Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Használt legót piacról

2010.09.13. 06:36 - tutuka

Rendszeres kommentelőnk, és bátran mondhatom, hogy az egyik legnépszerűbb végigjátszónk BorZol egy olvasói kérésre megírta tapasztalatait a piacon történő legóvásárlásról, merthogy bőven van neki. Ha kérdésetek van a részletekről (nekem például máris: milyen arányban keverednek hamis elemek az igaziak közé?), bátran tegyétek fel kommentben, biztos vagyok, hogy választ kaptok rá. Ha vannak saját tapasztalataitok, bátran osszátok meg azt is velünk.

Íme BorZol levele tele élménnyel és hihetetlen fogásokkal:

Minden múlt időben, visszatekintés az elmúlt öt évre......mikor elsőszülött fiamra gondolva elkeztünk gyűjtögetni a párommal...
 
2005-ben a győri piacon éppen olyan játék volt mint a többi:- a LEGO.
Az ember ha látott kifejezetten olcsón és nem gondolt arra a lázra ami mára kialakult
pl..: 9V sínek+ váltók egy papírdoboz alján kb 20-25 db egy ezresért. Nem vettem meg gondoltam nincsen hozzá vonatunk akkor meg minek.....(ma már bánom :D)
A fabuland remekei is fel-felbukkantak egy teli szatyorral úgy 4kg lehetett és kemény 3500Ft-ért emlékszem rá. Ezt sem vettük akkor még meg. ...pedig azóta sem láttam azt a piros kis repülőt amit egy csóka vezetett!
Amit megvettem először az az 1994-es rendőrkapitányság 6394-es szett két alkatrész hiánnyal (ablaküveg + ablak) leírással egy szatyorban 1600Ft-ért.
A felbuzdulást követte a 4553-as vonatmosó egy Mcdonalds’-os papírzacskóban 700Ft-ért. Ekkor elfogyott már a pénzem mert vettem még valamit azon a napon és akkor láttam meg a másik noname papírszatyor tartalmát :4554 vonatállomás. Lealkudtam 600Ft-ra mert nem volt több pénzem és odaadták.
 
2006-ban már vettünk DUPLO-t mert pici volt a gyerek és korai lett volna az aprolegó neki. Mindjárt 1100Ft-ért komplett 2616 TOOLO superjárgánnyal kezdte.
Sorra követték a nagypöttyös készletek egymást köztük a TOOLO elemes dózer 600Ft-ért.
 
2007-ben láttam először SW készletet az ömlesztetteim közül, 5kg-ot vett a Feleségem 5eFt-ért (megkérdezte, hogy ugye nem haragszom a túl drága fogásért.....megnyugtattam, hogy nem) ez volt a 7166 imp dropship... nem tudtam mennyit érhetett de elbontottam kockabányának. 2009 mikuláskor találtam meg újra, hogy ez megvan / volt nekem valahol, mert a havernak nagyon kellett.
A „haverok” ekkor már nagyban vadászták a piacot /piacokat a cucc-ért fizetéskiegészítés címén lógtak fent vele a vaterán. Nem haragudtunk egymásra, inkább elcseréltük a kinek mi kell cuccokat egymással. (Ők már átjártak más paicokra is!)
A lényeg, hogy annyira volt keresett termék a piacon a LEGO, hogy mindenkinek juott aki éppen keresett.
 
2008: Haverom vett egy banánosláda (teli) anyagot mindössze 3eFt-ért. Csupa –csupa kalózosat! –hajók szigetek ..stb. mintha egy terepasztal lett volna elbontva, el is keztde gyűjteni. Én egy régi kórházas – 1985-88 –as city-s cuccot vettem 1500Ft-ért fél szatyornyit. Ekkor azért tudtuk irigyelni egymás cuccait
A kaput az tette be a haveromnak, hogy drágállotta a teljesen csurig töltött banános láda vasutas készletért a 10eFt-ot ekkor ősszel. Na én megvettem 7.5eFt-ért kis alkudozás után, majd otthon derült ki a tartalma: 4555, 4559, 4552, 4525 és kisebb castle mint 6009 6019 6054, 6066
 
