Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: Brickmaster City

2011.11.08. 14:00 - tutuka

Ma frissítettük az akciófigyelő rovatunkat három, kockákat rejtő, frissen megjelent könyvvel. A CITY-verzíót Véreskezű Haynau Ausztriában vásárolta meg, és játszotta végig képekkel alaposan dokumentálva. Lássuk, érdemes-e elzarándokolni a legközelebbi teszkóig a cuccért!


Egyik ismerősöm kissrácának kerestem egyszer ajándékot. Épp egy könyvesboltban jártam, igazából nem vártam, hogy ott találok valamit, ami passzolna. Viszont a szemembe ötlött egy könyv, messziről látszott: Lego-témájú. Mint kiderült, nem is (csak) könyvről van szó, de erről bővebben alant. Annyit még hozzátennék, hogy addig forgattam, amíg két példányt vettem: egyet ajándék gyanánt, a másikat magamnak:

A Dorling Kindersley kiadó német (és angol) nyelven kiadott Lego-könyveinek egyikéről van szó: ezek a készletek arra szolgálnak, hogy a gyerekek felismerjék, mennyi mindent lehet Lego-ból felépíteni - és egy "körítést" is felszolgál, a szokásos Jó-Rossz-séma szerint. Ilyen "könyv" létezik Castle, Pirates, Atlantis, Star Wars-vonalon, 2011-ben a City-vonal is megjelent. A készletekhez jellemzően két fig és egy halom kocka tartozik, amiből minimum fél tucatnyi modell megépítése lehetséges, ezek leírása a könyv részét képezi. Újdonságként (és mert a modellek tetszenek) a City-könyvet mutatom be.

I. Alapadatok

Neve: Brickmaster City (Buch & Steine-Set CITY)
Sorozatszám: DKCity-1
Témakör: CITY
Altéma: Könyv
Kiadás éve: 2011
Kockaszám: 130
Minifig: 2
Ára: 3.500,- Ft.

II. Mi van a dobozban?

Semmi, mert nincs doboz. Illetve van, de nem azonnal ismeri fel, mint olyat: egy nagyjából A4-es méret körüli keménykötésű könyvet tart az ember a kezében. Ennek nagyobbik része egy karton (ebben laknak a kockák), a hátsó rész a leírásokat tartalmazza. Mivel ez a készlet gyerekeknek készült és történetek elmeséléséről szól, a leírások mellett megfér két duplaoldalnyi képregény is.

A karton-elsőrész elmésen meghajtogatott tetejét kinyitva egy zacskóban lapul a 130 kocka, a kisebbek szokás szerint két kisebb zacsiban dekkolnak.

Aki a "régi szép idők"-beli B- és C-modelleket hiányolja a mai dobozok hátoldaláról, annak egy ilyen könyv valóságos El Dorado: összesen négy "fő"-modell (ezek segítségével lehet lejátszani a könyvbeli történetet) és öt további modell megépítéséhez található leírás a könyv hátsó részében.

III. Játékmenet

A játékmenet élvezetes és sokáig tart - attól függően, mennyi időt töltünk egy-egy jobban kinéző modell csodálásával. Játék előtt fotómániámnak hódolva glédába állítottam a kockákat.

IV. Értékelés

Minfigek: 8/10. Két fig ekkora készlethez abszolút korrekt - nem sok, nem kevés. Kell egy gonosz: sajnos egy unalomig ismert, foghíjas, csíkosinges nehézfiú, pajszerral. Majd' mindegyik rendőr-témájú készletben lehet kapni, én már unom. A rendőr viszont telitalálat: ferde vigyor, fekete overáll, szürke kesztyűk - és a HÁTÁN is "Police" felirat! Ez feljavítja a kedvet, ezért már jogos az össz-vissz nyolc pont.

