Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Tudjátok mi a baj?

2012.01.18. 08:00 - tutuka

Hát ez:

DSC_0012.JPG

A blogos levlistánkra lőtte fel ezt a képet Greg36. Elkeserítő.

Elkeserítő, mert bár nagyon tetszik az új 4431-es mentőautó (kritikánk itt), megvásárlásának vágya szinte feloldhatatlan probléma elé állít. Ha valami, ez a jármű már kompromisszumokkal sem használható a Classic Townon alapuló városomban.

Autó méret- és hízásügyben lásd a kocsitörténeti posztunk utolsó részét!

Az az aspektusa nem is igazán zavar, hogy a régi útpályáimon képtelenség vele bevenni egy kanyart, de a méretkülönbség lassan már túlmutat az autók hízásának általános (a való világban is előforduló) jelenségén. Ez már bizony esztétikai kérdés! Egyszerűen csak nem szép egymás mellett a két világ. Mintha nem is lennének a fenti képen látható járgányok rokonok. Az új mentő szélessége, magassága és tengelytávja konkrétan akkora, mint a 7641-es utcarészletben a sárga buszé! (A busz egyébként gyakorlatilag kompromisszumok nélkül illeszthető a régi városba.) Hogy ugyanakkora a mentő, mint például az új kukásautó, az viszont nem zavar, a játékba belefér. Azonban az, hogy a régi kukásautómnál háromszor nagyobb, az már lególiberális fejjel is tök hihetetlen és hiteltelen. (Vagy létezhet olyan világ, ahol egy utcán csapat egy new yorki dög és egy capri kukás?) Nincs mese: 2012-re akkora lett a lépték-különbség, hogy már nem tudom elképzelni, hogy a 4431 beteget szállítson az orvosi rendelőmből a kórházamba. Vagy túl finnyás vagyok és/vagy megöregedtem?

| kép: Gizmodo Australia | 

De akkor most mitévő legyek? Legyen egy új, meg egy régi városom is, és vásárolgassam a nekem tetsző új készleteket "szabadon"? De kinek van erre pénze? És ha nincs szívem a régi dolgaim hanyagolni? Már a gondolattól is úgy érzem, megcsalom a szettjeim. :D Vagy az újak közül csak akkor és olyat vásároljak, amit a városomba, mint korokon átívelő egészbe illeszthetek? Végülis a kis kiegészítők, de még az épületek többsége is ilyen. De nem fog fájni a szívem mondjuk 5 év múlva, hogy nem vettem meg 1-2 szívemnek mégis kedves új készletet?

Mit tennétek a helyemben? Van megoldás? Más vonalon (pl. Castle, Space/Star Wars) mozgók, Ti nem küzdetek hasonló problémákkal? Vagy ott egyszerűbb az átjárás az idősíkok közt?

Címkék: mentő ambulance 6364 6380 6666 6668 4431

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr793556788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Llew 2012.01.18. 08:25:09

LOL
Tutuka mond, hogy nem beszéltetek össze Gibbonsszal, aki Semmi címmel írt egy posztot ma reggel. :D

Greg36 2012.01.18. 08:53:28

Annyira nem vészes, az egyik egy Nysa/Toyota Hiace/Mercedes Vaneo/Viano/Vito a másik meg egy Mercedes Sprinter/Dodge akármi. Bár tény, hogy sokkolt elsőre, azért is fotóztam.

