Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó morog: Match pontgyűjtés

2011.10.23. 11:16 - tutuka

Az biztos, hogy akit egy kicsit is jobban érdekel a legó a semminél, azt az elmúlt évben kétszer is rávette/ráveszi valami arra, hogy a  Matchben vásroljon időnként – még ha nem is ez lenne a kézenfekvő megoldást a tejkenyér-utánpótlásainak beszerzésére: a pontgyűjtő akció. Olvasónk fortune_west a legszebb magyar (dr. del medico imrei) sajtólevelező-hagyományokat megidézve írt nekünk egy morgolódós levelet, melyben hosszasan kifejtette nekünk, hogy régen még a Match akció is jobb volt, mint ma.

Érdekes olvasmány, húzzátok csak be, aztán mondjátok el véleményeteket! (Én is megteszem a végén.)

Régen a Match LEGO-akció is jobb volt…

Fut most egy pontgyűjtős akció a Match üzletláncban év végéig. A lényege, hogy minden 500Ft-nyi vásárlás után kapunk egy kis matricát, amiket beragasztva egy gyűjtőfüzetbe kedvezményes áron (kábé a bolti árak kétharmadáért) vásárolhatjuk meg a füzetben szereplő LEGO szetteket. A legkisebb szettekért 5, a legnagyobbakért 20 pontot kell gyűjteni. Ha összegyűlt a készlethez elég pont, akkor azokat egy füzetbe beragasztva meg lehet vásárolni a készletet. A most futó akcióról bővebben itt.

Tavaly is futott egy hasonló akció, a mostani akciót ezzel összevetve értékelem. Mivel itt több LEGO szett egyidejű megvásárlására és egy LEGO szett többszöri megvásárlásra is lehetőség van, nem csak és nem elsősorban az akciós készleteket véleményezném önmagukban (arra valók a végigjátszások).

Azt is érdemes megnézni amellett, hogy mennyire vonzó és jól eltalált egy készlet, hogy egy szett mennyire illeszthető össze a többi akciós készlettel, illetve mennyire éri meg többször megvenni (nyilván alkatrész miatt mindig, de ez most itt nem szempont). Ezek szerintem azért érdekesek, mert nyilván azért csinálták az akciót, hogy kedvet kapjanak a gyerekek és felnőttek a LEGOhoz, és hogy megnyomják egy kicsit az értékesítési mutatókat.

Én csak Castle/Kingdoms vonalon gyűjtögetek és építek – illetve főleg az első akciónak köszönhetően City és Creator készleteim is vannak – úgyhogy a lenti leírásban is erre a vonalra koncentrálok inkább. No meg még mindig úgy érzem, hogy a LEGO szíve-lelke a City és a Creator.

A tavalyi akció: Sajnos nem találtam a neten gyűjtőfüzetet beszkennelve vagy akciós leírást. A készletek City és Creator vonalon a következők voltak:

City:

homlokrakodó (7630 - videó!),dömper (7631), tűzoltóautó (7239), a lószállító terepjáró (7635), rendőrautó traffipaxszal (5612), később bejött a kutyás rendőrkocsi (7285).

Creator:

Almafa ház (5891), kis billencs (5865), kis helikopter (5864).

Mennyire jók a szettek?

Ebben nem volt hiba. Mindegyik önmagában is szép és jól felhasználható. Inkább a hibákat említeném, mert abból van kevesebb: a Homlokrakodónak nem túl stabil a markolókarja, ugyanígy a billencs hátsó része, a tűzoltógumicsónakot nem értem, a lószállító utánfutója naaagy panelekből áll. De ezek csak apró részletek, ezektől eltekintve minden készlet szép és vállalható.

Mennyire érnek össze, mennyire összeépíthetőek a készletek?

Ha végigfutunk a fenti készleteken, akkor látjuk, hogy valami ilyesmit ki lehet hozni belőle: 3-4 almafa ház alkotja a kertváros utcáját. Szerencsére minifig méretűek, leszámítva egy-két apróságot (pl. a B modell mérleghintája), úgyhogy rögtön be is költöztethetjük a lószállító tulaját, a lószállító női figet meg mondjuk egy másikba. A B és C almafa ház modellekből kimaradt elemekből lehet fabrikálni egy építési területet, oda pedig szépen illik a homlokrakodó és a billencs. A rendőr a traffival simán bírságolja a magáról megfeledkezett terepjáróst, majd miután az hepciáskodik, a kutyás rendőrkocsi (a kutya időközben átvedlett valamelyik ház házikedvencévé) rabomobillá alakítva már viszi is a magáról megfeledkezett újgazdagot. A lóról se feledkezzünk meg, a B és C almafa ház csak az egyik alapot használja, szóval a maradékból simán lehet lovaglásra alkalmas legelőt összerakni. A kis Creator készletekből lehet autókat fabrikálni, a tűzoltóautó meg adja magát – bár a tűzoltógumicsónakkal nem tudtam mit kezdeni. Mondjuk nem is akartam; mire jó egy tűzoltó gumicsónak? Van olyan igazából egyeltalán?

Ha ez még kevés egy városrészhez, lehet venni hozzájuk pár kisebb kiegészítőt (betonkeverős melós (?), kisautós fickó (3177), piros sportkocsis fazon (8402), city figszett (8401), amivel tényleg teljes lehet a kép.

Mennyire érdemes egy készletet többször megvenni?

A rendőr-, és tűzoltóautón kívül mindegyikből elfér egynél több is, almafa házból pedig egyenesen bármennyi.

Az idei akció: City és Creator készletek:

City:

Kikötő (4645)

Creator:

Homokfutó (5763), Mentőrobot (5764), Faház (5766), Hangrobbanás (5892)

Már a készletek darabszáma sem sejtet túl sok jót (5 vs 9), de nézzük sorban:

Mennyire jók a szettek?

A Homokfutóról már volt itt leírás, nekem tetszik, a B és C modell is jól átgondolt. A Mentőrobot egyszerűen fáj. Mitől mentő? Miért mozog annyira idétlenül? A B és C modell pedig szimplán csak röhejes. A Faház barátságos, egyébként is szemeztem vele, örülök, hogy belekerült. A Hangrobbanás nagyon rétegkészlet. A kikötőt megvettem, mert sosem volt LEGO-hajóm kölökkoromban, de hatalmas csalódás. Akkora elemekből áll, mint egy Duplo és kábé annyira kidolgozott. A teherautó jó, de egyszerűen nem illik a készletbe. A horgász dettó. A hajó meg a hátsó felépítménytől baromira farnehéz. Tette ezt a készletet valaki vízre a kiadás előtt Legoéknál?

