Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Valahol elveszett

2012.04.26. 12:13 - tutuka

Ezer éve az volt az (egyik) oka annak, hogy elkezdtem írni ezt a blogot, hogy nem találtam olyan tartalmat a nagy magyar internetben, ami a legóról a magamfajta egyszerű, a legóért távolról rajongó embereknek szól. Olyanoknak akiket igazából nem érdekel, hogy mi az a snot, mit jelent a stud, vagy hogy ritka elem-e a BG123416-os, sőt, ezeket a rendkívül fontos infókat nem is akarják megtudni soha, nélkülük is elég boldog az életük. Azt hiszem jó ideig sikerült úgy vezetni-irányítani a blogot, hogy könnyedén beszéltünk a legóról. Kiderült, hogy van értelme egy színes-szagos LEGO-magazinnak: elképesztően sokan olvastok minket. Talán – ismerve a statisztikáinkat – nem tévedek túl nagyot, ha azt mondom, ettől a hozzáállástól (is) nőtt a blog akkorára, amekkorára.

Az idő múlásával azonban valami megváltozott. Ahogy a kommentelőink közt szép lassan hangos többségbe kerültek a szegecsszámlálók, úgy vált(oz)tunk mi magunk is egész másokká, mint régen voltunk. A – leginkább csak számokban kifejezhető – sikereinktől öntelté válva hagytam magamat behúzni a csőbe: egy komolykodó szakmai bloggá vált az oldal. Egy olyan hely lettünk, ahol ha valaki véletlenül befingik a paplan alá, akkor arra nem önfeledt kacagás a válasz, hanem kikérjük magunknak az egyetemes, ám sosemvolt jóízlés nevében. (Miközben persze igazából mindenki pontosan tudja, hogy pukizni jó. Ráadásul még egészséges és hasznos is.)

Pár hét tipródás után úgy döntöttem, hogy visszaélve azzal, hogy a főnök én vagyok, a blognak ebben a formában véget vetek. [nyálas vallomás on] Tök felesleges egy olyan blognak szentelni a fél életem, ami nekem jelenleg a nullához konvergáló örömöt okoz. [nyálas vallomás off]

Most az lesz hát, hogy kicsit pihenünk, light-üzemmódban, valamivel kevesebb poszttal megy az oldal tovább. Közben megpróbálok/megpróbálunk megújulni (megrégülni), hogy aztán kiderüljön, tudunk-e megint magunkat is szórakoztató hely lenni.

Minden továbbra is kitartó, vagy most éppen sikítva távozó olvasónak riszpekt, köszönet, ilyesmi.

Legózzatok, abból baj nem lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr424473424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2012.04.26. 13:41:57

Jaj, ne! Persze megértelek ha így érzel, biztos csak én nem vettem észre hogy valami megváltozott volna. Én nagyon élvezem majdnem az összes cikket (ami nem érdekel, azt kihagyom) a sok-sok végigjátszást, a mindenféle figuratörténelmet, az elveszett témák fosztogatóit (vagy mi az). Szóval én nagyon sajnálnám ha a blog megszűnne :,( Mostanában volt egy kis trollkodás, amit talán lehetett volna sixx-i szigorrral kezelni, de Te gondolom nem olyan ember vagy és kész.
Ha szeretnél beszélni arról hogy mi változott meg, akkor én itt leszek! :)

depi vol.2 2012.04.26. 13:43:00

Sajnálom, de a döntésedet/döntéseteket valahol megértem. Ha Te/Ti így érzitek, akkor én azt tiszteletben tartom, sőt, kívánom nektek, hogy visszataláljatok régi énetekhez és legyen a blog nektek is öröm!

wannee/mayaa/du/ yaru (törölt) 2012.04.26. 13:43:00

Gyanús is volt, hogy 2-3 napja semmi bejegyzés nem volt :)
Én azért továbbra is kitartó olvasód leszek :)

arodostoi · http://www.facebook.com/timocom.hu 2012.04.26. 13:43:00

Pár héttel ezelőtt említetted, hogy van kb. 70 végigjátszás, ami bár valamilyen szerkesztésre szorul, de kész van. Állítsd be, hogy a következő 70 napon mindig legyen egy - én már annak is örülnék.

