Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Mi nem láttunk semmit

2011.09.16. 13:16 - tutuka


from tutuka
date Thu, Sep 15, 2011 at 1:39 PM
subject láttátok?

http://www.flickr.com/photos/rya......y/61........225/in/photostream/


from x
date Thu, Sep 15, 2011 at 1:53 PM

Itt a Technic is:
http://i53.tinypic.com/........mn7.jpg


from y
date Thu, Sep 15, 2011 at 1:55 PM

http://indafoto.hu/..../2012
A. meg mindet levadászta!


from tutuka
date Thu, Sep 15, 2011 at 2:00 PM


nekem esküszöm tetszik a babaházas :DD


from y
date Thu, Sep 15, 2011 at 2:01 PM 

Ahogy öregszel úgy változik az ízlésed! :)


from tutuka
date Thu, Sep 15, 2011 at 2:06 PM

nem adok magamnak csak két évet, és barbie-gyüjtő leszek.


from y
date Thu, Sep 15, 2011 at 2:08 PM

ez már kicsit durvább és lehet nem is korod teszi. estél mostanában a bickliddel? :)


from z
date Thu, Sep 15, 2011 at 4:08 PM

Bakker! Jack Bauer Billundba disszidált, és jövőre már a LEGO rendőrök is csapatszállító helikopterrel utaztatják a zsebtolvajt - abból a holdjáró járőr-golfautóból abba a trópusi színvilágú pagoda-rendőrségre???

Meg ahogy nézem, a négy-öt éve dúló SUV láz is elérte Billundot: egyterűek és terepjárók mintenütt.

A Technic vonalon meg nini, még egy vontató jármű (hogy legyen mivel vontatni a tavalyelőtt lerobbant vontatóért siető idei autómentőt...). Biztos én is öregszem, de nem dobbant nagyot a szívem.

És még az új City kukásautónak se lesz ajtaja!!!
Szerintetek lesz még valaha City snack bar vagy Technic univerzális készlet? 


from v
date Thu, Sep 15, 2011 at 4:46 PM

Ha ez megnyugtat, nekem is tetszik. Ízléses középületek, amik tökéletesen beillenek egy City városba. (A figek kb. pont akkorák, mint a hagyományos minifig.)

Amit én hiányolok: a minifig-scale SuperHeroes vonal. Csak a Bionicle-féléket láttam. Erről tud valaki valamit?

A gyíkemberek (Ninjago) nem tetszenek, valahogy nem az igaziak. (Az S5 dínó sokkal jobban tetszik. :D)


from w
date Thu, Sep 15, 2011 at 6:52 PM

wow...

nem nagyon volt alkalmam még végignézni, de a city vonal nekem bejövős, ahogy ez egyre jobban igaz mostanában.

a vidéki rendőrség (?) ott van, van ott valami új állat (mormota?) is. A járművek is mutatósak első ránézésre

amit hiányolok, az a train vonal, de ne legyünk telhetetlenek :)
köszönjük, akkor majd még nézegetjük...
ugye jól emlékszem, hogy volt valami íratlan szabály, hogy ilyen a blogra nem kerül ki?
 


from u
date Thu, Sep 15, 2011 at 7:51 PM

Már láttam én is, a Creator-vonal siralmas.

Ez az erdei rendőrség nekem értelmezhetetlen, viszont tutuhoz csatlakozva az a babaházas vonal, főleg az épületek miatt bejövős.

A rendőrségi Chinook nagyon ott van!

City Space lehet, nem is folytatódik, de nem is baj.
A mentőautó ( a téma miatt) biztató (biciklibaleset :-)), bárcsak kijönne végre egy kórház vagy rendelő!


from q
date Thu, Sep 15, 2011 at 7:52 PM

Felemás érzéseim vannak. A vidéki vonal a tűzoltóságban és a rendőrségben is érdekes, de ahhoz képest, hogy most jött ki egy csomó új rendőrség... A medve meg nagyon Playmobilos (Máltán gyártják szinte az összes Playmobilt, még Playmobilland is van, mint megtudtam a nyaralásom alatt, sőt, van egy Playmobil diszkont márkabolt a repterükön, ott láttam ilyen figurákat), a méhkaptár nagyon ügyes megoldás, 4x4 terepjáró lehet, hogy kell, a collectible favágóval igazi rednecket lehet játszani. De nekem ez a vonal túl Playmobilos...