2009: januárban rögtön 4559- dobozzal 4eFt 50% hiányokkal, 2856 dobozzal 6eFt- bontatlan újonnan (a néni vette 2000-ben 15840Ft-ért) és kiállt vele a piacra mert nem lett ajándék valamiért. Nekem jó volt :D Egy piaci eladót kérdeztem meg :-Van-e eladó LEGO-ja? –Van de otthon!- a válasz- - Mondom neki ,hogy házhoz megyek, erre mondta:- mehetünk. Kiderült a piactól egy háztömbnyire lakik, és a pincéből előkerült kb 10kilogramm „anyag”. Benne: fele BIONICLE de a másik fele: 6769 és rengeteg western-es valamint 6081 rengeteg castle még, plusz a 6277-es ritkaság. Ez is rekordszámba ment.
Láttam a 8444-et 2.5eFt-ért és a pálmát vitte a 4558-as 7eFt-ért. Egyik sem lett az enyém. Ebben az évben volt sok DUPLO és system alkatrész ömlesztve. Az, hogy vannak szinte mindíg kis kosár és kis zacskónyi egy két kilós ömlesztettek tételek az mindíg igaz, de ha nem mindíg akkor minden második alkalomra. BIONICLE jófogásokat le sem írom.
Az egyik „beszállítóm” egyszer beállított 45kilogramm cuccal: ömlesztetten: TECHNIC, ’80-as évek city-je, Harry Potter , 90-es évek city-je. Igen sok ám 45 kilo! Papírok dobozok. 48-eFt-ot árult ki belőle mert egyben nem kapott érte 50eFt-ot. Mindezt egyetlen délelőtt. Később a 8880-as Super Car dobozzal hiányosan előfordult 1eFt-ért.
Egy isemrős sétált a piacon a 4512-el a kezében 10eFt-ért vette.....igen jó cucc volt! Vaterára vitte ...28-körül sütötte el dobozával papírokkal hiánytalan.
Znap és Jackstone is előfordult az Alpha-team mellett az ömleztettek idején. Belville-t kínált egy ismerős egy teljes nagyszatyorral 500Ft-ért. Megvettem az 5808-as volt. Kislánynak adtam karácsonyra, hozzáteszem nem játszik vele mert nincsen benne királyfi......Ilyenek a csajok :D
 
2010: A hideg idővel arányosan megy fel a keresettség a kockák iránt innen már lehtetlen kifogni azt: hogy olcsón!
 
Vettem 1.5-ért egy zacskónyi cuccot, tiszta focipálya volt főként a 3405-ös. Ismerősöm szólt a piacon, hogy érdekel.e LEGO engem.-Persze a válasz egyértelmű: egy szatyor tökig rakva volt a vásárlás 3.5eFt-ért. Benne 7153, 7131 és totál Quo Jinn ,Darth Vadere-es készletek még még amíg a 3 kilogrammot el tudnád képzelni. A beszállítóm hozott árut: egy banánosláda félig, megvettem 12eFt-ért. Otthon derült ki, hiánytalan a 7897 és a 7894-es benne volt és még a Gran Soccer Stadion 3469. Hát még az öröm.
A Felvásárlás komoly lázba fordult át, 12eFt-ért vett a haver 8kg –nyi régi town-os cuccot. Igen jónak számított. 25-ért Nem vettük meg a 2005-ös rendőrpalotát 7900-át és benne a TECHNIC ferrari-kat helikoptereket sok jó újabb CITY készleteket. Valamennyi súlyosan hiányos volt és negyed banánosládát adott ki. Kb 4kg.
A 4eFt-os ömlesztett SKULL és ALPHA TEAM-os és JACK STONE szatyor holmit megnéztem de nem vettem meg. Útalapok 2eFt-ért összesen 10db haverom elcsatlizta mire felkeltem. Beszállítóm szólt, hogy van cucca, amíg elment WC-re a piactársa eladta másnak: 7eFt egy szatyorban hiánytalan a 6285-ös ...Vaterára tette ki 27-ért! Elkelt.
Az volt a csúcs amikor 8eFt-ért volt két oriás sztayornyi cucc benne a 7639-es farm 7880-as mixer ,SW-készletek de mini AT-AP, traktor és még city és farm. Hirtelen rákínáltak a konkurrens vaterások egymásra és 10eFt-nél verekedtek a pacon a LEGO-ért! (azé lett aki megtalálta - mára haverok)
Ez volt a csúcs amit láttam, hogy harminc és negyvenes éveit tipró fazonok az orron előtt veszekedés után verekednek a LEGO-ért!
 
Veszprém: Sokat nem jártam negyedévben egyszer lekeveredek, vettem 7900-át kis hiánnyal 1.5eFt-ért de ott a három doboz technic 25eFt. Nagydobozosok!
Van ott egy kisöreg, felvásárolja. Amit nem azt ahhoz mérten 25-30-40eFt /banánosláda áron fellelheted.
 
