Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Végigjátszás: 7949 Prison Carrige Rescue

2010.12.03. 15:00 - tutuka

Rég volt már ilyen: párhuzamos végigjátszással tárgyalunk egy készletet. Friss, ropogós Castle, mehet a fa alá!

A bal sarokban Scorpicore, a jobb oldalon pedig Kit_fisto küzd a betűkkel.

Figyelem! Régi vágyamat teljesítve mindkét fél – ha más szempontok alapján is, de – végre igazi kritikát írt, negatívumokkal, pozitívumokkal, döntést segítő megjegyzésekkel.

I. Alapadatok

Neve: Prison Carrige Rescue (Mentés a Rabszállítóból)
Sorozatszám: 7949
Témakör: Castle
Altéma: Kingdoms
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: 50
Minifig: 3 (+ló)
Ára: 2.400 - 3.490,- Ft

 II. Mi van a dobozban?

A doboz külseje, már-már vicces, ahogyan a lovag szalad mellette. A kis dobozban a szokásos zacskó mellett a szokásos kisméretű építésű útmutató kapott helyet.
 
Pont akkora kartont vehetünk le a boltok polcairól, mint amekkora egy Star Wras-os battlepack. A doboz szép grafikával van ellátva, a LEGO Co.-tól megszokott és elvárható jó minőségű képekkel. Olyan jó érzéssel tölt el, hogy ezen a dobozon nincsenek a csihi-puhi és lézer effektek, amik egem néha kifejezetten zavarnak. A doboz egy szép festett hátteret kapott ott ahol kép van, egyébként a várfal kőmintája látható a doboz többi részén. Igen szép színeket használnak.
 
A doboz éppen optimális mérető ahhoz a kis csomaghoz amit a gyomrában rejt. Két zacskó (igazából három, erre még visszatérek), egy ló és a leírás van a dobozban. Nagyon örültem, mikor azon kaptam magam, hogy nem kellett vadul rázni a dobozt, hogy kijöjjön belőle az ami benne van, csak kinyitottam a saját hülye módszeremmel-körömreszelővel vágom fel a ragasztásoknál a perforált oldalon, mert ezzel egy igen jó állapotú, mégis kinyitott dobozt birtokolok-, fejreállítottam a dobozt, és megvártam míg minden kicsusszan belőle, nagyon jó érzés volt.
Itt kitérnék arra, hogy nem csak azért teszem el a dobozokat mert gyűjtöm őket, meg mert LEGO-s cuccok, hanem azért is, mert minek kidobni, ha már kifizetted a nyomdafestéket, a kartont és az áramot amivel nyomtattak.

 

III. Játékmenet

A játékmenet a figurák összeszerelésével kezdődik. A csomagban 3 figura kapott helyet, és az egyik figura feje „kétarcú”.

A figurák összeszerelését követően, a szekér megépítésén volt a sor, mely hamar megvan, lévén nem sok elemből tevődik össze.

A szöktetést egy jól felszerelt lovag valósítja meg, és ebben a készletben, már az oroszlán frakció is megkapja azt a nagyon menő sisakot, amiért eddig csak irigykedhettek a sárkány lovagokra.

 
Igazán élveztem az építést, bár kicsit rövid volt, ami nem éppen pozitívum az én szemszögömből, nem szeretek órákig építeni, de öt percig se. Ez meg is fog látszani a pontozásnál.
 
Ahogy azt a tervrajz is mutatja, a figurával kezdtem az egészen rövid tortúrát. A készlethez jár egy szép fekete ló is, amelyikről később kiderül, hogy studos a háta, Nagyszerű figurákra tettem szert, nagyon tetszett rajtuk, hogy a hátuk is festve lett. A fejekkel is elégedett voltam 66%-ban, mivel az oroszlános lovag pont azt a fejet kapta, amit lassan minden témában megtalálhatunk, de a másik kettő igazi gyöngyszemek: az egyik egy régen áhított fejecske, két arccal: egyik oldalon határozott, magabiztos mosollyal, a másik oldalon egy ijedt, tátott szájú arccal, a másik arc rögtön levett a lábamról meggyőző mosolyával és szakállával.
 
A szekér igazán egyszerű szerkezetű, csupán az olyan idióta építők mint én képesek 15 percig építeni egy ekkora szekeret. Az apróbb elemek számomra nagyon kellemes meglepetést okoztak azzal, hogy mind az 1x1x2/3-os slope-okból, mind a sisakdísz-lángnyelvekből kaptam pótot, ami egy ekkora szettnél általában nem így van. Tehát kaptam egy aranyszínű és egy sötétzöld 1x1x2/3-os minislop-ot, és egy piros, egy átlátszó-narancs sisakdíszt pótba.
 
