Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 8069 Backhoe Loader

2011.01.29. 06:00 - tutuka

I. Alapadatok

Neve: Backhoe Loader
Sorozatszám: 8069
Témakör: Technic
Kiadás éve: 2011
Kockaszám: 609
Ára: 13015 Ft (12-15e Ft körül mozog az ára)


II. Mi van a dobozban?

Elég sok minden volt ebben a nem túl nagy dobozban, miután kibontottam oldalt úgy kellet megrázni hogy kipotyogjanak a beszorult zacskók és gumiabroncsok. 5 zacskónyi elem, 2 füzet, 4 gumiabroncs, a nagy kanál és egy kis lapnyi matrica nyomorgott a dobozban. Persze egyből azt bontottam ki amelyikben a 4 új mini aktuátor lapult, egyből el kezdtem vele ismerkedni miután annyi mindent olvastam már róla a külföldi oldalakon, jó volt végre a saját kezemben is tartani egyet. Az aktuátorokon kívül van még másik új elem is, nagyon örülök, hogy kapásból 4 darab is belekerült a készletbe, sokszor nagyon jól jött volna MOC építés közben.




III. Játékmenet

Próbáltam minél gyorsabban haladni az építéssel, nagyon kíváncsi voltam, hogy szuperálnak az aktuátorok a kész gépben. A szemfülesek észre is vehetnek pár hibát képeken egy-két dolgot rosszul szereltem össze a nagy sietségben. De nem csak én voltam figyelmetlen, a LEGO is vétett egy hibát az építési útmutatóban. Tetszett az építés, talán az ekkora készletekhez képest az átlagnál bonyolultabb megépíteni, igazi "chalenging building". 1,5 órába telt mire összeépítettem, és utána kezdődhetett a tekergetés :)



IV. Értékelés

Kockák: 9/10

Az aktuátorok és a már említett connector miatt majdnem, 10 pontos nálam ez a készlet de azért mégsem. Próbálok reálisan értékelni, annál is inkább, hogy persze nagy újdonság most ez a mini aktuátor, de egyelőre egyetlen egy tervben lévő MOC-omban nem tudom elképzelni, majd az élet biztos rácáfol erre és valahova tökéletesen jó lesz. Azért is gondolom így mert ekkora méretben jobb megoldásnak találom pneu munkahengert, annál is inkább mert attól tartok ez kicsi aktuátor nem nagyon szívlelné a motorizálást elég gyengének tűnik. Fogaskerékből is kapunk szép számmal amiből ugye sose elég :), de kifejezetten örültem még ennek a panelnek is ami elég ritka sárga színben.

Játékélmény: 8/10

Nehéz erről a készletről véleményt írnom, az ember óhatatlanul is összehasonlítja a 2003-as nagy előddel. Először is hagy mondjam el bizonyos esetekben sokkal jobb megoldásnak tartom az aktuátort, mint a pneumatikát, finomabban lehet vele operálni. Mikor először 2008-ban feltűntek az első aktuátoros készletek arra gondoltam milyen szuper lenne ha pár éven belül, kapnánk egy aktuátoros Backhoe-t, esetleg még motorizálva is lenne de az már csak a hab lett volna a tortán. Félig-meddig bejött a várakozásom, bár én jobban örültem volna ha egy méretben ugyanakkora gépet alkottak volna meg dizájnerek, ami versenyképes lett volna a már említett nagy előddel. Így azt kell, hogy mondjam sajnos alig veszi fel a versenyt a játszhatóságot tekintve ez az új Backhoe a régivel szemben. Bár ahogy itt zavar a folyamatos tekergetés, ott ugyanúgy zavart a folyamatos pumpálgatás arról nem is beszélve, hogy a két pumpa elhelyezése elvette a teret a fülke belső kialakításának lehetőségét. Szóval én a magam részéről még várom, hogy egyszer megalkossa a LEGO a tökéletes Backhoe-t, addig viszont be kell érnünk ezekkel.

Koncentráljunk kicsit jobban erre a készletre, ami dizájnt illeti sok helyen olvastam, hogy aránytalannak találják az emberek, szerintem nem az. Ahány gyártó annyiféle ilyen kanalas gép van, szóval higgyétek el valamelyikre biztos hasonlít arányait tekintve is :). Amit lenyűgözőnek tartok a géppel kapcsolatban az, hogy rengeteg funkció ellenére egyáltalán nem zsúfolt a mechanika elrendezése. A nagy kanál mozgatásának megoldása a kipufogóval pedig briliáns megoldás. Jeppe Juul Jensen igazán kitett magáért. Ha nem vagyunk lusták tekergetni nagyon jól el lehet vele játszani, a funkciók nagyon élethűek kedvünkre elkanalazgathatunk a legós dobozban.

Nehézségi fok: 7/10

Az átlagosnál talán nehezebb összerakni, igazi élmény lehet egy gyereknek megépíteni.

Lehetőségek: 9/10

Mivel imádom az erdőgazdálkodáshoz kötődő gépéket muszáj volt megépítenem a B modellt is, látszik rajta, hogy eléggé behatárolták a rendelkezésre álló elemek, de ennek ellenére szerintem nem sikerült rosszra. A fülke kialakítása tetszik benne leginkább. Az új aktuátorok rengeteg lehetőséget rejtenek magukban kíváncsian várom milyen MOC-okban fognak feltűnni a jövőben, és azt sem tartom kizártnak hogy esetleg valamelyik system készletben is viszont láthatjuk a mérete miatt.

Ár: 7/10

Elfogadható áron lehet hozzájutni, persze nem olcsó de aki legózik az már megszokhatta az árakat.

Összesen: 8/10

V. lásd még

- Brickshelf-es képeim
- SETECHNIC végigjátszás
- Reklám animáció
- elemlista
- építési útmutató

Címkék: kritika lego 2011 construction technic 8/10 olvasó játszik 8069 drakolder backhoe loader

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr592594305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hubi' 2011.01.29. 08:31:00

kell kell kell...

sajnos keson erkezett a polcokra a karacsonyomhoz, es kedves rokon mindenkeppen valami "markolos" legot nezett ki nekem (igy lett ehelyett a 8047-es.. www.brickset.com/detail/?Set=8047-1 )

de van amit egyszeruen meg kell vegyen maganak az ember (persze nem ho vegen :D )

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.29. 12:23:45

@hubi': Vicces ez a 8047-es, mint alternatíva, de aranyos volt a rokon, hogy gondolt rád és a markoló vonal lebegett a szeme előtt mikor választott, ha már úgyis azt szerettél volna. 8-)

Amúgy nem rossz ez a markoló, de ha már pakolni kell, akkor inkább a rönkrakodó traktor utánfutóval, az tényleg pneumatikus. (8049)

Az ára ugyanez.

skizzah 2011.01.29. 16:28:42

Csak nekem van olyan érzésem a képek alapján, hogy olyan fura aránytalan ez a markoló?

skizzah 2011.01.29. 16:33:59

Ja bocs, én kérek elnézést, most elárultam, hogy előbb a képeket néztem meg :-)

DanZi 2011.08.18. 23:22:12

ennek a 8455-ös elődjét szereztem meg anno. 10 pneumatikus pumpa... 4,5 méter cső van a modelben :) óriási példány az is!
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...