Devecser: Egy évben egyszer jutok el oda DUPLO figurákar láttam de rengeteget, elvitték mire egyet fordultam. Felvásárlónak félreteszik aki: miután kivlogatja a figurákat 3eFt-ért eladja kilóját! Hihetetlen de igaz, hogy volt példa 81kg!-os tételre amit egy délelőtt megvett.... ki tudja mennyiért, de neki biztos megérte! Bp-re vitte tudom.
 
Pápa: Egy ember meghatározóan felvásárolja a helyi piacon a tételeket, és készletekben a MALUG-on nyomul. Voltam nála, rengeteg anyag van neki, próbáltak győriek a forrására „rákínálni” de csak neki adják el a bejáratott „emberei”. Ritkán volt, hogy juttott Pápán nekem is de egy óriásládányi DUPLO-t sikerült vennem 5eF-ért egyszer.
 
Sokszor van olyan, hogy az ember belefut egy kis doboz anyagba valami 1-2eFt-ért de van olyan hogy eltelik két-három hét és nem jut semmi. Utoljára egy kosárban az orrom előtt vitték el 6:31-kor a Harry –Potter (sandgreen) várat 3eFt-ért. Előbb kell kelni?

 

Címkék: vásárlás piac lego olvasó ír használt borzol

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr862289115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.13. 07:54:14

tiszta stresszes ez az egész biznisz ahogy olvastam. :) azért nem kevés legótok lehet otthon, ti is vaterázzátok?
a piac az egyébként bolhapiacot jelent?

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2010.09.13. 08:38:18

Mint az olvasói kérdés feltevője, köszönöm a kimerítő választ!

A leírtak sajnos megerősítik, amit eddig is sejtettem:
- komoly üzletté vált/válik a használt LEGO forgalmazás, ahol farkastörvények uralkodnak;
- Vaterán nagyrészt olcsón felvásárolt, szétválogatott, majd 2-3 kézen átment (értsd 2-3 ember haszna van rajta) LEGO-kat lehet venni;

...és végül még egy kérdés: a veszprémi piac Veszprémen belül hol található és melyik napokon van nyitva? Bár nincs autóm, jelenleg a fővárosban lakom és nem szeretek korán kelni, de hátha egyszer mégis sikerül odakeveredni. :)

Anak 2010.09.13. 09:14:02

Eddig sem vásároltam használt készleteket internetes aukciós oldalakon és/vagy piacokon és ez a poszt is megerősített abban a hitemben, hogy nem is fogok.
Belőlem nem laknak jól ezek a nyerészkedő hiénák.

tusko hopkins 2010.09.13. 09:16:41

Gyor, Papa, Veszprem... aramlik Nyugatrol az olcso LEGO... itt keleten soha nem talalkoztam az eloszor kgst-, majd haszntaltcikkpiacon legoval, pedig vagy 15 eve rendszeresen jarok :(

Llew 2010.09.13. 09:26:17

Basszus ez nagyon durva. Az is hogy ilyen szinten megy a biznisz a nagy felvásárlókkal, meg az is, hogy ilyen mennyiségű Lego megy el a piacon. Mondjuk azt nem értem, hogy a piacosoknak nincs egy gyereke vagy valami internethez értő ismerős rokon, hogy ő nyomuljon a Vaterán, mert így egy csomó haszontól elesnek.

@tío: a veszprémiben van egy kisebb piac a buszpályaudvar melletti vásárcsarnok mögött asszem péntekenként, de BorZol szerintem nem erre gondolt. Talán a Házgyári úton van egy másik, de azt nem tudom hol és mikor.

Azt hiszem erőt veszek magamon és a hétvégén időben kelek, aztán kimegyek a piacra.

ha minden igaz a házgyári úton van a vasútállomás

Llew 2010.09.13. 09:31:28

a veszprémiben = veszprémben
az utolsó sor meg bent maradt a szerkesztés során, de veszprémi vasútállomás valóban ott van

A kérdés meg kimaradt:
Az ömlesztett zacskós, meg a banánosládás csomagolás nem sok jót ígér, de úgy általánosságban milyen a minőség? Milyen volt a legjobb és a legrosszabb, amit vettél?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.13. 10:05:43

@Anak: ez azt jelenti, hogy nem veszel sehogyse használt legot, vagy van más forrásod?
egyébként ez a kereslet-kínálat, ha úgy érzem megéri _nekem_ megveszem, ha nem nem, a másik nyeresége ebből a szempontból nekem tök mindegy.

