Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Gyűrűk ura: gondoljuk csak végig!

2011.07.04. 08:34 - tutuka

A múlt héten 2 meglehetősen nagyméretű, de – szerintem – nem túl szép Gyűrűk ura alkotás kapcsán vetettem fel, hogy nem időszerű arról gondolkodnunk, vajon kijön-e a gyár a közeljövőben egy Lord of the Rings licenszelt témával. 


| kép: go!gaminggiant |

Pedig azt hiszem nem tévedek nagyot, ha úgy gondolom, sokatokat érdekelne egy ilyen gyári vonal, sőt, ahhoz sem kell túl nagy képzelőerő, mekkora eladásokat produkált volna a cég, ha a trilógiával együtt folyamatosan érkeztek volna a gyári megjelenések.

Yooha egészen bizonyosan azok közé tartozik, akik ha a fél karját nem is, de sokat megadna azért, ha befáradhatna a sarki játékboltba és levehetne pár pofás készletet a polcról rajta LOTR felirattal. Hogy miért is gondolom ezt?

Hát ezért.

Kis dolgozatában kidolgozta gyakorlatilag az egész LEGO - Gyűrűk ura univerzumot. Dobozokkal, történetekkel, minifigekkel, egyedi kellékekkel, épp csak a készletek sorszáma hiányzik. (Meg az ára és a megjelenés ideje.) 

Nyilván túl sok lenne azt kívánnom, hogy valaki építse meg valamennyit, de játszani másként is lehet a nagyszerű kísérlettel: például úgy, hogy beszélünk róla.

Reális a terv? Sikerült Yoohának LEGO-módra gondolkodnia (összehasonlítva a többi licensziával, pl. Indyvel, vagy a Star Wars-szal)?

Te mit tennél hozzá, mit vennél el belőle? Vagy egész másként fognál a témához?


| Astuanax galériája |

Esetleg valami bántóan hiányzik? Túl sokat, vagy túl keveset akar?

Te hogy látod, lehet/lesz ebből valami?

Ne kíméljétek a komment mezőt, olyan rég beszélgettünk!

Címkék: lego lord of the rings lotr gyűrűk ura yooha

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr413035882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rixman 2011.07.04. 09:36:57

Jaj de jó én szólhatok először.
Na, szóval szerintem mind megvan licenc nélkül is.
A múltkor láttam nagyon jó kis sétáló fákat Moc-olva.
De a dobozok, meg a hangulat biztos hiányzik.

Kozi73 2011.07.04. 09:58:14

Aztán ha ez kijött, akkor jöhet Bud Spencer és Terence Hill, mert abból is sok volt. Vagy a Csupasz pisztoly sorozat, mert az meg szórakoztató volt. Vagy a Survivor évadok, mert abból meg jó sok különböző szettet ki lehet adni. És így tovább...

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.07.04. 10:03:41

@Kozi73: :DDD kicsit hasonló megfontolásokból kattintottam a nem érdekelre.

kaos2 kapitány 2011.07.04. 10:05:53

Leszögezném, hogy nem szeretnék ünneprontó lenni, de..
Ha megnézzük, milyen filmeket licenszelt eddig a Lego, rá kell jönni, hogy a Gyűrűk Ura téma nem fog bekerülni közéjük. Merthogy még mindig játékokról beszélünk, amivel a 4-12 éves korosztály van becélozva. A Gyűrűk Ura szerintem ebben a korosztályban, nem pálya. (persze tudom vannak kivételek) Arról nem is beszélve, hogy az eddigi licensz témák nagy többségben , mind Disney témák voltak, vagy olyan filmek, amiben a vér, mint olyan nem nagyon szerepel. A GYU-ban viszont vannak szép halálok. Nem fog ilyen filmhez nyúlni a Lego. Maximum a Castle vonal fel fog venni belőle még karaktereket (egy hobbit figuráért, én is a kezem adnám.... jah hogy meg is tudom csinálni? ott a tündefül, vagy a vérfarkas haja)

Zsáklak készletet igen elfogadnám. Sőt egy egész Hobbitfalvát.
Tetszik a készletek fikciója múgy, amit hiányolok közülük az a Gandalf vs. Balrog Móriában, szerintem meghatározó jelenet filmben, így nem maradhat ki a készletek közül. :)

zsok 2011.07.04. 10:46:49

Minden szép és jó, csak a célcsoport nem stimmel. HP-t a kisgyerekek a szeretik, jó sok könyv volt belőle + még több film, amik a készlettel együtt jöttek ki.