A ranger kalap jóság, legalábbis olcsóbb lesz, mint a Brickforge változat :) A mentő és a lakókocsis autó tetszik, illetve a kukásautó nagyon menő, de nem valószínű, hogy a narancs mellé beszerzem (mármint, akinek nincs, annak egyértelműen ez tűnik jobb választásnak, de akinek már van, nem hiszem, hogy venne mégegyet). Ami a lányos vonalat illeti, a Friends ugyan tetszik a barátnőmnek, de idézet: még mindig nem Paradisa... A collectibleből női szemmel a pizsamás srác mackója, a szabadságszobor-imitátor és a rózsaszín űrlány volt tetszetős...  


from s
date Thu, Sep 15, 2011 at 9:16 PM

A Technic vonal elég gyenge.

Az új Friends téma elsőre fura, nekem a Polly Pocket játék ugrott be róla. Ami jó lehet, hogy jó figura kiegészítőket, eszközöket gyárthatnak hozzájuk, amikkel fel lehet dobni a system city lakóinak életét.

A dínós téma feltámasztása érdekes, bár biztos lesz egy csomó gyerek, aki zabálni fogja. Mindenesetre ezek a dinoszauruszok jobban néznek ki, mint a régiek. Viszont a járgányok a Jack Stone-féle vonal egyszerű, nagy elemekből készült építményeire emlékeztet.

A tűzoltós vonalból a repülőhöz csomagolt jeep bejön.

A city készletekből asszem a mentő mus have, már csak a zöld bicikli miatt is. De a kukásautó is ígéretesnek tűnik. (A kutyakakis geget kiszúrtátok?) A billencshez(?) járó taliga királyság (a Fabulandot juttatta eszembe), a lakókocsiról és az off-roaderről még nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e. Mindenesetre az off-roader ballonosabb kerekei elsőre jól mutatnak.

A vidéki rendőrséget még nem tudtam feldolgozni. A nagy helikopter azért megér egy misét. A rendőrségi épülethez járó terepjáró fényszórója új elemnek tűnik.

Ami még megmozgatott és valszeg gondolkodóba fog ejteni, az a Star Wars vonal. (Hogy a túróba tudnak ennyi bőrt lehúzni?!) A Battle of Hoth társasjáték tűnik jónak meg a gyűjthető "bolygó-tojás"(?) figurával, miniscale járművel és állvánnyal.
De hát ugye az örök kérdés: mibe fog mindez kerülni?
Egyébként ahol a figurák nincsenek kifestve, az azért van mert ez még csak egy előzetes?


from tutuka
date Thu, Sep 15, 2011 at 9:50 PM

nekem igazából tetszik az erdei rendőrség. kár, hogy a börtönrácsok ilyen otrombán nagyok. hogy ez az elmúlt években senkinek nem tűnt fel. jó kis twin peakses/vidéki amerikás rendőrörsöt lehetne építeni belőle. egyszer láttam egy filmet, ami arról szólt, hogy egy fiatal rendőr vidékre költözik a nagyvárosból. munkába is áll a helyi rendőrségen (lovat is kap!), de nincs szerencséje, mert pont aznap tart egy szökött fogoly haza a városba, hogy mindenkit megöljön. na, abban a filmben ilyen kapitányság volt. nem tudja vki a címét?  


from u
date Thu, Sep 15, 2011 at 10:27 PM

a twin peaks sem rossz, nagy kedvenc, és a karaktereket jó kis kihívás lenne összehozni (Tuskó Lady, baglyok, sok fánk és kávé stb.)
nekem erről az erdei rendőrőrsről inkább a Rambo - Első vér ugrik be. :))


from w
date Thu, Sep 15, 2011 at 11:16 PM

Huuuu de feltem gyerekkoromban a Twin Peaks-tol... Volt benne valami tancolo torpe, atyaeg, mennyire rettegtem tole! B-)
A videki rendorors engem inkabb a Maci-Lacira emlekeztet. Egyertelmuen.
Btw egy pszichologus eleg szepen elemezhetne a lelkivilagunkat szerintem, hogy miket kepzelunk egy ilyen szett moge hattertortenetkent :-) :-)