Kockák: 10/10. Rengeteg elem főleg kisebb méretben. Rengeteg szín: fekete, világosszürke, sötétszürke, fehér, kék, zöld, sok kis átlátszó elem mindenféle színben. Hozzá pluszként egy átlátszó-kék fülketető, összesen nyolc kerék (!), ebből négy keskeny, fémszín felnivel, egy "kamera" (nem tudom, ennek van-e hivatalos neve), "zsanérok" tömkelege, két aranyrúd (na jó, 1x2-es aranyszín studmentes plate) és egy 1x2-es studmentes plate "Police"-felirattal - NEM matrica formájában, ezért majdnem még egy pluszpont járna.

Játékélmény: Itt most részletesebben értékelek, lévén sok modellről van szó. Hát akkor csapjunk bele a lecsóba:

A könyvbeli sztori úgy kezdődik, hogy a gonosz bankrabló feltöri a széfet és megpróbál elillanni, ám az éber rendőr autójával elfogja. A széf érdekes ajtózsanér-megoldással épül (robotkarok!), nagyrészt zöld (régi fém széf ezek szerint), polcaira aranyrudak kerülnek. Ajtaján forgókerék - de a gengszternek pajszerrel bejutni ide nem nehéz. Az ajtó néha nem nyílik tökéletesen, de szerintem nagyon jól eltalált modell: 8/10.

A rendőrautó pickup-féleség, első tengelye picit mélyebben van, ettől gyorsabbnak néz ki. Nagy haladás a mai autókhoz képest: VAN ajtaja. Viszont olyan kicsi a vezetőfülke, hogy még így is le kell venni a tetőt, hogy beleülhessen a zsaru. Kicsi, nem tökéletes, de szebb mint jópár City-s autó: 7/10.

Itt most tartsunk egy rövid szünetet a történetben, hagyjuk a szerintem két legjobb modellt a végére és nézzük az öt "mellék-modellt":

Egyikről nem készült kép, ez egy Floridában divatos mocsári száguldozó kishajó, a leírás "légpárnásnak" hívja. Helyes kis modell, érdekesen megoldva a hátrafelé mutató légcsavar felfüggesztését (egy autóorr-darab segítségével). Alakra egy kicsit szögletes, csapott orra van, ezért: 9/10.

A rendőrrepülő igazi B-modell: fura kinézet, de könnyen elképzelhető, hogy valaki a kockákat nézegetve, impulzív módon azokat egymásra rakva ilyen repülőt hoz össze. Nem rossz, főleg a két ajtó beépítése ötletes, de nekem akkor is túlzottan szögletes: 6/10.

A dragster érdekes, a felni jól mutat mint motor-előrész (vagy mi a szösz). Sajnos a hátsó rész egy kicsit törékeny, minden egynéhányadik tetőnyitásra leesik. Kár, és a bal oldalra is elkelt volna egy kamera (vagy bazooka), így kicsit felemás képet mutat. De "Mad Max-stílus"-ra hasonlít, ezért: 7/10.

Az alternatív rendőrautó szintén "most csinálok egy B-modellt, de nincs koncepcióm"-benyomást kelt: az orr-rész még csak-csak elmegy, a bubokékalakú utastér-tető is rendben lenne (mondjuk rá, hogy futurisztikus), de a farrész fura: picit átépítve, a légterelőt valamennyire megemelve szebb lenne, így valahogy üresnek, félkésznek tetszik: 5/10.

A mini-terepjáró aranyos pici modell, a kerekeket variálni is lehet (elöl-hátul nagy pufi kererekkel nem mutat annyira jól, elöl-hátul a kis kerekekkel nem rossz). Formára nem rossz, aranyos: 8/10.