Egy ló is van a dobozban, hiszen hogy csomagolhatnának be egy lovas kocsit ló nélkül? És itt utalnék vissza egy mondatomra, miszerint erre még visszatérek. A harmadik zacsiról van szó, amely nem is igazán zacsi, hiszen már anyagában sem hasonlít az őt tartalmazó csomagolásra. Ebben az icipici zacskóban van a fekete paripa fejvértje, és a dísznek belevaló arany unikornis szarv.

 

IV. Értékelés

8/10 a minifigre. A minifigekből kapunk tisztességes mennyiséget, és megjegyzem nagyon klasszakat. A lovag- a mentőakció hőse – nagyon szépen festett felsővel büszkélkedhet. A figurák nagyon jól válogatottak, és bár itt is főlényben vannak az oroszlán lovagok, most kivételesen arányosnak nevezhető az adott szituációban. A ló pedig külön öröm volt.
 
Minifigek: 10/10 Nagyon jó figeket kaptam ehhez a szetthez, valószínűleg ezek a figek adták meg ahhoz az utolsó löketet, hogy megszerezzem ezt a szettet. A ló is egy briliáns alkotás, fekete telivér, gyönyörű fejvérttel. Annyira megtetszettek a szett összerakása során, hogy többször is megálltam az amúgy igen rövid építéssel, és a kezembe vettem ezeket a minifigurákat. Miközben a kezemben forgattam őket egy gondolatom támadt; ezt a sorozatot össze akarom gyűjteni. Remélem ez az álmom teljesülni fog.

3/10 a kockákért. Nagyon nagyon csekély mennyiségű kockákat kapunk, amiért egy nagy levonás jár, ugyan is a készletben még igazán elférhetett volna 20, de akár 30 plusz elem is. A kiegészítők terén sem kiemelkedő, ugyan mindenkinek jut minden, de ennél többet nem nyújt.
 
6/10 Ugyan a készleten érződik, hogy a figurák miatt lett kiadva, én több kockát szerettem volna látni a dobozban.

 

5/10 a játékélménynek. Ami az építést illeti, elég zsenge. Hamar összeépíthető. Viszont a játék további része már ígéretesebb. Bár azt nem tudom, szimplán egy lovag, hogy állít meg egy szekeret (20-30 elemből pompás útzárat, vagy csapdát lehetett volna építeni), de ettől eltekintve is jókat lehet játszani.
 
7/10 Sokat rontott a rövid építési idő, ennyi építést én kb. a small cartól tudnék elvárni, nem egy ekkora, közel kétszer akkora szettől.

4/10 az áráért. Az ára az elemszámhoz képest horribilis. Viszont ezt némileg ellensúlyozza a ló, és a három klassz figura.
 
9/10 Megéri az árát, annál is inkább, mivel 3 nagyon klassz figet kaptam, és ha egy ilyen figurát mondjuk 600 Ft-ért veszek átlagosan, akkor már csak 800 Ft a maradék, ami igazán nem nagy pénz ennyi kockáért

5/10 az összpontszám. Ha kicsit több elemet szántak volna a készletbe, akkor sokkal hangulatosabb, és élvezetesebb készletet hozhattak volna ki belőle.
 
Az összpontszám 8/10, ami egy jó átlag egy ilyen szettnél. Örülök, hogy birtokomban van ez a szett, ajánlom minden középkori LEGO-t kedvelő olvasónak.:)



V. lásd még

- Kit-fisto LEGO blogja
- Elemlista
- Építési útmutató
Udvari bolond a kockagyáron
- Varázsló a blogon 
- Egy hasonló készlet a régmúltból: 6042 Dungeon Hunters

Címkék: kritika castle 2010 párhuzamos végigjátszás 8/10 5/10 olvasó játszik kingdoms prison carrige rescue mentés a rabszállítóból 7949 kit fisto

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr442488319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scorpicore 2010.12.03. 15:06:45

Ejha, mintha nem is ugyanazt a készletet játszottuk volna ::D
Én mondjuk nem voltam lehidalva tőle ennyire, és sztem a Kingdoms készletekben ez az egyetlen ami felemás érzelmeket váltott ki belőlem.
De a ló halálmenő fejdíszében és a figurákban egyetértünk :)