Címkék: friends lego 2012 lego friends

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr503230720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.16. 13:58:57

Én már idén is azt éreztem - jövőre meg pláne - hogy az én küldetésem nem lehet más, mint a régi játékok minél jobb állapotban való beszerzése.

Egyedül a mini Unimog amit tuti meg fogok venni, a többit max. esetlegesen. (mentőautó, narancs teherautó, néhány kis dobozos verdák, impuls vásárláskor talán vmelyik kis dobozos creator jöhet még szóba)

Nem vagyok lenyűgözve... :-(

Tier 2011.09.16. 14:05:45

A mentőautó az elég jó szerintem.
De a Creator cuccok : ( :(

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.09.16. 14:35:04

@leopold getz: tegnap az elég szemfülesek belefuthattak egy "titkos" jövő évi katalógusba, amit itt most jól nem teszünk közzé. ellenben a gondolatainkat csak megosztjuk veletek róla.

Llew 2011.09.16. 14:35:48

@leopold getz: ezek szerint te nem láttad :)

Hát egyik miatt sem verem a seggem a földhöz az extázistól, de azért vannak jó részletek.

Az erdei rendőrség olyan vegyes megoldás. A koncepció jó, a kalap, a kocsik rendben vannak, de egy Maci Lacis erdészes vonallal szerintem nagyobb sikert értek volna el. A medve nagyon jó, és nem csak a régi jeges újrafestése. Kár, hogy az az egyetlen új állat, és hogy a legnagyobb szettbe tették. Ettől függetlenül kelleni fog. A méhkaptár nagy ötlet. A chinook klassz, de béna a színe.

A városi járgányok sem hoztak lázba. A talicska jópofa, de nagy a minifighez. Miért nem épített darab? A lakókocsi jó kis régi készlet modernizálás. A mentő hiánypótló.

A Star Warsból talán a Tie-ra, meg az Endor BP-re benevezek. X-szárnyú inkább passz, drága lesz és megvan a mostani verzió. A bolygóknak az ára lesz érdekes, mert jó minifig források lehetnek.

A Ninjagó felnőtt szemmel óriási katyvasz ezekkel a modern járgányokkal. Viszont az új sisakok, fegyverek, apró biz-basz kiegészítők nagyon jók. A bárka szép, de drága lesz, a többi meg nem tetszik. A kígyófejek nekem tetszenek, az eddigi csontikat simán ütik.

Friendsre nem tudom mit mondjak, nagyon barbis, a figek meg nagyon szokatlanok. Új kiegészítő elemek miatt lehet érdekes.

Technik, HF meg a Dinó teljesen érdektelen.

Tier 2011.09.16. 14:38:40

@tutuka: Azért nem kell sztárinformatikusnak lenni a megtalálásukhoz : )

Egyébként ez így egy jó játék is : )

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.09.16. 14:41:34

@Tier: :D

egyébként nekem tökre bejönnek a city járművek. a friendsből egészen biztosan lesz készletem.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.16. 14:44:18

@tutuka: Mennyire szupertitkos ez a dolog? Nyilván ide nem lehet kitenni, de ha nem jár érte karóba húzás én kirakom ha gondolod és akkor a "kevésbé szemfülesek" is álmodozhatnak a jövő évről. :-)

Persze csak ha megengeded, a világért sem szeretnék bajt, vagy elvenni a blog kenyerét. :-)

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.09.16. 14:45:56

@klarky: hát most már mindenki tudja, hogy neked van ilyened, és akkor majd jól rákattintanak a nevedre, és onnan egyenes az út :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.16. 14:52:04

@tutuka: Jó, persze, csak azért kérdeztem, h nem baj-e ha pont egy ilyen oldalon keresztül jut vki áttételesen a hírhez. :-)