Megvásárolható még kedvezményesen LEGO-kulacs, LEGO elemtároló és LEGO uzsonnásdoboz is. Közös jellemzőjük, hogy diszfunkcionálisak és gusztustalanul drágák – még így is.

A többi készletről nem nyilatkoznék, az a Duplo/SW/Technic-szakértők asztala.

Mennyire érnek össze, mennyire összeépíthetőek a készletek?

Semennyire. Tényleg. Két szettet nem lehet mondani, amelyek összepárosíthatóak. A Creatorok – leszámítva a Faházat - nem minifig méretűek, a másik kettő meg taszítja egymást rendesen. Ráadásul nemhogy egymáshoz, az előző akció készleteihez sem párosíthatóak.

Mennyire érdemes egy készletet többször megvenni?

Maximum alkatrésznek. Két kis Faház hol mutat jól? Két Homokfutó esetleg? Két Mentő(sic!)robot? Két kikötő? Satöbbi…

Az első akció igazán meghozza a kedvet a LEGOzáshoz, ez meg… Az a baj, hogy nem is tudom kiknek jó. Mindent összevetve az előző akció simán 9/10 pont – de a levonás is csak azért jár, mert nem volt benne Castle J, a mostani viszont 3/10 pont. Jó, hogy van, de minek és kinek?

Üdv

fortune_west

Hát, én erre csak annyit tudok mondani, hogy alaposan túl lett gondolkodva a téma. Amit én látok a Matchben (minden nap járok), az általában az, hogy anyukák, apukák, esetleg nagymamák gyűjtögetik a pontokat néha a kis(!)gyermekkel felszerelve, hogy aztán majd gondolom beváltsák valamire. Szerintem olyan koncepció nem járt, és nem is kellett járnia a fejekben a második szervezésnél, hogy mennyire legyenek a készletek egymással játszhatók. Az első programnál említett többet veszek és összeépítem gondolatmenet (Ráadásul almaházat? Ez Magyarország, nem Eldorado!) nem túl reális, kicsit túlságosan AFOL-gondolkodás. Az meg már az AFOLnál is felnőttibb megjegyzés, hogy a legós kiegészítők diszfunkcionálisak. Hát érdekli az egy gyereket? Szerintem semennyire sem.

Egyébként én is egy kicsit azt érzem, hogy a második Match kört csak azért csinálta meg a két cég, mert az első iszonyatosan bejött, ráadásul úgy, hogy elég energiát már egyik részről sem fekktettek belé, mmondván az előző után megy majd magától. Azonban a fenti kicsit erőszakolt szempontrendszer alapján azt gondolom nem összehasonlítható a két cucc. Én azt mondom, örüljünk, hogy van ilyen, legalább lesz jóáron egy kikötőm. A többi pont nem érdekel. :)

Címkék: lego match pontgyűjtés fortune west

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr333323511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fortune_west 2011.10.23. 11:37:11

Két dolog:
1. Ahogy én látom, kevesebben kérnek pontot a vásárlás után, mint tavaly.
2. "azt érzem, hogy a második Match kört csak azért csinálta meg a két cég, mert az első iszonyatosan bejött, ráadásul úgy, hogy elég energiát már egyik részről sem fekktettek belé, mmondván az előző után megy majd magától" Egyről beszélünk.
Az első, kitűnő akció után és a fentiek alapján
hadd legyek szigorú.

Egyébként részben tényleg AFOL-gondolatmenet, amit írtam, de a gyerekem se ugrál úgy ezekért a szettekért.

Kiegészítők: Van neked például kulacsod? Egy filléres, semmiresejó vacak. 1590Ft-ért.

De abban egyetértünk, hogy a LEGO-akció, mint olyan, önmagában is jó dolog.

fortune_west 2011.10.23. 11:42:22

@fortune_west: Ja, és ha valakinek kell valamelyik szett kedvezményesen, annak szívesen adok pontokkal teleragasztott füzetet. Az akciót már kipipáltam, pontom meg nagyon sok van még.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.23. 11:57:33

Azt én is megállapítottam, hogy SZÁMOMRA az első akcióban sokkal több, nekem tetsző készlet volt. A technic/Star Wars/Duplo/kacatok nem érdekelnek. De lehet hogy mást igen, és neki a 2. akció tetszik jobban.
De a faháznak örülök és meg is kapom karácsonyra a barátnőmtől. Már itthon is van, szóval emberkínzás még 2 hónapig várni, de kibírom..

Llew 2011.10.23. 12:03:28

Tutukával értek egyet. Személy szerint neked az előző akció bejött, ezért az jó, a mostani meg nem így az rossz? Nekem az előző egyáltalán nem jött be, mert nem érdekeltek a készletek, a mostaniban benne van a faház, így ez igen. Ezek szerint 1-1, vagyis az akció statisztikailag pont olyan mint az előző. :D
Személy szerint nem láttam még olyan LEGO akciót, ahol minden készlet bejött volna, vagy főleg összepasszoltak volna.
Ha meg valaki három akciós almafaházat tud venni, plusz az aprót, akkor annak az akció csak előny, de valószínűleg anélkül is képes kipengetni az összepasszoló készletek árát.

fortune_west 2011.10.23. 12:21:43

@Llew: Akció nélkül az életbe' nem vettem volna három almafa házat. Az előző akcióból egy komplett várost össze lehetett rakni rendkívül kedvező áron, ez nagyon tetszett benne.
Alapból engem sem érdekeltek annyira a készletek, de az előző mondatomban leírtak miatt megvettem sok-sok szettet, elköltöttem egy valag pénzt (bár, egy LEGO-gyűjtő ezt nem szívesen vallja be soha :)). Szóval nálam működött a marketing.
"Személy szerint neked az előző akció bejött, ezért az jó, a mostani meg nem így az rossz?"
Öööö... igen. Szerintem. Szerinted meg nem. Ennyi.

fortune_west 2011.10.23. 12:23:02

@Yooha: A faház szerintem is magasan a legjobb készlet a mostani kínálatból.

melee sc 2011.10.23. 12:50:08

Ezek a készletek cc 28%-30%-al olcsóbbak a 4 ismert olcsó bolthoz képest ahol a többség vásárol. De a match egy nagyon drága hely cc 10-20%-al drágább mint bármely más bolt.

Aki itt vásárol annak nagyon sok felesleges pénze van vagy nincs más lehetősége. Konkrét példa amikor a camponába felépült a tesco (utálom a tescot) a matchbe szó szerint senki nem ment be. Be is zárták, nem tudtak mit csinálni. Annyira dága.

