Csapjunk a közepébe, minek kerülgetni a forró kását:
Nincs mese, az elmúlt pár év city autói úgy rondák, ahogy vannak. Én bizony fel nem foghatom, hogy ezeket a kivagyi, ormótlan, nagyképű dömpereket hogy szeretheti bárki is.
Úristen, melyik a rondább?
Konstans 2010.12.23. 14:35:19
Mikor elöszőr megláttam a bank (modern) formáját és a pénzszállító autó (nagyságát) a World City a Spidermen és a Batman lego szettek kinézete jutott eszembe. (...)Blake 2010.12.23. 14:42:14
Miért van az, hogy míg a verdák egyre nagyobbak, az épületek mennek össze? (...)
Hogy is fogalmazott hétfőn Stonedraider?
A kisautóval meg újat mutat a lego az autóipar tapló irárnyának, egy nyitott suv-ot alkottak meg, ráadásul sárgát.
A 8402 Sports Car mellett. Megy a menőzés | forrás |
Lehet, hogy túlságosan 35 leszek ősszel, de nekem a kocsi – ha már mindenáron ezt a kabrió vonalat erőltetjük – az ez:
Apropó, kabrió. Miért is? Mit gondoltak, kinek van szükség ennyi nyitott verdára? Ki rajong ilyen megszállottan ezekért? Csak nem valamelyik gyári CEO? Ahhoz tényleg nyugati nyugdíjasnak, vagy a Leroyt jó étteremnek tartó fiatalnak kell lenni, hogy valaki megállás nélkül kabriókra gerjedjen. (Ja persze, a kapuzárási pánikkal küzdő 30-50 közöttiek is előszerettel vásárolják, egyéb hiányosságaik kompenzálása végett.) Csak egyetérteni tudok Ainex soraival:
Minifig: 5/10. Ebbe az autóba öregúr való, nem fiatalember. Ha meg fiatalember, akkor miért festi a haját? Gesztenye szemöldök, fekete haj, helló? No meg mi ez az angol divat, szürke tweed nadrággal és fekete mellénnyel, kigombolt galléron lazított nyakkendővel?
De most komolyan, gyerekek, a legoautó itt kezdődik és itt is ér véget:
Nem pedig itt!
Hogy szó ne érje a házelejét, arra is van bizonyíték, hogy 1987-ben még azt is jobban tolták Dániában, hogy mi is az a menőzés.
Az pedig már csak hab a tortán, hogy kevés tenyérbemászóbb figura létezik széles e legóvilágban, mint ezeknek az új autóknak a sofőrjei. Most akkor az van, hogy a LEGO személyautó-ügyi felelősei (i) ugyanilyen csávók, vagy (ii) ilyen csávók akarnak lenni, esetleg éppen (iii) így kacsintanak felénk, hogy nem akarnák ám ők ilyen gépeket tervezni, csak a gyár kényszeríti rájuk a hivalkodó ritmust. Ráadásul nem elég, hogy a minifig önmagában is béna, a kocsihoz méreteihez képest úgy néz ki mint valami törpe. Ha a rendőr igazoltatni szeretne egy ilyen kabriót, lépcső is kell az intézkedéshez, mert valahol szemmagasságban van az ajtó – nem is létező – kilincse. (Mondjuk nyithatatlan ajtóval Hazzard megye lordjai is beérik, de attól én még hiányolhatom.)
(Olyan dolgokról meg nem is ejtettünk szót a posztban, hogy technikailag miként épülnek fel ezek a modern szörnyek. Hol az ajtajuk? Milyen a tetejük? Hova tűnt az ülés belőlük? Lám, lenne még hova fokozni az ellenszenvem.)
Remélem ezzel az erős felvezetéssel sikerült sokatokban elszabadítanom a mélyben rejtőző trollt: védjétek meg, vagy alázzátok porig napjaink autóit. Engem simán meg lehet győzni. Figyelek.
(Ha esetleg a poszt kapcsán valaki kedvet kapott megírni a személyautók képes történetét, legyen az akár olvasónk, vagy bloggerünk, az ne habozzon, csak előtte jelezze nekem! update: a feladatra már lett is jelentkezőnk.)