Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Legóból pénzt!?

2011.03.09. 06:56 - tutuka

Bár a legóval fegyverkezés visszatérő és hálás téma a blogon, most kivételesen nem teoretikus kérdések feszegetése végett kerülnek tankok a posztba.

A Mechanized Brick mögött álló srácok például a fejükben felhalmozott legó-tudást úgy próbáláják pénzre váltani, hogy meglehetősen jól kidolgozott, harcias modelleket árulnak.


Tigris I.

Az 500-1500 kockából álló speckó készleteket 150 dollár alatt nem úszod meg, de akár 300 dollárt is fizethetsz egy nagyobb modellért. Kicsit sem kevés, na!


UH-1D "Huey"

Ezért a pénzért persze számos működő funkciót, matricákat és minfigeket is adnak. Persze ezek a funkciók csak annyiban hatalmas dobások, mint a gyári készletekben is szokás: mozgatható lövegtorony! levehető rakéták! forgó rotor! nyitható ajtók! őrület! action!

Akinek sok szürke kockája van otthon, az némileg olcsóbban is megúszhatja.

 

 

Az építési útmutatók cédén külön is rendelhetők.

40 dollárért a már kifutott modellek építési útmutatóit kapod kézhetsz. Hogy megér-e ennyit? Őszintén nem tudom eldönteni.


A legnagyobb modell, F-14 Tomcat. Mozgatható szárnyak! Ragasztható matricák!

Abból kiindulva, hogy az első széria összes modelljét sikeresen értékesítették ("Sold Out") az a sejtésem, hogy annyira rosszul nem megy az üzlet.


Mark VII. "Churchill"

De miért is menne rosszul? Van benne ráció: szép gépek (nekem legalábbis tetszenek), egy átlag játékos biztosan képtelen lenne ilyet tervezni/építeni (én legalábbis biztosan nem), a háborús romantika pedig sokakat vonz. Maga az üzlet nagy tőke-befektetést nem igényel, az internet korában pedig a piac az egész világ. (Sőt, a reklámokat is könnyen és jól lehet pozícionálni, nem kell megszórni vele az arctalan tömeget.)


P38 Lightning

Láttam már magyar próbálkozást is saját alkotás vaterás értékesítésére, de a linket csak az érdekesség kedvéért szúrtam ide, mert a kettőnek a kockákon és a vételáron kívül nem sok köze van egymáshoz.


T-34 Hol a vörös csillag?

Ti tudtok esetleg olyan magyar próbálkozást, ahol nem alkalom-, hanem üzletszerűen próbálnak pénzt csinálni a legóból? (Nem új és/vagy használt készletek értékesítésére gondolok.) Valaki nem csinálta még meg például a régi vágyamat, egy legó-matrica webshopot újragyártott és saját kreálmány ragasztanivalókkal?

| A linket medwe küldte, a képeket pedig a Mechanized Brickről loptuk. |

Címkék: lego tank tigris custom tiger huey mechanized bricks vásárls

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr912717079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

depmod 2011.03.09. 07:03:03

Nagyon jók, már vártam egy harci összeállítást.
Remélem lesz még több cikk eme témában.

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.09. 08:36:03

Matricákat ma már otthoni körülmények között is lehet gyártani. De vannak erre szakosodott cégek. Igaz nem kifejezetten LEGO termékekhez, hanem makett darabokhoz adják (veszik).

Én az újonnan beszerzett kosaras-szerelő autót akarom megcsinálni magyaros-ElMűsre. Mint pl. régi Elmű-s matricával, a gémre felirattal: "A gém hatósugarában tartózkodni tilos!"

Nem reklámcélból, inkább ötlet-érdekességként mutatom a magyar matricagyártót:

www.had.hu/

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.03.09. 08:43:41

A T-34-nek zöldnek kellene lenni, nem?
Amúgy a LEGO tud erről? Kap részesedést? (elvégre az ő terméküket árulja). Vagy nincsenek ilyen jogi vonatkozása a dolognak?