Így maradt az, hogy ha nem ajándékba kapod a kuponfüzetet akkor ez csak egy 15%-os akció. Ilyenekből pedig évente rengeteg van minden hipermárket csinál évente 1-2 LEGO akciót ami 20% vagy több minden legora.
Én magam ritkán veszek 70%-os (s nem 30%!!!) akciónál rosszabb akciós dobozt (és így is megvan 5 évre előre minden ajándék).

Szóval ez az egész túl van lihegve szerintem.

Gino 2011.10.23. 12:59:47

A tavalyi akcióban vettem legót először magamnak. Többet is:) A mostaninak is megörültem, de ebben tényleg gyengébbek a szettek.
A technic kamiont nem hagyhattam ki, az almaházon még agyalok, a creatorokat esetleg alapanyagnak. Kulacsot biztos nem fogok venni, pedig pontom nekem is van bőven.
A tavalyiból viszont még mindig tudnék válogatni...
Ettől függetlenül hőbörögni lehet, de egy AKCIÓt számon kérni?!
Nem kell vele élni! Ennyi.
Láttam én már olyan akciót is, ahol az akciós termék (kettő együtt: szendvics+kóla) drágább volt, mint ugyanabban a boltban az eredeti termékek összeadva:)
Megkérdeztem az eladót, h akkor ebben mi az akció, de csak felháborodott. Aztán a köv hétre levette.

misran 2011.10.23. 13:05:58

Túlpörögött a dolog, de nem baj, néha jó kibeszélni magunkból a rosszat, akkor is, ha egyedül is meg lehetne küzdeni a problémával :).
Én is megírtam korábban egy posztnál, hogy ez a mostani Match akció gyengébb szerintem is. Nem a szettek miatt (bár úgy is), hanem az árak miatt. Szerintem nem olyan mértékű az engedmény mint múltkor. Ennyi.
A faházat azért beíveltem vele és a Technicen is gondolkodom, de lehet, hogy a karácsonyi hajrában ezeknél az áraknál jobbat is látni majd.
Egyébként a tülekedés tényleg nem lehet túl nagy, az első körben ha kapott az ember 3-4 matricát "ingyen" már vigyorgott, most 10-eket nyomkod a néni az emberek markába, csak vigyék, meg vegyék..

Llew 2011.10.23. 13:10:20

@melee sc: megoszthatnád velünk gazdagokkal a 4 olcsó helyet, meg a 70%-os (?!) akciót

misran 2011.10.23. 14:10:24

@Llew: Igen, ezt én is meghallgatnám szívesen :)

elgé 2011.10.23. 14:22:43

@fortune_west: engem éppenséggel érdekelne, mert (mivel nem túlzottan sokat vásárolok a match-ban) mindösszesen 7 pontot tudtam összeszedni eddig, és nagyon vágyom a konténeres cuccra, főleg alkatrész céljából:)

melee sc 2011.10.23. 15:10:52

@Llew: felesleges a szarkazmus:

Olcsó helyek: ilse.hu, 220lego.hu, kockabolt.hu, kockaaruhaz.hu. Nem hiszem, hogy bárkinek is újat mondtam volna ezzel. Itt nem az akciók érdekesek hanem a folyamatos alacsonyabb ár a hipermarketekhez képest. Mivel mindössze 7%-ot tesznek rá a beszerzési árra.

S hol veszem 70%-ban a legót? Ezzel se hinném, hogy sokat mondanék hipermárketekben. Minden félévben amikor kijönnek az új LEGO készletek a régieket potom áron kirakják, hogy kiürüljön a hely az új készleteknek. Így vettem 14e ft-os Toy storys szeteket 4e-ért. 18e-es darut 4e-ért stb..

Legofanként nem megyek úgy hipermarketben, hogy el nem mennék az ilyen részleg mellett hátha... évi 6-10 nagyobb doboz landol így a polcon.

Valamint ha ide az akció menübe kikerül valami, még aznap elnézek oda hátha.. és sokszor bejön (hála nektek)

Ha valamit teljes áron veszek az azért van, mert már 2 éve piacon van és sehol nem láttam akciósan. S lemaradok róla.

Llew 2011.10.23. 15:31:25

@melee sc: viszont a webshopoknban meg nincs akkora akció, illetve kisebb készleteknél nem is biztos, hogy sokkal olcsóbbak, mert rájön a szállítás.

A hipermarkettes 70%-ot meg elég túlzás, tekintve, hogy ritka kivételnek a nem nagyon jól fogyó Toy Story, vagy más még kisebb akció után is megmaradó készletek esetében. Az összes többi készlet kiszórós akció max 50% körül van, és arra sem lehet 100%-ban építeni, mert már ott is csak a maradék megy.

Szóval egy 20-30%-os akció bármikor nagyon is sokat számít, még egy drágább üzletben is.

ZOlien 2011.10.23. 15:37:10

@melee sc:
7 %-ot tesznek rá a beszerzési árra??? Ezt honnan vetted? Maradjunk annyiban, hogy NEM ennyit tesznek rá - többet nem merek mondani, mert felbontják a szerződésem...

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.10.23. 15:54:38

1. túl van lihegve a téma +1
2. a kulacs menő
3. ajándék lónak...
4. egy készletből többet? ez eddig eszembe nem jutott.

Stiel 2011.10.23. 16:07:13

A tavalyi akció hirdetménye:

www.brickshelf.com/gallery/Stiel/Pictures/legohusegpontok.jpg

Szerintem is jobb volt a tavalyi úgy általában, de ha valakinek pont az ideiből kell valamelyik készlet, hát vigye. :)

Jockos 2011.10.23. 16:21:44

Nem tudjátok, hogy mikor lesz kirakva a végigjátszásokhoz a 8052- es technic?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.23. 16:25:45

@Stiel: Hoppáhoppá, itt a legtöbb menő cucchoz 20 pont kellett, sőt a legnagyobbakhoz 30! Így már kevésbé csábító ajánlat, hogy a dömperhez (ami jóval olcsóbb, mint a faház) 10 ponttal több kellett, ami +5000 Ft elköltése. Persze ezért kapsz kb. 4000 Ft értékű terméket,a drágasággal is korrigálva, de akkor is. Így még jobban örülök a faháznak :)

fortune_west 2011.10.23. 17:05:29

@elgé: Hová írhatok? Szívesen adok két konténeres cuccra való pontot is.

fortune_west 2011.10.23. 17:18:52

@Hammer:
1. Lehet.
2. Jól néz ki. Csak inni nem lehet belőle. Az ár/érték aránya gáz.
3. Ez nem ajándék (NB nem ingyen osztogatják a LEGO-t), ez egy promóció. Aminek volt egy közel tökéletes előzménye. Utána meg egy gyengébb folytatás.
4. Miért ne? Ebből a készletből (www.classic-castle.com/sets/archives/6021.html) gyerekkoromban hármat kaptam karácsonyra. A felnőttek sopánkodtak, h jajj, szegény gyerek, én meg vigyorogtam, mint a tök. Ugyanígy miért ne lehetne két teherautód?
Erről jutott eszembe, hogy a lovagokhoz kaptam még egyéb rokonoktól egy ilyet (www.classic-castle.com/sets/archives/6010.html), meg egy ilyet (www.classic-castle.com/sets/archives/6010.html). Nagyon jól jött, hogy összeillenek a készletek, így hatalmasakat játszottam ezekkel.

fortune_west 2011.10.23. 17:25:28

@fortune_west: bocsánat, meg egy ilyet:
www.classic-castle.com/sets/archives/6061.html

A legnagyobb castle készletem volt, sose volt igazi váram, pedig egy 6080-ért bármelyik lábujjamat odaadtam volna.