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.12.03. 15:22:00

A kevés kockaszámért nem értem miért kell pontot levonni. Ez egy ekkora készlet és kész! Akkor minden impulse készlet 1 pontot kapon? Ha a kockaszámhoz képest az ár túl magas, azt az árnál kell pontozni, de nem a kockáknál!
Kit_fisto 2600-ért vette? (3*600+800 Ft)

Scorpicore 2010.12.03. 15:36:03

@Yooha: Már nem azért, de a 3 (pont ugyanilyen figura) ára, plusz a ló, megközelítőleg 1800ft. Ha így vesszük akkor meg a fennmaradó körülbelül ugyanekkora összegbe kerül 40 elem. Azt meg már csak zárójelben jegyzem, hogy mindezt úgy, hogy egyik sem speciális.

Stiel 2010.12.03. 15:45:20

@Scorpicore: Hm? 3600 pénz az rengeteg, a készletnek 2400 körül van a korrekt ára (pl. Kockabolt, 220Lego).

Scorpicore 2010.12.03. 15:49:27

Legoáruházat vettem alapul, de a Tescoban, Müllerben is ennyi körül van. Azért az árért sztem korrekt a levonás. 2400ft-ért valóban korrekt.

Stiel 2010.12.03. 15:49:54

Ja közben látom is fent a 3490-et. Na, annyiért elhiszem az 5/10-et, csak megkapni olcsóbban is, pl.:

www.220lego.hu/Mentes+a+rabszallitobol+7949

A készletet szerintem is egy battle pack-féleségnek érdemes tekinteni, változatos és korrektül felszerelt figurák, plusz egy ló újfajta fejfedővel (a szekér felejtős). Az ár/érték arány szerintem teljesen jó, a Kingdoms témából leginkább ez a seregépítős készlet.

Scorpicore 2010.12.03. 15:51:44

@Stiel: Ha az oroszlán címeres csoportot akarod építeni akkor igen, arra tökéletes. ::D

Stiel 2010.12.03. 16:08:41

@Scorpicore: Ja jó, nem árultam ám még el mindent arról, ahogyan gondolkodom. :) De azért igyekszem.

Szóval persze vannak az igazi battle pack-ek is, csak nekem azokkal minőségi problémáim vannak. Emiatt az internetről külön beszerzés is ki van lőve, mert nem tudom előre ellenőrizni, battle pack-ből származik-e az adott figura.

Maradnak a dobozos készletek, azok közül pedig ez a 'legdúsabb' figurákban. Sárkányosokból sajnos a többiben sincs sok. Még talán a 7950 jön szóba, az is olcsó, és még két újabb fajta figura van benne, szóval lehet vegyesen venni őket. Esetleg közösen bontani lehet még, pl. ha valakinek a nagy oroszlános kastélyból nem kell a sárkányos csapat, az elég jó turbó a sereghez.

pragmaP 2010.12.03. 16:23:34

@Stiel: Mit értesz minőségi problémák alatt? Mi a baj a battle packekkel?

Stiel 2010.12.03. 16:31:19

@pragmaP:

'... Everything quite awesome so far isn't it? But now onto the negative side of the battle pack: The quality. This is an issue that really overshadows the purchasing of this set a bit for me. First of all as you might notice from some pictures, there is clearly a different, less "glossy" or "shiny" kind of plastic used for the torso and legs of the figs. Second, while the printing is spot-on and nothing to complain about there, and the hands stay in place in the arms just like they should, the weapons tend to fall out of the hands easily, and also i noticed the legs are much easier to move like on normal figs. That can be a bit annoying, since they always move when you touch the figs. All in all, this set brings us some great new figs and a nice amount of shields and accesoires, but if you like the figs to look exactly like the ones in normal sets, this battle pack isn't for you. It doesn't bother me that much, but i can see that someone that wants the highest possible quality, will be disappointed with it. Hope that helped, tell me what you think about it folks!'

Innen idéztem:

www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=42598

dracoo 2010.12.03. 17:18:33

Hát ez valóban szomorú. :( Pedig az ember azt hinné, hogy amin ott a LEGO trademark, az minőségileg kiemelkedő produktum. Ámbár én is észrevettem ilyen eltérést figura és figura között, de rendes, dobozos készletekben bukkantam hasonló figurára (nem Kingdoms vonalon, azt hiszem). Nem lehet, hogy a fenti írás elkövetője is hasonlóba botlott csak bele? Elég kiábrádító lenne ugyanis, ha a cég a selejten akarna csak túladni így...