@tusko hopkins: na jó, de nyugatról honnan? és miért nem kell nekik? furcsa.

Anak 2010.09.13. 10:16:46

@rrroka: Nem veszek sehogysem használt legot. Nem szeretem a second hand dolgokat. A régi cuccok közül, ha valami nincs meg, hát nincs meg. Elvagyok én a meglévő sajátaimmall is.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.13. 11:18:53

@Anak: ja értem, ez egy megnyugtató lehet. :) de mit csináljak ha én a régebbi town cuccokat jobban szeretem, mint az új city-t? :) ráadásul mások haszna az új cuccokra is ugyanúgy rákerül, csak vaterán azt egy ember kapja, nem egy bolt, cég, multi stb.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.13. 12:19:32

a válaszokkal szerintem legyetek türelemmel, BorZol nyilvánvalóan dolgozik és este visszatér közénk. köszi!

crusaderman 2010.09.13. 13:11:17

Hát én csak egyszer vásároltam a győri bolhán,azzal megvoltam elégedve,de válogattam így is.Jó az egyszer összerakott,de a használt(játszott)készletekért nem vagyok oda....főleg nem sok pénzért....max Bricklinkről MISB készlet(régi),de arra meg sokat kell gyűjtögetni(de az élmény,hogy ÉN bontom ki, mindent megér)Durva,hogy a lego világába is belefurakodott ez az anyagiasság.....

melee sc 2010.09.13. 14:34:45

@BorZol: azt nem írtad, hogy ezeket mely piacokon szerezted be. Az írás végén kitértél 3 piacra, de mintha azokat nem a sikeres piacok között említenéd. Ezek szerint van még amit itt nem írtál?

Pecsa bolhapiacára járok ki rendszeresen. 3-5 legos ember tanyáik ott szinte állandóan.

Vannak akik méregdrágán adnak régi set-eket.
Van akinek ömlesztve karton dobozban van és 3e/kg áron adja Van aki elemre számolja s ha leválogattad akkor összeadja fejben. Drágább mint a PAB csak 1-2 elemet szabad nála venni.

Én a kilós ürgénél veszek rendszeresen, minőségre vacak. De tölteléknek kell egy 4*4-es basepate-re épülő sw hoth bázison fáradozom és drága lenne a belső merevítő kockákat is PAB-ról rendelni. Oda jó nekem a piacos karcos. Próbálom a megrágottakat otthagyni, sokáig tart kiválogatni.

Meg duplo sineket és playmobilt veszek dögivel jóval áron alul. 55e ft-os playmobil vár (bocs, hogy nem lego) 5e ft.

sDavid · http://imusic.blog.hu 2010.09.13. 14:56:14

Veszprémet ajánlom, az öreg irtókedves, és kurvajó minifigeket szereztem be (matricás űrhajós régmúltból pl.)

üdv,
kisPocok

zorky 2010.09.13. 15:12:38

Nagyon érdekes a cikk.
Már csak arra lennék kíváncsi, hogy aki ilyen olcsón adja a piacon legót rendszeresen az honnan szerzi?

Én egyszer vettem zsibvásáron egy embertől BL ár töredékért monorail sínt. Két köre valót két óráig súroltam olyan mocskos volt. Szerintem tuti hogy szemét között volt.

Talán az árusok szeméttelepről gubázik össze a cuccot, nyugaton vagy nálunk?
:{

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2010.09.13. 15:33:49

@zorky: Dunántúlon sokan űzik az ún. lomizást, ami eredetileg Nyugat-Európában, elsősorban Ausztriában lomtalanítások idején összegyűjtött használt cikkek hazai értékesítését jelentette. Ez a történet legenda része...
A post-ban is szereplő Devecsert gyakran emlegetik a lomisok fővárosaként, mivel a lakók nagy része ebből él.

Néha aztán persze vannak hírek, hogy a lomisok nem csak a kirakott dolgokat hozzák el, hanem ami bent volt még a házban azt is. Így néha megjelennek ezeken a piacokon az osztrák rendőrök is lopott dolgok után kutatva.

Shiron 2010.09.13. 16:03:03

a téához annyit fűznék hozzá, hogy én pl nagyon régóta keresek 91-es évjáratbeli Castle sorozatból lovagokat, és egész szetteket. Már rengeteg helyen néztem, hol jobb, hol rosszabb áron, de még nem nagyon mertem piacon is megnézni. Ezek szerint érdemes kutakodni arra is? Mert pl tartok a hiányos szettektől...
Ötlet valaki?

