Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 10215 Obi-Wan's Jedi Starfighter

2011.09.10. 09:42 - tutuka

Az egyre durvább gazdasági helyzetre mi úgy reagálunk, hogy a héten drágábbnál-drágább készleteket mutatunk be. Abból ha elolvassuk ezeket a kritikákat, majd álmodozunk egy kicsit, nagy baj nem lehet.

Fattyú értékel.

Az egész úgy indult hogy pár nap alatt megtekintettem vala ismét a teljes CW sorozatot és a I-VI-ig a filmeket. Hirtelen felindulásból (úgy 17 évvel a gyerekkori legózás lecsengése után) rendeltem is 2 szettet. Ezt és egy Slave 1. Először a Slave1-et raktam össze, bemelegítésnek megfelelt. Utána rátértem a lentebbi szépségre. 

I. Alapadatok

Neve: Obi-Wan's Jedi Starfighter
Sorozatszám: 10215
Témakör: Star Wars
Altéma: Ultimate Collector Series
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: 676
Minifig: -
Ára: 29000 (shop.lego.com ) 34800 (legoaruhaz.hu)

II. Mi van a dobozban?

A dobozban 3 nagy és 3 apró számozott zacskó lapult, 1 darab útmutató és egy matricás ív (ej ej) mellett. A doboz a nagyobbacska szériából van a design nekem tetszik, hátoldala további részletfotókat illetve majdani kész méreteket árul el. Ugyanakkor mintha az lett volna az első gondolatom hogy ez a mennyiség elfért volna ennél egy kisebb dobozban is. Gondolom UCS miatt látványosnak kell lennie...

III. Játékmenet

A számozott zacsik elég könnyű építést garantálnak. Egyes zacsik a törzset, kettes zacsik a szárnyakat és hajtóműveket, a hármas pedig az állványt rejti magában. Ebben a sorrendben is zajlik az építés. Alig használ technik elemeket a szet (kivéve nyilván az állványt), és egyedi elem sem jellemző amennyire az én tudásom ezt követte.

Az építést én középszerűen egyszerűnek és unalmasnak mondanám. A szárnyakat bár az útmutató külön taglalta, én párhuzamosan építettem. A matricákért irgum-burgum... van belőle nem kettő, de vagy tizenkettő és kettőt kettőt egymás melletti elemekre kell ragasztani, nehéz a pontos illesztés (képen látható: nem is lett tökéletes). Eszerint összerakni nem volt egy hatalmas élmény, de dühítő elemek sem tarkították. A végeredmény ellenben feledtette a feledhető, nagyjából két órás építést.

IV. Értékelés

Minfigek: N/A

Kockák: 7/10. 676, akad pár nagy panel ami cserébe igen részletes kidolgozást enged meg a nem túl magas kocka szám ellenére. Másra használat nem szempont, nekem ez egyszeri összerakás és szobadísz ( porfogó ) szerepre van. Főleg bordó és fehér elemek minimális fekete.

Játékélmény: 8/10. Nem vészesen nehéz, illetve nagy a kész termék,az összerakása pedig sétagalopp, eszerint játszhatósága elég jónak számíthat, bár a szárnyak rögzítése csak pattintós kapaszkodókkal van megoldva, tehát nem árt odafigyelni, de nálam nem szempont. Az élményt az állványon impozánsan mutató gyönyörű karcsú hajó adja ami valóban a szoba dísze. Imádom.

Ár: 4/10. SW is UCS is. Drága. Ennyi. 30 pénz egy hatszázas szettért, ami építésben semmi extra, játszhatóságban átlagos, a szépség meg ugye nagyon szubjektív (de nekem nagyon tecc) nem kevés.