TLOR már lerágott csont (filmek már régiek), gyerekeknek túl komoly, mégha filmeken nagyon látványossá is tudják tenni. De csak AFOL-oknak készleteket kiadni nagy luxus egy ilyen óriáscégtől.
A tervezők viszont nagyon beletrafáltak a CM-es TLOR figurákba, hisz egy MOC-osnak ennyi is elég... (aztán most elszégyellem magam, a sok legós rövidítés használata miatt.)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.07.04. 10:55:36

@zsok: te leszel az oka a kommentelés AFOL-szűrésének :DD (nem)

igen, ez egy fontos potn: nem túl kisgyerekes a gyűrűk ura. vagyis leginkább semennyire sem.

Llew 2011.07.04. 10:56:37

@kaos2 kapitány:
a fiatalok pont, hogy szinte a filmekből ismerik csak a GYU-t, és mivel az a legnagyobb és a fantasy hullámot (Narnia, stb.) elindító film, így szerintem igen is ismert.

A legnagyobb licenc témák közel sem Disneysek, és a kisebbek (Pókember, PoP) hamar ki is halnak. A GYU semmivel sem véresebb, mint az SW (folyton csonkítják a népek végtagjait).

A GYU készleteknek szerintem volna létjogosultsága, és a Hobbit film kapcsán elindulva a GYU trilógiához tartozó készleteket is kiadhatnának. Ahogy a PotC kapcsán is jöttek a régebbi filmekhez kapcsolódó készletek. Plusz jó kiegészítő lenne a Castel témához, ahogy a PotC is a Pirateshez.

A GYU akár hosszabb távon is megélhetne, pl. az Indiana Jonessal, vagy a feltehetőleg az idén kifutó PotC-al szemben.

Anak 2011.07.04. 10:57:46

Én szeretnék ilyen készleteket. Leginkább a kidolgozott figurák miatt.
...de talán mégsem.

Amíg nem léteznek addig sem kell megvennem őket. Ez anyagi szempontból nem elhanyagolható, és legalább nem frusztrál a tudat, hogy be kellene szerezni őket.

Kozi73 2011.07.04. 11:23:51

Ne felejtsük el, hogy a LEGOnak már volt próbálkozása a tradícionális Disney szettekkel (amik Fabulan alapra épültek). Nem tudom, mennyire nevezhető sikersztorinak.

A szerzetes 2011.07.04. 11:45:05

A fizikai legó témához sokat nem tudok hozzászólni, de a PC-s vonalon lévő LEGO adaptációban szívesen megnézném / végigjátszanám a LEGO LOTR-et :)

Stiel 2011.07.04. 11:58:45

@Kozi73: nem érzem jogosnak az iróniát, a Gyűrűk ura ezeknél lényegesen nagyobb durranás. Szerintem egy ilyen témánál fontos eleme az egésznek, hogy jól kidolgozott fantáziavilág is van mellé.

Teljesen jó lenne egy ilyen téma. Kellően nagyszabásúak a filmek, és semmivel sem véresebbek, mint pl. a Batman, amit kiadtak Legóban is.

