Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

2012: erős év lesz? (3.)

2011.10.18. 07:46 - tutuka

A Technic zászlóshajót még nem ismerjük, pedig ha az elmúlt években jól figyeltem, az a legfontosabb. A fekete gépekből nekem az jön le, hogy legóék keményen ráálltak Amerikára.

Végül egy keveseket érdeklő bónusz, de csak azért, mert Spongya Bob kurvajó arc. Igazából nem tudom eldönteni, hogy ez most gyerekeknek, vagy felnőtteknek készül-e. (Nyilván az előbbi.) Igazából azt sem tudom, hogy valaha is vennék-e ilyet.

| A képeket a Brickset tette közé, köszönjük! |

Címkék: lego 2012 technic spongebob squarepants

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr163308002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misran 2011.10.18. 08:09:47

Nem rossz, nem rossz, de egyik Technic sem spannolt fel annyira. De biztos más lesz élőben.
Bob jó arc, viccesek ezek a szettek, lehet, hogy a sorból egyet poénból bevállalok majd, de nem hinném, hogy ráállok a témára.. :)

TechniCai: a felső Technic lapozóablak csak nálam csúszott fel kicsit?

misran 2011.10.18. 08:10:22

Igen, már visszacsúszott :). Bocs.

pi423 2011.10.18. 08:21:39

Azt észrevettétek, hogy a Spongyabob 2. készletében a szellemnek milyen alja van (mondanám, hogy lába, de nem az)? Itt is beújítottak. :)

szakacsa 2011.10.18. 08:36:56

Szerintem szépek a fekete Technik gépek (9395m9397) és tény, hogy USA feelinget sugároznak. Jöhetnek! :)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.18. 08:47:17

A fekete az mitől USA-specifikus? Ezt nem értem.
A Spongyabob az poén, de én azt sem tudom, hogy maga a rajzfilm az gyerekeknek készült-e?

Llew 2011.10.18. 08:53:58

Végül? És az egyik legnagyobb jövő évi dobás, a 10223-as Kingdoms Joust nem ér meg még egyharmad posztot sem? A Castle rajongók nevében tiltakozom! :D

Llew 2011.10.18. 09:04:38

@Yooha: nem a színük, hanem a fazonjuk miatt

adidigaga 2011.10.18. 09:15:39

@Yooha:
Szerintem nem a gyerekeknek. Legfeljebb úgy van, mint nálunk, hogy megengedjük nekik is, hogy nézzék! :-))
SB, mint LEGO-téma, engem folyamatosan meglep, úgy él bennem, mint valaha egyszervolt 1-2 készlet, miközben folyamatosan jelen van, talán még most is kapható valamelyik magyar webshopban. Pár éve Karácsonyra mi is vettünk az inasoknak, annyira jópofa volt, ráadásul a licenszes-filmes relációban abszolút barátinak számító áron, 8000 körül vettük a filmbeli gyorséttermet és még a mozifilmben látható kocsi (DoDgemle alias KaJaguar) is volt hozzá!)
Ha nagyon akarjátok, egy végigjátszást majd írok róla!;-)

Llew 2011.10.18. 09:30:49

"Karácsonyra mi is vettünk az inasoknak"
"Ha nagyon akarjátok, egy végigjátszást majd írok róla!;-) "
Úgy érted, íratsz egyet az inasokkal? :D

pi423 2011.10.18. 09:51:56

@Llew:
És az új gyűjthető minifigek? Azokat se említitek meg?

Llew 2011.10.18. 10:02:27

@pi423: "Említitek"? Én is csak olvasó vagyok.

adidigaga 2011.10.18. 10:02:29

@Llew:
Nem! Mivel én raktam nekik össze, szerintem JOGOM VAN nekem megírni a végigjátszást! :-)-

levy01 2011.10.18. 10:33:46

Helló kockablog!
felnőtt újrakezdő vagyok. town-city ill. castle vonalon mozgok. classic space-t is újrakezdenék, de space police 3.-ből egyedül az 5981-es készlet az, ami vonzott, a többi sajnos a vicc és a gyalázatos skálán szóródik.
Technic legót az életben nem fogtam kezembe viszont a 9391-ből igenfrankó kis 10pötty széles lánctalpas darut lehet faragni a city-hez. gyerekkoromban egy darab construction altémás készletem sem volt. Felnőttfejjel szert tettem párra, de a méretbeli növekedés miatt igen erős korlátok közé szorulok. a 7632-es crawler crane nagyon tetszene, csak a maga pöttöm 14-es szélességével a 4 pöcök széles gépekre gyárott városban borzasztóan mutatna. végre egy alternatíva a technic vonalról ami megmocolható city-vé!!!