Lord Ickenham 2011.03.09. 09:19:23

Tudom, hogy kivívom magam ellen a sorsot, de nekem ezek a bizarr kategóriába sorolhatók. A mosolygós legóbácsi egy realisztikus tank tetején. Tudom, sok vita volt már erről itt is, de a Lego+háború nekem nem tetszik. Bár, ahogy az Auscwitz-lego anno, ez is jól felhívja a figyelmet a háború szörnyű mivoltára, ezeknek az eszközöknek a rettenetes funkciójára, pont a realisztikusság+kedves játék ellentmondásossága által. Na, várom a pofozógépet:)

rozsamarci 2011.03.09. 09:20:15

Ezek állati jók! A tankok nagyon bejönnek, pedig nem vagyok ilyen militáns csávó, aki bombákat gyűjtöget otthon :)
Remélem jó sokáig fogják tolni a srácok és nem találja be őket a legó.

Ha valaki vette volna az enedzsit, hogy a megvásárolt szettek matricáit beszkenneli mielőtt felragasztaná, az most egész jól el boldogulna a dologgal. Matricaanyagot lehet kapni, és egy közepes minőségű nyomtatón át lehetne küldeni otthon is.

Mondjuk valószínű, hogy valahol fönt van a neten a dolog :)

rozsamarci 2011.03.09. 09:25:25

@Lord Ickenham: igazából nekem sem kéne, legalábbis nem a többi közé,
sőt, egyáltalán nem kéne, csak jól megnézegetném őket, valami kiállítás formájában! :D

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.03.09. 09:27:55

@rozsamarci: @Yooha: amíg nem úgy hirdetik magukat hogy LEGO TANKS! addig sok baju nem lehet. vettek egy rakás kockát (ami az övék lett), abból csináltak valamit. ez pontosan olyan, mint pl. a motor/autó pimpelő ipar.(vag ypl. a vízsszerelő sem kér engedélyt a hansgrohetól, hogy beépítse a termékeit a fürdőbe)

Gino 2011.03.09. 09:33:57

Egy ház eladása után sem kell a téglagyárnak fizetni. Én biztos nem vennék MOC-ot. Akkor inkább addig nézem, (gyűjtöm az alapanyagot) amíg össze nem tudom rakni...

Gino 2011.03.09. 09:36:12

Kivéve, ha úgy olcsóbb az alkatrészgyűjtés.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.03.09. 09:52:42

@Mityu: egy ilyen boltot vinni legóból szerintem nem lenne nagy kaland, ha valakinek rendelkezésre áll a technika/technológia. én biztos vevő lennék magyar táblákra (pl.: általános iskola, rendőrség, rendszámok, kórház), amin a lényeg a vevő, hiszen a szerkesztgetésbe, nyomtatásba, anyagbeszerzésbe nem hinném, hogy belefognék.

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2011.03.09. 09:55:38

Regota motoszkal bennem egy gondolat, most elegge temaba vag:
Nagy rajongoja vagyok a legonak, de sajnos ido (es talan fantazia) hianyaban szenvedve, nem erzem magam tul jo epitonek :)
Viszont! rengeteg olyan MOC-ot latok, amit szivesen osszeraknek, de ha nincs epitesi utmutatoja, kb. remenytelen az eset, itt van pl. ez a madarka: www.flickr.com/photos/fredoichi/4205223557 imadom, kellene az asztalomra! de kb. havonta 1x jutok el oda h. foglalkozzak vele, csinaljam LDD-ben, mostanra mar alabbhagyott az erdeklodesem... :( leveztem a sraccal nincs mar meg neki a modell es nem tud segiteni az epitessel kapcsolatban.

En hajlando lennek $1-X-t fizetni ilyen MOC-ok epitesi utmutatojaert. Ezt ugy kepzelem el h. van egy store ahova barki feltoltheti amit epitett, beallitja h. mennyibe kerul es barki megveheti, aztan kedvere megrendelheti az alkatreszeket. Tudtok ilyenrol? Lenne ertelme?