A blog.hu oldalak közül továbbra is ez lesz a kedvencem, minden reggel ezzel fogok nyitni. Jó feltöltődést, ötletelést!

szeme közé, laposan! 2012.04.26. 13:43:00

Helyes. Már úgyis kezdtem unni a képeteket. Ha érted, hogy mondom...:)

vegeta25 2012.04.26. 13:43:00

"Most az lesz hát, hogy kicsit pihenünk, light-üzemmódban, valamivel kevesebb poszttal megy az oldal tovább. Közben megpróbálok/megpróbálunk megújulni (megrégülni), hogy aztán kiderüljön, tudunk-e megint magunkat is szórakoztató hely lenni."

Így legyen! (Ha számít valamit én nem neheztelek és továbbra is látogatni fogom a blogot!)

szakacs_a 2012.04.26. 13:43:00

Köszi tutu! Veled tartunk a megújulásban. ;)

p44 2012.04.26. 13:43:00

megértem. és nem bánom.

átlagos felhasználó · http://gumikutya.blog.hu 2012.04.26. 13:43:00

Üdv,

Kár, nagyon kár, mert nekem meg pont kezdett tetszeni ez a szegecsszámlálás, az hogy kicsit mélyebbre kezdett merülni a társalgás fonala.

Azt gondoltam, mindenki (főleg a szerkesztők) szerint jó irányba halad az oldal - úgy látszik, tévedtem.

Eszembe is jutott pár ötlet, amivel színesíteni lehetett volna, de akkor már inkább nem is mondom, mert az pont a mélyebb - bár elfogadom hogy sokak által érdektelen - részletek felé mutatna.

Ez így jó, sokan vagyunk sokfélék.

Ha valakinek tetszik ez a szál, és szívesen beszállna egy új blog szerkesztésébe (a Kockagyár MELLETT, és semmiképp sem riválisaként - mintegy testvéroldalnak szánva) írjon nekem, és vágjunk bele!

Egyedül neki sem kezdek, mert nincs rá annyi időm, de ha többen vagyunk, akár még jó dolog is lehet belőle.

Azért remélem, hogy lesz még folytatás, mert én is rendszeres olvasó voltam!

Zensual · http://thaikep.blog.hu 2012.04.26. 13:43:00

Sajnálom hogy így alakult, Tutuka, de nem lep meg a hír. Az utóbbi hozzászólásaidból egyre gyakrabban érződött egyfajta neheztelés a kommentek elfajulása miatt. Viszonylag új olvasóként nem tudom, hogy milyen volt a Kockagyár régen, de azt hiszem értem, hogy mi a gond. Nem ez az első közösség, amelynek szembe kell néznie a ’nagyság átkával’, de remélem, ennek a sztorinak jó vége lesz. :-)

(Kíváncsiságképpen: ha vissza tudnál menni az időben, mit csinálnál másként, hogy ne így alakuljon a helyzet? Illetve mit mondanál, milyen tanácsot adnál az akkori blogkezdő Tutukának?)

Köszi az eddig szerzett örömet és szórakoztató perceket. Remélem Neked és nekünk is lesz még benne részünk. ^_^

Llew 2012.04.26. 14:31:47

Vártam az új posztot, de nem ilyet. :(
Régóta olvaslak, tényleg más lett az oldal, nem feltétlen rossz értelemben, de az érződött rajtad, hogy már nem ugyanúgy állsz hozz.
Azért remélem visszajössz/tök.

Öngerjesztő Erg 2012.04.26. 14:32:00

Én nemrég csatlakoztam és elszomorít, hogy csak ennyi volt (ennyi volt?). Végigjátszást lehet még küldeni (épp írok egyet..)?

Deville 2012.04.26. 14:32:02

Önző kérdés: az akció és a hirdetés oldal fog frissülni? :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.26. 14:32:05

Magam részéről vhogy éreztem, h erről fog szólni a következő poszt.