Llew 2012.01.18. 09:01:01

Hogy off is legyek.
Kell csinálni egy régi városrészt meg egy újat. :)
Persze ez nem megoldás, mert a mai személyautók nagyobbak, mint a régi teherkocsik.
A járgányok már-már túlzott mértékűre nőttek, és sokszor szerintem már a mostani épületekhez mérten is nagyok. Pl. ha ez a mentő megy ki valamelyik új Creator ház tulajához, akkor furán fest, hogy fele akkora mit a ház. Ebben talán van üzlet politika-e, hisz több kocka->magasabb ár.
A gond, hogy az épületek ugyan szintén nőttek a '80-90-es évek óta, de nem olyan mértékben, tovább meg már nem nagyon bővíthetőek, mert akkor a kockaszámuk miatt már átlépnek egy árkategóriát, és talán kevesebb lesz a vevő, vagy egyszerűen nem gazdaságos a cégnek.
Egy gyerek nem foglalkozna ilyesmivel, így a válasz a összességében szerintem az öregedésben van, pontosabban abban, hogy felnőtt "modellező" szemszögből nézed a dolgot.
Szerencsére a probléma nálam teljesen elméleti city érintettség híján.

Castle téren nincsen gond az összeereszthetőséggel. Az épületek nem lettek nagyobbak. Annyi a változás, hogy a figurák díszesebbek, tarkábbak (nem jelenti, hogy szebbek) a több ruha variáció, meg a festett páncélok miatt. Egyedül tán a 7188-as új hintó az ami járműként baromi nagy, de nem csak a környezetéhez, vagy a többi szekérhez viszonyítva, hanem magában is aránytalan kissé.

Kevés SW készletem van, de a szetteket nagyjából ismerve ott is csak a vonal korai, nagyon stilizált készletei lóghatnak ki méretre. Illetve a különféle járművek arányai nem jók egymáshoz. Az egyszemélyes járművek jól mennek a figurákhoz, de pl. a figurás Falcon-verziókhoz (kivéve az UCS), vagy a különféle köztársasági cirkálókhoz, játszható csillagrombolókhoz nem.

Stiel 2012.01.18. 09:32:52

Castle-nél nem volt léptékváltozás. A kastélyok, építmények, ostromgépek lényegében ugyanakkorák ma is, mint szűk 30 éve.

City-hez meg azt tudom javasolni, hogy tartsd fenn a régi városodat, amit tudsz, illessz bele az újak közül, ami pedig ugyan túl nagy, de tetszik, azt meg vedd meg és kész. :)

Gino 2012.01.18. 09:38:44

Nem teljesen értem a topicot. Szerintem nincs baj. Leszámítva a kiálló kerekeket (a kicsin is!(?)), és hogy a szélvédők miatt jócskán beszűkűlnek a méretezési lehetőségek.
Nekem bőven van régi és új készletem is, de nem jutott még eszembe keverni őket.
Nem ugyanaz a műfaj. Játékoknál teljesen megszokott, hogy a járművek szélességét szokták (majdnem) egyformának venni, és nem a méretarányt.

Az mondjuk engem is zavar, hogy ez a mentő pont akkora, mint egy kamion, vagy egy busz, bepróbálkozhatnának 5stud széles járművekkel is!

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 10:51:42

Addig oké, hogy szerintem is "kinőtték" az autók a City útjait, házait. Szerintem is "régen minden jobb volt", pontosabban: tetszenek a régi autók, mert gyerekkoromat idézik.

Másrészt viszont, ha megpróbáljuk gyerekfejjel nézni az új autókat, sokkal változatosabban lehet használni őket, sokkal részletesebbek: régen egy mentőautóba épphogy belefért a beteg hordággyal - és slussz! Most meg? Belső tér élethű(bb)en kiképezve, kiegészítők tömkelege.

Más: vajon mit gondolhattak a nyolcvanas években azok, akik tíz évvel azelőtt pöttöm, minifig nélküli autókon nőttek fel? Akiknek a mentőautójuk is kicsi volt ( www.brickset.com/detail/?Set=600-1 ) és egy nyergesvontató tartálya ( www.brickset.com/detail/?Set=621-2 ) az újonnan megjelent minifigek válláig ért? Vajon ők is ennyit morogtak, dühöngtek az óriásira nőtt autók miatt? Vagy csak azért reagálunk mi így, mert a léptékváltás által még jobban érezzük, hogy felnőttünk, megöregedtünk és egy új generáció cseperedik fel, új legókon?