Összesen: 6/10. Nekem. Valakinek aki nincs oda a formájáért nem lenne ennyi sem. Jó vételnek nem mondom, hogy kinek éri meg azt mindenkinek magának kell eldöntenie. Én azért vettem hogy jól mutasson a tv mellett az állványon, és ez maradéktalanul teljesült, a nem túl izgi építés, a matricák és a szárnyak eléggé ergya rögzítése mindezt nem befolyásolja, de másnak lehet szempont. Én nem bántam meg.

V. lásd még

- alkatrészek összessége
- építési eligazító
- a készlet bricksetes oldala tele fotókkal

| Összeállította: Anak |

Címkék: kritika star wars lego 6/10 clone wars olvasó játszik 10215 fattyu episode ii obi wans jedi starfighter ultimate collectors series

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr502741901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szeme közé, laposan! 2011.09.10. 10:17:18

Mivel nem minifig méret, nálam esélye sem lenne.

Tájfájter 2011.09.10. 10:39:47

Nekem is nem rég lett meg (csak lusta vagyok végigjátszást irni) és tényleg eléggé pofás darab, de pár kiegészités:

- a kabintető nálam eléggé egyedi darab, nem nagyon láttam még máshol
- az asztro droid nagy feje alatt nincs semmi, a szárny elég vékony ahhoz, hogy "elrejtené" a testét, igy ha valaki alulról látja a gépet, akkor csodálkozhat, hogy hova fért be Artu alja.
-Az épités közben amikor az orrot kell összerakni, akkor vagy 20 darab 1x1-es kis kockát kell kipakolni egymás mellé, amit talán meg lehetett volna oldani egyszerűbben is.
- amúgy eléggé massziv darab, és szépen kidolgozott, tényleg csak a minifig hiányzik belőle.

amúgy azt nem értem, hogy bizonyos USC modelleknél nem minifig méretűek, mig mások igen (pl Imperial Shuttle, vagy a most kijövő Superstar destroyerbe is belebohóckodtak minifigeket.)

Darth Brick 2011.09.10. 11:48:46

@Tájfájter: kabintető: festve Indiana Jones csupaszárny bombázó, 7256-ban úgyszintén ez van. Több alkalmazása nem jut eszembe.
Végigjátszás frankó, nekem sem jön be a nem minifig scale.

Tájfájter 2011.09.10. 12:03:10

@Darth Brick:
Köszi, ha jól látom, akkor mind kettő festve van, ezért nem volt ismerős :-)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2011.09.10. 12:32:59

Ennyi pénzért nekem ez kiábrándító - már bocs, természetesen meg tudom érteni, ha a tulaj oda van. A Slave hasonló ára szerintem megbocsáthatóbb, bár az is túlzó. A bolhán kéne megvennem a TIE-t négyfélért, na nálam az a megéri-kategória. Igaz, nem jár hozzá doboz és pilóta...

2011.09.10. 19:10:13

ilyenem van Tie Fighterben... azt két délután keresztül raktam össze :)

rozsamarci 2011.09.10. 19:34:03

Számomra az oridzsinál trilógián túl nincs élet. Abból is a nekem kedves jelenetekhez kötődő készletek érdekelnek csak, minifig léptékben vagy micro-microscale-ben). Mivel viszont ilyen nem túl sok van, ráadásul van olyan pofa a cégnél, amin a bőr elbírja a határtalan lehúzás, engem ezek után nem tekinthetnek célközönségnek. Csak egy kósza lézengő semmirekellő vagyok nekik a polcok között, mint választásoknál a bizonytalan szavazók, így ezt a készletet sem tudom elfogulatlanul értékelni, viszont a végigjátszás korrekt. Különben meg nem arról voltak híresek a SW szettek, hogy festve vannak a minták... pláne ennyiért?

