Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Végigjátszás: 6753 Highway Transport

2010.11.01. 13:11 - tutuka

A 6743 Street Speedster kritikám végén fakadtam ki, hogy úristen, nekem tényleg kellene a 6753-as monstrum. Lehet, hogy tényleg az istenek játéka, de egy hónap sem telt el, mikor a Match akciójában feltűnt a doboz, mégpedig nagyon kecsegtető áron. Nem sokat gondolkodtam, hogy meg kell szereznem. Szerencsére a pontok gyorsan összejöttek, és már az első építkezésen is túl vagyok.

Úgy érzetem, hogy ezt a készletet minél előbb elétek kell tárnom, mert ezért az áron ennél jobb vételt (akár karácsonyi ajándéknak) nehez fogtok találni. Szóval olvasatok, pontozzatok, majd járuljatok a kasszához, hogy játszhassatok!

(A képeket sajnos egy alapnál is alapabb fényképezőgéppel kellett elkészítenem, a minőségük sajnos hagy kívánnivalót maga után.)

I. Alapadatok

Neve: Highway Transport (Országúti szállítás)
Sorozatszám: 6753
Témakör: Creator
Altéma: -
Kiadás éve: 2009
Kockaszám: 1294
Minifig: -
Ára: 21.000-től 26.000,- Ft-ig (MATCH pontgyűjtő akcióban 16.400,- Ft.)

II. Mi van a dobozban?

A hatalmas doboz újdonász lego-pályafutásomban először kicsit sem túlméretezett, gyakorlatilag tele van. Végtelenszámú (15) zacskót és 5 összerakási útmutatót tartalmaz. A doboz feltűnően nehéz, kibontás előtt is érezni, mekkora mennyiségű elem lapul benne.

A hátoldalon az alternatív építési lehetőségek kaptak helyt. A daruskocsi fényképe gyorsan eldöntötte, hogy én azt nem fogom összerakni: egész egyszerűen nem tetszik.

Bár a dobozkép sárga túlsúlyt sugall a kockák terén, kiöntés és kizacskózás után ez a lego-halmon egyáltalán nem látszik, a tekintélyes méretű hegy a szivárvány minden színében pompázik.

III. Játékmenet

Igazán nem illő bevezetnem a blog olvasóit az intim szférámban, de most mégis megteszem. Nálam a játékmenet a vécén indult. A vétel és az összerakás közötti pár napban az útmutatókat böngészgettem, mikor nagyobb dolgom nem akadt. 

Mikor végre eljött a nagy nap, egy talán elhibázott lépéssel kezdtem az építkezést: összeöntöttem a zacskót tartalmát.

Persze, össze is kell, hiszen ez nem city-szerű számozott játékmenet, de ekkora kockamennyiségnél a tapasztalatok azt mutatják, a profik ilyenkor válogatnak. Hát én profi nem vagyok, de látva az előttem álló irdatlan hegyet, éreztem, hogy ebből baj lesz.

Lett is. Az elsőként összeállítandó piros sportkocsit 50 percig építettem. Nem azért mert béna vagyok, hiszen tapasztalatom van, hát még piros autók terén, de egy 1294 elemes kaotikus halmazban megtalálni apró plateket nem annyira egyszerű feladat. Az elején ezt a mérsékelt tempót még élveztem is, de aztán az idő haladtával egyre jobban idegesített. Ajánlom, hogy az építés megkezdése előtt legalább egy minimális szortírozást végezzetek.

Nagyon okosan, az unalmat elkerülendő az első autó után a vontató, és nem a másik sportautó megépítése következett. Nem könnyű játék. Bár Technic készletet csak egyszer játszottam végig, az építés menetét és nehézségét mégis leginkább ahhoz hasonlítanám, semmivel sem volt könnyebb a vontatót rakni, mint a log loadert. Rá is ébredtem, hogy a Creator sokkal inkább nekem való sztori, mint a technic. A gépek működése, működtetése, az izgő-mozgó fogaskerekek gyakorlatilag tökéletesen hidegen hagynak, azonban a bonyolult építkezés vonz, ráadásul a creator elemeket mindenféle megalkuvás, takarás, stb. nélkül fel tudom használni a fősodrot jelentő Town/City játékok közben is. Mivel a kamion kormányműve működöképes, kis részbe igazi technic építekzés is szorult a készletbe, ha valaki erre vágyik.