HelloJozsi 2010.09.13. 16:34:09

Hát nekem ez a poszt nem kicsit volt illúzióromboló. Nem a műkedvelő legoépítész, hanem a kufár szempontjait és élményeit olvashattuk.
Szerintem a legoban az az élmény, hogy olcsón megveszem és drágán eladom. Ezzel az erővel lehetne egy poszt a krumpliról vagy a lopott biciklikről is :(

kaos2 kapitány 2010.09.13. 17:29:50

@tío: A Házgyári úton találod, ez a Veszprémet körbefogó körgyűrű északi részén van. Legjobb tudomásom szerint sajnos csak vasárnap van nyitva, akkor is a délelőtti órákban. Ha arra jársz vasárnap, biztos megtalálod, sokan járnak ki.
Egy idős fószer van aki Lego-val foglalkozik (2-3-szor vásároltam nála), árul kilóra (3-3,5 HUF) úgy még nem vásároltam nála, nem volt olyan összezacsizott cucca, ami megmozgatott volna (vannak visszajáró vásárlói azoknak a kocsijából szokott árulni.. :D ). Árul dobozzal együtt is. 6497-est így vettem nála. Váltig állította, hogy megvan minden darabja, ő rakosgatta össze (pff :D ), első bllikre is hiányos volt, otthon kiderült, hogy a mozdonyt alig-alig lehet összerkni (kb. 20 elem hiányzott). Árul még műanyag dobozban lefóliázva készleteket. Így vettem nála egy 8830-ast (3HUF-ért), ennél is azt mondta, minden darab megvan. Itt igaza is lett, egy elem volt benne törött. Minifigurák darabra azt hiszem 500, és tényleg vannak ritkák is.
A veszprémi piacon egyébként elvétve találni máshol.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.13. 17:51:03

@NJoco: de nem teljesen értem mi az illúzióromboló. BorZol abszolút játszani veszi (magának és a fiainak), sok egyéb szempont mellett azért, mert így tud olcsón hozzájutni. (az utolsó mondatod meg értelmezni nem tudom, de ez már legyen az én bajom :D)

BorZol 2010.09.13. 18:20:24

Igen, sorban:
- Bocsánat az elgépelésekért, de gyorsan írtam. (sokat)
-A győri piacról szól az esetek évekkel való felsorolása, a végén a ritkábban látogatott piacok (lomispiac= bolhapiac) élményieről. Ahol ritkábban fordultam ott is volt élmény amiből nem lehet átlagosítani, információ értékkel bír csupán minden.
A LEGO-kat hazaviszem a gyerekeknek :) / családosan túrjuk és mindenki kiabálja mit talált és mihez passzol.(értsd hiányzott addig)

A klón alkatrészek meg a törött / rágott / minőségi mutatók meglepően jók!
A kopott vagy karcos/ fényes vagy újszerű/mintha most bontották volna ki jelzőkkel jobban illetném az eddig hazakerült holmit.

Meglepő, hogy a lomi-zó emberek elhozzák ami nyugaton nem kell vagy szemét!
A 45kg cuccot a romagyerek, szeméttelepről hozta a szelektív konténerbe mászott érte! Ez Ausztria? Soha fel nem fogom miért dobnak ki/ el LEGO-t de talán váláskor, halálesetkor "kinőtte a gyerek" vagy sok élethelyzeben lemondanak róla.....

Veszprémben 6:00-kor a z elkerülőgyűrű északi oldalán van a használt piac, a Kedves öreg LACI bácsi a fix árus. Ki lehet fogni másnál is.

A tenapi győri piacon volt 8kb creator készlet (értsd: egyetlen figura sem volt benne) nem vettem meg magyaroktól család árulta 15eFt-ért. Vettem duplo vonatsín egy fél banánosládányit 3eFt-ért.

Rengeteg van amit nem tudok vagy le sem írtam, mert nem jutott eszembe.
a bontatlan duplo vonat 6eFt-ért helyesbítek a
www.peeron.com/inv/sets/2932-1 volt.
Karácsonyi ajándék a piacról? igen.

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2010.09.13. 18:20:52

@kaos2 kapitány: Kösz az infót! Lehet akkor inkább a győri piacra nézek el egyszer. Igazság szerint Fabuland legót szeretnék karácsonyra venni rokon porontyoknak, de gondolom azután sokat kellene járni (mármint többször), az meg a távolság miatt annyira nem járható út.

