Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Végigjátszás: 10199 Winter Toy Shop

2010.11.07. 06:58 - SevenBB

Számomra a tavalyi év egyik legkellemesebb meglepetése volt ez a készlet. Valamikor november végén ugrott a szememnek, ahogyan egy szál magában üldögélt a polcon, nem hagytam ott, nem bántam meg.

I. Alapadatok

neve: Winter Toy Shop
sorozatszám: 10199
témakör: Town 
altéma: Seasonal
kiadás éve: 2009
kockaszám: 815
minifig: 7
ára: 16.990.- shop.lego.com (A Müller áruházakban november 10-ig 20%-os akcióban12.800,- Ft-ért hozzáférhető. Ha nincs kirakva, kérni kell, mert lehet a raktárban.)

II. Mi van a dobozban?

A viszonylag nagyobb alakú gyönyörű külsőt kapott, én legalábbis mindenféle előzetes felmérés nélkül, csupán a külső alapján döntöttem a készlet megvételéről, szerelem volt első látásra, nem emlékszem, hogy egy-két esetet leszámítva, vásároltam volna valaha így LEGOt.

 

A dobozban nyolc darab tasak és egy építési útmutató pihent, matrica nem volt, nem is hiányoltam.

 

III. Játékmenet

Mielőtt nekiugrottam volna az összerakásnak, gyorsan átpörgettem az építési útmutatót, nagyrészt egy órát saccoltam a játékra, hát ez szépen kitolódott két órára.

A készlethez hét darab szimpatikus minifig jár, nekem mindegyik nagyon tetszik. Érdekes, hogy a dobozban három gyerek fig van, ilyennel ezelőtt még nem találkoztam, már ekkora mennyiséggel egy dobozban. Az énekes pár nagyon szépen van felöltöztetve, örültem egy újabb zipzáras, classic space emblémás torzónak is.

Bár nem fig, nem is tudom mi a pontos megnevezése, de két darab állatot is kapunk a készlethez, egy béka, amit szinte azonnal kiszedtem és biztonságos helyre mentettem, és egy macska, ami nagyobb darab annál, hogy köddé váljon.

Apróságok

A készlethez egészen sok kisebb-nagyobb kiegészítő jár. A hóember minimál idő alatt építhető össze, tetszik is, nem találtam kivetni valót benne.
A pad és a lámpaoszlop szintén szép darab, talán a pad burkolata lehetett volna fehér, de ez csak nekem szúrja a szemem.

Az igen méretes karácsonyfával eljátszottam egy darabig, építés közben nem tűnt stabilnak, valahogy az volt az érzésem, hogy az elemek majd szépen leperegnek róla, de tévedtem, mutatós is, stabil is.

A fa alá jár három darab ajándék, amiből kettőt egyszerű volt azonosítani, a harmadikra első blikkre valami robotot tippeltem, de miután többen is átnéztük kiegyeztünk, hogy ez egy plüssmackó.

A játékbolt

Az apróságokkal nem akadt gondom, fél óra játék után már csak az épület összerakása maradt hátra, ahol az alap lerakását rögtön elnéztem vagy elszámoltam, úgyhogy egy szeparátorral rögtön szét is szedtem, majd jobban figyelve arra amit csinálok, újra nekiestem az építésnek.

Az épület aprólékosan lett kidolgozva, ami külön öröm volt, hogy nincsenek benne giga elemek, leszámítva az ajtót és a panoráma ablakokat, és a színek összeállítással is tökéletesen elégedett voltam.

A berendezés nagyon tetszik. A kandalló gyönyörű, a kirakatba elhelyezett két játék, a kisvasút és robot is leginkább aranyos, a tetőtéri műhely is szépen lett kialakítva. Talán az egyetlen, ami nem tetszik az a csúnya létra, amivel a barkácsműhely megközelíthető.

A tetőtér ablaka szinte magához vonzza az ember tekintetét, szépen kidolgozott és részletes is. A tető szintén szépen kidolgozott lett, amiért pedig kifejezetten tetszik az az, hogy nem slope elemekből épül fel.

Ami nekem szintén újdonság volt a készletben az a világítós elem. Nem volt még ilyen elemem és tetszene is nagyon, ha működne rendesen, de nem teszi. Világít ugyan ezzel nincs is semmi probléma, de a tető felé mozdítva, hogy folyamatosan világítson, az már nem megy. Vagy az elem, vagy a tető esik le, esetleg kombinálva a kettő.
Viszont bírja a vizet. A nyári nagy LEGO mosásnál kicsit későn vettem észre, hogy ezt is belehajítottam a többi elemmel együtt a szappanos vízbe, de úgy tűnik meg sem kottyant neki.

