Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Végigjátszás: 6753 Tow Truck (C modell)

2011.03.13. 15:00 - ainex

Ez a készlet volt már: tutuka végigjátszotta a főmodelljét. Akkor nem igazán tetszett, és drágának is találtam. Aztán becsöppent a 6743-as. Meg az 5867-es. Végül megtetszett ez is. És mivel tutuka a főmodell majd' 1300 kockájának összerakása után már nem jutott el a "csodaszép csőrös kamion" megépítéséig, én inkább egyből ezzel kezdtem. Íme: 

I. Alapadatok

Neve: Tow Truck (vontató kamion), a Highway Transport (Országúti szállítás) C modellje
Sorozatszám: 6753
Témakör: Creator
Altéma: -
Kiadás éve: 2009
Kockaszám: 1294
Minifig: -
Ára: 79 euróért vettem, forintosítva lásd itt

 

II. Mi van a dobozban?

A szép, ám köbméteres karton 15 zacskót és 5 db A4-es füzetet rejt (A:2 + B:1 + C:2):

A zacskók tartalmában van egyfajta logika. Az én fejemben meg másfajta. Háromnegyedórára rá az is kiderült, hogy tényleg nem a sárga van túlsúlyban, hanem a fekete:

III. Játékmenet

Ha már tutuka is megemlítette, én is megerősítem: Én is a vécén kezdtem. Igaz, nem a papírfüzeteket, hanem a PDF-eket nézegettem. (Mellékszál: vallom, hogy a wifi és a lítiumion akksi forradalmasította a nagydolgozást.) A szortírozás után az építést időre zúztam. Feszített tempó mellett két óra kellett neki.


Első füzet vége: 1 óra 15 perc


Második füzet: további 45 perc. Ennyi maradt meg az 1294-ből.

Jó építkezés volt. Csak sok helyen érezni, látni, hogy hozott anyagból készült, alternatív modell. Példa: Ha főmodell lenne, nem négy lapos egyes kerülne egymás mellé, hanem egy darab lapos négyes. Ehhez képest elég stabil és masszív.

IV. Értékelés

Kockák: 10/10. Az enyém hiánytalanul érkezett, és ez egy hatalmas, egyetemes anyagbánya. A nyolc krómozott rács színét eleinte nehéz volt elkülöníteni a világos szürkétől, de végül ráállt a szemem.


Sok szín, sok kocka, bármire jó.

Játékélmény: 5/10. Az összerakás jó mulatság. Utána viszont megáll a tudomány. A kamion tényleg jól néz ki, de keveset tud. Nyílik a két ajtaja, behajtható a két tükör, állíthatók a tetőreflektorok, a beltér zseniális.


A lépcső jó. Kár, hogy a kipufogó felső harmada lejár, mert egyetlen stud tartja.


Kormány, index, sebváltó, légbeömlő, középkonzol, odaát pedálok, fent talán ventilátor.
Ami itt nem látszik: a háttámlák is nagyszerűek.

A vontató szerkezet darujának három magassági fokozata van, illetve fogasléccel ki-betolható. A csörlő orsóra tekeri a vontatókötelet. Mindkét szerkezet racsnis, de egyik se blokkol igazán jól.


Nem különösebben rafinált, de nagyjából működik és jól is néz ki.

Amit hiányolok: az első tengely nem kormányzott, hátra meg differenciál híján legalább féltengelyek kellettek volna az egészek helyett. Így lehetetlen vele kanyarodni. Sőt az eltúlzott nyomtáv és a rettentő széles gumik tovább rontják a helyzetet. No meg igazán elbírt volna egy nyitható motorfedelet, alatta valami motor utánzattal. Így csak veszettül tekintélyt parancsoló.


Kuss!


Mondom: pofa be!


Csak kár, hogy ennyire túllógnak a kerekek.

Az autó pedig nemhogy C modell, hanem annak is csak a tartozéka. Mit tud? Gurul. Ennyi. Sőt még a kormánya sincs az üléssel szemben: a szélvédő miatt gázul középre tolódik. Méretre pont akkora, mint az 5867-es Super Speedster, viszont az mindent tud, ez meg tényleg semmit. És jóval csúnyácskább is.


A fehér nem A modell: zömök, elnagyolt, magas a hasa, nem karcsú a dereka.
Gyorsulási versenyen ettől még nyerhetne: a tengelytávja egy studdal hosszabb.

Ahogy a 6743-as Street Speedster kompatibilis a 6753-as főmodelljével, úgy - elvileg - az 5867-es meg evvel a vontatóval lenne kompatibilis. Méretre tehát oké is, csakhogy... Hiába van az orrán ugyanolyan "vonószem", a hűtőrűcs miatt a horog nem fér be. És annyira lent van a fara, hogy a vontatni akarod, a földet karistolja. Nagy kár.

Igaz, a fehér kocsit se sokkal jobb vontatni: ha ráhúzod az első tengelyt a vontató keretre, összeér a kamion farával. Hát még ha kanyarodna is!


Egyetlen studdal hátrébb már jó lenne...

Ár: 10/10. Ennyi kocka nekem ér ennyit.

Összesen: 8/10. Majd ha átvedlik A modellbe, mehet feljebb.

V. lásd még

- Első és második füzet
- Tow Truck, City: 7642 részmodell
- Tow Truck, City: 7638 főmodell
- IИDOMITUS csőrös 7638 átépítése
- Tow Truck, Technic: 8285 A modell
- Tow Truck, Technic: 8067 B modell

Címkék: kritika lego 2009 végigjátszás vontató creator tow truck 6753 highway transport országúti szállítás c modell

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr982675579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabesz_1985 2011.03.13. 16:53:24

Nekem is megvan ez a készlet és csak azért nem építettem meg ezt a modellt mert az első kerék nem kormányozható. Viszont a tank és a lépcső valamint a kabin belseje nagyon tetszik.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.03.13. 17:22:55

Nekem nagyon tetszik ez a készlet, már tutuka leírásánál is beleszerettem.

Meg ugyan nem venném, ennyiért inkább vmelyik technic-et, de tényleg klassz, h 3 ilyen komoly modell jön ki belőle.

Amiket írtál hibának az biztos így van, ezek a hatalmas kerekek (pláne ha súlya van a járgánynak) veszettül tudnak tapadni.

Amúgy ahányszor látom ezt a készletet mindig azon tűnődöm, h ez kicsit creator is, meg már majdnem technic is. Olyan félúton megállt és nem tudom eldönteni, h ez jó-e, vagy sem...

uniqm 2011.03.13. 18:09:25

Én ezt a szettet tavaly októberben vettem.

Nekem nagyon tetszik, lévén, hogy a model team sorozat utódjának tekinthetjük.

Én összeraktam mind a három modellt egymás után.

A főbajom nekem is az volt a B és C modellel, hogy nem lehet kormányozni!

És ahogy ainex írta rohadtul tapad, főleg a darús autó az öt tengelyén!

Viszont én a tow truckot már eleve úgy építettem, hogy kormányozható legyen. Persze így nem maradt elég elem a darus részhez. Erről tudok pár képet küldeni, ha gondoljátok.

A B és C modellen is azt éreztem az építés során, hogy valamit csinálni akartak a tervezők, de nem az igazi.

Viszont a főmodell az igazi Model Team útód!

Tájfájter 2011.03.13. 20:25:22

Én maholnap fogok nekikezdeni:-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.03.14. 09:41:13

Szerintem állat! Nekem a kerekek oldalirányú túllógása is tetszik, attól még tekintélyt parancsolóbb az egész. Kéne.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...