Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Szépnek tényleg gyönyörű volt

2012.02.06. 16:26 - ainex

Nem azért, hogy mi is érzelgősre vegyük a figurát, de ami igazából csodaszép volt, az legóból is az marad:

lego_malev_ainex_moc_02.JPG

lego_malev_ainex_moc_03.JPG

lego_malev_ainex_moc_04.JPG

lego_malev_ainex_moc_05.JPG

Ég vele:

lego_malev_ainex_moc_01.JPG

Címkék: repülő lego malév moc

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr14067530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.02.06. 16:45:31

Amikor még szárnyakat adott vágyainknak:
www.youtube.com/watch?v=Y-QhtmZYIMM

És ami lett belőle:
www.youtube.com/watch?v=NBRO7Zwg_Yk
Nem vagyok egy szentimentális pasas, de az elcsukló hangú "sziasztok, jó utat!" rádiózást hallgatva nekem is összeszorult a torkom...

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.02.06. 17:09:30

@Haynau: Én valahogy - biztos a fejem felett lassan elmúló évek miatt - de azzá váltam.

Sajnálom a dolgot, jobb sorsra lett volna érdemes ez a cég.

(Tesóm mesélte még pénteken, hogy amikor néhány éve egy holland tanulmány út után hazafelé jövet felszállt a malévre és a szignált meghallotta elsírta magát, hogy jöhet haza velük. Már a gépen olyan volt, mintha itthon lett volna. Na ez tette be nekem az ajtót... Még hogy semmit nem jelent az, h nemzeti légitársaság.)

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2012.02.06. 18:25:55

A nóziján még incifincit kéne dolgozni, mert így nekem egy marha nagy fogkrémes tubust ad ki szárnyakkal, de nózitól hátrafelé hibátlan! (Meg hát ugye az eredeti orra sem szimmetrikus.) Az nagyon tetszik, hogy a szárnyakat alkotó elemek pücükékkel - ki nem állhatom azt a szót, hogy stud - lefelé vannak.

Drakolder 2012.02.06. 19:17:45

Kicsit OFF leszek, de ha már egy ilyen blogon is ahova szerintem elsősorban is kikapcsolódni "jár" az ember, szóba került ez a téma. Nem értem miért siratnak az emberek egy olyan céget ami 20 éve veszteséges... és a mi adó forintjainkból támogatják a rendszerváltás óta. Személy szerint remélem a következő állami cég ami bedől az a MÁV lesz. Botrány, hogy a hétvégén is mit műveltek... bár a BKV csődje lehet előbb bekövetkezik :)
Arról nem is beszélve, hogy mindenki a céget siratja, "nemzeti légitársaság", de arról, hogy ezzel hány ember munkahelye szűnt alig hallani.

ON

Egyébként a farok rész nagyon tetszik. Ainex az ilyen jellegű postjaid sűrűségéből arra következtetek, hogy nagyon sok időd van építgetni, ezért irigyellek, nem is kicsit.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.02.06. 19:25:10

@Drakolder: úgy sejtem ainex nevében is mondhatom, hogy egyetértünk, ezért is van az, hogy csak az esztétikumra emlékezünk, nem másra (hogy egy nemzeti légitársaságnak kell vállalnia nem nyereséges utakat, ahogy pl. a volánnak is, az más tészta, de nem magyarázza a kifizetőhely-jelleget.) .

szerintem ainexnek nincs sok ideje, ezért én az sejtem, hogy nem alszik egyáltalán :DDD

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.02.06. 19:27:05

@Drakolder: Én speciel azért "siratom", mert kedves gyerekkori emlékeim kötődnek hozzá. És igenis azért IS, mert attól tartok, hogy a MALÉV bedőlése a munkanélküliek számát fogja ugrásszerűen növelni. Nem utolsósorban pedig azért, mert a repülés szenvedélyemmé vált, és ezáltal nem csak a légitársaságot ismerem jól, de néhány pilótáját is - ezek személyes tragédiáján kesergek, nem holmi "nemzeti jelkép" letűnésén!

Ha pedig a MÁV is bedől, az hosszú távon komoly gondot fog az államgazdaságnak okozni, nem is beszélve szintén rengeteg gyerekkori...

ELÉG!! - OFF befejezve...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.02.07. 06:24:00

(OFF @Haynau: azért a pilóták csak tettek félre valamit a minimálbérnél _némileg_ magasabb fizetésükből, amiből elvegetálnak egy darabig... így nézve egy tesco árufeltöltő kirúgás sokkal nagyobb személyes tragédia. )

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.02.07. 06:59:04

@rrroka: A Tesco árufeltöltő felelősségét párhuzamba állítani egy pilóta felelősségével azért elég meredek.

Plusz mennyit kell tanulni ahhoz, h vki kapitány lehessen...

Nem is értem a felvetést.

A másik olvasat: a Tesco árufeltöltőből majd lesz Metro, vagy Auchan árufeltöltő. Egy pilótából jó eséllyel másik társaságnál lesz pilóta. Mi mást csinálhatna?