AtomTej 2011.10.23. 17:36:57

A kulacsot, amúgy nézte már valaki közelebbről? Vagy én voltam ügyetlen, vagy tényleg egy klasszikus kulacs (letekered és öntöd, nem pedig a biciklis-cumizós fajta).

fortune_west 2011.10.23. 17:47:34

@Stiel: Kösz! Az Országúti szállítást kihagytam. Elnézést.

Szputya 2011.10.23. 18:00:18

Hát, úgy látszik, a mi családunk a LEGO és a Match közös marketingakciójának álma. :) Ugyanis mi mindkét akcióban megvettünk majdnem mindent (az előzőből a Belleville-t, a mostaniból a Duplo-t hagytuk ki)... A 9 éves gyerek imádja a kulacsot, amiben a teát kapja, és imádja a szendvicses dobozt is... Mellesleg az egész család kapott szendvicsesdobozt... pont belefér két zsemle.... :)

rozsamarci 2011.10.23. 19:02:04

Nem címeznék személy szerint senkinek semmit, de azt vegyük észre, hogy:
1. a kockaáruház nem olcsó
2. 7% soha semmin nincs
3. vettem már tecsóban hibátlan készletet 70%-os akcióban (a stratégiát máig nem értem :))
4. van némi összefüggés az év végén kiszórt készletek és az éves eladási statisztikák között
5. egyértelmű, hogy anyagilag nem akkora win most venni a spárban legót, mint tavaly
6. örüljünk, hogy ilyen akciók is vannak azért
7. webáruházaknál van, ahol személyes átvétel is lehetséges, tehát nem annyira veszett az ügy
8. és biztos baromi sokan vannak, akiknek a mostani eresztés jobban bejön, mint az előző, pont.

Még annyit tennék hozzá, hogy sosem értettem, a hipermarketek miért árazzák le ünnepek előtt pl. a legót, mikor alapból úgyis megvennék az emberek a gyereknek. Ilyenkor szoktam imába foglalni a hülye marketingesek neveit :DDD
Na meg lesni a BL-et, hátha valami nekem kellő elem föltűnik az éppen akciós szettek valamelyikéből (ez egy rejtett üzenet volt a tudjukkiknek!) :)))

Llew 2011.10.23. 19:46:48

@rozsamarci:
"7. webáruházaknál van, ahol személyes átvétel is lehetséges, tehát nem annyira veszett az ügy"
tedd hozzá, hogy pesten, és ne felejtsük el, hogy az ország meg nem csak abból áll. :)

"sosem értettem, a hipermarketek miért árazzák le ünnepek előtt pl. a legót, mikor alapból úgyis megvennék az emberek a gyereknek"
Így valószínűleg többen vesznek, és inkább sok kicsi, mint kevés nagyobb eladásra mennek. Szerintem.

misran 2011.10.23. 20:03:12

@rozsamarci: azért áraznak le, mert megveszed a gyereknek az ajándékokat Kari előtt 4 héttel, aztán 2 héttel előtte orrba-szájba nyomják a reklámokat az új szettekkel, a gyerek meg ordítva bőg, hogy Neki az kell. És megveszed azt IS. :)
(csúsztattam persze és nem így megy nálunk sem :) )

Stiel 2011.10.23. 20:21:21

@rozsamarci: Megtörtént eset Tesco-ból. 2008. októberében az 5615-ös készlet 648 forint, novemberben 990 forint (!), decemberben -20% leértékeléssel (nagy plakát, minden) 792 forint. Na, hát ilyen egy ünnepek előtti leárazás. :)

Amúgy én a tavalyi akciónál sokaktól (főleg AFOL-októl) megkérdeztem, hogy mit vesz a Match-akcióból. Almafa-ház, lószállító és a később bejövő kutyás rendőr voltak a legnépszerűbbek. Persze a kutyás rendőr eleve azért jött be, mert a sima rendőrautó elfogyott, tehát valaki azt is vette (feltehetően kiskölykök). Idén még csak pár embert kérdeztem, mindenesetre azok alapján a faház tűnik keresettebbnek, meg kicsit a Technic teherautó is.

szakacsa 2011.10.23. 20:31:18

@Stiel: Persze, nem ezek az igazi akciók... hanem idén tavasszal (itt a blogon is lehetett olvasni róla) pl. a TESCO-ban az -50%! Hna az elég jó volt! Az ilyeneket kellene rendszeresíteni! Persze azóta biztosan volt máshol is, csak nem ment híre...

misran 2011.10.23. 20:38:37

@Stiel: Szerintem tavaly főleg kockaszám, de vagányság szempontjából is jó volt az autószállító kamion. Persze drága, de az akcióban talán megérte. Meg persze az Almafa-ház. Idén is a ház a tuti, meg nekem a Technic is szimpatikus, ha nem is olyan jutányos mint tavaly. A creator repcsi is tetszik, főleg a világító kockák miatt :). A kikötő is jópofa, de ebből van egy régebbi verzióm.

rozsamarci 2011.10.23. 20:53:18

@Llew: igaz, én már csak ilyen begyöpösödött belvárosi csávó vagyok. És tényleg sajnálom azokat, akik vidékről űznek bármi hobbit, mert k*rvamessze vagyunk még a nyugattól, minden tekintetben. Ez most, hogy belegondolok, tényleg baromira felidegesít, de komolyan.

@misran: figyeld meg, egy hét és lesz valami brutál akció, nálunk már most szétkapták a részleget, hogy legyen hely ;)

@Stiel: most is van olyan duplo és lego szett, ami valahonnan a darálóból került vissza a leértékeltek közé, kb. 1500ft engedmény van rajta. Vicc!

