül jól mutatna! Csak ne lenne ilyen irgalmatlanul drága a szet...

orangyal007 · http://mindennapilego.blogspot.com/ 2011.01.03. 10:51:40

Nekem az apró kiegészítők tetszenek leginkább: képeslap stand, várostérkép, zöld bicikli.
A "pelenkás pulcsis" haja kéne, de a feje nem tetszik.
A villamost meg szerintem egész egyszerűen át lehet "festeni" sárgára és kettőt kéne egybeépíteni.

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.01.03. 11:04:39

eléggé diszharmonikus készlet, de magában is a darabok...
páncélozott villamos, puttonyos busz, a kis autót, főleg a piros párját meg mindig kellő értetlenkedéssel néztem

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.01.03. 11:25:59

Ja, a "pelenkás pulcsi" az szerintem kenguruzsebes sweatshirt, azaz melegítőfelső. A 3177-es Small Car szetthez is ő járt, csak ott méregzöld gatyával és rövid fekete frizurával.

@hatvannyolckilencvennégyeske: a buszon miért zavar a "puttony? Távolsági, oda biztosan sok cuccal mennek a minifigek. Vagy síelni mennek... A kis autó viszont nálam is csak egy értetlenkedő fejcsóválást eredményez. Már pirosban sem tetszett. Mintha ezzel akarták volna a legendás 6627-es fekete Convertible emlékét gyalázni...

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.01.03. 11:29:02

@hatvannyolckilencvennégyeske: @Haynau: szerdán egy nagy poszt érkezik a convertible vs. mai autók témában. tartsátok szárazon a puskaport, szerintem abban a posztban lesznek indulatok :)

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.01.03. 11:33:41

@Haynau: olyan, mintha azt a pillanatot kapta volna el a tervező, amikor fenékbe billentették a mikulást és a kosár épp az emelkedő ívű pályája csúcsára ér
szerintem a zöldség a tetejére egyáltalán nem hiányzott

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.01.03. 13:54:38

@tutuka: Na, kiváncsi leszek, addig felszerelkezem municióval. Ja, hallottam, valaki vett az új rendőrség-szetekből is bevásárolt és tesztelte őket. Csak úgy beszélik... :)

@hatvannyolckilencvennégyeske: Jó, a puttony zavar. Téged. Igazából HÁTULRÓL nem láttam, de elölről a busz egész pofás - amolyan igazi böhöm távolsági Setra vagy MAN.

ainex 2011.01.03. 14:16:31

A mindenségit! Megértek mindenkit, akinek ez és/vagy az nem tetszik, viszont a készlet minden egyes darabjában látok valamit, ami kéne. A zöld bicikli kötelező, de a buszról is kéne minimum a függőleges szélvédő, az ablakok, a visszapillantók "sima-lapos-hármasai" (csak mert ritkák) és a fényszórók (milyen kúl már ez a füstölt slope), a villamosról a kék sarokelemek (a 6682-es betonkeverő replikájához kellenének), a sárga kocsiról a motorháztető (már vizionálom köré/alá a Kispolákot vagy a Skodát)... Egy szó mint száz: rajta van a kívánságlistámon, és ott is marad.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.01.03. 14:28:40

@Haynau: "pelenkás pulcsi", ez jó. Az adventi naptárban is volt ilyen a kissrácon, de ott sikerült felismerni: kockagyar.blog.hu/2010/12/03/napi_advent_2

A készletről:
Szép nagy, de mi ennél kisebbekben gondolkodunk. Ár szempontjából is. Jó lenne, ha pl. egy buszt lehetne önállóan, esetleg egy szál buszegállóval együtt is kapni.

A villamosa távolról vonzó, közelről viszont a csukló konstrukciója nem szimpatikus. Ettől függetlenül meg kell kérdeznem, csuklós buszt építettetek már belőle?
A vezetőfülke viszont nagyon szép. (Mondjuk a kötött pályás járművekre legóban nem mozdulunk, túl nagy infrastruktúrát igényelnének.)

A kiskukás fülkéjének egyszerűsége tetszik. Nem mintha az összetettebb nagykukás (7991) és betonkeverő (7990) fülkéjével elégedetlen lennék, hacsak nem az ajtót hiányolom róluk. Ezen meg van, ez pozitív. Hogy a szemetet csak kavarja szerintem nem probléma, az úttisztító (7242) se sepri sehova. :)

A kabrió szerintem messze nem SUV, csak kissé magasépítésű, de szerintem nem torzabb, mint a régi fejnehéz gépek, amelyeknél az övvonal feletti/alatti rész aránya 2:1 volt. Állok elébe a szerdai autós posztnak.

adidigaga 2011.01.03. 15:06:32

Sziasztok!