Longeye 2012.02.07. 07:55:40

OFF: Tesco-közérdekű közlemény:
Amit beküldtem akció, az péntek délutáni állapotokat tükrözött (azt még saját két szememmel láttam), de egyik barátom szerint vasárnap délben már nem volt belőlük egy darab sem. Úgyhogy ha valaki csak ezért húzna hótaposót, ne tegye....
ON:

Darth Brick 2012.02.07. 08:08:42

@rrroka: Miért kell mindig "magyarkodni"? (szándékos kisbetűvel, de hangsúlyozva)
Soha nem repültem. Nincs repülős ismerősöm.
Ám azt gondolom, ha valaki pilótának tanult, az nem kevés tanulást, munkát, felelősséget kíván.
Gondolok most azokra a "szerencsésekre" akik elhasaltak valami szigorú egészségügyi feltételen. Most ők a "szerencsések" hiszen ők azok akiknek nem tépték le a szárnyait, nem vették el az életük. A megfeleltek, a továbbiakban ugyan repülhetnek, de egy Cessna nem Boing.
on: Én űrrakétára néztem az orrot. A farka valóban remek.

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.02.07. 09:43:41

OFF:

@rrroka: Rövid válasz - tescóban dolgozó ismerősöm nincs, ezért az nem érintene ennyire.

Hosszabb verzió: ha a tescós árufeltöltő elnéz valamit, óbégat néhány vevő és panaszkönyvet követel (amit aztán "véletlenül" pont aznap nem találnak). Ha a pilóta elnéz valamit, esetleg meghal száz ember. Nagyobb felelősség + komolyabb kiképzés = magasabb fizetés. Nem értem, ezt miért nem lehet elfogadni.

Ja, még valami: a tescós elmehet a Sparba, az Auchanba, a CBA-ba meg a t*köm tudja hova munkát keresni. Pont a repülés terén viszont elég szűkre szabott határai vannak a munkapiacnak. Kb. 2001 óta nem nagyon megy ez a biznisz (sem).

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.02.07. 09:51:01

És hogy legyen ON-komment is:

a farka-szárnya nagyon ott van, az orr-rész nem 100%, DE: bármennyit is agyaltam rajta, nem jutott olyan elem az eszembe, amivel még jobban meg lehetne csinálni. Esetleg olyan 2x2-es kupolából, amiből az R2-es droidok feje is van - de ezt az elemet kékben nem gyártották, ahogy nézem:
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=553

Mnarko 2012.02.07. 10:04:14

Nagyon szép lett.

@Haynau: hogy lehet belőle zöldet kéket venni, ha nincs is olyan? (Minden irónia nélkül. Tényleg nem értem.) Én inkább eggyel kevesebb lapos kört használtam volna, és a hegyébe egy pöttyöt.

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.02.07. 10:11:30

@Mnarko: Azt nem értem én sem, hogy árulhatja valaki zöldeskékben, ha nem gyártották.

Viszont mivel a kupolát nem lehet kékben kapni, szerintem a lehetséges legjobbat építette ainex.

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.02.07. 10:34:14

@hatvannyolckilencvennégyeske: "Middle blue" színben (mint ainex Malév-gépe) nem kapni, mert nincs.

Azt viszont tényleg nem értem, hogy miért árulják "blue" színben, holott a bricklink szerint az elem 41 készletben jelent meg, és egyikben sem "blue" színben. A Bricklink nem tökéletes, bennem van a hiba, vagy...?

pragmaP 2012.02.07. 10:53:25

@Haynau: @Mnarko: Ebből a kupolából háromféle van:
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=553a
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=553b
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=553c

A sima 553-as jelzésű az "undetermined type", akkor tölti fel így az ember, ha nincs kedve nézegetni, hogy ez melyik. (Ill. a készletnél is, ha nem emlékszel, hogy milyen van benne, akkor az inventoryba ezt teszed.)

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.02.07. 10:58:47

@pragmaP: Áh, köszi a felvilágosítást!

Szóval "blue" színben valóban létezik - de ainexnek sajnos ezt nem ajánlanám, mert nem illene a többi "middle blue" elemhez. Marad az eredeti verdiktem: a lehetséges legjobbat kihozta a létező választékból (pláne abból, ami NEKI áll a rendelkezésére).

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.02.07. 11:09:14

jajj, jajj nem akartam én a pilóták munkáját, felelősségét kisebbíteni, csak annyit akartam mondani, hogy a munkájuk elvesztése valószínüleg nem jelenti az azonnali mélyszegénységbe sülyedésüket, hiszen nagyon jól kerestek, kell lennie tartalékuknak. :) ezzel szemben egy minimálbéres, ugye.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.02.07. 11:11:20

ja, és értem én azt is, hogy nekik ez nem csak munka, hanem élet volt.

ainex 2012.02.07. 12:26:42

@Mnarko: Én is eggyel kevesebb kék kört akartam rakni, csak hát a kúpos végét csak egy "varázspálca" tartja a helyén, és eggyel kevesebb kék körrel kilógott volna a vége, ezért lett két kör. De lehet, hogy ha a második fehér lett volna, jobban mutatna. Így viszont marad a fogkrémtubus :)

Mnarko 2012.02.07. 12:55:22

@ainex: Hagyjad már! Nagyon király lett!!! :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...