Scorpicore 2010.12.03. 17:29:09

@dracoo: @Stiel: Vagy a Battle Packeket ugyanott gyártják ahol a Gyűjthető Minifigurákat, mivel azoknál volt hasonló tapasztalható.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.12.03. 18:00:32

@Scorpicore: Te az árat mondod, de én a kocka-pontszámról beszélek. Az árnál jogos a 4 pont.

Anak 2010.12.03. 19:20:44

Mindketten dicsértétek milyen jók a paripa kiegészítői. Na ne má'...
Először is minek egy ló fejére páncél, ha a testét nem védi semmi? Másodsorban az unikornis szarv...normálisak ezek? Egy fantasy készletben azt mondom oké, de a kingdoms vonalat nem annak szánták.
A doboz háttere tényleg jól sikerült.
Az erőviszonyokat tekintve még egy figurát azért belepakolhattak volna.
Ár: a fenti ár biztos nem listaár, még a madaras és a gazdaságos áruházakban is ócsóbbé kínálják
Battlepackok: szerintem ugyanonnan jönnek, ahonnan a gyűjthető figurák és a mágneskészletek, Kínából. Azt mondom örüljetek annak, hogy ezek legalább nem ragasztottak.
Jók a hommade fotók.
@Scorpicore: Jól veszem ki, neked a téma összes készlete megvan?

Scorpicore 2010.12.03. 20:47:42

@Anak: A Kastély és az Oroszlán frakció Battle pack még nincs.

crusaderman 2010.12.04. 09:17:16

Én vettem már belőle 4-et,szekér ment alkatrésznek,oroszlános katonák eladásra,így némileg kompenzáltam a kiadást....A ló meg a 7950-es Dragon lovag alá került:)
@Stiel:meglehet állapítani melyik van Battlepackból,melyik nem,mert nem ugyanaz a fejük, mint a készletekben szereplőké,más kérdés persze,hogy az eladó nem variálja őket át olyanra.....Battlepackokról annyit,hogy én semmi pénzért nem venném meg őket,pocsék minőség drága pénzért...Elhatárolódom tőlük.....NAGY szégyen a LEGO-tól!!!!!!!!!!!!!

crusaderman 2010.12.04. 09:23:56

Jelenleg amúgy itt tartok:

www.brickshelf.com/gallery/csabesz/castle/Army/my_dragon_army.jpg

Még van külön gyűjteményben pár Dragonos figura azokat nem használom.

misran 2010.12.04. 16:26:47

Ez a battle pack téma ennyire komoly? Nem lehet, hogy csak pár rossz széria jött ki? Mitől más egy rendes szett és battle pack? Én azt hittem, hogy az egyes alkatrészeket, pl. fej, ugyan ott csinálják mindenhez. Vagy ezek szerint teljes szériákat más-más helyen gyártanak le?
Vannak gyűjthető figuráim, amiről ugyan ezt írták többen, és amikor kibontottam, akkor én is felhördültem, hogy tényleg, basszus, aztán azóta kibontottam pár impulse-ot is, és abban ugyanolyan silány dolgok voltak (pl. új világos szürke kard). A gyűjthető figuráim meg kezdenek egyre inkább ugyanolyanok lenni a szememben. Talán, haloványan "gumisabb" a műanyag, mint a másikaké (ami nekem jobbára 10-20 éves emlék, mert rendes szetteket kb. akkor bontogattam nagyobb tételben) - de még az is lehet, hogy pszichológia.
Egy 7952-t bontogatunk a gyerekekkel, és eddig az rendben van, de hatalmas eltérést nem látok. Béna vagyok, vagy felszínes?

Ha pedig tényleg van differencia, akkor melyik Battle Pack-ek érintettek? Az SW vonal dobozos verziói is? Vagy csak a castle vonal? (Gondolom Ciy-ből még nincs nincs rohamrendőr/rabló battle pack, hehe... )

Bocs az OFF-ért, talán hasznos ez is. A konkrét szettről pedig már írtam feljebb :)

Stiel 2010.12.04. 16:53:13

Amúgy a többi készletnél árnak mindig intervallumot adtatok meg, itt is úgy lenne jó, ha már tisztázódott utólag a helyzet. Meg az értékelésekben is praktikus lenne feltüntetni, milyen ár alapján születtek, mert, mint látható, nem mindegy. Elvileg cél az alapos tájékoztatás az olvasóknak - az így lenne teljes.