Konstans 2011.07.04. 12:05:13

Szerintem amit Yooha megtervezett azok nagyon jó kis szettek lennének csak már igen régi film trilogia ahhoz, hogy ki tudják adni. A célközönséggel szerintem nem lenne baj, ha a Lego bevetné a humoros kicsit gyerekes oldalát akkor simán átlehetne adni a gyerekek szemszögébe is.
Ha mondjuk én tervezhetném meg a GyU. készleteket akkor sok kis jóáron megvehető készletet adnék ki. Régen a Castle (meg még a Town, Pirates, Space) mint téma körben nagyon sok kis 1-2 figges párkockás ,de mégis jó kis készletek voltak, amiket én nagyon sajnálok, hogy már ilyet nem add ki a Lego.:(
Ami még a filmbe szerintem akció dús jelenetnek számított az az amikor a Theodon király és népe vonulnak és azok a farkas hátán ülő orkok jók lennének. Készletem: farkas (kockákból) valahogy így:www.brickset.com/detail/?Set=7015-1 csak embert lehessen ráültetni, ork, egy Gimli és egy Legolas. Kis készletnek pl: egy kis szikla szírtet amin Szmélgord, frodó, és Samu fekszenek, de samunak a palástján ilyen morzsa szerü foltokat festenének rá a gyárban.

Gábor H · http://www.flickr.com/photos/gabor_horvath/ 2011.07.04. 12:09:26

Nem tudom, megállná-e a helyét a GYU. A hobbitfalu nekem is eszembe jutott. Én azonban mindenképpen kiadnék GYU figeket a gyűjthető figek sokadik szériájában.

Másik téma, kicsit aktuálisabb: Avatar
csak így gyorsan: kiadnék pl. ilyen kétrotoros helikoptert, sárkányt, nagy erdőírtó gépet színes különleges-növényes erdőrészlettel, egy harci robotot és egy nagy fát, meg azt az épületet, amiben be tudtak menni az avatarjukba és a végén azt hurcolászták helikopterrel.
A naviknak mondjuk Toy Story-lábuk lenne.
Szerintem ezekhez nem is kell speciális elem.

zsok 2011.07.04. 12:14:05

@tutuka: oldalbetöltéskor "elmúltál-e már 18?"; ha igen, akkor kidob :-) vagy egyszerűen "AFOL-e vagy?" ha tudod mi az, akkor már bukó... :-)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.07.04. 12:14:54

Egy hónapja láttam a boltban akciósan egy licenszelt készletet (1-2 éve jelent meg) és megállapítottam, hogy egy 30 éves jelenet van rajta! Egy 1-2 éve megjelent film kapcsán jöhetett ki, a régebbi filmek a 80-as években készültek belőle. Ennyi erővel a Hobbit film kapcsán is lehetnének LOTR készletek, a filmek még nincs 10 éve, hogy megjelentek. Tolkien világa meg semmivel sem felnőttesebb, mint a Star Wars, vagy a már említett film.

Hja, Indiana Jones-ről van szó.

Konstans 2011.07.04. 12:19:49

Vagy még egy olyan készletet, hogy egy kis barlang bejárat egy két sziklafal a földön a szilka falon felfutó pókhálók és egy nagy pók a közepén persze nem olyan öntött (wanpa szerű) meg nem olyan mint a HP-ben (kockákból épülő, de ne kaszalábú!). Ami benne van: nagypók, 3 kispók, 5 db pókháló, barlangrészlet, frodó azzal a furcsal lámpással a kezébe. De még akár olyat is eltudnék képzelni, kis zacskós készletnek, hogy ne vegyél meg mindig minden figurát csak ilyen kis tűzön bogrács, egy két hátizsák meg egy nyúl. És ez az a részlet amikor a frodóék élelem készítése közben meglátják elősször a polifántokat ( vagy miket...) és nyilasok megtámadják őket.

Yooha te a nyakba akaszthatós gyűrűt úgy képzelted el ,mint , hogy fejletekerése után azt lecsúztatni a nyakra majd visza nyomni rá a fejet?
Jó volt elképzelni pár dolgot, de ez csak "Álom Maradhat"! Kivéve, ha kiderül, hogy J.J.R.Tolkien-nek volt fojtatása a gyűrűk urához... Áhh, de már akkor se adják ki. Ez már csak ilyen magadnak megcsinálom dolog lesz.