Tovabbgondolva: extra kategoria: meglevo keszletek elemeibol keszitett uj modellek

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.03.09. 10:01:49

@Benjamin: nyugodj meg, rengetegen legózunk úgy, hogy nem érezzük magunkat túl jó építőnek. sőt: én nem is akarok túl jó építő lenni, engem kifejezetten az kapcsol ki, hogy sorvezetőt használva építkezem. nullához közelítő agyi munka, mégis roppant szórakoztató, ahogy alakul valami a kezed alatt. jobb az alvásnál! (ldd/építési útmutató ötleteket meg remélem kapsz kommentben)

Lehi · www.szinfoltcafe.hu 2011.03.09. 10:29:03

Egyebkent ez a 150$ nem is olyan veszes, ha megnezitek, hogy pl egy gyari szettet ha meg akarsz venni a bricklinken kockankent akkor kb 3xos aron jon ki. Szoval teljesen barati szerintem.

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.03.09. 10:33:16

A magam részéről szívesen legóznék napi 10 órában, ha azt valaki megfizeti (úgyis unom már, amit most csinálok). Nem tudom, hol itt a gond ezzel. Mások sokkal keményebb másodállásokat vállalnak be.

leopold getz 2011.03.09. 10:44:39

Hát nem is tudom... Jól néznek ki, klasszak, mint modellezés biztos szórakoztató is (sőt még én is össze-összeraknék otthon ilyesmit), de nekem sem jön össze a mosolygós minifiggel, vagy úgy általában a LEGO-val a tank, a háború, stb...
Amúgy szerintem, ha üzletszerűen (nem csak az ebay-en egyet-kettőt) árulják a cuccokat LEGO-ból, akkor azért jogilag nem biztos, hogy ez a vállalkozás megállja a helyét. A LEGO-kockák le vannak védve, ha ezeket valaki újragondolja - a hivatalos gyártókon, tervezőkön kívül - és azt árulja saját termékeként, készleteként - szerintem biztos kell hozzá a jogtulaj engedélye... Arról nem is beszélve, hogy simán beperelhetik őket mondjuk hitelrontásért (vagy miért - értitek), ha mondjuk a gyár azt mondja, hogy ehhez nem járul hozzá, mert a játék alapelveit sérti a dolog, gondolok itt a háborús vonalra...

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.03.09. 10:52:34

@leopold getz: most nem néztem, de az oldalon talán meg sem jelenik a lego név. a használt kockáid eladásának ez miért nem lehet módja? mennyiben más eladni egy használt kockákból álló tankot, mint egy használt kockákból álló 63738 benzinkutat? bár jogász vagyok, ez kicsit sem a szakterületem, szóval én is csak találgatok :)

(a brick védettsége önmagában pedig elég súlyos csapásokat szenvedett mostanában, írtunk is róla)

leopold getz 2011.03.09. 11:01:15

@tutuka: Én sem értek hozzá, csak szerintem ha valaki újradobozolja, nagyüzemben "gyártja" (újra)csomagolja a MOC-jait, üzletet épít rá (még ha nem is tünteti fel rajta a feliratot), az nekem kicsit visszás, meg úgy hatna logikusnak, ha ezt nem tehetné meg. JOGILAG értem. Bár a jog sem a logikáról híres. :)
De nem akarok én a srácoknak, rosszat, csak nekem ez kissé fura...

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.03.09. 11:04:29

ne vicceljünk...mennyi olyan egyedi autó meg motorgyártó, -átépítő van, akik az alkatrészeket innen-onnan vásárolják össze, rácsapnak egy saját kasztnit, aztán hajrá.
Ugyanaz.