Szóval nálam annyi változott, hogy gyári szettet már csak jövőre veszek (ha veszek), pusztán alkatrésznek nem igazán éri meg, hacsak nem esik be megint valami ordenáré nagy akció, amit már gusztustalanság lenne kihagyni :)

szakacsa 2011.10.23. 20:58:12

@rozsamarci: " nálunk már most szétkapták a részleget" - ez melyik bolt lenne?

zsok 2011.10.23. 21:23:05

Na ezt az ostoba picsogást: szívességet tesznek neki és még fel van háborodva! :-D Ezekből a készletekből az elérhető legalacsonyabb ár most itt van. Ezért kuncsorogsz 1-2 ismerősnél pontokért; ha nincs hozzá "pofád", akkor vedd meg máshol drágábban.
Faház cuki, már régóta akartam, kisebb, mint gondoltam, de alkatrésznek tökéletes készlet.
Kulacs is aranyos: még mérlegelek, hogy ebben hordjam a kávémat vagy travelmug-ban.

melee sc 2011.10.23. 21:35:16

@ZOlien: a négy boltban amit felsoroltam. Megkérdeztem, hogy mi a túróért nincs kártyás fizetés azt, mondta, hogy 7% hasznot tesz rá, a bankkártyás fizetésnél 6%-ot levon a bank, csak nem gondolom, hogy 1% árréssel akar dolgozni... ezért gondolom. Nem biztos, hogy igazat mondott.

melee sc 2011.10.23. 21:53:25

@Llew:

70% vagy alacsonyabb körül az elmúlt 3 évben vettem:

3 castle
5 City
5 toy story (valóban)
2 Star Wars
3 Power miners
1 Pirate

Ez 19 set!

50%-on másik 11-et

26%-on csak a 10195-öt

S itt csak azokat soroltam fel ami 5e-30e ft közötti eredeti áron a 200Ft-os impulse és ilyeneket nem

Szóval nem tudom mért ritkaság ez. 30 doboz az évi 10!! Ez nem használnám a ritka szót. S ehhez ha hozzájönnek az apróbb dobozok, amiket nem tartok számon. Ez nem azt jelenti, hogy megveszek mindent ami olcsó.. mert jópár dolgot otthagytam 20e-es vonatot 8-ért. Hónapokig fájt érte a szívem, hogy otthagytam. Tehát ez a 30-as szám lehetne 60 is.

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.10.23. 22:00:43

megnéztem az akciót, mikor kikerült a kockagyárra, és engem se bűvölt el a kínálat

Attys 2011.10.23. 22:01:22

@melee sc: Biztos hogy nem mondott igazat. :O)
(a kártya terminál forgalom függő és nem az árrés határozza meg, hanem a bank akitől megigényled, hogy mekkora bizniszt lát benned.)

Marci van meló? merre??szakítottál az elveiddel?
(mielőtt valaki félre értené nem arra gondolok, hogy van munka hanem arra hogy esetleg nem bringás?!) :O)

Stiel 2011.10.23. 22:05:53

@melee sc: A 7% árrés szerintem is túl kevés. Persze kérdés, hogy mit jelent ez a szám. Azt elhiszem, hogy az üzlethelyiség bérleti díjának, rezsijének stb. kifizetése után a teljes forgalom 7%-a marad meg neki, de ha még ebből jönnének le ezek a mindenféle költségek, azt nem.

Ami viszont tény: függetlenül attól, hogy számszerűen mekkora is az árrés, határozottan két árszint van; az említett boltok (és még egy-kettő) a jobb árszinten adják a Legót, az általános játékboltok és a hiperek meg a drágábbikon (akció nélkül).

Llew 2011.10.23. 22:21:36

@melee sc: nézd, nem mindenáron vitatkozni akarok veled, de témánként 15-25, tehát évi min. 100-150 új készlet mellett akkor is max. az 1-2 éves készletek 5-10%-a lesz 70%-ra leakciózva, abból sem mind (ami fogy, az akció nélkül is megy), és mindenhol. Vagyis erősen lakóhely (pesten rengeteg hiper = nagyon jó esély) és preferált téma függvénye, hogy mit lehet beszerezni ennyire jó áron. Te ezek szerint szerencsés vagy, de attól még nem olyan nyilvánvalóan jó a helyzet, mint írod.

@Stiel: 2. fele így van, de tapasztalatim szerint, egy drága helyen 20-30%-os akcióban lévő készlet ára sokszor még így is rendesen az olcsó helyek legkisebb ára alá megy. Azok pedig már nem fogják 20-30%-ra akciózni, mert akkor tényleg ráfizetnek. Na, meg amíg egy hiper megteheti, hogy a LEGO akció árát behozza a csirkefarháton meg a plazmatévén, addig a kimondott játék, vagy főleg LEGO üzlet nem.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.10.23. 22:40:40

@AtomTej: A kulacs sima kulacs. És a gyerekeim imádják, nem panaszkodtak használhatóságra. Egyedül a feltöltésekor kell vigyázni, mert nem látszik, meddig van, könnyű túltölteni, de ez nem az ő problémájuk :)

melee sc 2011.10.23. 23:54:14

@Llew: ez így igaz! Nem véletlenül vagyok kénytelen én is néha teljes áron venni készleteket.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2011.10.24. 01:11:44

@melee sc: "a bankkártyás fizetésnél 6%-ot levon a bank"

Az valójában 2%

Longeye 2011.10.24. 08:56:18

Engem nem nagyon érint a Match-es akció, mert nem oda járunk, nincs is a környékünkön. De meg kell mondjam rendkívül jól szórakoztam a cikken.
Hát nekem biztos nem jutott volna eszembe ilyen szempont szerint összeválogatni az akciós készleteket, de valószínűleg a két cég akcióért felelős embereinek sem... ;o)
Ja, és a hozzászólások se semmik... ;o)

fortune_west 2011.10.24. 10:26:00

@zsok: Nem tudom, ez ("Na ezt az ostoba picsogást: szívességet tesznek neki és még fel van háborodva!") nekem szólt-e, de ezt a stílust kikérem magamnak.
Más. Itt senki nem tesz "szívességet". Ez egy akció*, ami szerintem rosszul van szervezve.
*Akció: nem ajándék, nem szívesség, nem irgalmas szamaritánusok tevékenysége, hanem egy értékesítést támogató tevékenység. No, megvan?
A fő probléma, hogy ezt lehetett volna sokkal jobban csinálni - mint ahogy az előző akció sokkal jobb is volt. Ezért meglepő számomra a mostani gyengébb eresztés. De ezt többet nem írom le, akinek eddig ez nem esett le, annak már valszeg nem is fog, hiába írom le százszor.

fortune_west 2011.10.24. 10:30:43

@Longeye: Hát, vagy összeválogatták a két cég emberei és akkor profik, vagy nem, és akkor meg tipikus kezdők szerencséje - ami mostanra elhagyta őket. :)
Őszintén nem gondoltam, hogy ebből ekkora műsor lesz. :-o

fortune_west 2011.10.24. 10:41:21

@tutuka: J.R. Ewing csak jelenthet neked. :)

Longeye 2011.10.24. 10:50:03

@fortune_west: Hol, mit, mikor, mennyiért? Ez mindig nagy port kavar...
Ritka, hogy egy bejegyzéshez ennyi komment érkezzen...megvolt a tűzkeresztséged ;o)
Az írás jó, úgyhogy csak így tovább!