Én megértelek, nem egy blogot végig kísértem már, ami elindult, felnőtt, majd kifulladt. /kicsit talán ez is az élet rendje/

Nem szeretném, ha ez is kifulladna, úgyhogy pihenj nyugodtan, gondolt át az egészet még1x, és csináld úgy ahogy neked tetszik, hisz Te vagy Főnök!. :-) Szerintem ezért senki nem fog megszólni, max. fogod és letiltod a kommenteket, mint oly sokan mások.

Persze én ennek nem örülnék, de ha ez az ára, h kicsit legózhassunk itt is, akkor legyen így.

Én azért visszajárok, kíváncsi vagyok merre tovább.

És köszi az eddigieket is!!!

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.04.26. 14:32:07

Minden hobbi csak addig érdekel, míg nem kell megfelelni _mások_ sztenderdjeinek, ezért teljesen megértem a dolgot!

Küldöm sok szeretettel az ügyben:
www.youtube.com/watch?v=MDIBchVxSmE

Do it your way!

Mnarko 2012.04.26. 14:32:12

Ez a moderáció tök jó ötlet! :)

csomi8 2012.04.26. 14:32:15

Személy szerint úgy kb. 3 éve találtam meg a blogot, szóval nem az indulás óta látom. Mindig is felhőtlen élmény volt az olvasás, néha hozá is mertem szólni, egyszóval mindig is felfelé tekintettem a blogra és készítőire, tisztellek benneteket. Az élmény pozítiv, az általad említett célok elhalványulását a fentiek miatt is, én nem tapasztaltam. Nagyon nagy hála, amit eddig is tettél, a legjobbakat kívánom (de főleg sok örömteli legozást a neten és fizikailag is)!

Mnarko 2012.04.26. 14:32:20

Tök igazad van. Kicsit tényleg kezdtek már szakcikk formát ölteni a posztok. Jobban tetszett amikor még személyesebb hangvételű volt - és a tied.
Azért örülnék, ha a bal oldali blokkok és a heti válogatás megmaradna, és frissülne.

Llew 2012.04.26. 14:34:56

Off ez a leállás/pihi az oka, hogy a kommentek elküldésekor megjelenés helyett reggel óta az alábbi üzenet fogad:
"A hozzászólás elküldése sikerült.
Hozzászólásod előzetes moderáció után jelenik meg."
Vagy csak én vagyok büntiben? :)

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.26. 14:40:38

@Llew: mindenkit moderálunk, ez most egy ideig így lesz.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.26. 14:40:46

@Öngerjesztő Erg: ha sikerül normálisan csinálni, akkor nem eddig tartott. sztem fejezd be azt a végigjátszást :)

@Sam. Joe: :D

@Mnarko: a "szolgltatások" maradnak, sőt, a felszabaduló időmben a végigjátszás menüre is lesz majd gondom.

Llew 2012.04.26. 14:56:57

Még egy aztán majd valamikor megjelenik:
Ezzel párhuzamosan az ambassadori pozíciódról is lemondasz? Hisz - használhatatlansága/értelmetlensége (?) - voltán azt sem igazán örömmel viselted a megszólalásaid alapján.

2012.04.26. 15:14:59

A rosszpcjatekok is így indult.... nem akarom, hogy a másik kedvenc blogoldalom (kockagyar) is leálljon! :(

depi vol.2 2012.04.26. 15:15:01

Furcsa dolog ez a LEGO. Én anno az emlékek, feleségem és a blog miatt kezdtem bele újfent gyűjtögetni, játszogatni. Elkezdődött, szerettem, láttam benne fantáziát és jól éreztem magam a kockák között. Aztán idővel megismertem sok embert a vásárlások, beszerzések alkalmával és elkezdődött valami változás, mert találkoztam furcsábbnál furcsább emberekkel, akik akarva-akaratlanul olyan színben akarták magukat és engem feltüntetni, ami én személy szerint biztosan nem vagyok. Lassan idővel csak kockák és még kockábbak hívogattak, írogattak, és alig győztem őket visszautasítani. Én nem tartom magam ennyire stud őrülnek, de döbbenet emberekkel találkoztam, akiktől magam is megijedtem, komolyan mondom. Aztán a szolid kötözködések, hogy itt egy karc, itt egy folt, satöbbi. Na ekkor lett elegem, azóta (kb 1-2 hónapja) nagyon nem nyúltam a dolgokhoz és egy darabig nem is akarok, mert jópáran megmutatták, hogy ha nem húzok egy számomra normálisnak tartott határvonalat, akkor nagyon rossz irányt is vehet a kezdeti hobbim.