@klarky: A kép nem teljesen pontos, a régi létrás kocsi a legendás 6382-es készletből származik és korabeli "nagy kerekeken" gurult, mint azt itt láthatod: www.brickset.com/detail/?set=6382-1 Persze tény és való, hogy nagyot nőtt az autó, de mint fent írtam, ezzel a játszhatóság is nőtt. És valljuk be: a fig-autó-arány speciel ezen a képen az új autó javára dönti el a versenyt.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.01.18. 11:06:44

@Gino: nem a járművekkel van bajom. hanem azzal, hogy nem _szépek_ együtt. pontosabban épp az a baj, hogy a régiek is tetszenek, meg az újak is, és választanom kellene.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.01.18. 11:09:30

@Haynau: a kérdés csak az, hol a vége, meddig nő még. az unokáim már bele is tudnak majd ülni! mondjuk ez utóbbi tök jó, mert gyerekkoromban mindig ez volt vágyam!

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 11:09:30

@ainex: :D

@tutuka: Szerintem ne válassz. Legyen egy Town (régi modellekkel) és egy City (új autókkal-házakkal). Miért is lenne muszáj keverni?

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 11:11:45

@tutuka: Kinek nem volt vágya, hogy egy életnagyságú lego-autóba ülhessen? Nekem ilyen téren csak egy rakétát sikerült építeni, ami nálam is magasabb volt. Na ott tanultam némi statikát gyerekfejjel, saját tapasztalatból.

(Az meg külön poén, hogy másodpercre pontosan egyszerre posztoltunk ez előbb...)

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 11:12:38

@tutuka: Inkább küldök klienseket, azokat rendszeresen fejheted. :D

levy01 2012.01.18. 11:20:24

nekem ez a mentőautóm van meg:
www.brickset.com/detail/?Set=7890-1
szerencsére nem nőtt meg akkora bálnára, mit a 4431-es. Simán belefér a 4 pöcök széles világomba. Nálam annyi a kompromisszum, hogy személyautó nem nőhet 4-nél szélesebbre, haszongépjármű pedig csak akkor lehet 6 széles, ha nincs belőle klasszik 4 széles változatom. Például a 6628-as „shell” vontató ugyanilyen mütyűrnek tűnik a 7638-es mellett.
castle „nagyvár” készletem nincs. várat saját kútfőből szoktam építeni. ezek általában méretben nagyobbra szoktak sikerülni, mint a gyári készletek. Ha a legóembert tekintjük etalonnak, akkor a valós méretekhez képest nevetségesnek ha, hogy egy lovaskatona kívülről lazán leböki lándzsával az 5 (fal) + 2 (mellvéd) magasan várban védekező őrszemet.
Classic space, későbbi frakciók, új SW témában éppen a napokban tettem egymás mellé az egyszemélyes agresszor gyűjteményemet. (Véleményem szerint a 6891-es Gamma V Laser Craftban csírákban már felsejlik a 6894-es Invader minden gonoszsága.) Nagyon szépen mutatnak Vader Nagyúr 7915-es klónvezérelt V-Wing fighterével együtt. Semmi féle disszonáns képet nem mutatnak a 26 év korkülönbség ellenéren.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.01.18. 11:23:53

@levy01: tök jó ez mentő, nem is ismertem. asszem be is rakom whishlistbe.

Pitta88 2012.01.18. 11:33:59

Én pont fordítva állok a helyzethez. Szerintem most az új éra teherautói/kamionjai lettek végre a minifighez nagyjából arányosak. A 6 stud szélesség egyrészt sokkal több teret enged belül, másrészt egy teherautót nem csak az különböztet meg hogy pár studdal hosszabb és slussz. Valami ilyesmi a való életben: suzuki swift-mercedes benz sprinter, a suzi simán befér a merga rakterébe.
Ettől függetlenül simán megfér egymás mellett a 2 járgány, az egyik kisebb betegszállító a másik meg fullos rohamkocsi.
A buszról annyit hogy az se egy csuklós dög inkább egy Ikarus 405-höz hasonlít, azzal meg simán pariban van a sprinter.
Az utakról meg el tudom képzelni hogy fogják magukat legóéknál és kiadnak egy 48X48-as útalapot és csókolom máris minden elfér. De jó lenne:)

Star wars-ba sajna a 2000-es évek elején voltam belebu*ulva, így azok alapján csak pl a Slave I nőtt meg vagy háromszorosára, de a Millenium Falcon, Naboo Starfighter meg a legtöbb maradt ugyanakkora.