Nagyon tetszett, hogy az építkezés menetében végig jól látszik mit, és miért építek. Ugyanezt a technic lépésekre már nem tudtam mindig elmondani. Szinte az összes nem hagyományos építési technikát használni kell az építés során. Nem kívánhatjátok, hogy megnevezzem őket, mert nem tudom a nevüket, de mindenféle eltolásokba, fordított kockaállásokba, és hasonló finomságokba botlottam. Csak irigyelni tudom azokat a kissrácokat, akik ezen nőnek majd fel, és kézségszinten lesz az övék ez a sok csoda.

Nagy csalódás volt, hogy ismét elemhiányba ütköztem az építés során, az egyik krómozott-hatású elem elem hiányzott a hűtőrácsről. Különösen bosszantó volt ez, mert vagy negyed órán át hittem azt, hogy igazából megvan, csak a még mindig több százas kockahalomban nem találom. Végül az 5867-ről szereltem le egy elemet, azzal pótoltam a hiányt. 2 óra negyven perc építkezés után a kész vontató kézbevétele óriási élmény. Hatalmas darab, nehéz, masszív, szép.

A vontatót követően a kék fehér sportkocsi következett soron. Ismerős alapokra, ismerős technikkkal épül, és ez évén kevesebb választható elem 20 perc alatt kész is lett. Tartalmazott egy olyan elemet, amit még soha nem láttam. Önmagában jó ronda, de a kocsinak jól áll.

Utolsó lépésként a trélert építjük meg az útmutató szerint. Kevéssé nehéz, ám odafigyelést igénylő, szintén technic-jellegű az építkezés.

Nagyjából 1 órán át tartott, és ez is keserűen végződött, mert két szürke tile elem újfent hiányzott a befejezéshez. Szerncsére volt miből pótolnom, de ez azért akkor sem kóser.

IV. Értékelés

9/10 a kockákért. Egy ekkora kocka-katalógusnál nyomós érvek kellenek ahhoz, hogy az ember pontot vonjon le, hát még akkor, ha színben, méretben, céljában annyira változatos egyveleget kapunk, mint amit ez a készlet ad. A pontlevonást azért adom, mert egy a minőségre annyira kényes vállalkozás, mint a LEGO nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy 3 elem hiányozzon egy dobozból. Nekem volt olyan szerencsém, hogy pótolni tudjam a hiányt, de a krómozott rács majdnem nálam is gondott okozott. 

9/10 a játékélményért. Fényképezéssel együtt csaknem 5 órát töltöttem a játékkal. hogy egy kicsit már untam a közepén, arról nem a készlet, hanem én magam tehetek, hiszen nem tettem meg annyit, hogy egy kicsit szortírozzak. A készlet ráadásul a trélernél többet is tud, egy csodaszép csőrös kamion, és egy – nekem ronda – daruskocsi is összeállítható belőle. Gyanítom egy kisebb gyerek ezzel egy teljes hétvégét el tudna tölteni csak az építéssel, de szerintem a végtermékek is jól játszhatók. Pluszpont jár azért, mert a sportautók, ileltve a tréler kompatibilis a 6743-as zöld csodajárgánnyal. A pontlevonásom oka leginkább vágybeszéd: miért nem lehet ezeket a hatalmas készleteket úgy tervezni, hogy az összeépíthető lehetőségek ne legyenek homogének. Ha ehhez a készlethez csomagolnék még pl. ötven tető elemet és még kb. 10 nyílászárót, elképesztő házat lehehtne összehozni belőle, és máris egy klasszikus univerzális készletet tartanánk a kezünkben. (Ha valaki alapkészletet akar fabrikálni ebből a dobozból, ne tegyen mást, mint vegyen egy zöld, vagy szürke alaplapot, illetve a 6117 és 6119-es kiegészítő készleteket. Értékelés itt.)

10/10 az áráért. Bár alapelvem, hogy az értékelésnél az akció nélküli árat vegyük figyelembe, ez alkalommal kivételt teszek, mert a készlet a már említett pontgyűjtő akcióban tényleg széles körben hozzáférhető olcsón is. Merthogy 1294 kockáért, végtelen játéklehetőségért és egy igazi alapkészletért nem sok a 16.400,- Ft. Tudom, nem a leugrom a boltba és megveszem kategória, de például egy gyönyörű karácsonyi ajándékhoz már méltányolható összeg. Halkan jegyzem meg, hogy 16.400,- Ft. kifizetéséért cserébe 32 újabb hűségpontot kaptam, szóval ha közvetve is, de ezzel tovább csökkenthető az ár.

Összesen 9/10. A bosszantó kockahiány és a kizárólag járműre kihegyezett koncepció miatt magam sem adtam volna maximális pontot, de az átlag így is szépen mutatja, mennyire értékes készletről beszélünk. Erősen ajánlott kategória, kívánom, és szeretném, hogy minél többen megszerezzétek. imádni fogjátok, én mondom!