Csak röviden: engem a villamoscsukló tömörsége zavar, ha lenne egy 2 stud széles átjáró benne, az már kilátszana?

Érdekesség, hogy anno egyszer félszemmel láttam a készlet-beharangozót, majd nemrég építettem otthon egy 4 studos szimpla (nem csuklós) villamost pesti sárga-piros csík - fehér színben (egyébként ez egyezik az egykori Shell-színezéssel! :)
A régi repülőhöz hasonlóan oldalra hajtható volt a teteje és az egyik oldala , de nem ez a lényeg, hanem hogy miután nem tetszett a kilátszó kerék, épp ilyen módon (csak sárgával) takartam el!

Ami viszont übergagyi: a szálloda-ajtó mind a villamoson, mind a buszon... Annyi mütyür, nem is LEGO-kinézetű elemre csodálkozok a fiamnál nap-mint-nap, mindenféle kis karok, pöckök - nem igaz hogy legalább egy egyszárnyú, de a kasztnira kívülre rányitható ajtót nem lehetne kreálni...
(Arról nem is beszélve, hogy gyerekkoromban szilánkos fejtörést szenvedtem attól, hogyan lehetne IKARUS-ráncajtót készíteni, persze nem sikerült. De ma is azt mondom, amit akkor, hogy a garázskapu elemekből kellene rövidebb és azt függőbe állítani)

Végül: kíváncsian várom a szerdai poszt, épp Karácsony előtt sikerült végre megalkotnom egy régi ötletem: 4 studos verda klasszikus alapon, de az új elemek adta formai lehetőségeket kihasználva. Egyébként egy "tűzoltóparancsnoki roadster" lett belőle....
Az eleje elemek alapján baromira hasonló a kiritizált piroséhoz, de annyira másképp, hogy nekem is csak most ugrott be a képről...:-)

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.01.03. 15:16:58

Mégiscsak ellövök némi puskaport, még szerda előtt:

A két kabrió szerintem némiképp béna, nem jól megtervezett modell. Hogy miért? Hasonlítsunk össze: a kerekek, a sárvédők mind kamionméretűek - hát persze, hogy nem lesz belőlük áramvonalas tökös vászontetős verda. Inkább valami elcseszett kínai kabrió-SUV-dizájnra hajaznak.

Megoldás: kisebb kerekek, nem überszéles sárvédők. Mint a "régi szép időkben". Na jó, befogom inkább, várom a szerdát és fenem a dobókéseket. ;-)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.01.03. 15:24:21

@begyi: az én városomról sehol, mert olyan még nincs :) ellenben az jó ötlet, hogy egyszer csináljunk olyan posztot, hogy be lehet küldeni a városod képeit.

ainex 2011.01.03. 15:54:19

@tutuka: Csak jó soká legyen, mert én pl. a külvárossal kezdtem, és még csak egy szélerőművem és egy félkész panelházam van - jelenleg azok is szétszedve :(

Sárkányapu · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=beebopp 2011.01.03. 16:14:59

Minél többet olvasok róla, annál kevésbé tetszik ez a készlet. Amikor legelőször láttam, csúcsjónak tartottam, mostmár csak a villamos, a villamossofőr, a zöld bicikli, és a padkatisztító ótó vonz belőle.

Anak 2011.01.03. 16:16:00

Off:
Ugye lesz arról is bejegyzés mit kell tenni, ha hiányos az originált készletünk?

bloodymoon · http://legozombie.blog.hu 2011.01.03. 16:39:25

a busz és a kisbolt mindenképp jöhetne, a többi eléggé hangulat kérdése de ha lenne elég helyem és pénzem (lássuk be, egy villamosnak hely kell) akkor azért simán beszerezném... így viszont inkább az utcasarokra spórolok

mestska · http://cities.blog.hu 2011.01.03. 18:00:36

@adidigaga:

"villamost pesti sárga-piros csík - fehér színben (egyébként ez egyezik az egykori Shell-színezéssel! :)"

barna csík van, nem fehér.

mestska · http://cities.blog.hu 2011.01.03. 18:01:33

@mestska:

"villamost pesti sárga-piros csík - fehér színben (egyébként ez egyezik az egykori Shell-színezéssel! :)"

akarom mondani, barna csík van, nem piros.

adidigaga 2011.01.03. 18:24:37

Hát, egyezzünk ki döntetlenben... Az a csík tényleg nem piros, hanem "mínium-színű" vagyis vörösesbarna, napsütésben nem nehéz pirosnak látni , borús időben viszont egyértelműen barna.