A rövid élettörténetem következtében és az itt tapasztalt erősödő szakmaiság miatt én biztosíthatom a blog szerkesztőit, hogy nyugodtan húzzák meg azt a bizonyos vonalat és tegyék helyre az itteni "menetet". Azzal számolni kell, hogy a blog túlnőtt egy bizonyos ponton, amit még jóakarattal és egyszerűen lehetett kezelni, ez szerintem a kötelező rossz a népszerűség mellett. Ezt meg kell tanulni kezelni, szerintem nagyon jó, hogy ennyire közvetlen levélben írtál erről, Tutuka.
Ebből kifolyólag a megoldást is megtalálod/megtaláljátok, én biztos vagyok benne :-)

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.26. 15:15:03

@Llew: az ambassadori dologban van szépség: értelmetlennek látszó küzdelem a sötétség erőivel szemben. hellyel-közzel élvezem.

uniqm 2012.04.26. 16:21:32

En is nagyon banom ezt a pihit/leallast. Nekem is, ahogy sokaknak volt egy ilyen erzesem.
Ertem a dontesed, ha nem tudsz beleadni mindent, ugy nem is jo csinalni valamit.
Remelem sikerul megujulnod es rapihenned erre a blogra es hamarosan folytatodik.
En is kivancsi lennek mit csinalnal maskepp, illetve mi miatt nem okoz most oromet neked?

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.26. 16:25:58

@artuditu: azt hiszem enm értetted meg a posztot. minden kérdésedre benne van a válasz, arról pedig szó nem volt, hogy nem adok bele mindnet. éppen ellenkezőleg, túl sokat vesz el az életemből.

Longeye 2012.04.26. 16:26:24

@tutuka: Érteni nem igazán értem mit mondasz, inkább érzem, úgyhogy nem egyetértek, hanem inkább "egyetérzek" veletek.

Néhámy gondolat, ami kapcsolódik a témához:

Milyen érdekes, éppen pár napja mondta nekem valaki, hogy nem tud jól legózni, mert nem tudja mi az a snot és nem is tudja használni. Én meg azt válaszoltam rá: Ne azon gondolkozz mit tudsz vagy mit nem, hanem építs!

Régebben nekem is napi első oldalak között szerepelt a blog, de pár hete kaptam egy rohadt nagy munkát és minden háttérbe szorult. A feleségem látta ezt rajtam és vett a névnapomra egy Creator készletet. (Életemben először kaptam tőle Lego-t!) Ezt használtam feszültségoldásnak és nekem bejött. A munkahelyemen ugyan körberöhögtek, de nem bántam, mert így jobban ment a munka. És ezt részben a blognak köszönhetem, hiszen itt kezdtem újra legózni.

Szóval nagy köszönet az eddig szerzett kellemes percekért és remélem lesz még több is...

Jó pihenést! és "Folytassa, Tutuka!" ;o)

WoodooKilla 2012.04.26. 16:31:27

Indulás óta követem a blogot, pont akkor lángolt fel bennem újra a birtoklási, építési vágy, amikor indult a blog, egymásra találtunk. Nem voltam sosem aktív, tán egy kezemen meg tudom számolni, hányszor kommenteltem, sőt, többnyire el se olvastam, csak ha nagyon érdekelt, így nem tudom, mi a kiváltó ok. Sajnálnám, ha vége lenne.
Elképzelhető, hogy ha végleg kiveszik a lelkesedés, és nyűg lesz, akkor nem bezárod, hanem átadod? (Bár a stílusod, megfogalmazásod nagyon hiányozna, így mindenképpen várnánk még posztokat Tőled is :))

sDavid · http://imusic.blog.hu 2012.04.26. 16:39:20

Beszéltünk már erről @tutuka: -val, én is ugyanezt érzem. Lazábbra kell venni a fonalat, erőltetett volt a rengeteg poszt, inkább koncentráljunk a játékos részre.