G-vi 2011.07.04. 12:29:00

@minifig88: Ez már nekem is eszembe jutott! Főleg hogy nemsokára jön ki két új rész. de én módosítanám annyiban hogy egy nem licenselt hanem egy original lego készléetet kéne kitalálni, kiadni. Történet pedig hasonló lenne. van egy bolygó ahol van egy nép ami együt él az erdővel meg van egy ellenség akik meg gépekkel. Ilyen fantasy scifi keveréket lehetne csinálni.
Nem akarja valaki velem össze hozni az egészet?:D

misran 2011.07.04. 13:41:40

@G-vi: az Avatarrol beszélsz? :)

G-vi 2011.07.04. 14:07:48

@misran: igen, bocsi nem írtam oda. Annak lesz majd két új része. De én nem szeretem ezeket a licenselt legokat. Az eredeti lego univerzumot kéne fejleszteni:)

AtomTej 2011.07.04. 14:20:51

@tutuka: Gyűrűk ura építőverseny? :-)

rozsamarci 2011.07.04. 16:23:22

@tutuka: Bár engem sem érdekel annyira maga a téma (és valószínűleg sosem veszek semmilyen licenszelt készletet), mégis inkább látnám a polcokon, mert legóból sosem elég.

Viszont törp, meg elf (tünde?) jelent meg mostanában, úgyhogy licensz nélkül felőlem vihetik ezt a szálat, simán megengedem :D

AtomTej 2011.07.04. 17:29:28

Kimaradtak a battle-packok. Külön 5 darabos kiszerelésben: Orkok, Uruk-haiok, goblinok, rohírok, törpök, tündék, emberek, hobitok, stb.

Stiel 2011.07.04. 21:34:27

@AtomTej: battle pack-ek szerintem SW mintájára inkább 4 fősek lehetnének, valami kis kiegészítővel. De egyébként simán jöhetnek.

A poszthoz: végignéztem a készleteket, tök jók, bár én növelném 1-2-nek a méretét... ha pl. Harry Potterbe és Star Warsba is belefértek $100 feletti készletek, akkor itt is lehet egy-egy 'óriás' készlet, akár 12 figurával is. Egyébként is, Castle-ben mindig több figura volt, mint Space-ben, ez alapján Gyűrűk urában is lehetne több, mint a Csillagok háborújában. Pl. Helm szurdok ostroma mehetne fel 12-ig, és még az sem lenne sok. A maradék közül Vasudvardot fújnám fel még, bár azt nem óriásra, de még egy közönséges ent és egy focilabda ork simán jöhetne.

Kisebb készletnek meg még egy random javaslat: az a jelenet, amikor egy Nazgul megszúrja Frodót, aztán Aragorn elkergeti. 3 figura és egy kevés rom.

Darth Brick 2011.07.04. 22:43:40

A Harry Potter mennyire gyereknek való... az én 11 éves lányom negyedik résztől felfele nem hajlandó megnézni, (bár 5 éves korában nem tudtam elhajtani a Buffy elől), azt mondta a HP neki ijesztő negyediktől felfele.
Gyűrűk ura... sajna szerintem a Jackass előbb lenne eladható, mint valami igényes GYU.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.07.04. 22:44:41

@Darth Brick: pedig a jackass minennek a legalja :D

Llew 2011.07.04. 23:31:41

@Darth Brick: a HP a 2-3. résztől felfelé nem is gyerekmese

LegoGeri96 2011.07.05. 00:07:46

Jómagam is azoknak a táborát erősítem akik örülnének ezeknek a készleteknek, egyik nagy kedvencem a Gyűrűk Ura.

Rengeteg készletet ki lehetett volna/ki lehetne adni szerintem. 3 hosszú epizódból sok tucatnyi dobozt ki tudnának préselni.
Ha csak a komolyabb jeleneteket nézzük is hatalmas a kínálat, majdnem mindet kockába lehetne önteni, rengeteg a szereplő, különbözők helyszínek (épületek), mindenféle lény és sok más egyéb.