Nem akartam szűkebb hazámmal példálózni, de nálunk Miskolcon az FVV-k tényleg Shell-színben pompáztak :-)

veke.hu/2004/12/bucsu-a-bengaliktol-miskolcon

Greg36 2011.01.03. 19:06:56

Szerintem meg sárga csík kell rá, és majdnem debreceni Ganz tuja. Még a hossza sem rövid hozzá.
commons.wikimedia.org/wiki/File:KCSV6_Tram_1_in_Debrecen.jpg

2011.01.03. 19:36:12

nekem is ellentmondásos érzéseim vannak a készlettel, a busz de különösen az utcaseprő nagyon eltalált, a villamos sokkal kevésbé, az egész meg így együtt, hát nem is tudom... túl sok. túl nagy. túl modern... ;)

a zöld bringa lájk!

a minifigek közül a zöld pulóveres a "ruhája" miatt nagyon bejön (a feje nem)

szakacsa 2011.01.03. 20:27:55

Nekem leginkább a SHOP a térképpel és postaládával tetzik. Egyszerűségével valahogy a régi Town készleteket idézi. Szerintem...

Zovits 2011.01.03. 21:18:55

@tutuka: Oh, köszi.
Akkor ezért nem volt ismerős, mert én már a 9V-os korszakba "születtem bele" :)

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.01.03. 21:27:03

@Haynau: elölről, aláírom, oké - de ha már Setra, mert nekem is ez ugrott be, akkor én inkább egy hátfalra függesztett, lapos, leakasztható, nyitható puttonnyal képzelem el, sokkal vagányabb lenne.

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2011.01.03. 21:49:03

@Hammer:

a kisautó eleje sztem csakis terepjáróra/suvra hajaz.
danbrokamp.com/chicagobrickartist/wp-content/uploads/2010/09/lego_8404_public_transport_station_sports_car_02.jpg

tutuka,

köszönöm a normális képeket és a szerkesztést:)

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.01.03. 23:27:03

@stonedraider: ha igazi autót, igazi arányokkal akarsz benne látni akkor talán. de akkor megkérdezném, egy minifig mire hajaz? egy hájas kockalábúra? :) (elnézést minden hájas kockalábútól)
szerintem ennyi absztrakció belefér ilyen méretaránynál

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.01.03. 23:30:15

@Hammer: BTW, a hátsó rács miatt azt gondolom, ez egy középmotoros autó. a mélyre húzott hűtőmaszk pedig simán lehet Audi single-frame. vagyis ez egy R8 Spyder :)
www.lilisred.de/components/com_virtuemart/shop_image/product/IMG_1908.JPG

Medoro 2011.01.19. 17:47:37

@Anak: szerintem is legyen! Én most épp egy pozitív élménnyel vagyok gazdagabb ilyen témában. Egy egész zacskónyi fekete kötőelem hiányzott. www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=4459
A LEGO costumer service-t felhívtam, és a nem tökéletes magyarsággal beszélő ügyintéző sűrű elnézések közepette vette fel az adataimat, és a héten meg is érkezett a levél az anyaggal.
Példaértékű!

Anak 2011.01.19. 18:01:57

@Medoro: Fel lehet hívni őket, és magyarul is megpróbálnak segíteni? Nahát!

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.09.18. 15:39:41

Megnéztem a villamos útmutatóját, de továbbra se értem, minek a középső résznek kerék. Igaziban is van olyan villamos, ahol a középső rész "befüggesztve" van, azaz a két vége tartja.

Forestman 2011.12.04. 22:16:15

Ejj de kéne ez a készlet! Ausztriában most 80€-ért vehetnék a Toys R Usban, mert 20%-os akció van.
A villamosnak már kb fél éve kész a pálya a városomban...

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.12.05. 00:02:28

@Forestman: Ez azért kedves - 20% minden Lego-termékre (€ 70 érték felett), KIVÉVE STAR WARS (és könyvek)... Hm...
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...