Elképzelni sem tudom mennyit elvenne a blog körüli szerveződés az életemből, de absz megértem, hogy túl sokat.

Persze én is bízok a folytatásban, megújult (vagy megöregedett?) tartalom mellett.

Tutuka pihenj, itt a jó idő! Menjetek a szabadba játszani, esős napokon találkozzunk itt

üdv,
kisPocok

Zölderdő Béla 2012.04.26. 16:39:23

Akár vége, akár folytatódik, egy élmény volt, köszi a halakat! :)

melee sc 2012.04.26. 16:39:25

Én sajnálom. Napi nyolcszor nézek fel az oldalra, van-e valami új cikk, mert szeretek LEGO-ról olvasni. 2 gyerek mellett irtó sokat is legozom.

Mondhatni, hogy úgy szép a blog ha kevés a cikk de tartalmas. De sarkítva legyen évi egy cikk csak nagyon tartalmas? Szóval nem én szívesen olvasok napi 3-4 cikket, persze tudom, azt valakinek meg kell szülnie.

És szívesen olvasok végigjátszást is meg pöttyszámlálást is meg retrot is. Ami engem kiakaszt az amikor folyik a rinyálás hogy régen minden milyen jó volt amikor 4 stud volt egy autó most meg milyen rossz amikor 6. Megkérdem a gyereket, hogy melyik kell neki és a 6 studos. Ez eldönt mindent. Azok is szépek.

Szeretem/szerettem a blogot és sajnálom ha kevesebb vagy ha más lesz. Lehet feleslegesen félek a változásoktól, nem tudom.

Minap befejeződött az építkezésem és családi házba költöztem. Dolgozó szobámba új bútorokat vettem. Egyetlen szempont volt a bútorban, hogy egy 48*48-as baseplate pont beférjen a polcokra. (dolgozószoba haha) Ez beteg nem? Ha vékonyabb a bútor akár csak 1mm-el akkor nem érdekel. Ehhez fel kellett mennem a netre és meg kellett néznem hány miliméter egy stud (nem volt kéznél a dobozolás végett egy sem). És éljen, hogy volt róla adat. Talán pont itt.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.26. 16:39:26

@WoodooKilla: a teljes bezárás azért egyelőre nem annyira esélyes, viszont átadás biztosan nem lesz, ha úgy alakulna. legfeljebb a posztok mehetnek, a brand nem :D (de ez most nem topik)

ss26 2012.04.26. 18:00:02

Jó pihit, csak ne tartson sokáig! :)
Én az újrakezdésem közben akadtam a blogra nem egész két éve és napi rutinná vált.
Ha a túl profi dolgokat át tudnátok menteni egy testvéroldalra, ahogy valaki említette is, akkor maradhatna a régiben minden és lehetne egy "kocka" kovkagyár is! :)
Én olvasnám mindkettőt!

timpanto 2012.04.26. 18:00:06

"Sírjon csak Ford, az jót tesz!"

Tutukának: Legózzál csak, az jót tesz!

Megtudom érteni, hogy a sok műmájerkodás és szegecsszámlálás egy idő után fárasztó. Egyszerűen játszani kell. Én 14-15 voltam, amikor öcsémék előszőr kaptak igazi legót. Már akkor megszerettem( a 70-es években az oviban PEBE-vel és JÁVÁ-val nyomtam). Most 42 vagyok, a három gyerek 10-12 körül és tökjó velük együtt építeni nézni ki mit talál ki. Együtt örülni. És az is jó, amikor az ember fáradt, és csak úgy összerak egy készletet, vagy beindul a fantázia és rakosgatja a kockákat. Napokat gondolkodni azon, hogy hogy csináljunk meg egy diorámát, segíteni a lányomnak lego film készítés közben. Ez a játék!
Homo ludens rulez!

BorZol 2012.04.26. 20:03:08

Depi.Vol.2 írta meg részemről és magam is itt vagyok nézőként minden nap, külföldről is 2009-óta. Azért aggódtam is ,hogy nem bukkan fel valami a napokban....

