Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Linetrac

2011.02.25. 06:00 - Rékocs

Szia tutuka!

 
Publikussá váltak a képek BS-n. Pár szót leírnék a MOC-ról mert kétlem, hogy sokan ismernék ezt a gépet. Szóval ez egy Linetrac 830G típusú "utility equipment" (nézzétek el nem tudom, hogy lehetne ezt lefordítani). Egy kaliforniai cég kezdte el gyártani nem olyan régen, az alap gép egy CAT 527-es dózer (track type skidderek traktora), a hátuljára szerelt darut pedig a Palfinger gyártja. Akit bővebben érdekelne az klikkeljen ide. Bő másfél év alatt jutott el a MOC a jelenlegi állapotába, sajnos még most sem tökéletes, de azt hiszem már meg lehet mutatni. Igyekeztem törekedni az élethűségre, ezért nem minden funkciója lett motorizálva, de amit lehetett megoldottam. 2 XL motor hajtja a lánctalpakat, 1 XL motor mozgatja a tolólapot, 2 XL motor és 1 M motor felelős a daru mozgáséért és 1 M motor  segítségével van meghajtva a pneumatikus pumpa. Az autovalve mechanikája Sariel ötletén alapul csak jóval kompaktabb kivitelben került beépítésre, mivel a motorházban helyet kapott még egy 8 hengeres boxer motor, a tolólapot működtető XL motor és egy hűtőventilátor. Az energia ellátást egy új akkumulátor oldja meg, a távirányításhoz pedig 4 IR reciver van beépítve. Nagyjából ennyit tartottam érdemesnek elmondani a MOCról, ha bárkinek kérdése lenne még nyugodtan tegye fel, és nem utolsó sorban szeretnék köszönetet mondani Sitkei Szabinak aki képek egy részét készítette.
 

Üdv: Drakolder

 

Címkék: hírek magyar linkek röviden technic moc drakolder linetrac

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr742685882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mehley 2011.02.25. 12:31:43

Ez nagyon komoly lett! Videót is kérünk szépen a működő szerkezetről! :)

Mehley 2011.02.25. 12:50:50

@klarky: Most találtam meg a linkes cikk főoldalán kommentként... azért köszi!

Brutális lett ez a szerkezet! Hány 8043-as kellett hozzá? kettő? :)

Drakolder 2011.02.25. 13:32:17

@Mehley: 8043-asból csak az új aktuátorokat, használtam fel, mert sokkal erősebbek a régiekhez képest.

Mehley 2011.02.25. 13:50:02

@Drakolder: Hmm... a daruhoz kellett is ahogy elnézem. Nekem még a régi fajták vannak a 8294-es régebbi exkavátorból. Szerencsére eddig bírták a kiképzést, mondjuk ilyen extrém helyzetbe még nem kerültek mint nálad :)

Hány cm-es a daru teljes magasságában? És hány kg az egész járgány?

Drakolder 2011.02.28. 08:35:15

@Mehley: Bocs egész hétvégén nem volt időm, hogy leüljek a géphez. A régi és az új aktuátor között elképesztő milyen teljesítménybeli különbség van. A régi aktuátor kinyitott álapotban nem volt képes a darukart megemelni, ellenben az új simán müködteti, még terhelés alatt is. Sajnálom is, hogy miközben a darut fejlesztgettem csak régi aktuátorom volt és így a 3 kitolásos kart hamar elvetettem :/
Összecsukott álapotban 21,5x45,5x26,5 cm a talpalás kinyitva 31 cm széles, a darukar magassága teljesen kinyitva 70 cm magas. Azt, hogy súlyra mennyi még nem volt alkalmam lemérni, de tippre 2,5 max 3 kg.

Mehley 2011.02.28. 21:30:21

@Drakolder: Semmi gond, időnként kell netmentes idő is! :) Nem gondoltam, hogy ekkora különbség van az aktuátorok között! Be kell szereznem akkor nekem is párat belőlük... Megépítettem a 8292-es teherautó B modelljét (ehhez voltak meg leginkább az alkatrészek) aztán a platót működtető fogaskerekeket aktuátorra cseréletem, ahogyan az a 8052-es container truck-ban is van. Mondjuk nálam teljesen, direktben emeli fel a hátsó felépítményt, de nem túl magabiztosan... Nem is akartam komoly rakománnyal tesztelni emiatt. Megnéztem közben az eredeti Linetrack-et, nagyon jól sikerült a lemodellezése!
Közben rájöttem, hogy a 8275-ös bulldózer lehetett a fő alkatrészforrásod a modellhez, nem? :)

Drakolder 2011.02.28. 23:13:13

@Mehley: Igen a buldózernek tényleg sok eleme visszaköszön :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...