V. lásd még

- elemlista
- 6743 Street Speedster
- 5867 Super Speedster

update: Kommentben többen kérdeztétek, arányos-e a két kocsi a kamionhoz, illetve észrevettétek, hogy a kamion kicsit torz. Nos, ez valóban így van, de ne feledjétek, hogy ez a készlet nem egy arányos modell, hanem építőjáték, amiben nem feltétlenül kell élethűnek lenni. Ilyen szemmel vizsgáljátok!

Címkék: kritika lego akció 2009 match végigjátszás 9/10 creator pontgyűjtő 6753 highway transport országúti szállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr932411397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.01. 14:07:44

Nem tudom leírni, hogy mennyire szeretnék egy ilyet, nagyon jó készlet szerintem is. A vontatót is összerakod mostanában?
Jól látom, hogy három férőhelyes a trailer? Gondolom az általad is említett zöld járgányt gondolták oda, hogy vedd meg hozzá azt is.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.01. 14:09:24

Megette-e a blogmotor a hozzászólásomat?

mestska · http://cities.blog.hu 2010.11.01. 15:08:12

Te tutuka, milyen kritika már ez, hogy az alternatív lehetőségek nincsenek összerakva?!

2010.11.01. 15:20:17

megmondom őszintén, nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e, vagy sem. lehet, hogy inkább nem.

elsőre nagyon király készlet, de ahogy a képeket nézegetem, kicsit elbizonytalanodom: túl nagy, túl realisztikus, túl bonyi, és még kávégépe is van a sofőrnek, pedig az baj ha a kávé vezet helyette ;)

lehet, hogy a creator téma nem nekem való...(?) (és lehet, lassan olyan vénember leszek, aki mindig a 80-as évek bájos készleteiért sír - mint az öreg rockerek, akik megálltak a 70-es évek rockzenéjénél :) )

egyébként a végigjátszás remek!

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.11.01. 15:37:49

@pman: 4 autó fér rá. a vontatót nem raktam össze még, de az is két könyves történet.

@mestska: hát január végén nem sok értelme lett volna ennek a posztnak. 3 havonta ha egyszer van ennyi időm játszani. (amint írtam, a trailer is 2 könyvből áll, és akkor a kamion szétszedését nem is számoltam)

@Gibbons: én ezt igazából a sok kockáért vettem és a játékélményért. nyilván a városomba be sem teheti a lábát! :)

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.11.01. 15:41:22

@mestska: éreztem én, hogy dűlőre jutunk :D

Longeye 2010.11.01. 15:56:19

Szívemből szóltál:
"Rá is ébredtem, hogy a Creator sokkal inkább nekem való sztori, mint a technic. A gépek működése, működtetése, az izgő-mozgó fogaskerekek gyakorlatilag tökéletesen hidegen hagynak, azonban a bonyolult építkezés vonz, ráadásul a creator elemeket mindenféle megalkuvás, takarás, stb. nélkül fel tudom használni a fősodrot jelentő Town/City játékok közben is."

Én is valami ilyet éreztem a Technic-es készletekkel kapcsolatban. Egyébként király a készlet és király a végigjátszás. Csinálhatnál a csőrösből is egy végigjátszást...

Ha már végigjátszásoknál tartunk...csak nekem tűnik úgy, hogy nem lehet mindegyikre rákeresni az oldalsó keresőben...pl. Emerald Night.
De lehet, hogy csak én vagyok megint béna, mint a linkekkel kapcsolatban :-)

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.11.01. 15:57:14

@Longeye: nekem is úgy tűnik, mert még nem töltöttem be őket az adatbázisba :)

Clone Commander Bly 2010.11.01. 16:19:02

Én személy szerint maradok a minifig léptékű dolgoknál, de ettől függetlenül tetszik!
Említetted, hogy remek karácsonyi ajándék. Ez azt jelenti, hogy vehetem a karácsonyi ajándék ajánló első tagjának? ;-)

Konstans 2010.11.01. 16:32:29

Ez nagyon ronda, már mint a kamion az autók még elmennének, de ha csak azért venném meg... ,inkább nem. Talán a vontatóért megvenném ,de azért megfontolandó. Tutuka:Amúgy a zöld a piros és ez a két autód ,megegyező méretűek? Ez már a második ilyen szetted (amiről eddig írtál) aminek nincsenek meg az alkatrészei. Nekem eddig csak egyszer fordult ilyen elő (le is kopogom). Nálam úgy volt hogy ,nem volt egy alkatrász, (Bionicle maszk) de teli volt pótalkatrésszel ,azóta sem tudtam felépíteni :(.