És akkor most menjen tovább a sztori: a gengszter sportkocsival menekül, a rendőr helikopterrel üldözi. És ezzel el is értünk a szerintem legjobb modellekhez:

A sportkocsi hosszú alvázra épül, nagy vonalakban nagyon hasonlít a mostanság divatos személyautókra. Ami nekem nagyon megtetszett, az egyrészt az aggresszivitást sugárzó orr-rész, a felnyitható far, a színösszeállítás és főleg a penge kerekek - pufi kerekekkel ez az autó egyszerűen bénán néz ki - a keskeny kerekekkel viszont nagyon penge! Ami kevésbé tetszik, az a nagyon szűkre szabott utastér: a farrészt egy studdal hátrébb helyezve sokkal jobban néz ki. És ha az elejét is meghosszabbították volna, a szélvédő is előrébb csúszhatna, így több helyet hagyva a sofőrnek. Szerintem így is a legjobb mostanság gyárilag épített Lego-verda: 9/10.

A készlet gyöngyszeme a helikopter: szerintem itt sikerült viszonylag kevés kockából a maximumot kihozni. Némileg a régi Town-helikopterekre is hasonlít, a mai világban is megállja a helyét. Van rajta minden: kamera, két rotor, kék villogók, előre mutató kereső-fényszóró - erősnek tetsző motorja van, a vezető a szélvédő és a kormány le- illetve elhajtásával ülhet be. Szerintem egy külön készletben is megállná a helyét: 10/10

Összességében nagyon játszható készlet, a rengeteg meg- és átépítéssel rengeteg időt el lehet tölteni. És amint azt a másik szett tulajdonosának szüleitől tudom, a gyerekek nagyon élvezik, történeteket találnak ki, eljátsszák a sztorikat. A B-modellek többé-kevésbé sikerültek, a négy fő modell majdnem mind tökéletes, ezért az átlagot (a négy főmodellre: 8,5/10, az öt mellék-modellre: 7) megtoldom egy játék- és sokoldalúság-bónusszal: 9/10.

Ár: 9/10. A € 19,99 nem rossz ár, a kockák számát, a két figet és a rengeteg leírást, na meg a ragyogó gyerekszemeket nézve. Da kockabányaként AFOL-nak is ajánlanám. A keménykötésű könyv persze drágít a készleten valamennyit, anélkül mondjuk € 14,99-ért megkapná a teljes pontszámot. (Haynau a készletet 20 €-ért vette, ami több mint 6.000,- Ft. Az általa "javasolt" ár körülbelül 4.600,- Ft. Ehhez képest a friss teszkós ajánlat 10/10.)

Összesen: 9/10. Majdnem tökéletes készlet. Ha a B-modellek kicsivel jobban sikerültek volna, itt is meg lehetne adni a teljes pontszámot. Így is ajánlom: ajándéknak gyereknek-AFOLnak. Ausztriában a "Thalia"-könyvesbolt-láncnál kapható, de szerintem a játékboltok polcain is ott sorakoznak a Lego-könyvek.

V. lásd még

- LEGO könyvek
- elemlista

Címkék: kritika könyv tesco karácsony lego book city 9/10 haynau olvasó játszik véreskezű haynau brickmaster city dorling kindersley

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr773363229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.11.08. 15:29:21

Olyan izék vagytok! Két napja ezen vacilálok, hogy mennyire drága ez, erre kiderül hogy igazából tök jó áron van! Most meg kell vennem a Star Wars készletet, amiben ráadásul kb. 240 kocka van!

crusaderman 2011.11.08. 15:46:03

Szép készlet még eltenni is jó egy ilyet a jövendő nemzedéknek..Viszont ebből is meg sok más hasonló készletből megint kimarad kis hazánk....(na meg én is...)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.11.08. 15:47:56

Na, most aztán dilemmázhatok.

Remek ötletnek tartom a dolgot, de:

Sajnálom, h már megint rendőrökkel kell rohangálni a city készletben, isten bizony egy péknek jobban örülnék. A Star Wars jó sok kocka, de igazából nem szeretem a témát. Ninjago? Tudja a fene...

És a másik. Most ez legyen, vagy az advent calendar? Ti melyiket vennétek? (sajna a cityben ott is rendőrök vannak és igazából ha a börtönt leszámítom nem egy nagy was ist das az se) Mit tegyek?