2011.10.18. 10:53:27

A 9391-es érdekel, kell a lánctalp minden mennyiségben az eltervezett Ferdinand tankvadász alkotásomhoz :) Bár ha a 66318-as super pack is marad 28000 forint karácsonyig, lehet onnan szerzem be motorral együtt.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.18. 11:03:50

@Llew: @pi423: valószínű lesz róluk majd külön poszt :) vagy nem :DD

Mnarko 2011.10.18. 11:10:08

@Llew:  @pi423:Hgoy ti milyenek vagytok. Ahhoz a témához, hogy <a href="http://kockagyar.blog.hu/2011/10/15/legozhatnal_is_azert_mikor_fogtal_utoljara_muanyagot" target="_blank">tutukának legózni sincs ideje</a>, már jönnek a hozzászólások, hogy mi van a jövő évi készletekkel. Erre kitol 3 posztot az új dobozokról, de már megint kapja, hogy hol a következő. Én amondó vagyok, hogy inkább küldjön hetente egy végigjátszást a <a href="http://www.brickset.com/search/?year=2012" target="_blank">2012-es készlettekről</a>, minthogy most szerkesztgesse össze ezeket a bemutatókat.

Mnarko 2011.10.18. 11:12:44

OFF: Itt nem lehet így linkelni? :(

Llew 2011.10.18. 11:15:03

@Mnarko: én már csak ilyen türelmetlen blogolvasó vagyok :)
A hír poszt és a végigjátszás nálam nem zára ki egymást.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.18. 11:29:23

@Mnarko: a linket simán csak copyzd be, és linkké válik.

Mnarko 2011.10.18. 11:38:00

@tutuka: Tudom, csak szépen akartam, hogy rövidebb legyen.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.18. 12:27:08

@tutuka: Én úgy vettem észre, hogy elé-mögé nyomni kell egy entert, és akkor lesz link. Kipróbálom:
kockagyar.blog.hu/2011/10/15/legozhatnal_is_azert_mikor_fogtal_utoljara_muanyagot

Mehley 2011.10.18. 13:16:42

A blog továbbra is remek, köszi szépen a sok posztot és respect a rengeteg melóért. Már korábban is panaszkodtam a nem ideillő nyelvezet miatt, sajnos ismét ezt kell tennem. A sok Afol mellett azért számos gyerek is olvassa, miért kell ilyen jelzőket használni, hogy k@% jó? Nincs gyerekem, de baromira nem szeretném, hogy egy játékokról szóló honlapon ilyen szavakat olvasson... de engem is zavar, hiszen ezzel a tipikus index mocsok szintjére süllyed a nyelvezet - ez pedig egyáltalán nem tesz jót ennek a blognak.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.18. 13:27:47

@Mehley: abban a pillanatban lesz vége ennek a blognak, amikor nem írhatom úgy és akkor, ahogy én szeretném. nem gyerekeknek írom, és ezen nem is kívánok változtatni. (ráadásul egy átlag játszótéren sokkal többet káromkodnak 5 perc alatt, mint ezen a blogon összesen.) nem fogom modorossá erőszakolni magam a soha nem is volt ún. szépbeszéd ethosza kedvéért. (elnézést, nekem ez tényleg nem megy másként, ráadásul ez csak egy blog, egy valódi világból.) (és bocsánat a kirohanásért, de valahol le kell vezetnem a feszkót, mert igazából ilyenkor mindig eszembe jut, hogy mi a _faszért_ is csinálom az egészet, hogy elmegy rá a fél életem. nyilván egy hisztis _picsa_ vagyok :D)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.18. 13:43:03

@tutuka: Mély levegő, és mond: OMMMMMMMMMM :)
Én továbbra is hálás vagyok, amiért csinálod(játok) a blogot, a nem öncélű káromkodás meg elfogadható.