Gino 2011.10.24. 12:35:11

@fortune_west: Szerintem meg a harmadik lehetőség: összeválogatták, de tavaly túl lőttek a célon (jó szetteket adtak másokhoz képest túl olcsón), ezért most visszafogottabban (több kevésbé eladható termékkel, de cserébe legalább könnyebben összegyűjthető pontszámokkal) állították össze a listát.
Az a gyanúm, hogy a két cégnek nem feltétlen egyeznek meg az érdekei, ezért nem "sikerült" olyan jóra a mostani akció.

zsok 2011.10.24. 13:35:50

@fortune_west: aztán a tesco-nak írtál-e már, hogy miazhogy a fila akcióban neszeszer meg műbőr autóstáska nem is volt, pedig neked az kellene és nem oldaltáska... ???
ez már nagyon el megy trollkodásba, de ha felhozod, hogy téged senki sem ért meg, akkor azt is vedd figyelembe, hogy te sem érted meg a többieket...

fortune_west 2011.10.24. 13:45:56

@zsok: Láttad, hogy én fent bárhol a tiedhez hasonló stílusban írtam? Kérlek vegyél vissza.
Én megértem azt, ha valakinek ez az akció jobban tetszik, mint az előző - ezt is leírtam már. Szerintem, és sok más kommentelő szerint is, ez messze nem olyan frankó, mint az előző. Az előzőben sem volt igazán nekem tetsző készlet (olvasd el kérlek még egyszer, amit írtam), mégis nagyon tetszett az akció az átgondoltsága miatt. Szóval a múltkor se a "műbőr autóstáskának" örültem, hanem egy jól átgondolt LEGO akciónak.
Téged tényleg nem értelek meg. Ha nem tudsz olvasni, miért írsz?

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.10.24. 17:20:30

@fortune_west:
Csak erre reagálnék.
"3. Ez nem ajándék"
illetve
"Itt senki nem tesz "szívességet""

De igen. Levezetem
A vásároltál árut. Kifizetted, megkaptad a parizert. + _Ajándékba_ kaptál pontokat. Ezeket az ajándékba kapott pontokat egy újabb tranzakcióval beváltod egy kis árengedményre, amikor Legót veszel náluk. Vagyis a Legód egy részét ajándékba kaptad. Ja, hogy miért pont azt, miért pont így? Na ez az ajándék ló fogának nézegetése az én fogalmaim szerint.

fortune_west 2011.10.24. 17:35:48

@Hammer: De nem. (Dedó rulez.) Egy egyszerű példa: kiírom a boltomban, hogy: párizsi 5000Ft/kiló. Majd ezt áthúzom, és leírom, hogy: párizsi "akció -90%": 500Ft/kiló. Te veszel fél kilót, 250Ft-ért. A párizsidat majdnem teljesen ajándékba kaptad? Nem. Vettél valamit, valamennyiért.
Minden annyit ér, amit adott pillanatban hajlandó vagy kiadni érte.
Nekem tetszett az almafa ház, meg most a faház, de a bolti áron nem vettem meg. Így igen. Kereslet-kínálat találkozott. Ha ez esetleg túl alacsony ár, azzal küzdjenek a kínálati oldalon.
És még valami. Egy profitorientált cég (megsúgom, _mindegyik_ nem kiemelten közhasznú vállalkozás ilyen), nem "ajándékoz", nem tesz "szívességet". Mert haszonszerzés céljából alapították.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.24. 17:43:07

@fortune_west: a match nem emelt árat a legó akcióra tekintettel. innentől fogva minden egyes pont amit legó-kedvezményre váltasz: ajándék. hogy mögötte milyen elszámolás, _kompenzáció_ van a két cég között, és milyen forrásokból, az ebből a szempontból halálmindegy. (hogy drága-e a match? körúton belüli viszonylatban egész bizonyosan nem. mint minden ilyesmi, ez is csak nézőpont kérdése.)

fortune_west 2011.10.24. 17:45:13

@fortune_west:
Még annyit hadd tegyek hozzá, mielőtt ebből is valami izgalom lesz:
Igen, szoktak ajándékozni cégek, meg kórházakat támogatni, meg mittomén, de ez PR- és marketingfogás, nyilvánvaló mögöttes szándékkel. Ha a cégnek nincsenek ilyen céljai az ajándékozással, csak úgy l'art pour l'art szórja a pénzét, akkor az a cég hamar megy a levesbe.

nick: 2011.10.24. 17:51:42

@fortune_west: szia, ha még mindig van fölös matricád, azt szívesen átvenném - nekem sajnos eddig csak 4db-ot sikerült összevásárolnom, azt is csak véletlenül... :-S
vatikáni valutában fizetnék is érte :-)

...ez az ajánlatom természetesen mindenki más nagylelkű matrica adakozóra is érvényes :-)

előre is köszi szépen!

fortune_west 2011.10.24. 17:54:27

@tutuka: Akkor félreértetted a példámat. Nem azt akartam sugallni, h a Match vagy a LEGO előtte árat emelt.
Egyébként még mindig _nem_ ajándék, még így se. Mert:
1. Bizony neked is kell ráfordítást eszközölnöd, h a kedvezményt érvényesítsd (pontok összegyűjtése, ragasztgatása, füzet, stb.) - bár ez tényleg nem nagy dolog. Plusz ott vásárolsz, ami vagy így van alapból vagy nem.
2. Az ajándék az, amiért nem vár el senki semmit cserébe. Itt kapsz ajándékba (legyen neked igazad), egy csomó matricát. Amit kétféleképpen használhatsz fel: Felragaszthatod a borotválkozótükörre vagy a kocsid szélvédőjére, - vagy vásárolnod kell LEGO-t, újabb nem kevés pénzt kiadva. Ha az első verziót választod, és eltekintünk az 1. ponttól, akkor tényleg ajándékot kaptál. Ha nem, akkor nem.