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.11.08. 15:47:59

@crusaderman: két helyen is linkeltem, illetve bele is írtam, hogy kapható a tescoban, ráadásul sokkal olcsóbban, mint ausztriában!

crusaderman 2011.11.08. 15:50:50

@tutuka:Köszi elkerülte a figyelmem:)

crusaderman 2011.11.08. 15:53:36

Akkor vasárnap irány a Teszkóóóóóóóóóóóóóó:)Nagyon ötletes könyv,régebben volt más témában is:)(igaz nálunk azok nem voltak kaphatók)

Konyvtaroslany 2011.11.08. 17:16:41

Én ilyen foglalkoztatókönyvet vettem Budapest belvárosában:

www.bricklink.com/catalogItemPic.asp?B=B110

misran 2011.11.08. 18:10:50

@Konyvtaroslany: Igen, kérjük az infókat! :)
A Tescoban 3500-ért futnak a fenti "könyvek".

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.11.08. 18:36:48

@misran: amikor 3 kihelyezett link után újdonságként jelenik meg, hogy a teszkóban háromezerötért kapható, megremeg a hitem az emberiségben :DDDDDD (egyébként én is pont ugyanennyire felületes blogolvasó vagyok, szóval nem szemrehányásként írom, hanem tényleg nevetek.)

Rékocs 2011.11.08. 18:49:26

@klarky: Én az sw és a ninjago közül választanék, mert már unom ezt a sok rendőrt (őrület, hogy az ádventibe is rendőröket pakoltak, ezért nem vettem meg, kitalálhattak volna valami kedvesebbet). Plusz a ninjago és az sw amúgy drága, de ezek a könyvek így elég megérősek, meg jópofák így a végigjátszás alapján. Én személy szerint - mivel már megvettem az sw kalendáriumot és ninjagóra meg fáj a fogam - lehet, hogy beruházok a nindzsás könyvre.

Legoalbert · http://www.flickr.com/photos/legoalbert/ 2011.11.08. 19:00:22

WOW! Végre egy igazán jó üzlet.. Kíváncsi vagyok mikor jönnek rá, hogy drágítani kéne:D
Pár kérdés:
-Tecsóban a könyveknél vagy a játékoknál keressem?
-Akar-é valaki Szegeden, vagy annak környékén ilyen készletet bontani? A Citysből nekem csak a félkrumpli-alakú átlátszó elem kéne(akár több is), a StarWars témájúból meg a sötétkék tank. Someone, deal?

misran 2011.11.08. 19:42:48

@tutuka: Ok, kicsit lassú a mobilnet a vonaton és csak a kommenteket futottam át. Ott meg nem szerepelt összegileg :). Egyébként mondtam már, hogy a Tescoban 3500? :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.11.08. 20:33:41

@Rékocs: Köszönöm a tájékoztatást!

Star Wars calendárt bizti nem veszek, mert húzós az ára, de akkor ebből a könyvből megnézem azt is, meg a Ninjago-t is. Hátha megtetszik. :-)

Darth Brick 2011.11.08. 20:51:04

@Legoalbert: könyveknél volt az akciósoknál.

kopeszkugelu 2011.11.08. 20:56:35

A végigjátszásban csak az angol és német nyelvű verziót említitek, de a tesco-ban magyar nyelvű van 3490-ért a könyveknél az akciós állványon.

Mnarko 2011.11.08. 21:01:32

Köszi tutuka, Yooha az infót. Én is kétszer nevettem :)
Azt hiszem nekem ezt jelenti a LEGO: néhány kocka sokféle modell, és a játék.

misran 2011.11.08. 22:21:03

Nna, édes otthon, szélessáv :).
A Tescoban 3500 a könyv :), nézegettem mindhármat, de dilemmám van így is. Pusztán kocka és figura ügyileg nem olyan nagy durranás egyik sem szerintem. Különlegesség szempontjából viszont érdemes lenne beszerezni őket, de akkor már mindegyiket, sőt kettőt mindből. Ahhoz meg drága és nem tudom még, mennyire vagyok gyűjtő. Ennyire, vagy azért ennyire nem. 3500 (a Tescoban ennyi.. :) ) Ft-ért pl. SW Battle Pack kapható, amiben legalább 4 figura van. Ebben csak 2. Igaz, van 150-200 elem is, meg a spéci (?) könyv. Hajaj. :)

