Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

30 éves a Birodalom Visszavág

2010.09.24. 07:00 - SevenBB

Május 21-én ünnepelte a film a 30. születésnapját, így utólag is boldog születésnapot kívánunk neki.

Kissé megkésve, de töretlen lelkesedéssel ugrunk neki a második tematikus hétvégének (Indiana Jones volt az első), és így utólag, megpróbáljuk bemutatni a klasszikus trilógia középső darabjához fűződő készleteket.

A filmet, úgy gondolom, hogy nem kell bemutatni, aki esetleg mégsem ismerné, az elolvashatja a Filmvilág korabeli kritikáját vagy a wikipedia.org bejegyzését.

Hazánkban, két év késéssel, 1982-ben került bemutatásra a Birodalom visszavág, akkor én éppen nyolc éves voltam és éppen a legaktívabb legozós korszakomat éltem. A filmek hatására (természetesen nem csak a Birodalom visszavág, hanem a trilógia első része is nagy hatást gyakorolt rám még 1980-ban) az első készletemből X-szárnyút fabrikáltam, amiből csak a szárnyak stimmeltek, a többi nem, a Space figből Luke, az antennából pedig fénykard lett.
A lelkesedésem akkor vágott a tetőfokára, amikor 1986 környékén egy katalógusban megláttam a 6940-es készletet. Nekem akkor ez volt a birodalmi lépegető, az AT-AT.
Legnagyobb örömömre, igaz nem a kezdetektől figyeltem, de 1999-ben elindul a LEGO Star Wars sorozata.
Az első igazi Star Wars készletemet azonban csak 2002-ben vettem meg, igaz ez az új trilógiához kapcsolódott, míg az első, a klasszikus trilógiához köthető dobozhoz 2003-ban jutottam hozzá.

Mától vasárnapig, három napon keresztül a Birodalom Visszavág készletek lesznek terítéken és amennyire lehet, megpróbálunk minél szélesebb képet festeni a sorozatról, de a teljes vonalat sajnos nem tudjuk megmutatni.

Maradj velünk vasárnapig, érdemes lesz, csak annyit ígérhetünk! :)

Címkék: star wars hoth star wars hétvége birodalom visszavág hétvége legoblog visszavág

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr82317340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shiron 2010.09.24. 07:27:49

Sziasztok!

Én nagyon szeretem a Star Wars-t, gyakorlatilag mind a 6 részt (igaz az Episode 1 annyira nem jött be). Szerettem volna sokszor venni egy-egy ilyen készletet, de eddig még nem vitt rá a lélek. Szeretném, ha lenne egy csomó kis Clone trooperem és storm trooperem a polcon, élükön egy Vaderrel és Palpatinenel. Kedvenc karakterem is beszerezhető lenne, Boba Fett-re gondolok, nekem a sorozatból ő volt az egyik legjobb karakter :D Igaz nem sokat szerepel, de érdemes könyvet olvasni róla :D Sorry az off-ért. Azért nem jutottam azonban vásárláshoz, mert a többségük sztem egy kicsit drága (például a Boba féle Slave-1 (ami egyébkén Slave-2 kellene hogy legyen)). Valamint nem nagyon tudombeilleszteni a többi kollekciómba. Persze csinálhatnék külön SW részleget, de ez az előbb említett okokból (drága) azért nem olyan egyszerű. Kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye, a topic nagyon tetszik és várom a jó végigjátszásokat, hátha én is beruházok egybe :D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.24. 07:49:56

én pont most kaptam szülinapomra egy 8084 snowtrooper battle packot a feleségemtől. :) nekem a IV-VI. epizódos legók tetszenek legjobban, aztán az I-III, a clonewars animációsak meg szinte egyáltalán nem mozgatnak meg. a SW minifigek marha jól néznek ki.
természetesen megvan a LEGO SW original trilogy PS2 konzolos játék is, elképesztően jó, aranyos, vicces, könnyen játszható, sok rejtett rész van benne.
az indy lego játék is megvan... :) el vagyok kényeztetve. :D

block50 2010.09.24. 08:11:46

Mennyire jó plakátokat tudtak ezeknek a filmeknek tervezni. A Jedi bemutatójának ideján a házunk előtt állt egy hirdetőoszlopon a reklámja. Órákat álltam előtte...