Briff 2011.03.09. 11:05:19

Szerintem kínai klónkockákból gyártják.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.03.09. 11:05:59

@leopold getz: @hatvannyolckilencvennégyeske: sőt, bizots lenne olyan hülye is, aki megvenné a nonfigre-felmatricázott skoda favoritot drágábban, mint amennyiért vettem :D

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.03.09. 11:10:07

@tutuka:
ha átépítetted vw passatnak, biztos is :)
azért ne feledjük, hogy ilyen tankos készleteket nem kapsz a legótól, szóval van némi hozzáadott érték is

leopold getz 2011.03.09. 11:15:53

@hatvannyolckilencvennégyeske: Oké, de ők direkt ilyen, "utángyártó", direkt az arra a piacra gyártó cégektől veszik a cuccot, és száz helyről, itt meg arról van szó, hogy LEGO-ból árulnak saját szetteket és nem 2-3 darabot az ebay-en, hanem direkt üzleti megfontolásból többet...de mondom, nem értek hozzá csak nekem ez így kicsit "büdös" és könnyen lehet, hogy marhaságot hordok össze... :)

Gabesz_1985 2011.03.09. 11:30:30

Szerintem ez baromi drága. 150 dollár egy kicsiért, 300 egy nagyért? 300 dollár jelenleg közel 60 ezer magyar forint. 60 ezerért már nagyon komoly készleteket lehet venni. Szerintem ha a gyári árkalkulációt vennék figyelembe és még ha kicsit rá is dobnának,akkor szerintem hosszabb távon többet keresnének. A háborús tematikára gondolva pedig; tudom, hogy ezek az eszközök elsősorban a gyilkolást szolgálják, de manapság többnyire csak az emlékezés ügyét szolgálják. A vérontás történelmünk része és nem tudunk tőle elvonatkoztatni. A kalózos témában is van erőszak csak az valahogy mégis elfogadottabb. Pedig a kalózkodás sose fog kimenni a divatból. 30 év múlva a Tigrisről semmit sem fognak tudni, mert addigra az állat kihal, a tankot meg a vasasok szétdarabolják.

A vérontást mindig elutasítottam történelemtanár lévén, de régebben nagy tank, repülő, helikopter építő voltam. Csak a gépet kell benne látni, nem a célját.

hatvannyolckilencvennégyeske · http://www.flickr.com/photos/granada_turnier/ 2011.03.09. 11:35:19

@leopold getz: magyarán, ha beletennének még egy-két Pebe- meg MegaBloks-kockát, már rendben lenne? :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.09. 11:52:53

Jogászkodjunk egy kicsit... :)

Védjegybitorlás témakörébe eső jogi eset. Kérdés az, hogy más név alatt árusítják-e azokból az építőelemekből összerakott alkotást, amit a LEGO márkanévvel ellátott termékből állítottak össze.

Az, hogy ebből valaki üzleti előnyre tesz szert, akkor merülhet fel jogilag visszásan, ha sajátként tünteti fel, amit az eredeti gyártó jogvédelemmel birtokol (jogtalan haszon szerzés). A haszon mértéke irreleváns. Akkor azok a LEGO készleteket árusító boltok is perelhetőek(?), akiket a napokban átnéztem. Van olyan termék aminek az ára 4000,- 6000,- árkülönbséggel ingázik a boltok listáin.

Ha tiltott lenne (akár haszonnal is) tovább adni a megunt, felesleges készletet, akkor senki nem adna el egy studnyi kockát sem. :))

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2011.03.09. 11:57:06

Háborús tematika szerintem elég népszerű AFOL-ok körében. Elég csak a Flickr LEGO csoport képeit végigpörgetni: 10ből 1 kép tuti, hogy valami katona vagy harci jármű. (10ből 5 pedig biztos SW rohamosztagos)

www.flickr.com/groups/lego/pool/

leopold getz 2011.03.09. 12:06:51

@Mityu: Vagyis akkor ebben az estben?
:)

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.09. 12:12:02

@leopold getz:

A honlapon fel van tüntetve a LEGO liszensz

Pl. a T34-esnél:

"653 LEGO® pieces"

Drakolder 2011.03.09. 12:26:09

Rutinos CoH játékosként a Mark VII Churchill tank nekem nagyon megdobogtatja a szívem :)

Egyébként ebay-en rendszeresen lehet kapni www.crowkillers.com/ járgányait is.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.03.09. 12:31:25

@leopold getz: @Mityu: az ambassadoréknál volt egy rövid thread hasonló témakörben. a LEGOCorpnak igazából az fontos, hogy ne leheseen azt hinni a termékre, hogy a LEGO forgalmazza/gyártja. azaz: ne úgy nyomasd, hogy ez a LEGO gyár terméke, illetve ne élj vissza azzal az előnnyel, hogy a LEGO önnön magában egy jól bejáratott brand.