Anak 2011.11.09. 11:44:32

Jelentem munkábamenet reggel megvettem a Csillagok Háborúja változatot. Leginkább a kedvenc legószínem - a dark blue - sokasága miatt.

misran 2011.11.09. 11:48:28

2011-ben ezen 3 könyvön túl egy negyedik is létezik, Atlantis témában: www.bricklink.com/catalogItem.asp?B=DKAtlantisNL . Érdekes, hogy ezt miért nem lokalizálták. Vagy majd jön.

@Anak: majd egy gyors véleményt írhatnál róla ide, esetleg végigjátszást is, bár mire ide kerül :))), addigra kifogy a Tesco-ból, ahol, nem tudom tudjátok-e, 3500 ez a készlet.. :)

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.11.09. 12:10:35

Ha van rá igény, küldhetek végigjátszásokat az Atlantis- és a Castle-könyvről is. Mondjuk mindkettő ajándék volt, de bízom benne, hogy a lurkók nem hagyták szanaszét az elemeket és rekonstruálható lesz az összes modell.

Szerintem egyébként a City-könyv a legjobb, már ami a modelleket illeti. Jó, persze: "már megint" rendőr-tematika - de szerintem a helikopter és a sportkocsi nagyon odatesz!

@misran: Nekem öt könyvről van tudomásom:
- Atlantis
- Castle
- City
- Pirates
- Star Wars´
...és mintha Ninjago-t is láttam volna valahol. Tehát lehet, hogy hatféle létezik.

Az Atlantis egyébként nem rossz, a Castle már nem tetszett annyira, és a Pirates-könyvet elég volt végiglapozni, hogy eldöntsem: ezt még ajándéknak sem... A S/W is volt már a kezeim közt, de annyira nem vagyok rábukva erre a vonalra, hogy tetszene.

misran 2011.11.09. 12:12:23

@Haynau: Köszi, én megnézném. A 4 változatot idénre értettem, a többi korábbi, ugye?

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.11.09. 13:13:00

@misran: Brickset szerint a Castle és a Pirates 2009-ben jelent meg, a S/W és az Atlantis 2010-es eresztés, a City és a Ninjago idén jelent meg.

crusaderman 2011.11.09. 15:40:05

A Castle azért is különleges mert a könyvből két modellt elvileg külön is árultak,igaz ,,gyári" csomagolásukban egyiket sem láttam:)

www.brickset.com/detail/?Set=5372-1

www.1000steine.com/brickset/images/5373-1.jpg

crusaderman 2011.11.09. 15:41:53

Győriek figyelmébe:SW-s könyv nincs,csak city és ninjago(bár ez nem mai állapot)Holnap többet tudok mondani:)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.11.09. 15:54:44

Elsősorban a debrecenieket kérdezem, hogy nem akar-e valaki velem közösen venni valamelyik könyvet és osztozni a tartalmán? Elsősorban a ninjagoból érdekelne a szentély és a ninja, vagy a star wars-ból a figurák. De elég rugalmas vagyok, bármilyen "költségcsökkenés" számomra már megérné. Ha valakit érdekel, privátban megbeszélhetjük.

Anak 2011.11.09. 22:24:58

Megnéztem a bricksetes oldalát ennek a készletnek és az ott talált review-t kezdtem el olvasgatni. Olvasom...olvasom és ismerős szavak, gondolatok köszönnek vissza...mintha ezt már olvastam volna a kockagyáron. Hát ekkor látom csak a szerző nevét! Így már minden világos.