Végszóként ez lego, ha vmi nem tetszik hát építsd át. Én se tartok meg egy készletet sem gyárilag mert mindig van vmi amit kispórolnak/ gagyin oldják meg.

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2012.01.18. 11:41:24

@tutuka: Nem is értettem a múltkori mentőautó (4431) végigjátszásnál a bevezetőt, ami szerint sokat kellett várni a mentős vonalra, hiszen 2006-7-ben volt egy egész széria ebben a témában, köztük ez a menő mentőautó (7890)

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 11:44:30

@levy01: Ez a közvetlen elődje a 4431-esnek, nem? Formára tetszik, nem annyira nagy mint az idén megjelent-megjelenő utód. Érdekelne, vajon hogy néz ki hátulról?

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.01.18. 11:49:28

@tío: de normális kórház nem volt azóta. ha jól emlékszem, csak egy hegyre felpakolt szörnyedvény. (azért is linkeltem ott rá a treatment centert)

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2012.01.18. 11:58:55

@tutuka: ja igen, normális kórház az nem volt. :)

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 12:21:22

@tío: Hát, "egész szériának" azért nem nevezném, a mentőautón kívül csak egy "Doctor's Car" (talán orvosi ügyelet: www.brickset.com/detail/?Set=7902-1 ) meg egy enyhén bizarr formájú helikopter ( www.brickset.com/detail/?Set=7903-1 ) volt, és a teteje - illetve: az ALJA - a sorozatnak ez a szörnyszülött borzalom volt:
www.brickset.com/detail/?Set=7892-1
Meg volt még egy-két zacskós kisszett, a 30000-es "orvosi gokartot" talán a blog is bemutatja majd, ha megírom a kritikát és elküldöm tutukának.

Nem, normális kórház az nagyon nem volt. A mentő viszont elég pofásra sikeredett. de azért a mostani a belső berendezéssel mégis tetszik, méret ide vagy oda.

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.01.18. 12:29:40

@tío: @Haynau: az új mentőkocsiból kellene megcsinálni a 6364-es rendelő utódját!

levy01 2012.01.18. 12:30:06

@Haynau: www.peeron.com/inv/parts/445
két ilyen ajtaja van hátul. elég alacsonyan van a hátsó küszöb tehát simán belefér a hordágy és Mentős Karcsi (nálunk minden Town/City legófigura rendelkezik foglalkozásra utaló családnévvel illetve becézett keresztnévvel) is gond nélkül beemeli a hordágyat beteggel együtt.
annyi a hendikep vele, hogy a hordágy menetközben simán előrecsúszik Karcsi hátába. ezt pl. egy ilyen www.peeron.com/inv/parts/2432 elem beépítésével lehet kiküszöbölni.

levy01 2012.01.18. 12:34:59

@tutuka: 2006-ban adták ki. (nekem legós újrakezdésem éve) volt még akkor ő is mentős/kórházas/orvosos témában: www.brickset.com/detail/?Set=7902-1
csak nekem -4 kocka ide vagy oda- nagyon formátlannak tűnik.

levy01 2012.01.18. 12:38:59

@Haynau: a 7903-assal semmi baj nincs. elfogadnám. kiváló MOC bázis lenne space témában :o)

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 12:41:21

@levy01: Szimpla megoldás és ezek szerint jó - hogy a 4431-esbe miért nem ezt építették be? A nevek meg ismerősek, nálunk pl. a mezőgazdaságban dolgozók (pl. a kombájnt vezetők is, lásd kockagyar.blog.hu/2011/04/21/olvaso_jatszik_7636_combine_harvester ) mindig Traktoros Jóskák voltak.