Ami szerintem megakadályozhatja a "dobozosodást", az részben az , hogy már lecsengett a trilógia, a másik pedig az , ha belegondolunk, elég sok jelenetben ,sőt talán a mindegyik rész egészében a mennyiségek dominálnak.

Nyilván egy-egy csata attól igazi csata, hogy sok száz vagy ezer főből álló seregek kaszabolják egymást. E nélkül elveszne a téma hangulata. Ezzel pedig ott áll szemben az a tény, hogy ezeknek a Legoból való felállítása nem lenne olcsó mulatság. Persze lennének olyan mániákus pénzeszsákok ,akik felállítanák a Minas Tirith-t felmentő, 6000 lovasból álló rohír sereget, de a nagy átlagban nem ez lenne a jellemző.
Ha a licenszelt témákhoz hasonlítjuk is egyszerű a képlet: akár Star Wars, akár Harry Potter, vagy akármely más ilyen témában néhány figura és kisebb készlet is megadja az alaphangot. Itt pont fordítva lenne. (Bár elismerem, a Star Wars-os klón-droid MOC-okra gondolva kicsit kilóg a lóláb.)

Véleményem szerint nagyon jó húzás lenne valahogy kivitelezni a témát mindkét félnek. Az előző gondolatomat továbbvíve adódnak a Battle Pack-ok, de a legkisebb dobozoktól egészen a sokezer elemes óriásokig terjedhetne a sor.

Reálisan belegondolva -szerintem- kevés az esély arra, hogy boltok polcain láthassunk egy Uruk-Hai Battle Pack-ot, egy "Áttörés Osgiliath-nál" nevű készletet, vagy akár a "Minas Tirith-i ostrom"-ot.

Ettől függetlenül én örülnék , ha megvalósulna, de szerintem kevés rá az esély.

kaos2 kapitány 2011.07.05. 08:24:18

@AtomTej: Ezt az építőversenyt én is támogatom. :)

crusaderman 2011.07.05. 09:49:44

Én nem kifejezetten örülnék neki,mert megszűnne egyúttal a ,,hagyományos" Castle téma,ahogy történt a Space témával is,igaz újrakezdték a témát,de közben eltelt jó 10 év....Hát én ezt nem szeretném....nameg az árak is SW árai környékén lennének....

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2011.07.05. 16:59:08

Nem olvastam végig a kommenteket, de örülnék, ha lenne ilyen téma a LEGO-nál, viszont ha belegondolunk (lehet, hogy már elhangzott előttem, de) a GYU nem aktuális... H megnézzük, mindig olyan filmeket adnak ki legoban, ami épp fut, kivétel az SW, de az más tészta. Rohadt jó szetteket lehetne építeni, de gyanakszom, hogy ameddig nem lesz megint nagydobra verve a gyűrűk ura, addig lego se lesz... :( De a MOC-ok nagy királyok!!!

Mnarko 2011.07.05. 21:33:43

Üdv!
Ha az IJ gyerekeknek szól, akkor én nem azt láttam :D Szerintem IJ-szal összehasonlítva nagyobbat dobna egy GyU széria.

A helyszínekkel kapcsolatban nekem az jutott eszembe, hogy nem annyira a csatákra kéne fókuszálni őket, hanem inkább a népekre. Szal. azok a szettek nagyon tetszenek a felsorolásban, amikben ilyesmi hátterek vannak.

Amit még várnék:
-Az árnytündék "városa", Lorien + legóemberke: Galadriel
-Tündehajó - zárójelenet.
-Esetleg: gyökér alatt kuksoló hobbitok +gyűrűlidérc.
-És támogatom a Battle Pack-eket "1 vezér, 3 harcos +valami" formátumban.

A poszt Minas Thirith-e sztem. elsőrangú, mert 100%ban kifejezi a "Fehér Torony" jelleget.

Viszont talán tényleg felesleges 1,5× annyit kiadni a Gyűrűért és egy LotR feliratért a dobozon. (Akinek kell, az csináljon magának... ;) Törp, Tünde, Ork legóemberkék, fegyverek vannak.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...