Yellow73 2010.09.24. 09:27:06

Az én első találkozásom a Star Warssal pont a Birodalom Visszavág mozi volt, valamikor 82-83 körül, még apukámmal mentem el. Tetszett a film, de akkor annyira nem hozott lázba. Arra pl. nem is emlékszem, hogy a New Hope-ot mikor láttam először. Aztán idővel valahogy egyre erősebben tört elő belőlem a Star-Wars imádat, a felújított trilógia első darabját a Pólus mozijában néztem meg, mert Szfváron akkor még nem volt élvezhető minőségű mozi.
Sajnos a Lego másodvirágzásom későn köszönt be (2006 körül), és akkor sem a Star Wars vonalon, ezért a legtöbb jó SW készletről lemaradtam. Szerencsére a LEGO újra-és újra kiad korábbi készleteket egy kicsit áttervezve, így remélhetőleg valamikor lesz még új Millennium Falconom is...

Aztán a 7658 Y-Wing-gel beindult a verkli, az utolsó normál kereskedelmi forgalomban lévő példányok egyikét sikerült megvennünk a Müllerben, ez volt a feleségemtől kapott karácsonyi ajándékom. Közben a gyerekeim is belenőttek a LEGOba, az SW az egyik kedvenc témánk.
2008-ban regisztráltam a MALUG.hu-ra, és megindult a SW készletek vadászata.
Elsősorban az Ep. IV-VI készletek érdekelnek, onnan is főleg a járművek minifig scale-ben.
Hamar be is szereztem egy 6206 TIE Interceptort, majd egy 7166 Imperial Shuttle-t (figurák nélkül sikerült csak). Eztán levadásztam egy pilótát és egy Palpatinet a shuttlehoz.
Közben a kurrens battlepackok kerültek beszerzésre, illetve egyre jobban izgattak a már nem kapható készletek és figurák, így regisztráltam a Bricklinkre is, ahonnan az első vásárlásom egy C-3PO és egy B-wing pilóta minifig volt (előzőleg sikerült vennem egy újszerű 6209 B-winget, amiben csak Ten Numb volt, a piros pilótát pótolnom kellett.)
Bricklinkeltem azóta 4500 Snowspeedert, 7146 TIE fightert, meg jópár SW minifiget (royal guard, snowtrooper, stormtrooper, hoth rebel trooper).
SW gyűjtésem csúcspontja pedig egy 10178 motoros AT-AT, amit még 2008-2009 telén rendeltem a LEGO S@H-ból londoni szállítási címre, mert akkor a font gyengélkedett, így egész jutányos áron, kb 26eFt-ért sikerült beszereznem. a bibi csak az volt, hogy őszig nem érkezett haza a készlet, így eltettük karácsonyra. 2009 karácsonya elég bőséges SW termést hozott, mert a lépegető mellett a fa alá került a már említett komplett B-wing és egy 6212 X-wing is.

Az idei év elég jónak tekinthető klasszikus SW és Birodalom visszavág témakörben, megjelent ugyebár egy újabb kiadású Slave I, itt vannak a Hoth battle packok, meg a Hoth Wampa Cave, ezeket mind be kell szereznem, de még tavalyról kaptunk egy kis Echo Base-t is.
2011 nem lesz túl fényes, mert tombol a Clone Wars őrület, ami elég távol áll tőlem, így 2011-es LEGO SW-t nem fogok venni. Sebaj, majd pótolom a klasszikus készletekbeli elmaradásom.

csobolade 2010.09.24. 09:27:42

Imádom ezt a blogot, minden nap kétszer olvasom, de kicsit már kezd sok lenni a Star Wars (amit én kevésbé szeretek), és kevésnek találom a Technic-et (ami viszont a kedvencem).