Anak 2011.03.09. 13:09:05

Én ennek az egésznek nem sok értelmét látom.

1. Ha valaki valósághű, részletes hadigépezetekre vágyik az vegyen maketteket LEGO helyett, még olcsóbban is jön ki.

2. @leopold getz:
"simán beperelhetik őket mondjuk hitelrontásért (vagy miért - értitek), ha mondjuk a gyár azt mondja, hogy ehhez nem járul hozzá, mert a játék alapelveit sérti a dolog, gondolok itt a háborús vonalra..."

A LEGO is csak addig köti magát az elveihez, amíg hozzá nem tud jutni egy másik bejáratott márka licenszéhez. (lásd Star Wars)

3. Az építési útmutatók árusítása viszont jó ötlet.

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.09. 13:13:57

@tutuka:

Persze, mindenféle szir-szart én sem engednék a névjegyem alatt gyártani-forgalmazni. Szerintem ez teljesen jogos igény.

Más:

Matricázással kapcsolatban megkérdezem dekorstúdióban dolgozó ismit, mi a stájsz e témában (minőséghez eszköz igény). (Lelki füleimmel már hallom, hogy elmondja, hogy őt ez k**vára nem érdekli... engem meg az nem, hogy őt mi nem... :)))

Öröm és bódottá vanik. Megjöttek a rendelt cuccok a le-golancéktól. Egészségügyi dolgozóim, rendőreim létszáma 2-2 fővel bővült. Reptéri dolgozóm lett 1 fő, meg valami biztonsági őr féle (csúnya borostás) fig. Meg számtalan apróság (jármű ablakok, hajlítók, sisakok, sisakrostélyok, stb.) :))

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.09. 13:30:10

@Anak:

A gyártó alapelvei között a háborús vonalak elutasítása kicsit vicces lenne. Mert akkor a VÁR témában vajon a sok fig minek van páncélosoknak beöltöztetve?
De az SW vonal sem a Sissi-t dolgozta fel, mint szerelmi drámát... :))
Kalózok sem a galamblelkű kedvességükről voltak híresek. :))

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.03.09. 13:38:29

@Yooha: @Mityu: @Anak: @leopold getz:
kicsit mégis megpróbálok jogászkodni.

Az hogy a kocka maga védett, nem jelent mást, csak annyit, hogy nem gyárthatsz ilyen kockát tenmagad. (ez ugye Európában már tökre nem igaz).

A védjegyoltalom sérelmét az jelenthetné, ha ezeken a tankokon, a dobozukon, leírásukon, vagy bármilyen kapcsolódó doksin ott virítana a LEGO logo (piros kocka, etc.), vagy a LEGO név.

Amennyiben kísértetiesen hasonló dobozban (vagy akár doboz nélkül) árulsz egy kísértetiesen gyárira hasonlító MOC benzinkutat, az para lehet, anélkül, hogy bárki levédette volna az eredeti LEGO terméket, hiszen a szellemi alkotásokat minden egyéb adminisztratív terhek nélkül védi a jog. (mivel azt a gyári kutat valaki megtervezte, dizájnolta, stb., bátran nevezhetjük szellemi alkotásnak)

Ha pedig olyan cuccot csinálsz legóból, ami alkalmas lehet arra, hogy másokban megbotránkozást keltsen és ezzel rombolja a legó jóhírét, vagy vmi hasonló, akkor egy perben bizony a legónak kellene bizonyítania, hogy a cuccod tényleg rossz hírt kelt, tényleg sérti őket. ez nem feltétlenül lenne egyszerű. sőt.

