Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 7915 Imperial V-Wing Starfighter

2012.04.07. 09:06 - tutuka

Bár szeretem, sok minden elmondható rólam, de az nem, hogy ismerem is a Star Wars univerzumot. Mivel a Classic Space készletek között legalább ugyanennyire nem vagyok magabiztos, bátran belekiáltom a blogba, hogy a ma Tibor által végigjátszott készlet a színeitől eltekintve engem a régi űrhajós készletekre emlékeztet. Titeket nem?


Nyolc napja még nem gondoltam volna, hogy bő egy hét múlva SW végigjátszást írok egy újonnan megvett készletről, s lőn….

Ehhez mindössze a LEGO azon akciójára volt szükség, hogy számítási hiba következtében 75 dollár, azaz 1500Ft :D feletti vásárlásnál ingyen Shadow Arc trooper+ajándék poszter, valamint ingyenpostával csábítsa hazánk szerencsés fiait(volt aki egy hűtőmágnessel jutott trooperhez). Sokat agyaltam, hogy jövök ebből ki jól, mert az X-wing tetszett árban, de mivel minden Fig megvan, így nem tűnt mégse jó vételnek, így a rég figyelt ezüst droid döntötte el a kérdést.

Végigjátszásomban a számomra kedves SW sorozatnak meg kell küzdenie a LEGO licence-vel terhelt árképzésével, emiatt szigorúbban veszem a hiányosságokat.

I. Alapadatok

Neve: Imperial V-Wing Starfighter
Sorozatszám: 7915
Témakör: Star Wars
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: 139
Minifig: 2
Ár: 7.900,-

7915 Imperial V-Wing starfighter

II. Mi van a dobozban?

A dobozban nem meglepő módon: LEGO van. Bővebben: két zacskó, a kétoldalas hosszú slope, leírás, és matricaív lapult. Doboz árához méltóan nagy, belbecshez képest túlméretes. No meg egy meglepetés, amire a figurák értékelésénél visszatérek. (A képen a vele kapott ARC is ott maradt)

6822 kész

A doboz tartalma és az ajándék Shadow Arf Trooper

A doboz tartalma kiterítve

III. Játékmenet

Elsőként megszokott módon figura, és a droid összerakása, itt szokásommal ellentétben nem degradálom fél figurának a droidot, teljes+ értékűnek tartom, nem úgy mint a csontvázakat.
Fotó kedvéért szépen felsorakoztatott alkatrészek maradtak úgy, nem volt szívem összekutyulni, emiatt akár laposnak is lehetne nevezni az építkezést, de nekem nem volt az.

Szokásos morfondírozásomnak megfelelően (Nádas Gyuri kérdezgette anno: “na jó, de mit gyártunk!?”) hát bizony mi valahogy olyan túlméretes speedert formálgattunk királyi többesben. Eztán egy kis technikkedés a szárnyak forgatását-fékezését, mozgásának határolását biztosító egyszerűen nagyszerű(azt azért megjegyezném hogy lötyögő) mechanika beépítése ejtett gondolkodóba, hiszen bevallom nemigen nézegettem eztz a típust… még a dobozon sem, fogalmam sem volt róla, hogy forog.

A 3x12-es wedge plate-ek (2db) felhelyezése után: WHOA VENATOR!!! hördüléssel folytatódott a rakosgatás, ami mivel szintén űrhajó, azért már közelebb járt a végeredményhez.
Ami kissé sokkolt: ezt senki nem fogja megmagyarázni, hogy amint felrakkatta volna a pilótafülke plexijét, egyből fejre kell állítani a modellt, alsó munkálatok céljából, azaz még nem is látta a gyerek a kész művet, de már legyen karcos az “üveg” szóval ez nálam az utolsó lépés let.
PLEXITETŐ: Ez egy finom dolog, szerintem többet ér az egész hajónál, igazi “harapós” külleme van, még a test nélkül is. Ezt a morcosságot hiányoltam az X-wing ablakából.
Szóval a játékmenet élvezetes, számomra szórakoztató volt, hajló, csukló elemekkel gazdagon fűszerezve.

Játékélmény: Na itt bajban vagyok, mint írtam nem vettem még soha tüzetesen szemügyre a gépet, ezért lelombozott, hogy a droid nincs bene, csak amputált fejét kell a kasztnira “szegezni”. Viszont adnak hozzá stukkert! de tartalékot nem. A pisztolyon elmerengtem, minek? Lezuhanva kötszer sem kell, nemhogy stukker, világűrben a II. Világháborús “párhuzamosan repülő ellenseges pilótát oldalba lövöm pisztollyal mutatvány” sem működik. Sebaj adtak hozzá… hú: ez: “EXTRA!” had ne fussak home runt.
Lehet tekergetni a szárnyakat, meg hajlítgatni a lapokat, olyan nagyon szétesésre sem hajlamos, el lehet vele játszani gondolom, de az nekem már régebben volt vagy 25 évvel.

