Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Játék klónokkal (folytatás)

2010.04.21. 06:11 - tutuka

A Cobi a háborús tematikát történelmi távlatokba is meglovagolja. A Romans & Barbarians vonal minden elnagyoltsága (otrombasága) ellenére is tűnhet gusztának, mitöbb kívánatosnak.


A hajótest azért nem rossz


Nagyszerű légvédelmi ágyú a palánkon

Ami viszont őszintén megdöbbentett, az a Vodafone McLaren Mercedes-vonal. Értitek, szponzortermék:


Ezt azért elég rendesen kidolgozták

Ha érdekel a téma, a Mega Bloks készleteire is érdemes rákeresni, ott is találni meglepő dolgokat.

Bár kizárólag az Enlighten termékei voltak eddig a kezemben, az alapján biztosan állíthatom, amíg ekkora a minőségi különbség a termékek között, a LEGO trónja kicsit sincs veszélyben, de a konkurencia néhol butácska, netán otromba megoldásait látva azt is értem, nnenn miért figyelte milyen elemeket préselnek a klón-gyártók, hiszen látszik, ott sem kizárólag hülyék ülnek. (És igen: csúnya dolog lopni és utánozni, de hát egy ilyen egy világban élünk.)

Kíváncsi lennék rátok is: birtokoltok ilyesmit? Adott esetben használnátok klónt egy MOChoz? Vagy ördögtől való ilyennel rendelkezni?

Címkék: mclaren mercedes mega bloks cobi enlighten best lock

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr41933126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lehi · www.szinfoltcafe.hu 2010.04.21. 07:19:27

Legutobbi omlesztett vasarlasom utan kiderul hogy szignifikans mennyisegu megablocks es egyeb markajelzes nelkuli hamisitvany is jelen van a kockak kozott. Ezeket a kockakat valamilyen osi oszton miatt messzirol kiszurtam, es kivagtam a LEGOk kozul. A megablocksbol hianyzik az a jellemzo csillogas, ami a LEGOban megvan. Viszont a multkor ismet tovabb valogattam a kockakat, es ismet talatam egy raklapot beloluk, szoval meg az en osztoneimet is at tudjak verni neha.
Mint mondtam "mas a csillogasa", igy kitunik egy epitmenybol is sajnos. A minifigek meg hat botrany ahogy kineznek....
Sebaj, ebay-en valaki orulni fog neki nagyon remelem! :)

kaos2 kapitány 2010.04.21. 08:59:41

Legutóbbi konfrontálódásom klónokkal, jó röhögő görcsbe fulladt. Rendőrállomás. alig lehetett összenyomni az elemeket pár helyen, a többi illeszkedés meg olyan laza volt, hogy a szellő szétfújta. :D A figurákról inkább nem is beszélek... Már 5 évesen is utáltam őket.
A piacon a 3000 forintos kilós, ömlesztett legot ezért nem veszem meg...

kaos2 kapitány 2010.04.21. 09:01:12

Ez a McLaren autó szép meg minden, rádásul visszahúzós, de biztos hogy szétesik. Cáfoljon meg valaki, hátha....

BigTom 2010.04.21. 11:14:24

Az összes készlet és az összes doboz alapvetően ronda. Ha ilyenek lennének a lego készletek hát nem nagyon vásárolnék (csak régieket). Volt egyébként a lego életében is egy periódus amikor sok hasonlóan silány minőségű készletük volt, de szerencsére kinőtték.
A lego kockák attól jó minőségűek, hogy jó minőségű alapanyagból, rendkívül precíz öntőformákkal és korlátos számú öntőforma felhasználással készül. Ettől képesek a 30 éves készletek is olyanok lenni, mint egy mai (a karcolódástól eltekintve). Ezeket a klón gyártók mind feláldozzák az olcsóság érdekében. Ahogy a minőségi készlet (és doboz, stb.) tervezés sem olcsó.

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2010.04.21. 14:39:33

ha megnézitek, vannak military témába olyan készletek, melyet ha szétszedünk, igen jó MOC-okat építhetünk.

