Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 8402 Sports Car

2011.01.28. 06:00 - tutuka

Amikor visszatértem pár hónapja Legoland világába, és újra elcsavarta a fejemet minden boltban a készletek sokasága, már akkor kiszúrtam magamnak ezt a kedves kis készletet. A napokban és a boltban is egy utolsót még rágódtam rajta, de aztán mégis csak megvettem, és nem csalódtam, sőt! Azt hiszem, azok közé fogok tartozni, akik nagyon nem fogják lehúzni az értékeléseket, de megvan rá az indokom.

I. Alapadatok

neve: Sports Car
sorozatszám: 8402
témakör: City
altéma: traffic
kiadás éve: 2009
kockaszám: 68
minifig: 1
ára: 1995 Ft-ért jutottam hozzá

II. Mi van a dobozban?

Mint ahogy azt már ketten is megírták előttem: egy nagy zacsi, egy kis zacsi, fa, autó váza és építési útmutató. Nekem viszont külön egy élmény volt újra 7 év kihagyás után ismét egy Lego dobozát kinyitni, úgyhogy legyen ez a mentségem minden dicséretemre!

III. Játékmenet

Biztos vagyok benne, hogy sokkal gyorsabban is végezni tudtam volna vele, ha ez a 5371. készletem lenne. De mivel bennem régi-új érzések törtek elő, minden egyes lépésnél vinnyogtam, vigyorogtam és ujjongtam az élménynek és az új, általam még nem ismert elemeknek. Persze, a másik oldalról meg már alig vártam, hogy kész legyek, úgyhogy nagyjából egy olyan 10-15 perc volt összerakni, minifigestül, telefonfülkéstül.

IV. Értékelés

Minifig: 10/10 Az indok egyszerű: ilyenem még nincs! Mondhat bárki bármit, nekem nagyon elnyerte a fickó a tetszésemet. Az új séró csak dob az összképen, és számomra nem tűnik abszolút ellenszenvesnek a tag. Kedves kis félmosolya arra enged következtetni, hogy biztos időben hazamehet a munkából, és mennyire örülni fog a drága felesége, ha hazaér. A torzó is rendben van, a kilazított nyakkendő is előbbi kis felvetésemet látszik igazolni.

Kockák: 8/10 Egyetlen dolgot nehezményeztem, és az pedig az, hogy mikor megnéztem, hogy mit lát kedves emberkénk arra jöttem rá, hogy a kormány előtt bizony kissé szellős a hely. Nagyon a narancssárga kockát sem értem ott, ha már az egész járgány piros, de az biztos, hogy nem egy kellemes vezetési élményt adhat a motor zúgása, mert ezen a lyukon keresztül bizony tutira áthallatszik. (Arról nem is beszélve, hogy ha tényleg lerobban hősünk, mint ahogy a dobozon is látszik, előbb kap füstmérgezést, mintsem eltalál a legközelebbi telefonig...). Ez a technikai malőr sajnos 2 pontot visz, de ez tényleg csak a legszőrösebb szívemmel, ugyanis engem bőven kárpótol mind az autó kinézete, mind az új elemek jelenléte.

Ár: 10/10 Panaszra nem lehet okom, hiszem látványosan olcsóbban vettem meg a Keleti közelében lévő szaküzletben, mint amennyiért a hipermarketekben láttam.

Összességében: 9/10 Ezt az egy pontot tényleg csak és kizárólag a hézagos utastér viszi, de az egész készlettel nagyon nagyon elégedett és boldog vagyok! Jó példa erre az, hogy miután megépítettem, hosszú percekig még ott brümmögtem vele a szőnyegen négykézláb mászva utána, pedig 21 évesen azért nem hiszem, hogy a legtöbben elismeréssel néznének rám ilyenkor. Mellesleg mintha ezek az új kerekek sokkal jobban gurulnának, mint a régi szériákban!

V. lásd még

- elemlista
- építési útmutató
- Ainex végigjátszása
- Borzol végigjátszása
- Mik ezek a kocsik?

Címkék: kritika 2009 city traffic 9/10 olvasó játszik 8402 sports car keahi

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr102544645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darth Brick 2011.01.28. 18:50:04

Ennek meg mitől fehér a hűtőrács mögött? Az a gőz? Akkor ha lenne városom, ez abban mindig rossz lenne, vagy adtak egy piros cseredarabot mögé?
-Nagyobb, nehezebb a kocsi? mert akkor jobban gurul. Valakinek mérlege?

BorZol 2011.01.28. 22:57:18

Szoktam mérni a LEGO-t de ezt nem. És az új ár/kg viszonyt szoktam vizsgálni.
Ezt a masinát én is végigtoltam már itt, de Ki játssza végig most?
tutuka@ ki most az olvasó? Te? 21évesen....:D
Szóval a gép nekem bejön annyira hogy vette még egyet.
Lehet veszek még egyet úgyis 3 gyerek van :D
A kocsi a nagy kerekei miatt gurul "jól". Ezek az előnyei és kicsit több a hátránya-mondván kamionon is ez a méret. Igazából busz/ kamion divízió használja a 20"-os felniket ez pedig kifejezetten a SportCar-nak megengedhető fényűző katergória és méret.
A kocsi igen jó és a "gyári műszerfal hiánya a kormány mögötti részben" -egyéni szájíz szerint fűszerezhető.
A kocsi a fa és a fülke vagány trió örülök a végigjátszásnak.
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...