IV. Értékelés

Minifigeknek: 10/10. Hét darab, elég vegyes fig van a dobozban, ami sokat dob a játszhatóságon.

Kockák: 8/10. Nincs matrica, nincsenek giga elemek, a színek tökéletesek, csak az a világító elem működne rendesen.

Ára: 10/10. A tizenhétezer forintos ár jóval többet nyújt, mint egy-két hasonló árfekvésben kapható készlet.

Játékélmény: 10/10. Ha az embernek megvan hozzá a kellő hangulata, akkor az építésre szánt idő villámgyorsan elpereg. Gondolom én, hogy nyáron mégsem annyira jó építeni ezt a készletet, mint novemberben vagy decemberben.

Összpontszám: 9. Szeretem, amikor díszbe öltözik a lakásunk az év utolsó egy hónapjára és az, hogy ezt már LEGOval is bővíthetem csak növeli az ünnep fényét. Ugyan szezonális termékről van szó, de ha a LEGO folytatja ezt a vonalat, mint idén, akkor előbb vagy utóbb egy szép karácsonyi város épülhet fel belőle.

V. lásd még

Építési útmutató
- elemlista

Címkék: kritika lego 2009 végigjátszás town seasonal 10199 winter toy shop

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr202419997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.11.07. 08:44:38

Hát ez csudijó! Az idei még jobban tetszik. Olyan nincs, hogy egy ezresért kibérlem, összerakom, kiteszem a polcra és vízkeresztkor szétszedve visszaadom?

Dregnarr1 2010.11.07. 10:17:43

Ahogy korábban írtam, én is megvettem. Nagyon sok apró életérzést magába foglal, sokat észre sem vettem a dobozon. Külön öröm volt, mikor a kezdeti "ez mi akar lenni?" után rájöttem a kisvonat, kisautó, plüssmaci valójára, szerintem zseniálisan lettek megoldva.

Kár, hogy a Bakery-t nem hozták be, ilyen áron azonnali vétel lenne az is.

2010.11.07. 10:39:50

kösz a végigjátszást, napok óta gondolkodom a készlet megvásárlásán, azt hiszem ez volt az utolsó lökés... :)

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.07. 10:43:14

Mióta nejem meglátta, azóta nézelődünk/telefonálunk, hogy hova menjünk megvenni.

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2010.11.07. 14:29:57

A vecsési Müllerben egy darab sem volt ma. Hazaérve felhívtam a tatabányait, ott volt még három, de mire tesóm kiért - negyed óra sem volt - addigra már csak kettő maradt. Így szerencsére még jó áron sikerült hozzájutni, asszony legnagyobb örömére.

ének 2010.11.07. 15:10:10

hú!!!! erről szól a lego építs vidám világot

Greg36 2010.11.07. 18:15:22

Imádtam építeni, de a torony tetejével nem voltam kibékülve.
Az idei testvére már megvan, de Karácsonyig nem nyúlhatok hozzá (mert a barátnőm azonnal kiszúrná).
Ugye a szürke békát nem építetted fel a keresztgerendára? Nem is értem, mit keresett volna ott. Padlásbéka? Most a collectible boszorkányt gazdagítja.
A létrával én sem vagyok kibékülve, pont elállja a pulthoz vezető utat. De még így is 10/10 :)

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2010.11.07. 18:58:25

nagyon szexi az a mackó :D
Azt meg tudjátok nekem mondani, hogy a bolton a kirakat felett, a koszorú alatt mik azok az íves elemek?? Még sose láttam ilyet...

Nagyon tetszik az értékelés, szerintem ez jobb mint az idei készlet :)

Konstans 2010.11.07. 19:20:41

A kis játékszerek tetszenek , bohócos doboz a kockafejű mackoról azt hittem elefánt. A két különleges fejű emberke is tetszik. Szerintem a hóember el lett rontva az adventi naptárakba jóbbat adnak. A végigjátszás szuper :)

BorZol 2010.11.07. 19:28:23

Jó ez a készlet tele ötletes aprósággal!

Tényleg rá kell vegyem a Párom ,hogy kelljen neki, én mást választottam :D

Igazi színfolt a szürke city placcon. Remek a végigjátszás ,szerintem el fgoják kapkodni ,nemcsak Blog-osok !

Kit_Fisto@ a két íves elem : egy egyszerű technic lapos elem...nem hittem volna de az építési útmutaó rádöbbentett, hogy még van is itthon olyan..

