Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Magyar buszt az egész világnak!

2011.08.18. 08:05 - ainex

Ugye Önök is tudják, hogy kiváló busziparunk nemcsak a baráti Szovjetunió testvéri népei számára állnak rendelkezésre?

Utazzon hát Ön is – bárhol is legyen a világban, akár Hawaii-on – Ikarus busszal! Az alábbiakban szemléltetett városi, helyközi és távolsági autóbuszainkról érdeklődjön az ügyfélszolgálatnál (további képekért pedig klikkeljen a különböző buszok típusjelzésére)!

Ikarus 211
Munkásszállító midibusz
Hossz: 8.5m
Motor: IFA (fekvő padló- vagy farmotor)
Váltó: Kézi
Két ajtós kivitelben is rendelhető

Ikarus 212
Luxus midibusz
Hossz: 8.5m
Motor: RÁBA (farmotor)
Váltó: Kézi
Légkondicionálóval is rendelhető

Ikarus 216
Trópusi üzemre szánt városi midibusz
Hossz: 9m
Motor: RÁBA (padlómotor)
Váltó: Kézi
Egy ajtós kivitelben is rendelhető

Ikarus 250
Távolsági autóbusz
Hossz: 12m
Motor: RÁBA (fekvő farmotor)
Váltó: Kézi
Szovjet szabványnak megfelelő
Ikarus 250.59
Nemzetközi távolsági busz
Hossz: 12m
Motor: RÁBA (fekvő farmotor)
Váltó: Kézi
Légkondicionált
Ikarus 254
Luxus turistabusz
Hossz: 12m
Motor: RÁBA (fekvő farmotor)
Váltó: Kézi
Az Ikarus prémium autóbusza
Ikarus 255
Távolsági autóbusz
Hossz: 11m
Motor: RÁBA (fekvő farmotor)
Váltó: Kézi
Néphadseregünk csapatszállítója
Ikarus 256
Belföldi távolsági autóbusz
Hossz: 11m
Motor: RÁBA (fekvő farmotor)
Váltó: Kézi
A legnagyobb darabszámú típus
Ikarus 260
Városi autóbusz
Hossz: 11m
Motor: RÁBA (fekvő padlómotor)
Váltó: Automata (Voith)
Két ajtós, helyközi kivitelben is létezik
Ikarus 260T
Szóló városi trolibusz
Hossz: 11m
Motor: GANZ (600V egyenáram)
Elektronika: GANZ
Többféle elektronikával és motorral szerelhető
Ikarus 263
Városi autóbusz
Hossz: 12m
Motor: RÁBA (fekvő padlómotor)
Váltó: Kézi
Szovjet szabványnak megfelelő
Ikarus 264*
Városi autóbusz (prototípus)
Hossz: 11m
Motor: MAN (fekvő farmotor)
Váltó: Automata (ZF)
Részben alacsony padlószintű
Ikarus 266
Helyközi/elővárosi busz
Hossz: 11m
Motor: RÁBA (fekvő farmotor)
Váltó: Kézi
Vidékeink közkedvelt autóbusza

 
Ikarus 290
Három tengelyes repülőtéri busz
Hossz: 14m
Motor: RÁBA (padlómotor)
Váltó: Kézi
A ferihegyi óriás

 

Az Ikarus 200-as termékcsalád gazdag választékában minden fuvarozó megtalálja a megfelelő kivitelű autóbuszt.

Valamennyi gépjármű moduláris rendszerű, s egyes prototípusoktól és különleges járművektől eltekintve mindegyik az alábbi négy alváz valamelyikére épül, nagyban leegyszerűsítve a járművek karbantartását:


8.5m padló/farmotoros --- 11m padlómotoros --- 11m farmotoros --- 12m farmotoros

További műszaki részletekért keresse szakembereinket!

*Valójában 264-es nem létezett, csak 284-es, részben alacsony padlós, tolócsuklós városi busz. Igaz, abból volt troli is.

Címkék: busz lego ikarus 250 moc 216 255 256 212 211 263 266 260 264 250.59 284 254 290 260t

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr963144371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.08.18. 08:12:57

Vaddisznó mind, főleg a reptéri!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.08.18. 08:29:56

A reptéri változat valami brutál, nem is tudtam, h volt ilyen verzió.

Vicces lehetett vele kanyarodni... :-)

Gabesz_1985 2011.08.18. 08:35:22

Szép munka! Zseniálisak

Medoro 2011.08.18. 08:49:48

Nagyon jóóóóó! Már csak egy korabeli layout kéne neki, és mehet a prospektus is!

Gino 2011.08.18. 09:16:01

Nagyon szép munka!

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.08.18. 09:33:39

Jónapot kívánok!

Egy Ikarus 260-as típust szeretnék sárga színben, barna ülésekkel, fekete kapaszkodóval. Ha lehet, háromfelé nyíló harmónikaajtóval (ez csak, ha megoldható). Délután jöjjenek, hátul a kerti kapuhoz álljanak vele, csengő van! (Kérem vigyázzanak a kukára!)
Köszönettel: Civis Dezső, nyugalmazott buszvezető

Llew 2011.08.18. 11:27:35

Nagyon király mind.