@tutuka: Még csak az kellene! A 6364-es gyerekkorom ikonikus készlete volt, azt nem gyalázzuk ilyennel! :D

Darth Brick 2012.01.18. 13:05:29

Nagy kocsi, kicsi ház. Lassan két emelet magas házikóra lehet tenni kereket, és felrakni utánfutónak.
Castle: volt régen az a helyes kis kard, ma már vannak ember magasságú békanyúzók is(mag az alap is+ cm,, is tolja rendesen gladius, meg a felföldi kétkezese...).
Egyes ostromgépek viszont lassan nagyobbak, mint egy őrtorony.

Zeon 2012.01.18. 13:16:55

Igen, valószínűleg csak nekünk okoz ez fejtörést. Gyerekek simán játszanak tök off-scale dinóval (aki akár orvos is lehet), max beáll a ház mögé és nem megy be, pónival, lego városba települt fakocka-házzal. Azt hiszem addig jó nekünk, amíg a gyerekek képzeletében nincs olyan beégetett sorompó, ami miatt ez fennakadást okozna.

@tutuka: betolod a pet shop elé :)

Thomasx 2012.01.18. 14:31:19

Talán megoldható lenne ha nagyobb kórházakat készítene a lego.
Bár még a mentőautót nem vettem meg és mivel kórház készletem nincs, így készítettem egyet a kockagyáros matricagyűjtemény pár darab felhasználásával:)
kepfeltoltes.hu/120118/IMGP0240k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/view/120118/IMGP0246k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/view/120118/IMGP0247k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kingstone 2012.01.18. 14:49:17

SW-ben nincsenek méretbeli változások (legalábbis nem számottevő)az előző szériákhoz képest. pl: az új 9492-es TIE fighter majdnem pontosan megegyezik a 7263-al, csak csinosítás történt. A közepes méretű űrhajók jól játszhatók egymással, a gond a nagyobb készletek játszhatóságával van(így felnőtt fejjel:).
Pl. egy 6211-es Imperial star destroyert, még jóindulattal sem tudnék játszhatónak nevezni, amikor a híd akkora mint egy minifig és a fent említett TIE oldalszárnya magasabb mint a romboló törzsének vastagsága.
Épületek jóformán nincsenek az SW-ben, amik meg vannak, azokat inkább hagyjuk pl. 8038-as készlet pajzsgenerátora...

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2012.01.18. 15:17:31

@Haynau: az "egész szérián" azt értettem, hogy egyszerre volt impulse készlet, kisautó, nagyautó, helikopter és egy nagy készlet (a béna kórház) a témában. Szemben mondjuk pl. a posta témával, ahol évek óta elszórva van egy-egy készlet

Lehi · www.szinfoltcafe.hu 2012.01.18. 15:38:14

Tutu, nem tudom miert veszel akkor új készleteket, amikor a használtakat néhol olcsóbban össze lehet szedni! (nem bricklinről persze)

Tsingi · http://www.brickset.com/search/?OwnedBy=Tsingi 2012.01.18. 16:44:59

A City régen túl kicsi járművei, mostanra otrombán nagyok lettek. Igaz, a mostani kamionoknak jól jött ez a növekedés, de a személyautók... Sajnálom, hogy nem tudtak valami középutat összehozni.
Szerencsére Space téren ez soha nem merült fel, hiszen ott nem kavarnak be a valóság méretarányai =)
Volt már valakinek Schleich dinója? A méretarányként mellékelt emberi figura pont olyan magas, mint a lego fig.
www.dinotoyblog.com/2009/05/24/edmontonia-replica-saurus-by-schleich/
(majd egyszer lefotózom egymás mellett a kettőt)

Krajczi76 2012.01.18. 16:57:31

Hát igen, a méretbeli probléma... Nekem ez a bajom azóta, hogy újból elkapott a LEGO-láz. Eddig ellen is álltam a vásárlásnak, de a mentő, a Brickmaster City-ből a sportautó és a rendőhelikopter, ill. a Kikötő itt figyel. A 4010+4005 hajókkal jól összeillenek. www.brickset.com/detail/?Set=4010-1 ; www.brickset.com/detail/?set=4005-1 - mivel a többi darab anyukámnál maradt a padláson, így nincs gond a vegyítéssel.