De akkor hagyom.

zsok 2011.09.16. 15:22:09

ahogy itt elbeszélgettek róla, már nem is tudom, hogy én ugyanazt nem láttam-e, mint amit ti nem láttatok? :-D

erdei rendőrség? a tűzoltókra/erdészekre gondoltok?
friends-et valahol értékelem a lágyabb-lányosabb színek, az apró állatok és a sok kiegészítő miatt, de a mérleg másik oldalán legalább ennyire megvetem a kinyújtott, otromba figurák miatt.

ninjago zaszlóshajó, hogy ennyi jön ki belőle? vagy reményeim szerint az elsővonalba küldik, hogy hősi halált haljon.

SW-s és city-s társasjáték! f*ckyeah!!!

superheroes: ez biztos valami amcsi dolog, ajrópában nem tudom kellene-e erőltetni. (ha már annyira tudnak diverzifikálni, hogy mo-ra fele készlet nem jön be...)

semmi castle? semmi kép az exkluzívakról?

devDavid · http://blog.hu 2011.09.16. 15:30:53

Ez a friends rész nagyon csajos, de jó alapanyagot szolgálhatna MOC-nak is. Ninjago szerintem szörnyű, de ha ez kell a gyerekeknek hát legyen!

Nem találtam (még) cityről képeket, csak pár tűzoltót. Na keresek tovább.

devDavid · http://blog.hu 2011.09.16. 15:41:47

Talicskát láttátok? Nagyon-nagyon jól néz ki! :))

Viszont azt érzem rendesen, hogy a pár éves (2-3) készleteket adják ki új formában. Lehetne azért kicsit nagyobb távban gondolkozni, az új kukás autó nagyon jól néz ki, de lassan több van a városban kukásautóból, mint más járműből! :D

Rendőrségi chinook nagyon kemény :) Épületeket nem látok :(

Zeon 2011.09.16. 15:43:09

Olvassatok Eurobrickset, ott tegnap előtt kint volt :)

Hasraesve egyik készlettől sem voltam, viszont a Hero Factory készletek egyre jobbak, ha így haladunk nem csak a fiam fogja gyűjteni őket :)

Üdvözítendő, hogy megint lesz mentő (legalább autó) és a legtöbb készletben már van női minifig. Szintén öröm, hogy nem a 523. rendőrségetet csinálták meg, hanem egy kis extrád bedobva lett az erdei rendőrség. (Külön plusz a medve barna színben visszahozva.)

A lányos friends-set a legtöbb kritika azért éri, mert nem minifig scale a készlet, így a lánygyerek és a fiúgyerek továbbra sem tud egy "világban" játszani. Sokan reménykedtek egy paradise-folytatásban. Én speciel azon kívül, hogy kisebbek a figurák nem láttam mitől lesz jobb/sikeresebb mint pl. a Beville.

Tier 2011.09.16. 15:54:46

Egyébként pedig kevés az 1 mentő.
Minimum kellene körorvosi rendelő, komplett kórház, helikopteres transzpalnt team, és azt nem is értem, hogy intervenciós radio labort, hogyhogy nem adtak eddig ki : )

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2011.09.16. 16:12:35

A City nagyon bejövős, a creator kicsit gyengébb, a technicről nem ntudok nyilatkozni, a többi kevésbé érdekel.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.16. 16:42:45

Egyébként én nem akarom elhinni, hogy ennyivel készülnek jövőre. A Technic vonal szörnyen sovány, nehogy már 5 dobozzal (abból egy nagy) letudják.

Bár az, h lesz Mini Unimog az nekem a non plus ultra! :-)

Szerintem lesz még játék, vagy ez nem a komplett katalógus. Én nagyon bízom benne.

imajor 2011.09.16. 16:58:21

Technic miatt nem kell nagyon aggodni, ez csak az elso feleves termes, a flagship majd csak a masodik felevben jon.