Talán az időjárás is befolyásolja az embereket, mert jó/ meleg időben kevesebben bütykölnek a kockákkal....hidegben meg többen (lászik az árakon + akciókon is). Most jön a nyaralások strandok szezonja. Egy kis idő pont egy lendületvételhez éppen jól is jöhet (akár egy építési versennyel??) az mindíg felpörgette a kedélyeket.

Nem hagytam ki egyetlen napot sem innen ha futólag is de bele-olvastam....
Nem akarok temetői hangulatot :
@tutuka: - be kell nyomni a reset gombot , vagyunk melletted elegen!
újszülöttnek meg minden vicc új, lassan felnő egy nemzedék a blog fennállása óta.

A szegecsszámlálók meg az itt egy kis karc ott egy színárnyalat "emberek" nekem is sokat kivettek a jókedvemből, valahogy akkor is neki tudok állni jókedvvel játszni a gyerekekkel, benne a színváltozott, a repedt...nem érdekel ha játszunk...akkor olyat játszunk hogy ott valami találat ért valamit...

Most itt kell eltaláljon valami tutuka!

Darth Brick 2012.04.26. 20:03:11

Hát. Sajnálom. A nap itt kezdődött, és itt fejeződött be számomra. Köszönet a belénk vetett bizalomért, munkáért. Kívánom, hogy a bontatlan dobozaid építésében sok örömet lelj, regenerálódj.
Akkor eztán kevesebb lego-t veszünk? Az oldal nekem nagyon nagy motor volt. Mind a végigjátszások, mind a beharangozók után.
Mit mondhatnék: KÖSZÖNÖM!

Nagyzee 2012.04.26. 20:03:20

Eléggé meglepett ez a poszt. A blog valahol tényleg profibb lett, ahogy bővült a szerzői kör és az olvasótábor, legalábbis olyan értelemben, hogy több lett a cikk, az infó, a végigjátszás, stb.

Azt viszont én egyáltalán nem érzem, hogy szakmaibb irányba ment volna el, továbbra is normál rajongói szemszögből íródik a blog szerintem, és ez jól is van így. Semmilyen szegecsszámlálós tendenciát nem láttam, én még pl. talán egyetlen profi építési technikákról szóló cikket nem olvastam itt, és egyéb szárazan "szakmai" dolgok sem rémlenek. A kiposztolt profi mocokban is esztétikailag gyönyörködünk itt, és így tovább.

Persze amikor indult, akkor ez egy személyes blog volt, most meg "A" magyar Lego blog, és az egyik legfontosabb magyar nyelvű információforrás a témában, ha nem a legfontosabb. Tippre azt mondanám, hogy ezért nem érzed már annyira sajátodnak.

Én mindenesetre nagyon remélem, hogy újult erővel visszatér majd a blog, és nem áll földbe. Ha pedig esetleg végleg elveszítenéd a lelkesedésed az ilyen intenzitású Lego-s blogolás iránt, én abban bízom, hogy átadod majd a stafétát a szerzőtársaidnak, mert nulláról újra felépíteni egy ilyen blogot hatalmas feladat lenne. De persze megértem, ha túlságosan a sajátodnak érzed ahhoz, hogy ezt megtedd. Azért remélhetőleg ez nem lesz téma, és kis pihenés után teljes gőzzel megy majd tovább minden.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.26. 21:02:44

@Nagyzee: akkor most beavatlak abba, hogy pontosan az ilyen kommentektől érzem néha, hogy hagynom kellene az egészet francba.

(hogy a büdös életben nem volt ez a blog személyes blog, meg hogy miért is nyitsz vitát arról, mitől szakmai egy blog, hogy szegecsszámlálók tendenciák a kommetelőink között látszanak, vagy hogy _igazából_ illene átadnom majd valakinek a stafétát, ha mégis abbahagynám, hisz mennyi meló már ez nulláról.)

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.26. 21:02:50

@ss26: @melee sc: @Darth Brick: @BorZol: azért túl nem kell aggódni a dolgot. holnap már poszttal jövünk! jön Rékocs a linkessel: van még legény a gáton :D

@Zölderdő Béla: :))))))))

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2012.04.26. 21:23:45

Ja, csak ennyi, jól van, azt hittem, valami baj van, elütött a villamos, ilyesmi. Csömörről meg azért néha jár a HÉV.