(Baromira kekec és pedáns f*sznak tűnhetek, pedig tényleg nem vagyok az. Na jó, kekec igen, de pedáns nem. :))

fortune_west 2011.10.24. 17:55:31

@nick:: Hová küldjem? Írj üzenetet.

nick: 2011.10.24. 18:06:47

@fortune_west: köszi szépen, küldtem üzenetet!

fortune_west 2011.10.24. 18:17:38

@fortune_west: Az "ajándék" vs "nem is ajándék" témában az utolsó megjegyzésem - bár valszeg ezzel kellett volna kezdeni: Ha egy joghurtra rá van írva, h 30% ajándék, akkor abban hol van az ajándék?
Na, ez az akció ugyanez, csak előtte még futni kell egy tiszteletkört. (Persze ennek a pontgyűjtősdinek is megvan a maga gazdaságpszichológiája: amiért megküzdünk (itt: pontot gyűjtünk, ragasztunk, miegymás), azt értékesebbnek tartjuk.))

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.24. 18:26:30

@fortune_west: azt hiszem szószerintoszágban igazad lenne. valóban meg lehet (és nem is nagyon!) erőszakolni a szavakat, és azt mondani, hogy ez nem ajándék, hiszen fizetsz érte, még ha kevesebbet is.

ellenben ha a szavak hétköznapi jelentését nézzük, akkor oda lyukadunk ki, hogy az egyéb vásárlásaid következménye az, hogy bizonyos legókat olcsóbban kapsz meg, azaz az átlagos (vagy akár legalacsonyabb!) piaci ár és a matricás vételár közötti különbözetet _gyakorlatilag_ ajándékba kapod, de legalábbis nem kell elköltened. a formál-logika szerint ez nem ajándék, egyszerű magyar nyelven viszont az. (és igen: az egyet fizet 3-at kap akciók sem ajándékok, meg az S@H rendeléshez adott kulcstartó sem ajándék - a szó jogi és logikai értelmében.)

ja, majd el felejtem, szószerintországban élünk, a lézerblokkoló sem tilos, hiszen az tolatóradar :DDDD

próbáljunk meg lazulni. úgy egyből ajándéknak látszik. könnyebb is az életem. :D

fortune_west 2011.10.24. 18:39:15

@tutuka: A pohár félig üres vagy félig van tele? Szerintem el kell költened még x Ft-ot a matricákon felül a LEGO-ért (szóval a matricák önmagukban sz*rt se érnek); szerinted meg yFt-ot nem kell elköltened - cserébe a matricákért.
Ennek semmi köze szószerintországhoz. Mind a ketten ugyanazt írtuk.

De tényleg lazuljunk, nem ér ennyit az egész.
Már csak azért se, mert ez az akció gáz*. :D

(*Vigyázat! Komment- és trollcsalogató kijelentés! :))

szakacsa 2011.10.24. 19:20:32

@fortune_west: Még javíthatnak a helyzeten, ha bevonnak pár további készletet az akció hátralévő részében! :)

Amúgy szerintem az a lényeg, hogy pár készletet (hogy jót, vagy rosszat az vitatható) most meg lehet vásárolni jóval az ajánlott fogyasztói ár, de talán még az átlag ár alatt is. Talán ennyi a lényege az egész "pontgyűjtésnek"...

zsok 2011.10.24. 20:04:40

nem védem én a match-ot (gonosz multi pfúj, csak a cba. nem!), de értelmetlen emiatt bírálni.

ha azon menne az egész, hogy elfogyott és nem kapni és csalnak a pontokkal, stb... de egy alkalommal sem tapasztaltam ilyet, sőt! anno amire összegyűltek a pontjaim, az almafaházból éppen készlethiány volt. az üzletvezető felírta a telszámomat és hívott, amikor érkezett hozzájuk!
amikor elfogyott a sima rendőrautó, akkor egy sokkal jobb készletet adtak cserébe.

szóval szerintem jól csinálják az akciót!

orangyal007 · http://mindennapilego.blogspot.com/ 2011.10.24. 20:35:18

Én nem értem ezt az ajándék - nemajándék dolgot. A hivatalos elnevezés: "fantasztikus lego hűségakció"
Magyarul a hűséges vásárlásért lego-t lehet akciósan venni. A fantasztikusan vitatkozhatunk :)
Tetszik az írás bár személy szerint kétlem, hogy az első akciót ilyen módon átgondolták volna, mármint, hogy összeillő készleteket tegyenek bele.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.10.24. 21:22:50

@fortune_west: OK, ha az ajándék szó értelmezésébe ennyire fér bele neked ez, akkor használjuk a jutalom szót. Jutalmat kapsz (kedvezményt, árengedményt) azért, mert a bolthálózatban vásárolsz.

fortune_west 2011.10.24. 21:40:16

@zsok: Én is ezt tapasztalom, a Match-es dolgozók végtelenül korrektek.

fortune_west 2011.10.24. 21:41:54

@Yooha: Az még csak ezután jön? Anyám... :)

fortune_west 2011.10.24. 21:46:09

@nick:: (Válaszoltam. Sőt, elküldtem újra. Nézz rá a mailboxodra.)

Gino 2011.10.24. 21:58:03

@fortune_west: "Na jó, kekec igen, de pedáns nem" A f*szt kihagytad.
Bocs, csak vicc volt:) Igyál egyet, az egészségünkre, aztán nézd át újra a pontgyüjtő füzetet! Hátha bevállalsz még egy almafaházat...

fortune_west 2011.10.24. 22:12:50

@Gino: A pontgyűjtő füzetet nézd át te is, a mostaniban nincs alamafa ház. De ez gondolom csak valami beugratós vicceskedés volt.
Köszönöm, az iváson már túl vagyok, viszont ilyen brilliáns faszos poén nekem nem jut eszembe. :)

Stiel 2011.10.24. 22:41:57

Na, én is belekotyogok. :) Bármi olyan, ahol fizetni kell menet közben valamikor pénzt, az NEM ajándék. Azon lehet vitatkozni, hogy a pontokért fizetsz-e (elvileg csak vásárlás után jár, de ha pl. nem-legós ismerősöktől kérsz, akkor neked még lehet is úgymond ingyen), de miután a pontok mellé még fizetni is kell valamennyit, hogy LEGO-t kapj, így ajándéknak tuti nem tekinthető. Persze ha a pontok mellé már nem kéne fizetni, akkor senki nem adná oda másnak a pontjait csak úgy. :)

És végül: attól, hogy nem ajándék, még lehet jó üzlet. Ezt már ki-ki döntse el maga.