Legoalbert · http://www.flickr.com/photos/legoalbert/ 2012.01.18. 19:13:35

(az előző kommentek elolvasása nélkül;)
Fogod magad, és átépíted kisebbre.. erre való a LEGO nem? Mindenki megépíti a neki tetszőt, és beilleszti a neki tetsző városba.
Szerény személyem egyébként örül annak, hogy közelít a legó a "reális, mégis aranyos" szinthez.

koppány1111 2012.01.18. 19:58:37

nagy utad nincsen? mert én úgy oldottam meg hogy a kisebb autók a vékonyabb,a nagyobb autók a szélesebb utakon vannak és kész.

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 19:59:41

@tío: Oké, így már értem. Mondjuk készletek számát nézve gyenge téma volt, de mintha ez a nyolcvanas évek óta így lett volna: az "egészségügyes" témát (mentő, kórház, stb) mintha mindig is picit hanyagolták volna.

A postát is, ez a másik fájó pont. Ha lenne egy valamire való postahivatal, beszerezném. A 7731 és a 7732 után még mindig keresek-kutatok, egyelőre mérsékelt sikerrel...

@Krajczi76: Á, a régi hajók. A minap sikerült újra összeraknom a 4015-ös szállítóhajót (www.brickset.com/detail/?set=4015-1 ), még a tőkesúlyok is megvannak. Csak most már valahogy nem akarózik a fürdőkádban játszani vele... ;)

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.01.18. 20:27:00

@Legoalbert: ennyire azért nem egyszerű :)) én szeretem egyben tudni a gyári készleteim, engem ez a fajta legózás érdekel. a mocokat leginkább csak nézni szeretem.

BorZol 2012.01.18. 20:54:21

@tutuka: Itt az idö most vagy soha minden idök építésversenye.... összehangolni mindezt!

Akár egy kórház vagy rendelö témában....

mai pénzem bukása: 3815 végigj?

tutuka · http://kockagyar.hu 2012.01.18. 20:55:52

@BorZol: jóhogy jöhet a végigjátszás!

Krajczi76 2012.01.18. 21:46:13

@Haynau: Jajj, a cuki 4015-s! Nagyon szerettem anno, sajna én nem kaptam meg. De megvan ez, csak még darabokban: www.brickset.com/detail/?set=316-1 - no, ebbe nem férnek bele a minifigek. :D

Krajczi76 2012.01.18. 21:47:48

@Haynau: Én szívesen játszanék velük a kádban, csak már nem férnek be mellém. :D :D :D :D

madstunt 2012.01.18. 21:53:07

Szerintem azért volt mindig is elhanyagolva, mert a city az utóbbi évekig annyira utópisztikus téma volt, hogy bár volt rendőrség de dedikált rosszfiúk se. Így aztán talán a beteg figek meg hasonlók se illettek a képbe. De ez szimpla találgatás :-)

Krajczi76 2012.01.18. 22:15:01

A témaindító kép: jó a kiegészítő, eddig fel sem tűnt, hogy nincs antenna a nagy gépen.

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.18. 22:20:03

@Krajczi76: Beleférni még csak beleférnének, de gyorsan zátonyra futnának... :D

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.01.27. 08:14:09

Találtam még egy mentőautót, igaz ez nem önállóan, hanem egy szett részeként jelent meg:

www.brickset.com/detail/?Set=4857-1

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.01.27. 09:36:46

@klarky: Te jó ég, ez milyen ronda egy autó!
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...