Darth Brick 2011.09.16. 17:19:47

Hm, én gondban leszek, motor szállító tréler, kötelező nekem. Lego talicska?: Whoa!
SW droid escape: kell a kabin, meg a trooperek.
Babaház: lányom bekómál.
méhkas a bányánál?
Rossz hír a neppereknek, az endor battlepackban 2db rebel commando-s van, láttam már 2700-ért is a bunkeresből.
Lemaradtam, ninjago összeállt a racers-sel? kivánós cuccok lesznek hozzá: kempo arcvédő, vagy mi, Shogun? arcvédő+újfajta sisakdísz(régi szebb volt) Szai tőr, ha jól látom.... fiiinom!

Darth Brick 2011.09.16. 17:28:27

Nem is új: :( arany vödörfül a szamuráj-shogun sisakdísz. ez de gáz...

pragmaP 2011.09.16. 17:32:08

@Zeon: "A lányos friends-set a legtöbb kritika azért éri, mert nem minifig scale a készlet, így a lánygyerek és a fiúgyerek továbbra sem tud egy "világban" játszani."

A friends-figurák magassága milliméter pontossággal megegyezik a hagyományos minifigével, és a készletek abszolút figscale-ben vannak. A különbség csak annyi, hogy nem minifig van bennük, hanem ilyen baba, de az cserélhető. (Pl. a CM posztár kiválóan berakható a popsztáros készletbe.)

Zeon 2011.09.16. 18:33:43

@pragmaP: Akkor nem tudom mit nyarvognak :)

Drakolder 2011.09.16. 23:09:27

A technic vonal nagyon gyenge... vagy mondhatnám azt is, hogy az elmúlt 2 évben voltak nagyon jók az első féléves settek.
Cityből tetszik a 4208-as tűzoltó autó jó ötlet benne az égő fa.

Attys 2011.09.17. 09:45:14

ha egyről beszélünk akkor a talicskát nem vágom.
:O)
a Creator és a technic harmat gyenge, akkot inkább a régebbi szettek.
Friends cuki de majd ha a lányom nagyobb lesz. :O)
hááát ez a super heroes, nem tudom hova tenni.
SW azt értem hogy tie fighter kell, de minek egy "új" X-wingstarfighter? vagy csak ránc felvarrott?

Lehi · www.szinfoltcafe.hu 2011.09.17. 11:04:59

Hat én sírok komolyan... Swn kívül nincs egy nyamvadt űrhajó se.... :(((( Az eggyetlen ami megfogott az az UFO fejű minifig! :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.17. 11:12:23

@Llew: Hogy te mekkora egy jó fej vagy! Ugye csak írsz, de olvasni nem szoktál?

Llew 2011.09.17. 12:38:35

@klarky: Mondták már, de most éppen miért is?

Attys 2011.09.17. 12:39:45

@Llew: köszi most már én is látom, bár előtte egy olyan bejegyzést találtam ahol két részben osztották meg a tutit és ez lemaradt nekem.
nagyon menő a talicska :O)
és igaz fentebb tutuka megkért mindenkit hogy itt ne linkeljünk, tehát törölve lesz a hozzászólásod.
(reméljük még időben)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.17. 12:44:36

@Llew: Attys megadta a választ.

Ezzel az erővel tutuka is kitehette volna, hisz megkért mindenkit, hogy ne innen menjen a hír, sőt abban is megállapodtunk, h más se írjon belőle posztot, ami innen jó eséllyel elérhető.

Erre te kirakod a direkt linket.

Tier 2011.09.17. 12:53:52

@klarky: Azért szerintem nem kell túlpörögni a dolgot, mert egyetlen google keresésről van szó ; )

Illetve nyilván aki ide kommentel már látta a cuccokat.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.09.17. 13:10:07

@Tier: Nem magam miatt, hanem azért mert ez volt a megállapodás.

De igazából mindegy is. Most meg már pláne.

Llew 2011.09.17. 13:41:11

@klarky: azért a világ nem dőlt össze, mondjuk nekem tutuka kommentjéből pont nem jött át, hogy kézzel-lábbal tiltakozna a dolog ellen. A komment moderálás meg pont erre való.
Egyébként számos helyen főoldalon van kint, szóval nem hiszem, hogy egy kommentek közül linkelés lenne a legnagyobb gond, de már úgy is mindegy.

uniqm 2011.09.17. 14:05:28

De ti ezekrol lattatok kepet vagy csak listat?