Mnarko 2011.10.18. 13:46:15

@Mehley: Nekem nem hitték el az ismerős srácok, hogy magamban sem trágárkodom. Amúgy cikkek és hozzászólások szempontjából kiemelkedő minőségű ez a blog. Mind tartalmilag, mind stílusát tekintve. És lehet, hogy tutuka ennyiért:
bizinformaciok.hu/www.kockagyar.blog.hu
visszafogná magát itt a kockagyáron, de akkor is kéne neki egy másik hely, ahol minden kjöhet belőle. :)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.18. 13:46:20

@Yooha: OHHHMMMMMM :D (igazából azért is szoktam válaszolni ilyenkor, hogy megnyugodjak. immáron túl is vagyok rajta :DDD)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.18. 13:53:59

@Mnarko: :DDD csilliárdos vagyok!

(egyébként elég ritkán káromkodom, ráadásul ezt még csak káromkodásnak sem tekintem. nyilvánvalóan van egy vonal, egy stílus, amin elindult a blog – amilyen én is vagyok –, ezt a saját posztjaimban tartani is kívánom. és nem mellékesen: néha tudatosan használok ilyen kifejezéseket, hogy el ne feledjük, nem a Magyar Közlöny legóügyi mellékletét olvassuk :D)

2011.10.18. 14:27:10

Tutukának abban igaza van, hogy az oldal alcíme: 'A felnőttek az interneten legóznak'. Így tehát ez nem az 5-8 éves korosztálynak szánt weblap.
Főleg annak fényében, hogy volt már talán hivatkozás erejéig itt lego koncentrációs tábor is. Ki tudja mikor lesz Lego Penthouse Hugh Hefner playboy villa, ami szintén majd bemutatásra kerülne :)?

Szóval a gyerekek nézegessék a meseerdőt meg a többi nekik való oldalt, ez (javarészt) a felnőtteké.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.10.18. 14:57:14

Az eddig megismert technic vonalból - mert ez kizárt, h a teljes modellév legyen - ami biztos, h nem kellene az a repülő, a többit el tudnám képzelni a gyűjteményemben.

A 9390-et 1000%, h megveszem, az kicsit olyan, a nagy unimognak, mint 8047-es kis excavator a nagynak.
Szerintem a többi készlet nem sok újat hoz, rönkrakodóval meg autómentővel már tele a padlás, de nem néznek ki rosszul. Ha jól rémlik quad is volt már, bár ez az új elég dögösen néz ki.

Ahogy már volt említve a zászlóshajó még biztos hátra van, valamint egy-két közepes készletet is várok még a 6-10 ezer forintos kategóriában.

Az igazi álmom egy universal building set lenne, de szerintem lego-ék már elfelejtették azt a kategóriát. Most szereztem be két hiánytalan gyönyörű pld.-t

1., www.technicopedia.com/8020.html

2., www.technicopedia.com/8022.html

Ilyesmi jó lenne ha lenne, de nem is álmodozok.

SB érdekes, de nem hiszem, h vennék belőle. Amúgy nagyon jópofa rajzfilm, néha nézem, de ha már a gyerekeknél tartunk néha az is elég meredek. :-)

@Mnarko: azt az oldalt már én is néztem, de tutira félre méri a blog.hu -s oldalakat. Sanszos, h a blog.hu mint kiszolgáló fő oldalhoz mér valamit, vagy annak az adataiból indul ki, ugyanis az én blogom meglepne, ha az általa mutatott adatokat produkálná. Ha meg igen, akkor féláron eladó! :-)))

Ja, és én is szeretném megköszönni tutukának az oldalt, hogy lelkesen csinálja, bár haragszom is, mert rohadt sokba van nekem ez a hóbort! :-))) És ezért őt okolom! :-O

Jockos 2011.10.18. 18:57:43

Nem tudom hogy mit gondoltok, de szerintem a Technic zászlóshajó ez a pf-es lesz. Ti mit gondoltok?