IV. Értékelés

Minifig: 6/10 Na ez az!!!! 10+10+0 az kerekítve nekem hat, másnak hét. 10, mert a pilóta jól néz ki, nincs ilyenem, és jól néz ki! (szándékos a kétszerírás) droid 10 ugyanazért. Na de a nulla!!! MEGINT!!!!!!!!!: Emberek! én megnéztem: a dobozon, és a füzetkén sem láthatóak keveredési vagy milyen csíkok a droid testen(valami festő v. fröccsöntő talán megmondja a nevét) az “élő” droidon viszont szépen ott van egyik oldalt jobban, másik oldalt kevésbé látványosan. Ha nem bírják kiönteni, miért nem fekete a droid?! Ez elkente a számat, pont Rékocs medve tesztje szólt a milyen jó minőség a LEGO… Milyen jó minőség a LEGO????? Hanyatlunk-hanyatlunk? Vagy eddig el voltunk kényeztetve? –most meg fizetünk? Fizetünk! merthogy nem olcsó ugye? Kár, hogy ennyire jó figeket raktak bele, mert hármasnál nem szerettem volna jobbat adni rá. Lent a képen a piros nyíl jelzi, honnan indul a kifogásolt hiba, véig az egész elemen szépen, csíkban, másik oldalon cask ennek 70%-ban zavaró.

Kockák: 10/10 Most mit mondjak, nekem ennyi. Fekete szürke kombináció nekem nagyon bejön, nem döntöttem el, hogy bontom-e ezért fel sem matricáztam. Nem sok, de igen hasznos elemek, sok fogó, ill. wedge elem. Moc-ra igen jó. Pilótafülke plexije magában 20-as.

Tartalék alkatrész 2db van, 1x1 round plate dark grey, meg egy nem tudom mi a neve, technik leszorítógyűrű? 1x1 ring axle lyukkal,light bluish grey színben.

Játékélmény: 9/10 Jópofa tekergethető szárny, marcona kinézet, nyílra hajazó sebességet sugalló design, csak a “droidlyuk” hiánya miatt vonok egyet.

Fegyverek: 8/10 Ezt a rovatot meghagytam az leírás alapja még egy castle végigjátszásom, a pontot jelen esetben nem számítom be az értékelésbe.
Egy db pisztoly, nincs tartalék, ez nem sok, ha azt nézem, hogy: egy pisztoly, ha kevés lenne a tűzerő, van tartalékba egy űrvadász, akkor legyen pl. : 12pont

Ár: 7/10 7.900,- a Lego Shopban, és a T áruházban is annyiért láttam. ez nem kevés, ugyanakkor a droid teljesen must have, a pilóta csak erősen ajánlott egy SW fannak. Ha figura árakban számolom, szerintem a két figet nem nagyon adják 5000 alatt külön beszerezve, akkor 3000 marad a hajóra, akkor azért annyira nem is veszélyes.

Összesen: 8/10 Egy szerintem kell belőle, kettőt akkor érdemes, ha a figek eladásával alkatrészbányának van szánva.

V. lásd még

- elemlista
- építési útmutató
- a téma készletei

Címkék: star wars lego tibor 2010 7915 Imperial V-Wing Starfighter

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr543388647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adidigaga 2012.04.07. 09:43:23

Fiammal játszás közben már én is rácsodálkoztam, hogy a LEGO is használja a "szovjet műanyagot" - én ruszki igénytelen gyerekjátékoknál láttam ezt az újraöntött jellegű megfolyásos inhomogén szürkét, onnan neveztem el...

Érdekes, mert nekem úgy tűnik, anyagminőségre hozza a LEGO nívót, csak ugye az esztétika.... Viszont ugyanakkor nehéz elhinni , hogy ha ugyanaz a műanyag, akkor miért ilyen sebtében kikevert a megjelenése...

Nagyzee 2012.04.07. 09:45:44

Mikori ez a végigjátszás? Most márciusban mintha nem lett volna ingyen posta a S@H-n Magyarországra, csak az USA-ba és talán Angliába. Pedig párnaponta ránéztem a lego.com-ra abban bízva, hogy nálunk is lesz ez az akció.

Funkahoe 2012.04.07. 10:35:56

Nem lehet hogy hibás a fig? Mert ugye legóéknál tényleg kényesek a minőségre. ( én még nem láttam ilyen jelenséget, mondjuk egy ideje nem vettem legot, lehet hogy le vagyok maradva )

Anak 2012.04.07. 10:46:07

@Nagyzee: A 2011-s "May the 4th be with you" akció keretében adták a Shadow ARF figurát, amit a szerző említett, szóval kis híján 1 éves a végigjátszás.

vegeta25 2012.04.07. 13:11:47

Köszi a végigjátszást!
A "madár" nagyon dögös, jól néz ki a felül nézeti képen is és az utolsó képen is!
Lehet a legotól küldtek volna másik droidot, hacsak nem a legtöbbön jelentkezett ez a probléma....
Mindenkinek legoban gazdag Húsvéti Ünnepeket kívánok!