(persze a hőbörgésemhez nagyban hozzájárul, a mostanában minden csenelen orrba-szájba nyomatott előzmény, utózmény, középzmény, dvd, bluray, cd, vhs, lp, maxi, anyámtyúkja is)

Attys 2011.09.11. 05:13:42

@rozsamarci: nem csalódtam benned. :O)
esküszöm néha egy-két hírnél vagy végig játszásnál jobban érdekel az egyedi hozzászólásod mint maga az iromány.unalmas is a munka szövegeid,véleményed,oltásaid nélkül. :OD

a végig játszás jó,de ennyit értelmesebben is el lehetne költeni kockára, pláne hogy ha valaki nem origi doboz fetisiszta akkor darabokból is összevadászható lenne. (amolyan vaterás módon "nincs már meg a doboz és a leírás, de nemrég kaptam vagy 5öt ezért 3 tól megválnék.")

BorZol 2011.09.11. 22:44:14

@RÁJEN: Nekem bejött a bolha...

Vettem döggel aztán benne vót' az UCS 10134
www.bricklink.com/catalogItem.asp?S=10134-1

BL-en 5.98$ volt a híjja.(holnap megjön--> végigjátsszassan a gyerekkel? 1485alkatrész és még nem unja)

Csak mondja valaki meg mi az az UCS. Mert mintha ez sen lenne minifig scale, de az r5-d4 az benne, az.

(vagy az R5-D4- és R2-D2 nem minifig scale mert nem térdig és a minifignek?)

Szóval összejött rengeteg s-w szettem de megnéztem direkt kéthete a filmet és..... nem tudott "átállítani" maradok a city vonalon.

A matrica "ilyen" UCS? készleteknél tényleg morgolódásra ad alapot tekintve hogy vannak köztük 500$-os készletek stabilan. Újonnan pedig egyszerűen a ritkaság -vonalat ritkítja a LEGO s-w vonalon mert sok mindent újra kiad.

Teljesen lenyűgöző egyébként a Ház díszének de arra relatíve drága buli (gyerekszobába leélni is)

BorZol 2011.09.11. 22:45:35

térdig és = térdig ér

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.09.11. 23:00:02

@BorZol: az UCS az ultimate collector seriest jelent, de mi az 5.98 dodó?

Almaspite 2011.09.11. 23:34:43

@tutuka: Én értem. Ennyibe került a hiányzó alkatrészek beszerzése.

:-)

BorZol 2011.09.12. 22:51:02

@Almaspite: @tutuka: Köszi a felvillanyozódást :)

Szóval igen. A posta megjött még mindíg átnéztem és van 9-10 apró kütyü ami nincsen meg.....
A mai post embereit tudom megérteni: Miért MISB?
Mert ahogy a végigjátszásban sem szenved a kolléga, nincsen hiány alkatrész..
Rengeteg készletem van igen sok, de nagyon sok évek alatt "teljesedik ki" azaz az utolsó csip- csup is mire megvan. A nagy százalékuk valami aprósággal hiányt szenved.

Olyan örök motíváció a "szerzésre" mint pozitív oldal, de mivel nem "az" jön össze ami pont kell ez meg az árny oldala.-sw- végigjátszás esetén a sötét oldal :D

Marad a doboz újonnan boltból ha jót akar magának az ember vagy legalábbis a boltban van kinél reklamálni.

Ez van sw meg úszik. MA tudtam meg hogy a halálcsillagból is kettő volt egyet félkészen kicsináltak aztán a másik már elkészült. Azt hittem a LEGO adta ki pusztán FAN-ból kétszer a témát. elfogult vagyok na.

fattyu 2011.10.05. 09:24:57

Nu. Derég írtam ezt. Igen visszanézve botrányos ár érték arány :) De azótais cefet jól néz ki a tv mellett :D

Igazából azért vettem meg mert tetszik a hajó formája a türelem meg nagyon nem erősségem. Mindenesetre mvel egy intercetpor UCSre még nagyon fáj a fogam annál kénytelen leszek tanusítani némi türelmet.

Amugy Ez volt azt hiszem az első amit megírtam mint végigjátszás szóval azon is lehetne mit jobban de köszönet a véleményekért.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...