Attys 2011.08.18. 12:48:05

@klarky: pont ezen gondolkodtam én is :O)
durván rá kell számolni az elejét. :oD

szép munka
lájk

uniqm 2011.08.18. 14:10:17

marha jók :)

látom sok unalmas órád van :-)

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2011.08.18. 15:30:08

hüje dán beszállítók, hogy miért nem tudnak a valós igényeknek megfelelni, és csuklót is gyártani... pedig nekem annyira kéne egy 293-as... ;-)

ainex 2011.08.18. 15:40:15

@no-night: Megcsináljuk okosba! Fogunk három 260-ast, az egyiknek levágjuk a hátát, a másiknak mindkét végét, a harmadiknak meg csak az orrát, aztán horgonylánccal összefogjuk a három darabot, szigszalaggal körbetekerjük az illesztéseket, járólapnak szerzünk két csatornafedelet a szomszéd faluból, és már mehet is. Ha valamelyik része billeg, hegesztünk a sarkai alá egy-két talicskakereket.

zum trucc 2011.08.18. 16:22:17

Gratula a szerzőnek-építőnek, duplán jópofa a blogg

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.08.18. 16:30:53

Napirajzzal szólva: "Kérem engedje meg, hogy azta**rva!" Leborulás, lájk, nem vagyunk méltók!

Faros mikor lesz? (8<I

Valaki más 2011.08.18. 16:33:44

Én régen építettem legóból csuklós buszt...

satho 2011.08.18. 16:47:06

Azta p***csába :) Tuti autista aki ezt összehozta :)

De nem baj, még több ilyet ! :))))

ainex 2011.08.18. 17:07:07

@satho: Nana! Házas, két gyerekes családapa, heti 40 órában relatíve jómunkásember, és az orvostudomány mai állása szerint nem autista, csak buszbuz-i és időnként legózik (igaz, ez olykor patológiába csap át: kockagyar.blog.hu/2010/12/20/legopata_diagnosztika )

ZOlien 2011.08.18. 18:51:38

Címlapon van, címlapon van!!!

Jajj istenem, olyan gyönyörűek... minden elismerésem!

Stiel 2011.08.18. 22:13:27

Alvázas fényképért köszönet. Nekem lesz majd egy ilyen trolim - amint a gyerek nem megenni akarja majd.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.08.18. 23:09:09

nagyon klassz mindegyik, és sok új modellt ismerhettem itt meg.
fasza!!

liksoft 2011.08.18. 23:11:31

Tudom, telhetetlen vagyok. De az 55-ös farmotoros régen a kedvencem volt. Nem lehetne egy retro sorozatot is készíteni?

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.08.19. 00:14:53

Huhh,
ez elképesztő. Elképesztően jó. Nagyon tetszik.

Minden elismerésem, óriási nagy respect!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.19. 08:03:32

Zsír, tényleg hasonlítanak :) Mondjuk buszt könnyű legózni :)

Amúgy az real buszok gyártását is jó lenne feltámasztani...

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.08.19. 08:48:38

@ColT: hát, buszt nem annyira könnyű legózni.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2011.08.19. 12:13:33

Egyébként el kell mindenkit keserítenem, a csehek már megelőztek minket legóbuszban... ;-)

www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=1906

ainex 2011.08.19. 12:49:04

@no-night: És egyből valós méretben építették meg, a fene beléjük! No meg azért - szokás szerint - a lengyelek is tudnak ám:

www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=375261

Snüfi 2011.08.19. 15:09:57

Lenyűgöző! Van egy buszbolond háromévesem, a 7641-es buszát szedi szét és rakja össze. Vevők lennénk szinte bármelyikre. A Gemenc Volános ajtaja különösen tetszik!

Longeye 2011.08.22. 14:17:39

Valószínüleg ezt is egyik honfitársunk alkothatta:

www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=474185

Ő nem a 6 stud széles szélvédővel dolgozott és így osztott lett az első szélvédő. Az ablakok helyén meg vonatablakokat alkalmazott, amitől a felső szellőztető ablakocskák is meg lettek oldva.
Nekem ugyan az Ainex buszai jobban tetszenek, de ebben is vannak érdekes megoldások...

tutuka · http://kockagyar.hu 2011.08.22. 14:20:47

@Longeye: a p1000632-as kifejezetten jó kép. ainexé sztem is jobb, de klassz próbálkozás. köszi, sztem be is tesszük a pénteki linkesbe.

Longeye 2011.08.22. 14:24:43

@tutuka: És érdemes megnézni a többi alkotást is, pl. van egy jó kis Porsche-ja, meg T1-e. Én sem igazán a busz miatt keveredtem hozzá, csak feltűnt az Ikarusz, meg a BKV...

balukabalu 2012.03.03. 17:45:49

Nagyon jó buszok, én is buszmániás vagyok :D
Éppen ezért meg szeretném kérdezni, hogy az iskolai kiselőadásomban, ami az Ikarusról szól, felhasználhatom-e a buszaidat (persze nem mint saját, hanem mondok hozzá nevet is ) ? A választ előre is köszönöm!

siófoki35 2012.04.04. 00:00:20

260T-ből 2 db készült. Egy Ganz elektronikás, az 2 szárnyú ajtókkal. Egy orosz (ZIU) elektronikás, az harmonikaajtós és ma is megvan.

Schumy10 2012.04.11. 16:38:30

IK260T-t a BKV csinált, EGYET. ZIU-5 elektronikával rendelkezett. Sztem nem kifizetődő 260-ast ekkorában csinálni, nem adja vissza azt a feelt... De ettől függetlenül tetszenek. Az alacsonypadlós szóló pedig a 242 volt.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...