Haynau (Sons of Monarchy) 2012.04.07. 14:21:57

Én a Match-os akcióban szereztem be, pedig ugye nem akartam S/W-os LEGO-t venni... ;)

A végigjátszás nagyon jól sikerült, úgyhogy akkor a saját féligkész irományomat el is süllyesztem.

Nagyzee 2012.04.07. 15:06:21

@Anak: Akkor megnyugodtam, huhh.:) Azt hittem hirtelen, hogy most is volt ingyen postázásos akció Magyarországra is, csak amilyen bamba voltam, nem vettem észre. Erősen vertem volna a fejem a falba.

Amúgy ilyen sok végigjátszás áll még talonban, hogy 1 év az átfutási idő, vagy mostanában küldte el a szerző a még régebben megírt végigjátszását?

Anak 2012.04.07. 18:14:48

@Nagyzee: Azért figyeld a SW legóval foglalkozó oldalakat, mert elképzelhető, hogy idén Május 4-5-én lesz számunkra is akció a S@H-ról. Ajándék figura és/vagy ingyenes házhoz szállítás.

Szerintem ez csak azért nem jelent meg korábban, mert már van egy vj a készletről, így előnyt élveztek a még nem szereplő készletek.

Darth Brick 2012.04.07. 21:28:05

@Nagyzee: kb egyből elküldtem. max 3 nappal a doboz megérkezte után.
Könnyű helyzetben vagyok, még itt az asztalon a végigjátszás mappa, benne többek között ez is.
így a kép exif információja alapján: 2011.05.10. 16:25-kor kezdtem el.

melee sc 2012.04.07. 22:26:56

(volt aki egy hűtőmágnessel jutott trooperhez).

Hehe ez voltam én. Sajnos idén nem 1500 a belépő összeg hanem 22000.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.04.08. 08:42:12

@melee sc: Nálam a 75 dollár sem 1500 Ft, de mivel már nem aktuális a dolog, tán mindegy is...

drek 2012.04.08. 11:28:27

csak egy apró megjegyzés a droid testével kapcsolatban: a fröccsöntő iparban szakszerűen azokat a csíkokat "összecsapás nyom"-nak nevezik, az pedig

drek 2012.04.08. 11:29:09

minden termék esetében hibásnak számít

Deer 2012.04.08. 12:36:37

Lehet ám, hogy sok-sok év múlva emiatt a hibája miatt különleges és egyedi darab lesz, emiatt sokat fog érni. :)

Én beküldtem jó pár végigjátszást az 1978-as évekből, remélem nem 1 év múlva jelenik meg. :)

melee sc 2012.04.08. 19:29:54

@RÁJEN: Nem tudom mennyire értetted, de tavaly egy számítási hiba végett 15000Ft helyett 1500 volt a limit.

Idén valószínűleg nem rontják el (ha egyáltalán lesz magyar akció), mert most is van kint egy 22000-es akció, ingyen lego táskát kapsz meg egy mini TIE-t.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2012.04.08. 20:04:04

@melee sc: Aha, tiszta. Jól kizsigereltük az imprlistákat...!

Darth Brick 2012.04.09. 00:58:57

hm. akkor kérjek pótlást a droidra? úgyis kellene kérnem karib tengeres aranyrudat, meg érmét, mert a másodikban is pearl gold volt chrome helyett.

crusaderman 2012.04.09. 19:14:00

@Darth Brick:kérhetsz,én a múltkor kértem a T6-os Jedi Shuttle-ömre mivel 3 hibás alkatrész is volt benne,DE mivel 3 db dolgot akartam már megreklamálni így a LEGO NEM cseréli ki csak ha Shop @ Home-ról rendeltem volna...:(((csakhogy blokk nélkül mehetek a sóhivatalba......Köszi LEGO....

Darth Brick 2012.04.09. 22:30:10

@crusaderman: Hát, szerintem kérj két dolgot, ismerőssel meg a plusz egyet.
Én eddig egyszer kértem pótlást, hiányzott egy 2x2-es lapos elem közepén a lyukas studdal, illetve a fent említett pearl vs. chrome gold érme, aranyrúd. Valamiért négy visszaigazolást kaptam az egyetlen hiányzó 2x2-esről. Hívtak az arany cucc miatt, ott is mondtam, hogy négy visszaigazolást kaptam, mondták, hogy kedves, hogy szólok, de ne foglalkozzak vele, van, hogy megkergül a gép, de nem baj, mindenképp egy db-ot fogok kapni.
Rá egy erős héttel meg is jött az 5! levél. Külön egyesével 4db 2x2-es+ az ötödikben az arany cucc fele. :(
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...