Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 8041 Race Truck

2011.01.29. 06:00 - tutuka

I. Alapadatok

Neve: Race Truck
Sorozatszám: 8041
Témakör: Technic
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: 608
Ára: 14790 Ft ha jól emlékszem 3-4 ezer Ft-al drágább volt a bevezető ára tavasszal, de most Karácsony előtt szinte mindenhol leárazták 14-15 ezer Ft környékére.


II. Mi van a dobozban?

Amikor először ránéztem a dobozra már felsejlett bennem, hogy bizony nagyon vegyes érzelmekkel fogok ehhez a készlethez állni. A doboz sajnos oldalt nyílós, szerintem ezzel a megoldással sohasem fogok megbarátkozni, egyszerűen nem szeretem, hogy tépkedni kell a kartont a félkör alakú perforálás mentén...


Persze a fénykép a dobozon tökéletes a lehető legjobb szögből van fényképezve, ehhez nagyon értenek, az utóbbi évek Technic készleteinek dobozára ránézve mindig beütött nálam a "must have" érzés.

Még ki sem bontottam amikor csalódottan vettem észre, hogy a B modell útmutatója nincs a dobozban, általában ez annyira nem zavar mert nagyon ritkán építem meg a B modelleket, viszont most feltett szándékom volt hogy mindenképpen megépítem a versenyautót is.

A doboz 8 zacskónyi Technic elemet, 4 abroncsot, 2 füzetből álló építési útmutatót és egy kicsivel nagyobb mint fél A4-s lapnyi matricát.

Na igen a matricák nekik még később fontos szerepük lesz, viszont már itt megemlítem, hogy a Rhino "festést" már jól ismerhetjük a 2006-os 8285-ös Tow Truck révén, nekem nagyon tetszik, hogy ezzel egy kicsit nosztalgiáztak a designerek.

III. Játékmenet

Na most jön a fekete leves :) Már a ki mit kapott Karácsonyra posztban megemlítettem, hogy nekem ezt a LEGO-t hozta a Jézuska. Rokonlátogatás miatt csak 25-e hajnal 2-kor érkeztem csak kibontani, és elkezdeni összerakni. Viszont már a Szentestém is legózással telt, unokaöcsémmel összeraktuk a 8075-ös Neptun Carrier Atlantis-os készletet (Remélem lesz róla majd végigjátszás, nekem nagyon tetszett.), ami nagyon jó bemelegítés volt a Race Truck előtt . Az építés a fényképezgetéssel együtt egy bő másfél óráig tartott.

Nagyon untam összeépíteni, talán az egyetlen jó momentuma az építésnek az volt mikor a V8-as motort szereltem össze, ne kérdezzétek miért én magam sem tudom rá a választ. Ahogy haladtam az építéssel, egyre kevésbé tetszett a kamion, ha nem lettem volna már nagyon fáradt rögtön miután elkészült és csináltam róla pár képet, rögtön szétszedtem volna és neki láttam volna a versenyautónak, de ez így másnapra maradt.

Sokkal jobban élveztem a B modell összerakását, a legnagyobb meglepetés is itt ért a készlettel kapcsolatban szinte az összes elemet fel kellett használni a megépítéséhez alig maradt ki néhány darab.

IV. Értékelés

Kockák: 6/10

Elsősorban MOColás végett döntöttem úgy, hogy így az év végén azért mégis csak beszerzem még ezt a 2010-es készletek közül. Ahhoz képest, hogy egy közepes készletről beszélünk 12 db Technic panelt tartalmaz és még számos hasznos elem van a készletben. 608 darabos készlet kimondva soknak tűnik, viszont miután megépítettem az volt a benyomásom, hogy hiába Technic készlet ez mégis ha bármilyen más szögből nézzük mint ami a dobozon látható nagyon lyukasnak tűnik. Jó pár elemet elbírt volna még készlet ilyen szempontból.