Briff 2012.04.26. 21:28:44

Jó blog volt, köszi az eddigi munkát! Egy csomó minden nem tetszett, sokminden igen, kíváncsi vagyok milyen folytatás lesz, ha lesz.

Calmopyrin 2012.04.26. 21:36:24

Lehet nem vagyok elég kocka, de mi az a "szegecsszámlálás"???

Lehi · www.szinfoltcafe.hu 2012.04.27. 01:02:16

Iszonyatosan nem tudok hozzatenni a tartalomhoz, de ugy erzem hogy azert meg kell szolalnom.... :D

2012.04.27. 01:02:21

Szerintem igen is király volt/van/lesz! (Köszönet érte). Szerintem csak annyira volt szegecsszámláló, amennire kellett (kommentet én nem olvasok). Ha kevésbé lesz az, akkor is minden nap megnézem. Ha nem lesz új poszt, akkor is, hátha. ))

Zeon 2012.04.27. 01:02:23

Köszönöm, ami eddig volt a blog, ha lesz még előre akkor köszönöm majd azt is.

Jó játékot, jó építkezést, nem baj ha nincs egy színből elég.

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.04.27. 10:30:37

@Calmopyrin: Szegecsszámláló = főleg modellvasutas berkekben ismert "valósághűség-náci", aki mindent fikáz, mondván nem elég élethű a modell, itt hiányzik egy ablak, ott két miliméterrel rövidebb a modell a kelleténél. Általában közutálatnak örvend, de annyira el van telve saját állítólagos szaktudásától, hogy ezt észre sem veszi.

Kozi73 2012.04.27. 10:30:52

Nem tudom, megfelelőne kihallatszik-e belőle a respect, de az talán mond valamit, hogy nekem egy középkategóriás új autó ára biztos benne van LEGOban, mégis ide járok nap, mint nap, és nem a MALUGra, Legózzra, stb.
Jó lenne, ha folytatnátok, bármilyen változtatás árán is.

leopold getz 2012.04.27. 10:30:58

Én emiatt a blog miatt lettem (újra)rajongó, úgyhogy kíváncsian várom a folytatást! Építeni szinte sosincs időm - kivéve, mikor igen - de "A felnőttek az interneten legóznak."! :)

kaos2 kapitány 2012.04.27. 10:54:43

Mi lenne nélkületek a reggeleimmel?? Kezdetektől olvasom, és benne van a napi rutinomban a blog elég rendesen. Ezt a posztot a villamoson olvastam tegnap este, hát majdnem összecsúsztam, szóval nagy hír lett volna a blog leállás, ha miattam leáll a 4-es6-os. :D

anarch 2012.04.27. 14:38:48

Valaki nem akarja átvenni egyébként? A vendég-poszterek, végigjátszások tudnák vinni a blogot tovább... szerintem.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.04.27. 14:40:57

@anarch: gondolom te is csak úgy simán odaadnád másnak a 3,5 éves gyereked, csináljon vele azt, amit akar.

na, ez az, ami biztosan nem fog megtörténni :DD

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.04.27. 16:06:00

Nem akarok megbántani egy társszerzőt sem, de egy ilyen énblog, még ha legós is, akkor szűnik meg énblognak lenni, amikor más is ír bele (vagy rá vagy mi). Szó se róla, ainex, Rékocs és mások posztjait is szeretem, de a blog úgy indult, hogy itt örömködtél régen vágyott készletek beszerzése felett:
kockagyar.blog.hu/2008/11/14/convertible_vegre
és
kockagyar.blog.hu/2008/11/13/jockey_ewing_a_legosztar
Pont ahogyan én, csak Matchboxokkal. Bájosak voltak a kezdeti bénácska fotók, de az ember egy idő után egyre jobb, szebb, élesebb, fényesebb képeket akar - és az igazság az, hogy nem magának, hanem másoknak akar megfelelni. Tudom, mert én is rajta vagyok ezen az úton... Mondjuk blogon írni úgy, hogy az nyilvános, rögtön egyfajta exhibicionizmust is jelent, bár lehet a kommenteket teljesen letiltani is, ugyanakkor mindenképp jó érzés, hogy hú, ezt a posztot ennyien látták, amazt annyian lájkolták stb. De az igazi öröm inkább az, amikor tapogatod, építed, és nem amikor fotózod és posztolod. Viszont ha nem fotóznád és posztolnád, mi szegényebbek lennénk - legalábbis a te élményeiddel... Mit is akarok mondani? Semmit. Két hét múlva meghülyülsz, ha nem folytatod :DDD