Mnarko 2011.10.18. 19:17:27

@klarky: a blog.hu-t alacsonyabbra értékeli számításkor, mint a kezdőlapján :) Ja és a kockagyárat többre értékeli, mint a blog.hu-t :D

Mehley 2011.10.18. 21:31:31

@Jockos: Talán a technicbricks-en írták, hogy a főmodell egy sziklamászó (rock crawler lesz). A truck trial járművek mellett elég sok hobby építő kattant rá erre a vonalra, a legkomolyabban egy brazil srác nyomja. (igaz használ pár nem lego alkatrészt is)

Az ideális szög megtalálása után elég lazán kúszik fel a majdnem függőleges sziklán... :)

www.youtube.com/watch?v=_E5pq3WYNvg

Mehley 2011.10.18. 21:46:41

@tutuka: Hiába csak felnőtteknek írod, tutti hogy egy csomó gyerek és kisgyerek is olvassa! Már korábban is szóltam, amikor káromkodás volt egy cikkben és a jövőben is szólni fogok. Nem hinném, hogy játékokkal és gyerekekkel összeegyeztethető lenne az ilyen stílus. (sajna engem is zavar, hiszen egy rendes cikkben nincsenek ilyen szavak)

A szó elszáll, leírva viszont elég ütős. Nézd meg a kommenteket, soha nem olvastam még ilyet. Nyilván én is használok csúnya szavakat, de nem egy meglehetősen nagy közönség előtt látogatott honlapon. Tudom, hogy hobbynak indult, de látnod kell, hogy mennyi felelősséged van most már azzal, hogy miről írtok, milyen gyakran és milyen tartalommal jelentek meg. A mai online hír-blog kavalkádban az egyetlen egy!!! rendszeresen olvasható weblap vagytok!!! ezt komolyan mondom és nem azért mert a blog motivált az újrakezdésben... :) A "gonosz" világ, és a homokozóban káromkodó gyerekek pedig nem mentenek fel, ezeknek inkább ösztönözniük kellene, hogy legalább itt ne legyen ilyen.

Apropó egy idevágó sztori: megkérdeztem a 31 éves elhízott volt dobosunkat, aki x éve bíróságon gályázik és nem mozog, hogy ugyanmár, miért nem jön bringázni. Erre az volt a válasz, hogy ő 11 évesen triatlont nyert hahhahaha na és? :)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.18. 22:05:07

@Mehley: nem, nem fogok másként írni. kifejezetten nem gyerekeknek készül a blog, és még véletlenül sem akarok kompromisszumokat tenni miattuk. sőt: a témaválasztással- és a feldolgozás módjával egyértelműen _arra_törekszem_, hogy az olvasók között lehetőleg CSAK felnőttek legyenek.

de továbbmegyek: én még abban sem hiszek (sőt!), hogy egy újságban (legyen az akár print), tévében, rádióban szépen kellene beszélni, méghozzá azért, mert egyáltalán nem hiszek a szép beszédben, mint olyanban. (a blog pedig egyik fenti kategóriába sem tartozik.) itt én (és a bloggetrtársak) beszélek a legóról nektek. márpedig én így beszélek a való életben is – kötetlenül.

egyébként nem para, ha felhozod a témát újra és újra, én türelmesen vagy éppen türelmetlenül (:D) válaszolni fogok rá, aztán meg ha elunom, hát majd kimoderállak 1 napra. (nem :D)

Llew 2011.10.18. 22:15:13

@Mehley: jópofa, de nem lebecsülve a teljesítményét azért megjegyezném, hogy a majdnem függőleges sziklától ez nagyon messze van. Gyakorlatilag egy nagy nem sarkos lépcső. Laikusként a truck trial sokkal nehezebbnek tűnik, mert jobban kell figyelni a gép egyensúlyára. Egy rossz "lépés" és a fülke simán elrántja. Ez a gép egyszerűen túl speciálisan erre van építve. Nem függőleges közeli helyzetben nem sok gondja lenne.

Ezzel a hogy beszéljünk dologgal meg ne hülyéskedjünk már egy blogon. Max ha nyelvművelés a témája, az meg ugye itt nem áll fent. Most a kurvajót kifogásolod, legközelebb mit fogsz? Az, hogy bakker belefér? És egy WTF? Vagy az már sok?