Konstans 2010.11.01. 16:34:35

A végigjátszás tetszet és én is inkább a Creator és a minifigges készletek között érzem jól magam.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2010.11.01. 17:01:38

A kék csíkos autó szemből olyan Ford GT-s

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.11.01. 17:17:20

A vontató összerakására én is kíváncsi vagyok, az tetszik a legjobban. Vagyok inkább legkevésbé nem, mert nekem csak a minifighez kapcsolódó dolog az "igazi" legó. Tudom, témakörista vagyok..

ainex 2010.11.01. 17:48:25

@Gibbons: Nekem pont az tetszik ebben, hogy a dízájn erősen emlékeztet a 80-as évek bájos Basic készleteinek a hangulatára. Viszont amiért nekem se igazán bejövős: modellvasútban az ilyet hívják "hossztorzítottnak", azaz rápakolnak a vontatóra és az utánfutóra is annyi tengelyt, mintha 10, illetve 15 méteres járgányok lennének, ehhez képest meg úgy össze van sűrítve az egész kamion, mintha valami domború tükrön át nézték volna.
Ja és amúgy éljen a 70-es évek rockzenéje.

ainex 2010.11.01. 17:49:05

A végigjátszás viszont rulez.

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.11.01. 18:14:06

Egyforma méretarányban vannak a vontató és a két autó? Mintha a két kocsi kisebb embereknek készült volna...

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.01. 18:14:07

@tutuka: Azon, hogy nincs időd összerakni a csőröst könnyen tudok segíteni. Kölcsönadod így összerakva, én szétszedem és megépítem belőle a csőröst, majd utána visszaadom ;-)
LDD-ben már neki is álltam összerakni. Pár elem hiányzik ugyan, de kiválthatóak.

BorZol 2010.11.01. 21:12:00

Két tűz között vagyok: a Nagyfiam kinézte ezt a készletet a pontgyűjtő füzetről...
A végigjátszás tetszik, a minifig-scale inkompatibilitás: nem.
A Creator házak gond nélkül mehetnének egy city-be (mert nálam is ez a fővonal) és olyan öreg legós vagyok azért, hogy a minifig amibe jó az a LEGO.
Viszont a '80-as évek rockzenéje tetszik és a '80-as LEGO-k '93-ig.
Maximum nem olyan lesz az ajándék ,hogy nekem is tetsszen :(

tutuka: a városba be sem tehetné a lábát... :D naná minden ilyen/olyan kockabánya maximálisan egyetértek.

Stiel 2010.11.01. 21:40:49

Az ára így tényleg jó, az pedig külön vicces, hogy ezért is ugyanannyi (sőt, 2-vel több) ilyen pont jár, mint amennyibe kerül. :)

Ennek fényében bárkinek szívesen 'kölcsönadok' 30 pontot úgy, hogy találkozunk egy Match-ban, az illető megveszi a készletet, aztán visszaadja az érte kapott pontokat. Budapesti vagyok, a következő Match-ok jönnek szóba: Andrássy út, Westend és Blaha. Ezek mindegyikében még láttam is múlt héten a készletet. Ha valakinek érdekes, írjon üzenetet.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.11.01. 22:05:32

@Konstans: csak a zöld kompatibilis vele, az 5867 nagyobb.

@ArtWolf: szerintem nem arányos. ahogy a többiek is írták, maga a vontató is torz egy kicsit. a játékra mentek rá, nem a modellezésre.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.11.01. 22:14:30

Fűztem egy kis updatet a poszthoz.

Clone Commander Gree97 2010.11.02. 14:42:09

jó készlet, ebből a kék-fehér kocsi tetszik. Felmegy rá az 5867-es sportkocsi is?

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.11.02. 14:43:21

@Clone Commander Gree97: pontosan két kommenttel a kérdésed felett a válasz :D

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2010.11.03. 10:01:11

@SomyTomy: Nekem is pont ez volt az első gondolatom, nekem nagyon tetszik az a sportkocsi.

Tutu: Persze hogy még nem láttál olyan elemet, hiszem még egyszer sem láttunk tőled BIONICLE értékelést :D Egyébként Technic-ben is elég gyekren megfordul ez az elem, nekem annyi bajom van vele, hogy kb annyi lehetőség van a felhasználására, mint egy BIONICLE maszknak.

