Nathaenel Kuipers hivatásos tervező a LEGO csoportnál, az ő keze munkáját dicséri például a 8292-es emelőkosaras teherautó. Szerencsére rengeteg hobbi projektje is van, amelyet albumában és gondosan dokumentál.
| Kép: Nathanael Kuipers |
A moduláris szuperautó először 2008-ban látott napvilágot, azóta folyamatosan fejlődik. A jármű különlegessége, hogy egymástól függetlenül megépített részegységekből áll össze egésszé: külön egységet alkot az első és a hátsó felfüggesztés, az 5+1 fokozatú sebességváltó, a V12-es motor, valamint a váz.
| Kép: Nathanael Kuipers |
A moduláris felépítés és a váz lehetővé teszi, hogy az építő rugalmasan alakíthassa az elrendezést. A sebességváltón kézzel állítható, hogy az első vagy a hátsó kerekeket hajtsa, a vázra pedig fel lehet szerelni a V12-es motort előre vagy hátulra is.
| Kép: Nathanael Kuipers |
A végső karosszéria a váztól és a belső tartalomtól függetlenül alakítható ki. A nagyobb modulokból könnyű volt összelegózni egy lehajtható tetejű kabriót is.
| Kép: Nathanael Kuipers |
Nemrég elkészült a sportautó testvére, egy 4x4-es terepjáró. A váltó és a motor teljesen azonos a sportautóval. A felfüggesztések és a kerekek a nagyobb hasmagasság és a terepjárós jelleg miatt különböznek. A váz viszont majdnem változatlan - ékes bizonyítéka, hogy jól megtervezett modulokkal mennyire változatosan lehet építeni.
| Kép: Nathanael Kuipers |
A terepjáró immár teljes 4x4-es hajtással rendelkezik, középső differenciálművel.
| Kép: Nathanael Kuipers |
Gratulálunk az Nathanaelnek, és reméljük, sok hasonló alkotással lep még meg minket!
Lásd még:
- Nathanael Brickshelf albuma
- A sportautó és a terepjáró a Brickshelf-en
- A sportautó és a terepjáró a Mocpages-en
- Alternatív sportautó a 8458-as autó darabjaiból
- Interjú az alkotóval
| Via TechnicBRICKS |