(jelzem azért ismét, szakértője kicsit sem vagyok a témának, utoljára 6 éve, a szakvizsgámra készülve foglalkoztam hasonló jogszabályokkal)

Drakolder 2011.03.09. 13:50:44

Szerintem, ha ennek az oldalnak belekötöttek a logójába és a nevébe, tuti végig futottak egy pár kört velük is és ha még mindig működnek akkor valószínű már nem tudnak mibe belekötni és kénytelenek eltűrni még ha nem is tetszik nekik.

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.09. 14:22:12

@Drakolder:

Mondjuk ezeket a tiltásokat én sosem fogom megérteni (nem a védjegy oltalmára gondolok itt). Miért nem lehet partnerként kezelni az ilyen értelmesebb kezdeményezéseket? Sajna másra nem nagyon tudok tippelni, csak az egyfajta feltalálói irigységre. Bosszúból tiltom, mert nem én találtam ki. :))

Anak 2011.03.09. 14:45:18

@Mityu: Rájöttem ám valamire.
A LEGO csak olyan készletekben engedélyezi a fegyvereket, melyek réges-régen történtek. (Castle, Pirates, Star Wars)

Mityu Addideapénzt kft LE 2011.03.09. 14:54:14

@Anak:

Öööö hmm.... ezzel megint nem tudok egyet érteni.
Ezt látván:

www.legoaruhaz.hu/lego-minifigura-pisztoly-metal-arany-szinu-60849c65-2707.html/hun/

Ez olyan parabellumos, berettás korunk divatos 9 mm-esére hajaz. :)

Anak 2011.03.09. 15:22:02

@Mityu: Maradjunk annyiban, hogy az egy krómozott arany színű tűzoltófecskendő alternatív felhasználási módja.

Darth Brick 2011.03.09. 17:30:35

@Mityu: Én meg azt hittem Goldfinger célszerszáma.
@Anak: "Ha valaki valósághű, részletes hadigépezetekre vágyik"... Lego-ból... az mit csináljon a makettel?!
Nekem volt Millenium Falcon makettem, elajándékoztam, és mégis szeretnék egyet Lego-ból, gondolom más a tankkal van így. Indy teherautói kiáltanak a tankok után(izé tank makettem is volt, most Lego-ból is szeretnék egyet.).

A vicsorgó minifig elfogadhatóbb a tankon mint a mosolygós? Tegye fel a kezét, aki nem vásárolt pöttöm hímnemű rokonának-ismerősének stukkert kalasnyikovot, M16-ost, kém szettet hangtompítós pisztollyal, tapadókorongos nyilat... hát milyen gonosz emberek vagytok?!!!!! (akinek nem inge ne vegye magára, de van ilyen?)
Éljen a női egyenjogúság, barbee babát a fiúknak!

Gino 2011.03.09. 19:00:33

@Anak: A Star Wars nem inkább a jövőben fog játszódni?

Llew 2011.03.09. 19:12:35

@Gino: Te ugye nem láttad a SW filmeket? Vagy ha igen, akkor is mindig lemaradtál az elején a "réges régen, egy messzi messzi galaxisban" sorról? :D

timpanto 2011.03.09. 20:23:11

Egyetértek azokkal a kommentelőkkel, akik szerint ebben nincs semmi jogi bla-bla. Ha én veszek egy rakás téglát a Wi......-től és építek egy házat, az az én szellemi termékem. Annak adom el a házam akinek akarom. Amúgy meg én Enlighten Brickkel élem ki a militáns hajlamaimat. Van egy nagyon faja tankjuk. Van belőle kettő (persze a fiaim miatt). Ha-ha

BorZol 2011.03.09. 21:41:55

@tutuka: A készletek nagyon jók.. lőtér mellett nőttem fel ezért a vörös csillag való nyomot hagyott bennem is. Jogos a hiányolás..ha vaskeresztet tettek akkor a másik önkényuralmi jelképet is legyenek szívesek.
Azért egy T-72-esben vagy MI 2-esbe vagy Kraz / Zil és társaiban ülni 7-8-9- évesen nem kis élmény volt.
A matricagyártás sem lenne piskóta a keleti blokkban.
A military készletek pedig kemények mind az USA és európai és keleti blokkot fel is dolgozhatnák mindjárt....
Azért egy -egy WWII MOC terepasztalt megnéznék ezekből minifig scale-ban.
A templomért külön köszönet, hogy eszembe juttadtad, én is merő véletlen elmentettem a képeit.. :) Láttam hasonló MOC-ot esküvővel az ajtajában.. !