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.04.27. 16:06:04

Ja, még valami: az imént írt élmények közé tartozik a gyárlátogatás is, amely felejthetetlen volt, és ha nem vagy(tok), soha nem jutok el oda. Igaz, eszembe se jutott volna. Sőt nem is tudtam, h itthon ilyen is van...

semmicico 2012.04.27. 16:06:05

Főnök!

Csináld ahogy jólesik! Csináld úgy, hogy jólessen! Mi itt vagyunk/leszünk!

sc.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.04.27. 16:20:27

@tutuka: hú én mennyire megértem amit írtál! egy ideje felületesen olvasom csak a blogot, pont amiatt az érzés miatt, amit leírsz: sok, nagy, komoly.
Szerintem nincs értelme átadásról beszélni, hiszen ha a szerzőtársak szeretnének máshol posztolni, akkor nyugodtan megtehetik, nem lesz belőle ellenségeskedés, sőt.

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.04.28. 01:09:49

Kell néha pihenés, én is töprengek néha, hogy bírtok mindennap posztolni, mikor nekem néha a heti egy darab poszt megírása sem megy. Nyilván több szerző több posztot ír, de ettől aztán lehet, hogy minden ló más irányba húz kicsit, és oda jutnak, ahova senki se húzott.

Bandiba'csi 2012.04.28. 01:10:04

Igazából teljesen vegyes érzelmeket váltott ki belőlem a poszt... egyrészt, mert aktuális életem egy részére nekem is, így bízom benne, hogy "csak" tavaszi fáradtság. A másik oldalról viszont, mivel 2 végigjátszással én is növeltem a blog tartalmát, melyhez a hozzászólásokat látva egyre inkább azt éreztem, ha írok még egyet, az komolyabb, szebb, jobb, nagyobb kommentáradatot indít, de mégsem álltam neki pont azért, mert innentől kezdve nem játék lett volna, hanem kihívás, cél, ambíció. Minden, amiről szólnak a hétköznapi élet, és így nem is kilépés lett volna a mókuskerékből....
Ez a személyes tapasztalatom, ettől függetlenül minden nap többször is ránézek a blogra, a friss kommenteket is elolvasom, és próbálom elképzelni, kikkel is "legózom az interneten együtt"... így felnőttként.

WoodooKilla 2012.04.28. 01:10:17

@tutuka: Ó, én balga, persze, már összeállt a kép. Ez a Te blogod, amíg boldogít, csináld. :) Nem is akarok már mást mondani, csak egyet; Köszönöm!

Stiel 2012.04.28. 01:10:30

@tutuka: hát "térjél vissza a gyökerekhez", vagy hogy mondják ezt, szóval csináld úgy, hogy te örülj neki. Hidd el, nagyon sokan veled fognak örülni. De lehúzni a rolót mindenképpen kár lenne.

exypsilon 2012.04.29. 11:41:37

Nekem így is tetszik, nem érzem szegecsszámlálósnak az oldalt. Mindig van valami kis színes érdekesség, jó a cserélgetős rész, jók a végigjátszások, szóval nekem ez így bejön, nincs ezzel semmi baj.
De te vagy a főnök, és tényleg csináld úgy, hogy te is élvezd, csak soha ne hagyd abba, jó?:D
Csak így tovább!

Calmopyrin 2012.04.30. 10:20:44

@Haynau: köszi :) hát miattam nem "fajul el" ilyen irányba a blog az is biztos :) Örök fullamatőr maradok, sőt azt vettem észre, hogy a 4 éves gyerekem nálam sokkal kreatívabb cuccokat csinál már. Az én kezemben mindenből 4 stud-os Town jármű lesz :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...