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.24. 09:46:28

@csobolade: majd biztos lesz egyszer technic hétvége is... :)

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.24. 09:52:26

@csobolade: hát, ez a hétvége nem a tied lesz :D (ellenben kifejezetten kevés SW cucc a blogon, nem is értelek :)

Dornbi · http://www.kockak.hu/ 2010.09.24. 09:59:24

@rrroka: és ezt nyugodtan vehetem fenyegetésnek? :)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.09.24. 10:40:02

@rrroka: Vagy SW-Technic :)
@tutuka: Azért mondjuk most nem szeretlek, hogy van Jango minifiged...

Kérdés: egy ember ugye több "művel" is nevezhet?

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.24. 10:46:51

@RÁJEN: nekem ugyan nincsne.

gondolom a második kérdés már a verenyre vonatkozott. igen, és jó hogy szólt, bele is írom.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.09.24. 17:05:39

@tutuka: Köszi. Most látom, h SevenBB a szerző, bocs, akkor őt kell utálnom...

Anak 2010.09.24. 18:45:57

@RÁJEN: Ne utáld. Jövőre neked is lehet sokkal olcsóbban sokkal jobb. Mert jövőre valóban Jango Fett klónjai fognak háborúzni, méghozzá battlepackekben.

2010.09.24. 20:31:15

kerültbemutatásrakerültekbeszerzésredegyönyörű

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.24. 20:34:48

@zme: értetted mi van odaírva? magyarul volt? ha igen, akkor nagyon köszönjük grétsylászló, ennél értékesebb kommentet nehezen hagyhattál volna itt.

DeMarco 2010.09.24. 21:56:52

Sajnos amikor én játszhattam volna vele, akkor vagy még nem lehetett kapni, vagy épp nem volt rá pénzünk, cserébe viszont eszméletlen nagy playmobil gyűjteményem van. Viszont az öcsémet, aki jóval később született már elkényesztettük. Megkapott minden star wars-os legot, ami nekünk kimaradt azt tőle nem sajnáltuk. Nem számított az ára, a leghúzósabbakat is megvettük, ezért mára egy fél falat elfoglalnak a lépegetők, falcon, boba fett űrhajói és a rengeteg egyéb űrhajó, alakok, épületek. Persze azért mi is összaraktuk őket legalább egyszer... :))

Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2010.09.24. 21:59:29

Igen a Star Wars örök és felbecsülhetetlen :)

BorZol 2010.09.24. 22:49:27

SevenBB@ Az a 7153-as cucc sokakat lázba hoz asszem.
Néztem bricklinken talán nincs is semmi ami űberelné.(árban)
Volt nekem is egy fél ilyen készlet, és .....elcuccoltam vonatért.
Igen izzott a levegő. Csak az üvegje négy ropi annak a szekérnek:) A figek meg aranyból lehet olcsóbbak lennének.

A nevezésre lehet építek valamit. Van egy ötletem.

2010.09.25. 10:57:55

sajnálatoshogyahelyesenírásrólgrétsytanárúrjuteszedbenemazátlagmagyaréshaazemberjelezvalamitkiakadszéskioktatsz

mrdr1 2010.09.25. 11:03:29

en 5 eves voltam. Emlékszem meg javában dult a kommunizmus, az uj filmeket klippeket a zene butikban lehetett latni.vagy devenyi tibi bacsitol rendelni a harom kivánságban pontos labdáert. Emlékszem nem tudtam olvasni szoval anyukamnak kellet felolvasni, Persze a korulottunk levő emberek meg folyton beszoltak - Maradjon már csondben, nem lehet neznia filmet-
Jól van kicsi még nem tud olvasni-.
Igy a film egyé vált a mesével, s a gyermek kori fantáziámmal.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.25. 20:29:16

@zme: hahaha. nyilván azért ÉRTEd kioktatásként amit írtam, mert grétsylászló a tanárod. remélem az összes áltudományban hiszel. én inkább legózom, áés úgy beszélek magyarul, ahogy nekem jól esik. mert az úgy helyes.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...