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.11.07. 23:29:59

Ez zseniális. A karácsonyva, a mackó, az ajándékok, a kisvasút, a robot, a pad, a tető, a kémény! Baromi ötletes dolgok!:D

zorky 2010.11.08. 11:25:20

@Kit_fisto: Tényleg nagy ötlet:
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=32250
Én daru kabinként találkoztam vele. Nem tulajdonítottam nagy értéket neki, eddig. :)

Nagyon jó végigjátszás. Egész kedvet kaptam a szethez. Nálam a kis vonat viszi a pálmát, szerintem a barna izé Pedig robot, még kerekei is vannak! :D

A pad is nagyon jó lett. A lámpa oszlopot szebb lett volna szerintem:
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=2039
vagy:
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=75535

Egyébként az egész elég profinak hat az egész.

Anak 2010.11.08. 16:32:52

Akkor én szembemegyek a többség véleményével.
Nekem ez nem tetszik.
Valahogy olyan mézeskalácsház "íze" van és azt nem komálom. De tényleg, ha ránézek rögtön valami porcukorral meghintett marcipános-mézes rettenetre asszociálok. A kirakat feletti íves dekorelemek váltakozó mintázata meg arra a szörnyű sávos-cukros pálcára emlékeztet amik a karácsonyfákon szoktak trónolni..brrr..

BorZol 2010.11.08. 21:41:04

Kit_fisto@ ne hidd el.
bricks.argz.com/part/32251

ez az íves:)

Anak, a hó ellen tavasszal levenném a fehér elemeket a tetőről és barna & fekete elemekkel simán kiépíteném a helyét.
Nem vagyok télellenes de amikor jóidő van játékbot akkor is szép egy city ben.

A többi minifig mérethez "méltó" extra mini-scale kisvonat kisautó rc-car és kisrepülő ami az advent készletekben fellelhető pedig egyenesen még ide kívánkozik ...

A LEGO-városban úgysem kell fűteni :D

zorky 2010.11.08. 23:42:09

@Kit_fisto: Ebből van több féle méret is?!
Ez már a jó link:
www.bricklink.com/catalogItem.asp?P=32251

Brickfan 2010.11.28. 23:00:24

Sziasztok,

egy ideje szemezgetek ezzel a készlettel, most úgy döntöttem, karácsonyra meglepem magam vele. Legjobb ajánlatnak eddig 16.999-et láttam, nem tud valaki ennél kedvezőbb árú beszerzési forrást? Nagyon köszönöm előre is!

misran 2010.11.29. 00:56:03

@Brickfan: Szia! Müller-ben volt 80%-on egy darabig minden játék, akkor 12800 Ft volt ez a készlet. Talán Karácsony előtt gurítanak még egy ilyen akciót, de ebben csak reménykedni lehet...

Brickfan 2010.11.29. 21:22:00

@misran: Szia, köszönöm az ötletet, holnap felhívom valamelyik üzletüket. Bevallom, nem ismerem ezt az üzlethálózatot, ha jól láttam, Budapesten nincs is üzletük? Ez furi nekem, de ezzel nem akarom azt mondani, hogy mekkora király hely ez a Budapest, szívesebben élnék én is valami nyugisabb helyen... :) Viszont ha már utazni kell, többe lesz a leves, mint a hús, de majd átgondolom még

misran 2010.11.30. 03:09:33

@Brickfan: Ok, esetleg írd majd be ide, mit mondtak..

A leves többe kell legyen, mint a hús, hiszen benne van a levesben a hús is. Fordítva viszont kétséges az üzlet :).

maratonom 2010.11.30. 10:15:03

@Brickfan: Nem sokára (dec. 9.) lesz üzlet Pesten, a Corvinban.

Brickfan 2010.11.30. 19:22:27

Felhívtam a nyíregyházi üzletet (az volt az első, ahol 7 utáni nyitvatartást láttam), és érdeklődtem. Nekik ott nincs, de holnap körbekérdeznek, hogy nincs-e valamelyik üzletükben, és visszahívnak. Megerősítették, hogy nyit egy üzletük Pesten, de kérdés, hogy a "kifutó" 10199-ből visznek-e egy új üzletbe...
beszámolok majd róla, hogy mire jutottam...

Brickfan 2010.12.14. 21:38:11

@Brickfan: Tegnap hívtak vissza a Müllerből, hogy végigtelefonálták az összes üzletüket, és sajnálják, de nem tudnak segíteni. Szóval úgy tűnik, ez van, el kell döntenem, hogy bevállalom-e ennyiért, vagy sem :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...