Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Alighanem a hét, ha nem az év kommentje

2010.12.28. 14:30 - tutuka

Amikor a két karácsonyi történet elmesélése után azt kértem, Ti is meséljetek, nem számítottam rá, hogy annyira megrendítő történet érkezik a kommentek közé, mint amit helpeenglish írt. 

Olvassátok el, majd tegyétek a szívetekre a kezeteket: bizony mennyire sokszor tudunk mind ilyen gonoszak is lenni. Aki pedig soha nem viselkedett hasonlóan, és itt most nem csak a szülőkkel kapcsolatos dolgokra gondolok, az becsülje meg a múltját, de nagyon. :)

Lám-lám, mennyire klassz cucc ez a legó, hogy vele kapcsolatban még ilyen dolgok is előkerülhetnek.

helpmeenglish 2010.12.27. 03:05:01

 
Megrengetett ez a cikk: felszínre hozott bennem egy régi sztorit, amit az agyamnak mára sikerült eltemetnie. Ma éjjelig.

Amikor az ember ötről hatra öregszik, valljuk be, nagy dolog. A családom nagyon készült a hatodik szülinapi zsúromra, ott voltak a nagyszülők, unokatesó, ovis-barátok, bizony; az egész regiment. A szüleim már akkor is kultúrlényt kívántak belőlem összelegózni, és mindig igyekeztek olyan ajándékkal készülni [az író és egy másik kommentelő hátteréhez hasonlóan erejükön felül], melyek nem pusztán szórakoztatnak, de tanítanak /fejlesztenek is.

Már nem emlékszem, hogy melyik LEGO-t szerettem volna épp akkor ['86 májusa], de gyanítom, hogy valami City doboz lehetett. A lényeg: teljes család, anyám kezében nagy, téglatest doboz szépen becsomagolva. Mindenki minket néz én pedig remegő térdekkel veszem át a nehéznek ható dobozt. Rázom, zörög. Ez stimmel. Eszetlenmód tépem le róla a csomagolást: a csillogó alatt még egy réteg selyempapír, ekkora már inkább egy kisállat intelligenciáját birtoklom; a pulzusom a fülemben zúg, a torkom száraz a kezem remeg: és bumm. Nem legót kaptam, hanem sakkot. Egy szép nagy fa sakktábla [összehajtós, bábukat beletevős] volt az ajándék.

Akkor, ott, hatévesen összeomlott a kis galaxisom. Ezidőben a negyediken laktunk, s mivel májusi szép délután volt, nyitva állt az erkélyablak. Három öles lépéssel már ott is teremtem és színpadiasan kihajítottam a sakktáblát az utcára. Ezután visszaballagtam a zsúrba, és édesanyám szemébe mondtam, hogy gyűlölöm őket. Ezekután a szobámba szaladtam duzzogni.

Sok év telt el, mire rájöttem, mekkora fájdalmat okozhattam akkor a szüleimnek, akik egyébiránt tényleg szép ajándékkal készültek. Az előzőeket olvasva most előjött ez az emlék, és a szándék, hogy holnap telefonálok és elnézést kérek a 18 évvel ezelőtti esetért. :(

| Ugye nem felejtetted el, hogy már csak pár napod van a 675 Snack Bar versenyre építkezned? |

Címkék: lego olvasó ír

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr42543715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almaspite 2010.12.28. 15:18:54

A gyerekek még őszinték...

:-)

bate · http://bateman.hu 2010.12.28. 16:42:19

Uhhh. Ezt elképzelni is kemény volt, nem, hogy visszaemlékezni rá...

Rudymester · http://retrofaktor.blog.hu 2010.12.28. 18:54:47

Első legóm kicsit csalódás volt, mert egy Space Police szettet kaptam (6831) valamelyik születésnapomra. Mindig a Town-City vonalat kedveltem és később már nem csalódtam. A következő 2 szettem ők voltak: 6524 Blizzard Blazer, 6590 Vacation Camper. Ezeket most újra meg fogom venni... :)

Lord Ickenham 2010.12.28. 19:29:52

Azért (is) szeretem ezt a blogot, mert ilyen írások (is) vannak benne, nem csak szigorúan technikai információk. Ezektől emberi a légkör, és talán ezért sincsenek itt trollok...