Mehley 2011.10.18. 23:31:17

@Llew: Azért kíváncsi lennék, hogy milyen sziklamászót tudnál építeni :) Persze, hogy nem függőleges, azon max a pókember megy fel, de ilyen nagy szöget leküzdő lego alkotást nem igazán találni a neten...

Nem nyelvművelésről van szó. Sajna korábban ennél sokkal gusztustalanabb kifejezést olvastam itt, Tutuka álláspontja szerint az is helyes volt, ezért is akadtam ki ismét.

Mehley 2011.10.18. 23:47:42

@tutuka: Hogyan szűröd ki a gyerekeket? 18-as karikát sem láttam kint :) Nem érzed felelősnek magad irántuk is, ha már játékokról írsz és emiatt nyilvánvaló, hogy ők is olvassák? Az 5 éves kölyködnek vásárolt szuper lego-ajándékra is azt fogod mondani, hogy nézd kölyök, ez k.... jó? - ugye, hogy nem?

Nézd meg az index mocskát és a hozzá kapcsolodó szennyblogokat.. olvashatatlan... ez az egyedüli olvasható blog! Csak azért mert mindenhol igénytelen és alacsony szint van, ez még nem mentesít téged, hogy itt is ilyen nyelvezetet használj!

Értem én, hogy privátban is így beszélsz, meglehet én is elejtek néhányszor hasonló szavakat, de a szó elszáll... az írás és az ütés pedig marad :)

Az viszont új, hogy az olvasók közül szándékosan ki akarod zárni a gyerekeket. Ezt remélem nem gondolod komolyan. Milyen minőségi, legóról szóló oldalakat olvasnának, ha nem ezt? Technikailag ezt hogy szeretnéd kivitelezni?

Ha továbbra is ilyen nyelvezettel és csak felnőtteknek íródnak a cikkek, akkor javasolnám a következőket:
- Legóból készült szexuális segédeszközök részletes bemutatása. Végigjátszás (hahhaha) és tervrajz :)
- Valós történet a legós cukros bácsi(k)ról - gondolom történt már ilyen, fel kellene kutatni az esete(k)et.
- Ha mocról készült írást küldök be, legközelebb kénytelen leszek a hosszas alkotói "szenvedés"-ről élethű, valós, eredeti mondatokat írni.... vajon megjelenteted akkor is? :)

Mehley 2011.10.18. 23:57:34

@Llew: Megkerestem, ez volt az ominózus mondat, amit meglehetősen gusztustalannak találtam:

"12 éves korom körül mindenáron magyarázatot próbáltam lelni arra a kérdésre, hogy amíg az összes kis barátom sikítva élvezett el egy-egy új commodore 64-es játék feltünésekor, addig engem miért hagynak a számítógépes játékok ha nem is tökéletesen, de hidegen."

kockagyar.blog.hu/2011/03/29/joystick_vs_lego#c13060689

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.19. 00:18:40

@Mehley: azt hiszem nem értesz.

a gyerekeket egész egyszerűen a tartalommal tartom távol. viszonylag kevés kép, sok szöveg, az sem a legegyszerűbb magyar nyelven, lehetőleg olyan közegben, ami bizonyos kulturális felkészültséget igényel, még ha nem is sokat.

hülyén és nagyképűen fog hangzani, de IRL kifejezetten választékosan beszélem a magyar nyelvet. de továbbmegyek a szerénytelenségben, mert az van, hogy az átlagnál jóval olvasottabb is vagyok. a blogot a fentieknek megfelelően és abból következően írom, illetve próbálom írni.

azt gondolom, hogy akár a kurva, akár a geci szónak lehet helye bizonyos kontextusban – még a nők lapjában is. más kérdés, hogy némileg álságos és szemforgató módon bizonyos kifejezéseket illik megtagadni írásban magunktól. mivel én ebben nem hiszek, nem is teszem, főleg azon a helyen nem, ahol pont az a célom, hogy kiszakítsam a legót a két skatulyából, amibe korábban (szerintem) beszorult: a legó nemcsak a gyerekeknek, és és a számomra idegesítő profi modellezőknek készül, hanem nekem, vagy megkockáztatom a kifejezést, a magamfajtáknak is.

no offense, de mind az index lemocskozása, mind a minőségi oldal kategória használata (még ha a kockagyár is az) kiveri nálam a biztosítékot. a világ nem ennyire egyszerű (a minőségi zenéknél pedig nincs rosszabb, ez százezer éves tény).