Játékélmény: 6/10

Nehezemre esik bármi pozitívat írni a kamionról, de azért megpróbálom. Funkciókat tekintve kihozták a maximumot belőle: V8-as motor, előre billenthető fülke, nyitható ajtók. Az, hogy az ülést egy ilyen kék panel-el oldották meg amit kétlek, hogy bármi másnak terveztek volna mint sárhányó, hihetetlen kreatív dolognak találom. (Megjegyzem az ilyen dolgokért érdemes legózni, a kockákban rejlő kreativitás határtalan.) Hoppá ezzel máris megcáfoltam magam :) Valahogy úgy vagyok ezzel a kamionnal, hogy találok benne ötletes jó dolgokat: a fülke mögötti hűtőrács, a már említett ülés, a kipufogó cső, a hátsólökhárító rács... de valahogy összességében nem tetszik. Említettem, hogy nagyon lyukacsos, a fülke tetején lévő antennák egy 1/2 technic pin-en vannak és össze vissza forognak rajta abszolút nem stabilak. Nekem furcsának tűnik hogy annyira le van ültetve az eleje, néztem róla képeket a neten vásárlás előtt, de ez nekem abszolút fel se tűnt, a dobozon látható kép alapján pedig abszolút nem gondoltam volna. Persze tudom így élethűbb, mégis meglepett mikor az építés végén a kerekeket feltettem. Nem szoktam felmatricázni semmit, ezt itt se tettem meg, még ha ebben az esetben kifejezetten tetszik is a Rhino "festés", sokat dob rajta nagyon sőt számomra a hátán viszi az egész készletet, mégis nálam ez még így is max +1 pont lenne a játékélményhez.

Amilyen nehezemre esik jót mondani a kamionról, ugyan olyan nehéz lenne bármi negatívat írnom a B modellről. Az elülső lökhárító kialakítása és a motor zseniális, egyszerűen szavakat nem tudok rá mondani, hogy mennyire szuper autót hoztak össze a designerek.(A készlet atyja egyébként az az Uwe Wabra aki tavalyi 8258-as Crane Truckot is megalkotta.) Itt is nyithatóak az ajtók, és csomagtartó is. A kocsi belseje nagyon üres gyakorlatilag kormányon és az ülésen kívül semmi nincs benne, a nagy fekete panelek miatt nagyon szögletes néhol. Az egész kocsi azt az érzetet kelti bennem mintha valamiféle rozsdás vasakból összehegesztett sufnituningolt járgány lenne mondjuk a MAD MAX-ből. Például a hátsó "spoiler" megoldása egy hosszú technic axle-lel annyira primitív megoldás még se tudom rá azt mondani, hogy nem tetszik. Nagyon tetszik az egész úgy ahogy van, abszolút jobban tetszik mint a kamion. Ezt se gondoltam volna, hogy egy B modell valaha is jobban fog tetszeni mint a fő.

Nehézségi fok: 5/10

Abszolút nem nehéz megépíteni se a kamiont, se az autót. Már írtam, hogy a kamion építését kifejezetten unalmasnak is találtam. Környezetvédelem ide vagy oda engem kicsit zavart, hogy PDF-ből kellett építeni a B modellt.

Lehetőségek: 7/10

Egy platós kisteherautót mindenképpen össze lehetne dobni ezekből az elemekből. Mégis inkább arra hívnám fel figyelmet, hogy mind a kamiont mind az autót nagyon könnyen lehet motorizálni mert rengeteg szabad tér van a modellekben ahova eltudjuk helyezni a PF alkatrészeket.

Ár: 7/10

A 15 ezer Ft körüli árat abszolút barátinak tartom, engem főleg ez motivált a megvételre. Most hogy miután megismertem a készletet többet nem is adtam volna érte jó szívvel.

Összesen: 6/10

V. lásd még

- Francia végigjátszás képekkel videóval 
- elemlista 
- építési útmutató
- Brickshelf-es képeim

Címkék: kritika 2010 technic 6/10 olvasó játszik drakolder race trucks 8041 race truck uwe wabra

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr922588129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.01.29. 12:32:24

Az nem derült ki véletlenül, hogy ez a készlet miért limited edition?

Drakolder 2011.01.29. 12:54:29

@klarky: Nem kutattam ez ügyben, szóval fogalmam sincs. Lehet csak marketing :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...