Gino 2011.10.24. 22:46:01

@fortune_west: "(Baromira kekec és pedáns f*sznak tűnhetek, pedig tényleg nem vagyok az. Na jó, kekec igen, de pedáns nem. :))" Csak erre refrektáltam. mentségemre legyen mondva, h rögtön bocsánatot is kértem.
Almafaház tényleg nincs, nem beugratás volt, faházat akartam írni. A lényeg az volt, h lazíts!

misran 2011.10.25. 08:13:56

Tyű a mindenit! :) Hegyezitek a zabot és engem kihagytok? :)

Valaki Match közeli ember nincs? Mennyivel nőtt a forgalom az akciók miatt? A legnagyobb készletek esetében 4-6e. Ft-ot lehet spórolni, de ehhez kell 20 matrica (10e. Ft vásárlás). A 10e. Ft vásárlásból mondjuk 3e. a profit. Tehát 3e.-ért 4-6e. kedvezményt kapsz a Lego-ból. Ráadásul a 3e.-s profitot termelő kiadást máshol is kiadnád, max. ott 1-2e.-s profitot képezne. Azaz ha máshonnan jössz át vásárolni a Lego miatt, akkor kvázi 1e-2e. Ft-al tudsz 4-6e.-s kedvezményt realizálni.

Ez persze az ajánlott árakhoz képest értendő, ilyen áron meg ugye senki nem vesz Legot, vagy csak ritkán :), a blogolvasók közül.. :). Ezért lehet, hogy nálunk az 1-2e.-s extra kiadás 2-3e.-s kedvezményt jelent.

A Matchnak ez nyilván nagyobb forgalmat jelentett már az első akcióban is, a Lego-nak jó promóció. Nyilván nem a legtutibb dolgokat adja itt, hogy a helyi viselkedési normákra építve az akciós, de kevésbé tuti dolgait is eladja, meg a játékboltban a tutibb szetteket is.

Valami ilyet képzelek el, és ezzel most nem vitázni akartam, csak merengtem egy kört ezen.

Lassan érdemes lenne egy Match-os és Lego-s marketingest becserkészni és kifaggatni :).

(Amúgy pedig, nyilván túllihegtük a témát. Pontot szerezni meg már nagyon könnyen lehet, két marokra adják az extra pontokat, valami Match-ban is tűrhető árú dolgokat vásárolva 2-3 alkalommal, összejön a 20 (mert 2 pont helyett 8-at ad a néni) és innentől visszaforgatással az egész sort meg lehet venni.)

nick: 2011.10.25. 09:17:35

@fortune_west: köszi szépen, válaszoltam is! :-)

rixman 2011.10.25. 10:03:55

Hhhhhhhhhhmmmmmm.
Azért itt a vadnyugati határszélen Győrben oly dolgok játszódnak le a MATCH-ban melyeket elképzelni is bajos a bájos hátországban Budapesten.
Saját vérre menő tapasztalatom a következő: Mivel Stieltől a talin kapott pontokat már levásároltam, a lányomnak, és ezért kaptam szintén pontokat, a sorban mögöttem álló kinézetre morcos-vad figura tán derülvén a lelkesedésemen megígérte, hogy ő is kér pontot, és oda adja.
DE a pénztáros néni ó jaj (vajon miért csak 50 feletti dolgozik itt?) közölte vele, hogy neki nem ad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nos, most rajtam volt a kényszeredett vissza vigyorgás sora, hogy mindegy szóra sem érdemes stb-stb.
Hát itt ez van, illetve nincs.
Így jelenleg elment a maradéklelkesedésem is, de hát kivel is cseszek ki, ha nem veszek már itt többet semmit?
Kínomban vettem egy ban bao-t de a legót azért LEGO!

Llew 2011.10.25. 10:25:36

@rixman: Mi az, hogy nem ad? Miért nem közölte a figura kedvesen, hogy akkor letépi a fejét, mint egy legoembernek, aztán beszél a főnökkel?

fortune_west 2011.10.25. 11:39:03

@Gino: Ok, peace.
Annyira laza vagyok, h tegnap este pl ezt (is) hallgattam:
www.youtube.com/watch?v=qchPLaiKocI&feature=relmfu
Na emellett próbáljon meg vki nem laza lenni. :)

szakacsa 2011.10.25. 18:31:58

@rixman: Annak a lánynak LEGO KELL! :) Ha esetleg pontra van szükségetek, csak szóljatok! ;)

Rékocs 2011.10.25. 18:59:52

@rixman: Csatlakozom szakacsához, én is tudok adni pontot, mert nálam már kezd hegyekben állni, és annyira nem hatott meg ez az akció, hogy mindet levásároljam. Szóval csak szólj! :))

rixman 2011.10.26. 09:21:47

Hát mindenkinek köszönöm a lehetőséget!
Amiért nem hisztiztem a bótban a mama miatt: az a kora (frusztrált-lestrapált és még pár ált)
Valamint a lányomnak nincsen sajnos még (reménykedem) türelme a klasszikus LEGO-hoz Duplozni akar még nyolcévesen is.(felépíti és játszik, de a Barbi még egyszerűbb).
Szóval a nejem már nem akar neki Duplót venni, de a 5683-as piacot azért kiharcoltam neki.

misran 2011.10.26. 12:42:28

@rixman: nálunk detto ez van, de a duplo piac még meg lesz, jó elemek vannak benne és a nagyobbik gyerek is elduplózik még néha (bár Ő már kislegós :) ).

skizzah 2011.10.28. 21:41:47

A készletek összeválogatása tényleg kicsit koncepciótlan. Szerintem a cél az lehetett pl. a Star Wars és a Technic készlet beillesztésével, hogy hátha az is több embernek megtetszik és máshol is több fogy majd belőlük. Nálam nem talált be a dolog, mert a Star Wars készletek irreálisan drágák (ez az egy még így a kedvezménnyel is), a 8052-est pedig már megvettem magamnak a tavasszal :-). A Creator készletek közül az 5764-es és az 5892-es Hangrobbanás szintén megvan, ez utóbbit kb. 7.500,-Ft-ért vadásztam a tavaszi tesco-s akcióban, az A modell rendkívül élethű és szerintem szép is (gyerekkoromban imádtam a vadászrepülőket :-)), a többit nem raktam össze. Ebben az akcióban már beújítottam az 5763-as homokfutót, és az 5766-os faházat. Ez utóbbi annyira nem az én világom, autómániásként elsősorban az olyan készleteket szeretem amelyekből valamilyen guruló szerkezetet lehet összerakni. :-) A kikötővel szemezek még, néztem róla youtube-on videókat, hááát... nem nagy szám, szerintem kihagyom. Unokaöcsém megkapja még a Duplo piacteret, aztán részemről ennyi volt ez az akció.

Medoro 2011.11.07. 07:12:40

Fiúk-lányok! Ha valakinek kell még pont, szívesen adok. Nekem annyi van, amit már nem fogok elkölteni szerintem. Privátba keressen, akit érdekel.
Uff
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...