Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 8274 Combine Harvester

2011.01.29. 06:00 - tutuka

I. Alapadatok

Neve: Combine Harvester
Sorozatszám: 8274
Témakör: Technic
Kiadás éve: 2007
Kockaszám: 1025
Ára: 22990Ft Nem igazán lehet már kapni, 23990Ft-ért árulták még egy másik webáruházban máshol nem találtam ahol még raktáron lett volna. Vaterán néha előfordul használtan 16-19e Ft-ért.

II. Mi van a dobozban?

Talán a legpozitívabb dolog ami készlettel kapcsolatban ért az az, hogy B modell füzete is benne van dobozban.

Emlékszem gyerekkoromban az zavart a legjobban hogy készletek hátulján ott voltak klasszabbnál klasszabb alternatívák, de sehogy se tudtam őket megépíteni. Mondjuk a Technic készletek B modelljeinek az útmutatói rendre felkerülnek LEGO honlapjára nem tudom többi témakörben ez hogy van. Két-két füzet tartozik mind az eredeti mind az alternatív járműhöz.

Maga a doboz az elemek számához képest nem nagy sőt az új 8043-as Exkavátor doboza kétszer ekkora pedig csak 98 elemmel van benne több. Elég ütött-kopottan kaptam kézhez a dobozt szóval inkább nem fényképeztem le hanem kerestem képet róla a neten. Ahogy a Technic készleteknél már megszoktam rendkívül jól van fényképezve a készlet a dobozon, nekem tetszik.

III. Játékmenet

Általában nem szoktam kirakosgatni így az elemeket, de most a blog olvasók kedvéért megtettem, mivel elég kevés Technic témájú végigjátszás volt itt eddig gondoltam érdekesnek fogjátok találni az eddig esetleg nem ismert elemeket.

Körülbelül 2-2,5 óra alatt építettem meg bár nem egyhuzamban építettem és az is lassított, hogy pár képet is csináltam építés közben. Szerintem a készlet nehézsége közepesnek mondható és ez is csak azért mert egy viszonylag nagy készletről beszélünk.

Egyébként semmi komolyabb mechanikus dolgot nem tartalmaz ami miatt bonyolult lenne az építése, bár a tartály ürítő cső mozgatása rendkívül ötletesen van megoldva, ez volt az egyetlen dolog amire rácsodálkoztam az építés során.

IV. Értékelés

Kockák: 7/10

Igazából alkatrész forrásnak vettem, főleg lime és a fehér színű elemek miatt mert abból nekem elég kevés van. Nem sok spéci elemet tartalmaz csak a már említett lime panelek liftarmok és a régi fajta differenciálon kívül talán nem is tudnék mást mondani. Ugyanakkor mégis csak egy ezren felüli darabszámú készletről beszélünk rengeteg liftarmot és pint tartalmaz amiből egy Technic buildernek sosem elég. Az említett szubjektív okok miatt adtam 7 pontot.

Játékélmény: 7/10

Ami nagyon nem tetszik készletben az az, hogy bár a 2006-os 8284 traktor után jelent meg mégsem abban méretarányban készült, pedig milyen jó lenne mellétenni a traktor mellé. Bár ez jó hír MOC-osoknak mert így előttünk a lehetőség hogy mi megépítsük, én is az építés után elgondolkoztam, hogy talán meg lehetne próbálni. Szintén a traktorhoz hasonlóan ez is egy Claas gyártmányú kombájn az hogy pontosan melyik azt lusta voltam kikeresni, de a színek miatt egyértelmű. A funkciók közül egyet nagyon hiányoltam; kormányozhatóak a kerekek, le föl mozgatható az adapter, és ki lehet hajtani tartály ürítő csövet és ami legjobban tetszett, hogy a fülkéhez tartozó létrát ki lehet hajtani a kerék fölé ez nagyon kis apróság de nekem abszolút pozitívum, viszont nekem hiányzik az, hogy az adapter mozgását ki betudja kapcsolni az ember nagyon egyszerűen meg lehetett volna oldani számottevő kocka hozzáadása nélkül. Így az adapter mozgása össze van kötve a kerekekkel szóval ha tolod előre mozog, ha akarod ha nem. A játszhatóságot tekintve nagyon jó hogy az adaptert levéve, és hátulra felakasztva tudjuk vontatni. A fülke kialakítása is jól sikerült. Párszor eltologattam az építés után, de nekem nem jelentett valami hihetetlen nagy élményt a játék, bár mivel már nem vagyok gyerek ez talán nem meglepő.

Nehézségi fok: 6/10

Az építés abszolút nem volt nehéz és nagy kihívás sem volt benne sőt azért is két nekifutásból építettem meg mert az első füzetet befejezve bele is untam és lefeküdtem aludni.

Lehetőségek: 6/10

Bár nekem a dragster egyáltalán nem mozgatta meg a fantáziám biztos van aki szívesen megépítené, és még jó pár MOC is rejtőzhet a készletben, egy traktort vagy egy buggy-t simán ki lehet belőle hozni szerintem.

Ár: 7/10

Én drágának tartottam ezt a 23e forintos összeget érte, megjegyzem az ütött-kopott doboz bal sarkában még 19990Ft-os összeg szerepel de ezt betudom válságnak hogy 3 év után feljebb ment az ára. Viszont örültem, hogy egyáltalán be tudtam még szerezni újonnan itthon, és ha azt vesszük mégis csak több mint ezer építőelemet kapunk ezért a pénzért, szóval elfogadhatónak tartom ezt az árat érte.

Összesen: 7/10

V. lásd még

- Elemlista 
- Építési útmutató
- Brickshelf-es képeim
- Egy egész jó francia összefoglaló a készletről rengeteg képpel és videóval. Bár a videóban már egy kicsit módosított változatban szerepel a készlet, hátulról nyitható.

Címkék: kritika lego 2007 technic 7/10 combine harvester olvasó játszik drakolder

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr822498410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szakacsa 2011.04.25. 11:14:15

Kicsit megkésve, de én is beszereztem a fenti készletet. Most, hogy túlvgyok az összerakáson-szétszedésen kiegészíteném a fenti végigjátszást a saját észrevételeimmel.
Fura módon nekem sokkal tovább tartott az összerakás (1. füzet 3óra, 2. füzet 2óra), persze ez egyéni képességek függvénye is... :) A játszatóság korlátaival teéjesen egyetértek, kb. 10-15 percet ért meg a dolog. Ami még tetszett, hogy az adapter és az ürítő cső kezelését biztosító egységeket "elrejtetteék", így a modellt nem csúfítják (cserébe a használat előtt a fedő elemeket fel kell nyitni).
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...