nagyon komoly tévút a kommented vége: nem a nyelvezet, de a tartalom dönti el, hogy mi kerül ki a blogra, és mi nem. számtalan ósdi textet közöltem lelkesen a zseniális kontent végett, és legalább annyi bután megírt laza másikat küldtem már vissza, hogy akkor ezt most itt és így ne.

ha arról és úgy lenne szó, egészen biztos kimehetne akár egy legó vibrátor teljes építési útmutatója is: csak mutasson többet a műanyag húsnál.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.19. 00:37:57

@tutuka: egy ponton korrigálnám magam. természetesen nem a profi építők idegesítőek, hanem az alkotásaik, ahogy erről már sokszor szóltam is a blogon. sajnos nem vagyok elég érett a nagyszabású alkotásokhoz :D

Mehley 2011.10.19. 00:45:39

@tutuka: Tényleg, egyre inkább nem értelek. A neten képtelenség kiszűrni bárkit is. Google keresésből simán jöhet bárki az oldalra...

Ez elég mókásra sikeredett: "hülyén és nagyképűen fog hangzani, de IRL kifejezetten választékosan beszélem a magyar nyelvet." Az IRL mi? :)) Valamilyen magyar szó? Vagy magyar szavak rövidítése? ugye, hogy nem...

Jó, hogy most erről beszélünk, mert legalább hangot adhatok annak a problémámnak is, hogy számtalanszor idegen szavakat használsz. Még akkor is, amikor tökéletes magyar megfelelője van az angol verziónak...

3 évig gigamultinál gályáztam a végeredmény pedig az volt, hogy már a magánéletben is akronímekben beszéltem, és kevert angol-magyarban kommunikáltam... Nem hinném, hogy ez jó út lenne. (szerencsére azóta visszatértem a magyarra) Ha választékosan beszélsz, akkor hajrá, itt a lehetőség, mutasd meg! Angol szó pedig csak akkor legyen, amikor magyarul 1 mondat lenne helyette, vagy nincs rá szó...

Azért, mert az index segítségedre volt a blogban, még nem jelenti azt, hogy építő, korrekt, és kulturális tevékenységet folytatnak... :)

A zenével kapcsolatban pedig végképp nincs igazad! :) Egy 2 hangos "sláger" ugyanúgy lehet jó, mint egy 1 millió hangot megszólaltató komplex zenemű.

Llew 2011.10.19. 00:47:29

@Mehley: "Azért kíváncsi lennék, hogy milyen sziklamászót tudnál építeni :)"

Nagyon jó, hogy ezzel a mondattal indítottad a válaszod, mert ez az internetes vitákban használt legutolsó, legröhejesebb ha-nem-tetszik-csinálj-jobbat érv pontosan arra jó, hogy innentől fogva nem tudlak komolyan venni semmilyen témában.
Egyébként, ha már írtad, hogy nem is csak LEGO alkatrészeket használ, akkor tehetne a kerekekre tapadókorongot is és akkor a függőleges üvegfalon is felmenne a gép. Az akkor még nagyobb teljesesítmény lenne, mert még nem csinált olyat senki? Sőt, hasraütésre azt mondom, hogy LEGO hörcsögkerék sincs, vagy nem sok. Ha én most építek egyet akkor kurva jó vagyok, mert nem volt még, vagy a neten nem látni?

A nyelvi téma teljesen értelmetlen. Komolyan megakarod mondani valakinek, hogy miként ír a saját blogjában. Ne hívjunk egy ízlésrendőrt rögtön? Ha az utcán elmész egy nyitott ablak előtt és bent neked nem tetszően beszélnek oda is beszólsz, hogy hékás?