@Anak: nem csak olyan régi harci dolgokat enged meg a LEGO magának, mert a világháborúk lassan 70 -90 éve voltak..... szóval az is régi. Azaz ha még régebbi lesz és nem sivalkodnak az emberjogiak akkor majd kiadja a cég? úgy még 30-40 év múlva?
A Biznisz az biznisz...
@hatvannyolckilencvennégyeske: A jogi herce- hurcában is úgy vagyok, hogy a saját szellemi termékedet miért ne árulhatnád levédett alapanyagból ha nem hivatkozol a LOGO-kra és pusztán a jó minősége miatt használod fel a művedhez? NEkem az a példám erre, hogy a milliókat érő tervező / szerkesztő CAD/CAM programok is drágák, de ha illegálisan is használod és komolyat / nagyot alkotsz benne-vele mint eszközzel akkor is a tied és jogod adni venni a rajzodat vagy a szellemi termékedet.

Imádom a military dolgokat csak a city-be nehezen passzol ha csak nem egy TV-székház ostromot '56-... '06 -osat szeretnék játszani.
A rombolásról szól az pedig nem mindíg előnyös LEGO-ból.... bár van konstruktív destruktivitás benne meg fordítva is.
A szép katonai járgányokat max polcra fel és "ez igen" házdísznek tartani mint pl.: egy egy technic modellt vagy valamit ami nagyon tetszik.
@Darth Brick: miért ne örülne mosolygós fejjel egy katona a tank lövegtornyábóé kifelé? Ha "felszabadítanak" valakiket akkor örül nefélj a feje....ha meg nem csak lőnek hanem vissza is lőnek akkor meg elbújik a tankba úgy ,hogy a fejét sem látod.....de akkor biztos morcos !

Gino 2011.03.09. 22:37:12

@Benjamin: öszedobtam egy hasonló madarat: www.tanari.hu/gino/galeria/lego/fredoichi/bird00.jpg Nem színhelyes, és pár elemet mással kellett pótolnom, de ha érdekel, akkor készítek róla több képet, akár félig megbontva is.

Gino 2011.03.09. 22:41:05

@Llew: Igaz, de a film realtime-járól nincs pontos adat, így nehéz megállapítani a történések idejét. Nekem simán belefér a jövőbe.

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2011.03.16. 09:41:58

@Gino: Huaaaa, koszonom!! Igen, kernek meg par kepet!! kosz, kosz, kosz!

Gino 2011.03.16. 20:24:30

@Benjamin: Szétbontottam, mert azt gondoltam, h nem érdekel. Újra összeraktam, de majd csak világosban fogom lefotózni, ha lesz egy kis időm. Most sikerült jobban összeválogatni a színeket:) Ezen a címen fogod elérni (legkésőbb hétvégétől): www.tanari.hu/gino/galeria/lego/fredoichi/

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2011.03.17. 08:20:10

@Gino: bocsanat, csak nem jartam errefele es megfeledkeztem rola, el se tudtam kepzelni h. valaki osszerakja! :) de nagyon koszonom es varom akkor a kepeket!

Benjamin · http://benjamin.hu/ 2011.03.19. 11:05:44

@Gino: WOW! Nagyon koszonom! Osszerakom LDD-ben, meg agyalgatok valamin es jelentkezem!

WeiszBarnabás 2011.04.22. 16:11:43

Szerintem, ha kezdenétek egy kampányt és szereznétek hozzá embereket, biztos elérhetnétek hogy itthon is lehessen kapni ilyen katonás lego-kat.
Elvégre mi vagyunk Európában!! nem??Itt voltak a németek,..... nem ott!!!
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...