Lord Ickenham 2010.12.28. 19:33:26

Egyébként szerintem alig van szülő, aki ne hallotta volna a "gyűlöllek titeket" mondatot. Persze attól még rosszul esik, de biztos vagyok benne, hogy a történetben szereplő szülőknek nem fáj annyira visszaemlékezni erre a történetre, mint a levélírónak.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.12.28. 19:35:57

@Lord Ickenham: hát még, ha tudnák, hogy menyire megbánta. ez a valami.

Longeye 2010.12.28. 21:28:14

Én nem emlékszem hasonló történetre a gyerekkoromból, de gyakorló apaként még sokáig fogok emlékezni az ideire.
Tavaly ugyanis az történt, hogy mi találtuk ki, hogy mit szeretne a kislányom és aszerint vásároltunk. Ahogy elnézegettem a csomagbontogatást...nem volt mindegyiknél felhőtlen az öröm.
Az idén készítettünk egy levelet - ami tulajdonképpen egy lista - és azt "elküldtük az illetékesnek". Kb. 40 tétel volt rajta és igyekeztünk figyelni, hogy melyek a legfontosabbak, minek örülne legjobban gyermekünk. Ezt a 4-et vettük meg (szülők és nagyszülők) és ezek kerültek a fa alá.
Lehet, hogy közhelyes lesz amit mondok, de szavakkal tényleg nem tudom leírni mennyire örült a kislányom minden egyes csomagnak. Rikkantgatott, örömködött, nevetgélt és körbefutkosott a szobában...
Fantasztikus érzés volt nekünk szülőknek is ;-)
Ezek között nem volt lego egy szál sem, úgyhogy a karácsony majdnem lego-mentes lett, de a feleségem unokatestvérének köszönhetően mégiscsak kaptunk egy Toy Story-s pizzás autót.

2010.12.28. 23:11:03

keresztapámék voltak az egyetlen jómódú házaspár a családban. nem volt gyerekük, testvéreimet és különösen engem nagyon szerettek.

jó és drága ajándékokat hoztak, tőlük kaptuk az örök szerelem 928-as lego készletet (az űrhajó itt van mellettem összerakva).

aztán egyszer egy becsomagolt hosszúkás dobozt nyomtak a kezembe (valamilyen kamionra, vagy egybe csomagolt kisautókra gondoltam), de nem.

egy furulya volt.

egy fiúnak...

(viszont én jól szocializált gyerekként jól tudtam hazudni, szóval nem vágtam a képükbe, hogy mit csináljanak vele...)

BorZol 2010.12.29. 00:31:37

Hááát... Gyakorló Apaként tényleg a LEGO az örömteli ajándék a gyerekeknek (is).
Húgom itthon volt (UK)-ból repülővel, és igyekezett könnyű de értékes játékot hozni Englishbűl. KApott a Fiam 5. szülinapjára a 7897-mellé (lásd a végigjátzszást) egy hamislegót....valami kanadai brick valami. Egy harcihelikopter. A gyerek összerakta de megjegyezte halkan, okosan, hogy az hamislego.
Mikor a Húgom ment el, búcsúzkodáskor a lépcső tetejéről utcára kiáltva a Fiam lekiabált neki, hogy máskor azért ne "ilyen gagyi ajándékokat" hozzon meg egy könyvet..... hát izé...tudod kisgyerek meg kicsit nagyszájú.. nembaj elintéztük mosollyal. Hiába a LEGO az LEGO. a helikoptert azóta egyszer vette kézbe szétbombázta a dobozába vissza, a lehetetlen alkatrészeiről megjegyezte mennyire nem LEGO és azóta sem emlegeti.

Égette az arcomat nem mondom, a gyerek.

rixman 2011.02.16. 14:40:08

Ha írhatok.

Karácsonyra tízezer forintos meleg étkezési utalványt kaptam, és ekkor kapott el a CM örület vettem is azt, ami kellett(-vonalkód működött,) és így a lányom megkapta a lányokat, meg a csibészes mosolyú Robint.
Mondom, ma neki-menjek, vegyek valamit megint?
-Aha
Nejem mondja-, NEM KELL, van elég.
Mondom a lányomnak -OK, de akkor adjál rá pénzt a zsebpénzedből.
-Hát ő nem ad, mert elfogy a zsebpénze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát engem meg a Star Wars érdekel, annak ellenére, hogy szerethetően frissek a CM készletek.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...