Most, hogy felvetted nem rémlik, hogy lett volna, de kíváncsi lennék egy szavazásra az olvasók életkoráról. A "kiszűrésről" meg annyi, hogy bár nyilván tévedhetek, de szerintem egy csomó posztnak - a végigjátszásokat nem nézve, de tán még azoknak is - olyan a nyelvezete, hogy egy gyerek nem áll neki elolvasni, mert unalmas, érdektelen, felnőttes, stb. neki. Ezekben a posztokban is megnézi az újdonságok képét, aztán kész. Legalábbis egy tényleg gyerek (~<=10). Szerintem. Nem, nincs saját gyerekem mielőtt kérded. Egy kamasz meg nem fog elromlani egy "kurvajótól", meg egy "elélvezéstől", a cifra káronkodásokkal meg VV-vel tarkított hétköznapok közepette. Nyilván nem ezekhez, meg az "index mocsokhoz"(?) kell mérni a szintet, de attól semmi nem lesz jobb, ha itt csak "csudajó", meg "nem túl klassz" jelzőket használnak.

Mellesleg ha jól emlékszem volt már a képes posztok között szado-mazó jelenet épített kockaemberekkel. Ötletes és vicces volt. Simán itt volt a helye. (Ha itt volt és nem keverem más oldallal.)

Llew 2011.10.19. 00:51:30

@Mehley: "Az IRL mi? :)) Valamilyen magyar szó? Vagy magyar szavak rövidítése? ugye, hogy nem..."
Ez ugye most nem komoly? Mond, hogy viccelsz!
Lassan kifogysz az érvekből és átcsapsz nyelvtannácizásba?

@tutuka: nem lehet, hogy mindketten felültünk egy türelmes és kifinomult trollnak? :D

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.19. 01:01:01

@Mehley: azt hiszem sajnos nem ugyanazt a nyelvet beszéljük, még ha helyenként értjük is egymást. beleértem ebbe mind a tartalmi, mind a formai szempontjaim szerintem teljes félreértését.

ahogy a googlenek semmi köze ahhoz, hogy miként próbálom kizárólag felnőtteknek írni a blogot, úgy nem okozza a nyelv romlását az idegen szavak használata, lévén a nyelv nem tud el-, vagy megromlani.

az index nekem senkim és semmim, sőt, nagyon sokszor kevéssé kedvelem, de hogy a világ romlását vizionáld köréjük, az kicsit azért szerintem röhejes. hála a jó égnek, hogy elkezdtek úgy írni, ahogy mi beszélünk, mert bizony 95 környékén én már gecire untam, hogy még mindig a szabad föld diktálja a sajtó-tempót.

@Llew: ha igen, hát szofisztikáltan játszik. akkor pedig: respekt.

Llew 2011.10.19. 01:07:43

@tutuka: nem is csak respect, egyenesen kudos

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.10.19. 09:28:56

@Mehley: Háromszor olvastam el, de nem találtam benne semmi gusztustalant. Tudod, mi a gusztustalan? Egy szívátültetés!
@tutuka: Basszus, ilyet még nem írtam sose, de tilitsd ki légyszi ezt a szerencsétlent, mert a folytonos nyavalygását olvasni nagyon fárasztó!

Llew 2011.10.19. 10:14:03

@Yooha: miért pont a szívátültetés? annyi erővel egy kiló hús a hentespultban is az :D

Drakolder 2011.10.19. 13:46:16

9379-es Logging Truck nagyon jól fest a dobozon :) Már kezdtem örülni, hogy semmi említésre méltó nem lesz az 1H-s Technic készletek között, erre most megint van miért epekednem...

Egyébként meg egy normális gyerek pornót keres az interneten, nem ilyen "hülye" blogot olvas ahol még kép is alig van.
"mert mire való az internet ha nem arra, hogy olyan elborult keféléseket nézzünk amiben neked soha nem lesz részed baszd meg..."

Anak 2011.10.20. 12:46:46

@tutuka: Nono! A Szabad Föld-et nem bántani. Az egyetlen hetilap amit, -ha alkalom adódik- képes vagyok elolvasni. Talán épp a nyelvezete miatt, ki tudja?

Több szöveg, kevesebb kép? Én úgy emlékezem korábban pont fordított irányba kívántad volt elmozdítani a "contentet".

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.10.20. 12:50:07

@Anak: a "több szöveg" fordulaton van a hangsúly, ami eleve egy belépési küszöb. a több kép a blog forma miatt jó és kell is, ellenben sok szöveggel szerintem jó gát.

a szabad földre, mint a rendszerváltás előtti jólfésült sajtóra gondoltam generále. ma fogalmam sincs mi foylik ott :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...