Scorpicore 2010.12.04. 16:53:46

Azért nem kell megijedni. Személy szerint, ami nekem van Zöld sárkányos Battle Pack, egyáltalán nem silány, egyedül a fegyverekkel volt a bajom(színükkel). Ha valaki kizárólag figurát akar, annak tökéletesen jó, nincs velük ekkora gáz.
Ami pedig a csomagolást illeti a doboz valóban jobb lett volna.

Stiel 2010.12.04. 18:47:47

Áras felvetésemre valaki illetékes...?

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.04. 19:02:28

@Stiel: szerintem is úgy lenne teljes, épp ezért én tól-ig árat szoktam írni. az értékelésnél pedig azt kérem, hogy akciós ár alapján ne értékeljünk. hogy tényszerűen mi történik egy-egy kritikában, ezt már nem tudom befolyásolni.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.04. 19:15:41

@Stiel: nem is írtam ilyet. én általánosságokról írtam az árakkal kapcsolatban.

Stiel 2010.12.04. 19:28:32

@tutuka: 'Alapadatok' résznél még nem válik ketté a kritika. Nekem ebből az lenne logikus, hogy akkor ne csak az egyik kritikus által megadott egyetlen ár legyen bent.

Stiel 2010.12.05. 17:37:21

@tutuka: na, oké, de a poszt a te neveden van, meg amúgyis tudod szerkeszteni, miért nem írod akkor át...?

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.05. 18:11:37

@Stiel: mert egy ájfonról beleírni egy posztba nem a világ legegyszerűbb elfoglaltsága.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.05. 18:20:25

@Stiel: beletettem. türelem. nyugalom. ilyenek.

Stiel 2010.12.05. 19:15:06

@tutuka: köszi! Amúgy a 2690 hogy jött ki? :) Ha visszaolvasol, én egy 2400-asat linkeltem...

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.05. 19:16:48

@Stiel: azt tettem ki, amit a srácok írtak. ez a két szám volt a két végpont. ennyi.

Stiel 2010.12.05. 19:40:31

@tutuka: értem. És akkor most megint nem írtad át. Expliciten kell kérnem? Ez nekem tök fura. Mindenesetre: írd át 2400-ra az alsó határt, plz! Pl. ezért:

www.220lego.hu/Mentes+a+rabszallitobol+7949

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.05. 19:44:13

@Stiel: eddig egyszer sem kérted. az a baj. tudod én ezt nem fizetésért, pénzért, vagy ingyen készletekért csinálom, hanem mert kedvem van hozzá. sajnos néha érzékeny vagyok az ilyen nem kérés kérésekre és akkor nincs kedvem hozzá. ennyire egyszerű.

Stiel 2010.12.05. 20:05:40

@tutuka: Először is - ne sértődj meg, kérlek, annyit tuti nem ér a dolog. Elnézést kérek.

Amúgy gondolkoztam is rajta, hogy hagyom annyiban az egészet, mert persze, nem az én blogom, te csinálod kedvtelésből (meg még páran).

Amiért mégis írtam, az az, hogy korábban írtátok (és ebben a posztban is szerepel valami hasonló), hogy döntést segítendő, több szempontból bemutatjátok a készleteket így karácsony előtt. Én ezt egy önkéntes vállalásnak értelmeztem. Emiatt lep meg, hogy külön kérni kell, hogy ennek szellemében csináljátok a dolgot. De persze lehet, hogy a hiba bennem van (például azt nem tudom, mekkora munka egy posztot szerkeszteni). Elnézést kérek az esetleges faragatlanságomért. Segítő szándék vezérelt, ha ez számít valamit.

És most... ha nem sértődtél meg túlságosan, akkor kérlek szépen, javítsd át 2400-ra az alsó határt. Mert úgy lesz teljes a kép.

bate · http://bateman.hu 2010.12.06. 13:57:09

Mindig eszembe jut az örök igazság, miszerint a stílus maga az ember.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.06. 14:28:47

@Stiel: igazából én tegnap ideírtam, hogy 2 percre szoktam megsértődni, nem értem miért nem látsziik :D