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.09.17. 14:11:56

@klarky: @Llew: @Tier: nyugi sracok, nincs semmi para. csak annyit kertem, ne innen menjen. llewet meg reggel moderaltam.

@artuditu: lattunk bizony. te is konnyeden megtalalod oket :)

Llew 2011.09.17. 14:42:22

@artuditu: ott van a poszt címében, hogy nem láttunk semmit :)

@tutuka: bocs

melee sc 2011.09.17. 16:26:25

Kicsit furcsálom, hogy erről mért nincs benne kép?

9494 Anakin Skywalker's Jedi Interceptor

Mégse első évados set lenne? A dobozt már láttuk, de ebben az újságban nem szerepel.

Vagy ezt ebben a régióban nem adják? Nálunk is egy csomó mindent hivatalosan nem árulnak.

arodostoi · http://www.facebook.com/timocom.hu 2011.09.17. 19:54:49

Az tűnt fel először, hogy a tűzoltós készletekhez van oltani való tűz. A tűzoltó teherautót szerintem nagyon eltalálták - nekem a sárhányó is új.

A dinoszauroszos korszakom csikókoromban lecsengett, viszont ha a t-rexes készletet t-rex és az a kis guruló micsoda nélkül árulnák, akkor a Sikorsky Skycrane miatt instant get lenne (a Chinook is nagyon király).

A krossz-motor szállító terepjáró a már említett "túlfújt" gumik miatt nagyon jól néz ki. A billencs is alap - szerintem itthon látták az ötletet, hogy egyvalaki dolgozik (értsd: talicskás Sanyi), a logisztikai manager meg támasztja az ásót és iszik.
A lakókocsisok is jöhetnek, a 7639-esekkel meg egy zöld alappal horvátországi kempingjelenet fog készülni.

Van egy készlet, ahol egy rendőr quad üldöz egy terepjárót. Erről nekem egyből a Hazárd megye lordjai jutott eszembe.

Attys 2011.09.18. 02:11:03

Amúgy szerintetek ez most ugyanolyan "gerilla marketing" mint amit a Suzuki vagy Kawasaki marketingesei is csinálnak, vagy szimplán ennyire lámák hogy ezeket a katalógusokat így le lelhet büntetlenül fotografálni?!

Tier 2011.09.18. 07:49:58

@Attys: A LEGO azért nem egy 5000€ éves forgalmú kis Kft. : )

Szerintem eljátszották, hogy "kikerül" a katalógus.
Ha esetleg mégsem, akkor örülnek neki, mert elég jó reklám.

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.09.18. 12:11:47

@Tier: muszáj hivatalosan szivárogtatni, a katalógus alapján rendelnek a kereskedők, akiknek elméletileg szigorú titoktartási nyilatkozatot kell alárni. aztán mégiscsak ez van.

uniqm 2011.09.18. 20:54:06

Köszönöm a linket :) láttam őket.

A rendőrség érdekes, de legalább újítanak.

A friends vonal biztos bejön majd a gyerekeknek.

A cityben jópofa a mentőautó meg a lakókocsi, ezek eddig nem nagyon voltak. A kukás autón is jól áll a vízszintes szélvédő.

A tűzoltóságról nem találtam képeket :(

Creator: a szokásos motor, helikopter és dinók. Csak most más színben. Mondjuk a kis kék kabrió bejővős.

Technic: a miniket bírom, van bennük olyan kis báj :)
A kis unimogot meg a lánctalpast biztos beszerzem.
Az elmúlt évekből is megvannak a legkisebb technikek. Szerintem tők cukik.

De hol van még a jövő év?

Gábor H · http://www.flickr.com/photos/gabor_horvath/ 2011.09.20. 17:00:06

Hát, a technic meg a creator tényleg csak ennyi, vagy csupán nem szivárgott ki több?
A rendőrség-vonallal meg vagyok elégedve, meg a citi-s (teher)autók is jók.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...