én például ma is használok magabloks-ot, sőt van egy COBI hátizsákom is, amiről nem tudtam megmondani hogy nem lego, de nem is láttam a legoalkatrészek közt. mindenesetre vannak kiváló minőségű elemk is...

clone1 2010.04.21. 15:07:07

nekem van egy pár klonom amit én hamis legonak hívok :D

szerintem az összes klon figurái szörnyűek (cobi,megablock,sluban ) a brick és engiland vagy mi csak azért rosz mert a sárga szin olyan csunya de a többi is ...

ahogy látom a slubant még nem ismeritek én is külföldön kaptam eggyet ...

azért vanak nagyon jó kiegészitők is !
www.slubanshop.com/sluban-sets/sluban-girls-dream/sluban-mobielrestaurant-m38-b0155.html
ebben a szetben pl evöeszközök vannak ,amik nagyon jól néznek ki és passzol az igazihoz is .
de van megablockom is egy bombázó repülő nem lenne vele semmi bajom de a szine tényleg nagyon eltér az igazitol ,viszont nagyon jó kis elemek is vannak benne :)
a brick és még mindig nem tom hogy pontosan mi , nálam engiland :D szinte teljesen ugyan az mint az eredeti csak hát a szinek ............. a cobi-t nem igazán ismerem de viszont már láttam ,a figurákon kivül nekem a legtöbb szett tetszik (:

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2010.04.21. 16:57:11

csak most látok először slubant, vennem kell néhány dobozzal :):)

BorZol 2010.04.21. 18:04:41

@tutuka: ökör harag a hamisÍtványok reklámjáért....

Kit_fisto: a slubant nem tudtam, hogy így hívják. most már tudom mit dobok ki mikor az ömlesztettet leválogatom.

@ lehi: Nálam is hamis lego a neve, az öt éves Gyerek úgy szórja ki az eredetiből, hogy külön a LEGO reklámja is lehetne:
amire én még azt hiszem ,hogy eredeti azt ő kiszúrja.
Még ha megbocsátható is lenne a lego elemek között a "hamis" akkor is élek a lego-adta játszva tanulás lehetőségével, és a gyerekeimet ezzel nem csak a LEGO alapjaiban adta képességfejlesztő előnyeire nevelem, hanem a hamis kidobásával a minőségre és a precizitásra is.

Kaos2kapitany: Én i nézem a piacon az ömlesztettet, de ha sok van benne meg sem veszem- vagy kiválogatom a LEGO-t és csak azt, vagy lealkudom ez miatt.

A kreaivitás és a nyíltság, a gondolkodás szabadsága készleteken, illetve az elemek felhasználhatóságának köre nincsen sárba taposva a hamisak kitiltásával. Sok mindent megspórólhatsz negatívumból egy tiszta LEGO politikával---míg a higítást vagy a ilyen nincs lego-ból ezért beleteszem, elveket oldd meg LEGO-val annál nagyobb a feladat (és viccesebb a megoldás)

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2010.04.21. 19:02:31

@BorZol: de vannak elemek, meyeket érdemes használni, Nnenn is használt érdekes klónokat

LAttilaD 2010.04.22. 02:00:12

Szerintem ördögtől való, de van jobb érvem is. Ha már rászánom a pénzt, akkor tisztességes árut akarok venni. A legónak egyetlen különleges tulajdonsága van az építőjátékok között: a félelmetes minőségi követelmények. Ha minőséget akarok venni, legót veszek. Ha nem akarok minőséget venni, akkor megbánom. Van itthon némi Pebe még a hetvenes évekből, amikor családomnak nem telt legóra. Pár éve kipróbáltam. Összerakom, szétesik. Akkor minek?

Egyébként kérdeznék valamit, hátha Ti tudtok felelni. Van itthon egy másik építőjáték is a hetvenes évekből, szintén alternatív legó, alighanem NDK az is, de sokkal kisebbek rajta a dudorok. Apró autókat lehet belőle összerakni. Nem tudjátok, mi lehet a neve? (Ha kell, mutatok fényképeket.)

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2010.04.22. 16:54:23

@mestska: nem erre gondoltam, hanem a katonás pakkokra, a hátizsákból nekem van egy, Kiváló minőségű, eltörött a torzó szemközti oldalánál lévő pántja, mert ráléptem, azóta még jobb is...

valamint a fegyverek amiket használni tudnék, a figek nem kellenek, max a sisakjuk, ha rendesen rámegy a minifigre, a legora

LEGOman 2012.01.27. 16:33:17

@Kit_fisto: igen ezek jók, csak hol lehet kapni ezeket? vagy esteleg valami magy oladalon vannak-e ezek, valaki tud segíteni?

Kit_fisto · http://klikk.blog.hu 2012.01.27. 20:46:23

@LEGOman: Én sem tudom hol lehet ilyet kapni, de gondolom a százas boltokban lehet ilyesmit kapni, bár ki tudja. Sőt, azt sem tudom, az én cuccaim honnét vannak...

LEGOman 2012.02.01. 21:34:47

egyébként azt szeretném kérdezni, hogyha üzenetet kapok azt kijelzi nekem a gép vagy hol tudom megnézni, hogy mit írtam, és hogy kaptam-e , köszönöm,
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...