Haynau (Sons of Monarchy) 2011.11.09. 22:29:00

@Anak: Hehe, tényleg? A nagy harci helyzet az, hogy brickset-en nem volt még review a készletről. Nekem viszont tetszett, a kockagyáras végigjátszást már megírtam, rövid angol fordítás és kész... ;)

Konyvtaroslany 2011.11.10. 16:48:28

Az Arany János u. 7. szám alatt vettem a Gogoo nevű gyerekruha- és játékboltban, de ma arra jöttem haza és per pillanat nincs. Az eladó azt mondta, hogy karácsony elött talán lesz.

www.gogoo.hu
06-70-422-69-75

Krajczi76 2011.11.11. 23:03:58

A debreceni Tesco-ban csak 3féle van (Ninjago, SW és City), nem haboztam, és újbóli legózás kezdéseként megvettem a Cityt. :D
Még a 4645-s kikötővel szemezek, de drágállom (23 000 Ft körül vesztegetik mifelénk). A jövő évi készletekből is tetszik pár...
Hmmm... :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.11.12. 18:17:13

Tegnap voltam a miskolci "kis" Tesco-ban (Avas) és ott nincs. Azt mondta az eladó, h talán a nagyban van.

Ja és a másik. Voltak kirakva -33%-os tábla alá legók, de nézzétek meg alaposan a készleteket, mert a feltüntetett árak már a fizetendők. Erre direkt rákérdeztem, mert nem akartam elhinni, h a 7639-es lakóautót akcióban adják vmi 4600 Ft-rt. Az akció nélkül is annyi szokott lenni!

Konyvtaroslany 2011.11.12. 20:17:18

@klarky: Usd be az argep.hu keresojebe, a legolcsobb helyen egy ezressel olcsobb, mint ez az "akcios" ar! Hat ez tisztara a vasarlok megtevesztese ez az allitolagos 33 %-os engedmeny! Rajuk kene kuldeni a Fogyasztovedelmet, a Versenyhivatalt, meg a Jarvanyugyet!

ez-a-nick-már-foglalt 2011.11.13. 18:06:23

Itt Sopronban tegnap még volt mindegyikből, vettem egy StarWars-osat, azóta megy a veszekedés a fiaim között a klónkatonán :) (StarWars-os témájú legónk még nem volt.)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.11.13. 18:08:34

keszthelyen is van még mindből.

vegeta25 2011.11.13. 19:10:16

@ez-a-nick-már-foglalt:
Szia!

Én a Zalaegerszeg-i Tescoban szereztem be egy Star Wars-os könyvet. Viszont nem voltam kellőképp körültekintő, mert a 33-40 oldal hiányzik. Duplán van meg 41-től a végéig! Megköszönném, ha lefényképeznéd ezeket az oldalakat és elküldenéd a gyaayg25@gmail. com -ra.
Üdvözlettel:-vegeta25-

Longeye 2011.11.18. 09:04:25

Én is beszereztem a StarWars-osat és a City-set ebből a könyvből. Szerintem szuperjók. Az SW-sban van egy csomó spéci elem és néhány pótalkatrészt is találtam.
Szóval szerintem érdemes megvenni.

Krajczi76 2011.11.20. 22:48:05

A City-ből ki melyiket rakta össze, pontosabban melyiket tartotta meg? Én nem tudok dönteni. Lehet, "kénytelen" leszek mindegyiket megalkotni, és utána dönteni, melyik marad. Hosszú évek után ez az első új készletem (jó pár éve kaptam egy "impulse-os" skorpiót (7269), úgyis az a horoszkópom), még 6 széles, gyári járművem úgy sincs.

Krajczi76 2011.11.21. 16:44:21

Én nem kísérleteztem, összeraktam a helikoptert és a sportkocsit. Nekem pufikerékkel is tetszik, úgy hasonlít a hagyományos autókhoz. Viszont a maradékból sikerült összerakni egy kis széfet. A helikopter oldalán a kamera olyan, mintha lézerágyú lenne. :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...