Darth Brick 2011.01.05. 21:08:19

Nagyon megtetszett ez a kis készlet, beszereztem, de sűrűn emlegettem a pillanatnyi örömködés után az összes felmenőjét annak, aki ezt kitalálta: önmagában nem egy nagy cucc(remek rámpa, börtönrács tunning elemeknek örültem), a ló fejéke miatt is remek viszont csapat-seregépítésre, itt rogytam meg: NYEREG NÉLKÜL!!!!!!???? gyerekkoromban soha nem értettem minek a szekérhez nyereg, de elfogadtam, most viszont már kispórolják. Mikorra tervezi a Lego egy patkó formájú nyereg "battlepack" kiadását 5db nyereggel?
Azért durva, a medieval marketben is befogatja a tehenet a szekérbe, a lóhoz... bizony ott sincs nyereg(pedig az nem 2400 pénz). Lehet indián mód szőrén ülik a lovat? Szegény Taun-taun lett nyereg nélkül, de azért ez így még sincs jól.
Amúgy az unikornisszarv szerintem rendben van, a harci elefántokra is miket aggattak egykor félelemkeltés címén, pedig alapból is gáz, ha rohan velem szembe.

Stiel 2011.01.06. 00:45:33

@Darth Brick: BrickLinkről egyszer rendelsz 8-10 nyerget, az kitart egy darabig.

Darth Brick 2011.01.06. 01:21:10

@Stiel: Ez a lego üzletpolitika? jó, hogy fegyvert nem a brickarms-tól kell venni hozzá.
-Ja lehetne valami kollektív rendelés.

Stiel 2011.01.06. 20:01:01

@Darth Brick: nem azt mondom, hogy ez jó. Én is örülnék, ha alapból raknának nyerget a készletbe, csak arra céloztam, hogy ha már mégsem raktak, attól még azért valamennyire lehet segíteni magadon.

pragmaP 2011.01.06. 20:08:22

@Darth Brick: Brickarms-os, vagy Bricklinkes rendelést szeretnél? A MALUG-on folyton vannak közös BL rendelések, és most egy BrickArms rendelés is él: www.malug.hu/comxs/viewforum.php?f=27

Darth Brick 2011.01.06. 20:19:01

@Stiel: Ó hogyne... a bricklink.... az remek:
-kellett egy sisak
... pajzs is kellene, lépcső sincs.... tile, és slope is hiányzik pár... hajóm is nélkülözte eleddig a kormánkereket, matrózaim is Scotty segítségével mászták az árbócokat.
-Szóval egy sisak járulékos tartozékokkal együtt alig került 7000Ft-ba :)
Egy nyereg kb 2x annyi mint a sisak, akkor kb 10 ezerrel kell készüljek :( (már ugye ha nem találok az alkatrészek mellé valami érdekes figurát.)

Darth Brick 2011.01.06. 20:36:22

@pragmaP: oh köszi, akkor most fegyverkezek.

misran 2011.01.06. 21:28:17

Pécsi TESCO-ban 2260 Ft (2300 alatt tutira, nem emlékszem pontosan) ez a szett. Talán akkor más tescoban is. Nem volt külön kiírva, lehet, hogy több minden olcsóbb.

misran 2011.01.06. 21:32:56

A nyereg tényleg beférhetett volna, ugyanakkor vannak magyar BL boltok is, ahol nx10 Ft-ért be lehet szerezni. Egy borítékban ez 14x Ft-ból megvan, ha kis szerencséd van, akár személyesen is átveheted.
Ettől függetlenül, valóban, ezzel elmegy pár órád, és igazán betehettek volna egy nyerget, ami előállítási költségen 3 Ft? Talán 4 is...

(Pont mint a nyomtatóknál: usb kábel az nincs. Mert így vagyunk zöldek. Persze mindenki azonnal beül az autóba egy kábel miatt, km-eket pöfög, esőerdők hektárjait vágják ki ezért, de hajrá, zöldek vagyunk, nem tesszük be az 500 Ft-os kábelt --- aktuális történet nyomán, pont ide vágott)

Darth Brick 2011.01.30. 01:37:59

hihi, rosz oldalon kerestem a pöttyöket, még jó, hogy eltettem a tasakokat, és ráírtam, hogy melyikbe mi volt, ez teljesen pontosan olyan mint a zacsimon:
www.customminifig.co.uk/wp-content/uploads/2011/01/lego-collectible-minifigure-series-3-cheat-sheet-8803.jpg

Forestman 2011.10.29. 22:27:38

Van 3 db ilyenem.
Az elsőt tavaly vettem 2470-ért.
A másik kettőt meg idén február-március körül, amikor a Teszkóban egy csomó legó féláron volt. 1445-ért vettem darabját :) De egyébként teljesen jó készlet :)

2011.12.01. 17:32:14

épp most sikerült egy online aukciós oldalon bontatlanul 800 forintért megszerezni :) (+ postaköltség néhány száz forint)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...