Nyiz · http://szubjekt.blog.hu 2010.11.03. 11:50:55

Én is úgy vagyok ezzel, hogy tetszik is, meg nem is. Az alapmodell nem jön be, viszont a csőrös, meg a darus kocsi nagyon állatnak tűnik! A Creatort én is csípem, de inkább a kis műanyag dobozosokat kajálom belőle.

Az elemhiány meg nekem is állandó félelmem ~8 éves korom óta. Szerencsére én még egyszer sem futottam bele, úgyhogy szerencsésnek érezhetem magam.

BISMARCK 2010.11.05. 20:35:29

Én megvettem az 5éves fiamnak a szülinapjára. természetesen én raktam össze, kb. 2.5óra alatt, de egy örökkévalóságnak tűnt.
Nem volt benne hiány.

Anak 2010.11.05. 22:10:54

@BISMARCK: Csak jó szett lehet ez, ha még a vaskancellár szíve is meglágyul érette.

Medoro 2011.01.19. 17:28:08

@tutuka: Szerintem csak 3 autó fér fel rá. Alul nem megy be 2, mert összeér. Még a kicsit kisebb zöld 6743-as is épp hozzáér a hátsóhoz. Amúgy nagyon jó a végigjátszás! Azért kerestem rá, mert gondoltam írok egyet, ha még más nem tette volna meg...
Egyébként nekem is volt benne elemhiány, igaz csak egy szürke tile. De én is morcos voltam miatta. Egy másik hiányom miatt felhívtam LEGO costumer service-t, és nagyon kellemes meglepetés volt a nagyvonalú eljárásuk: épp tegnap jött meg a levél a hiányzó elemekkel. Természetesen ingyen!
Visszatérve a szettünkhöz, nekem szúrta a szememet, hogy egy 3 autó szállítására való trailerhez csak 2 kocsit raknak a készletbe, a harmadikat vedd meg külön.

skizzah 2011.01.23. 21:14:28

Áááá, én nem tudom eldönteni, hogy megvegyem-e. Én kifejezetten technic rajongó vagyok, de van egy teli pontgyűjtő füzetem, és a munkahelyem mellett lévő Match-ban van is 2 dobozzal, nem akarom elpazarolni, de nagyon tetszik a 8051 is, és mindkettő most nem férne bele... :-)

Gábor H · http://www.flickr.com/photos/gabor_horvath/ 2011.01.23. 22:04:38

@skizzah: Ha jobban megnézed, ebben is van valamennyi Technic. :)

Stiel 2011.01.24. 09:18:37

@skizzah: alkatrészforrásnak ez most nagyon jó vétel, szerintem ne hagyd ki.

Darth Brick 2011.01.24. 21:16:33

@Stiel: bocs, nekem kellene a lószállítóból a terepjáró.

skizzah 2011.02.07. 14:46:36

Az utolsó pillanatban beszereztem a készletet, a daru kivételével mindkettő verziót összeraktam már. Sajnos abban már most biztos vagyok, hogy a Creator nem lesz a kedvencem. A leginkább zavaró dolgok a következőek:
- a főmodellnél nincs rögzítve a vontató teteje. Értem én, hogy gyerekeknek készült és a játszhatóságot hivatott segíteni, de mivel a kész modellt szeretem minden részletében megismerni, forgatni, így kb háromszor esett le a teteje és minden alkalommal darabjaira hullott szét, mert ezt mindig elfelejtettem
- az autó-vontató modellnél eléggé gyengék a kötések néhol és ahol ösztönszerűen meg akartam fogni - a kabin mögötti részen - azonnal beszakadt az oldala
- a kisautók mind csúnyák, nem kicsit...
Kérlek ne kövezzetek meg, ez az én szubjektív véleményem. :-) Maradok a Technic-nél.

Forestman 2011.12.29. 21:29:59

Olcsó vétel? Kutyafülét! :) Amennyiért pontot kapsz ad hozzá, s lesz 21 ezer :) Ugyanolyan mint a Fila táska esete: elköltesz 10 ezret kapsz 10 pontot, 30 pontért 30 ezret költöttél el. 30 pont + 3 ezer ft=Fila táska :)
Vagy akár a tefal serpenyő is ilyen :)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.12.29. 21:36:47

@Forestman: ajánlom a figyelmedbe a kommetke között a pontokról elmondottakat:

kockagyar.blog.hu/2011/10/23/olvaso_morog_match_pontgyujtes

a vásrlásért javakat kaptál, azaz a pontok mégiscsak ajándékot jelentenek, blablabla, olvasd végig! :)

Forestman 2011.12.29. 22:14:01

@tutuka: Tudom én, de önmagában mégiscsak ráfizetés, "anyúúú vegyünk még egy chipset hogy kapjunk pontot!" :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...