BorZol 2010.09.13. 19:19:06

@tio -nem adtam el LEGO-t maximum alkatrészt alkatrészre készletet készletre elcseréltem.
A feltételezésed pedig mint minden amiből lehet pénzt csinálni arra ipar épül. Egy 6x5m -es helyiségben ahol tejes és banánosládákban salgópolcokon roskadásig tele rakva a rengeteg LEGO-val az milyen kereskedő? Mennyire él meg belőle? Ez van/volt Pápán a neppernél. Igazából szerencse is kell hozzá az pedig "vadhajnalban" van csak egy használtpiacon.
@Crusaderman Tőled is vettem egy piros biciklit egy "zsivány" figurával 1/2eFt-ért! emlékszel? nem hagytam volna ki, hogy a BLOG-on szerzett ismeretségért kaptam ekkora kedvezményt!

A VPOP sajtószóvivője elmondta egy híradóban, hogy rákerestek az adóhatóság részéról az SZJA-t megkerülő privát üzleteiket űző embereket "az eladó további termékei"-re kattintva és találtak olyan embert aki TÍZMILLIÓ FORINTÉRT kínált a vaterán összértékben LEGO-t! Na ez vágta ki a biztosítékot nálam. Nem űberelni akarom a témát, de akarom ,hogy tudjátok.

-Valóban nem az építés öröméről, annak megelőző intézkedéseiről szól ez a bejegyzés, de az ár sokszor igenis fontos!
Szóval lehet olcsón kifogni. Ausztiában Schwechat-n a kőolajfinomítóknál több flomarkt is van Bécs alatt, de ott szintén azok az osztrák eladók nyomulnak akik nem dobják ki és akár a NET-en de tudják mit ér. (drágán)
Szólhatna a bejegyzés akár lopott bicikliről is, de a vizet inni meg beszerezni azért valahol összefügg.

Jön Valaki győrbe?

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.13. 19:20:44

@BorZol: hopp, tényleg volt olyan is, hogy a vaterán rárepültek a legóárusokra. mmint a hatóságok. erre emlékszem.

tío · http://legozz.tumblr.com/ 2010.09.13. 19:43:14

@BorZol: Hopp itt valami félreértés lesz! Nem "vádoltalak" azzal, hogy Lego-t adtál el! :) Sőt azért se ítélek el senkit, hogy ha esetleg a Vaterán árul. Természetes, hogy biznisz lesz abból, ami sokakat érdekel.

Lomizást meg úgy általában jellemeztem zorkynak, nem kimondottan a lego kereskedőkről/nepperekről írtam.

Mennék Győrbe, szeretek bolhapiacra járni.

crusaderman 2010.09.13. 20:15:02

@BorZol:az én áraim nem barbárok amúgy sem,a biciklis volt a ,,welcome" készlet ;)Zoli majd emilben ha érdekel írok listát mik vannak még,karira csak találsz valami jót,jó áron:)

crusaderman 2010.09.13. 20:22:28

egyébként neten is jókat ki lehet fogni,például múlt évben vettünk haverommal 1690!!!!!!! forintért/db. ár/ 7639-es Camper-t bontatlanul természetesen!!!!!!

Dornbi · http://www.kockak.hu/ 2010.09.13. 20:32:42

Piacra nem nagyon szoktam járni, csak neten "turizok", de tökéletesen meg tudom érteni, aki piacra megy. Persze nem lehet úgy menni, hogy "nekem X készlet kell", és gyakran nagy a kockázat, de ettől eltekintve biztosan ki lehet fogni nagyon jókat csakúgy, mint a neten.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.14. 05:40:36

@crusaderman: szerintem írd ki nyugodtan, hogy te hol bizniszelsz féláron a legoblogosokkal! :D

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.09.14. 09:04:56

Hát úgy tűnik, hogy én egy másik bolygón élek, mert még soha nem láttam a zsibin LEGO-t legalábbis Debrecenben nem.

HelloJozsi 2010.09.14. 10:15:43

@tutuka: Persze, hogy elírtam, azért nem értetted :)

Azt akartam volna írni, hogy a legoban NEM az az élmény, hogy olcsón megveszem és drágán eladom.

Nekem az az illúzióromboló, hogy építés helyett üzletelnek vele.
Bocs, ha trollbamondásnak vetted a beírást, talán félreértelmeztem némileg az olvasottakat.

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.09.14. 15:09:45

@NJoco: nincs bocsánat :DDDD

szerintem itt szinte mindannyian játszani szeretünk, nem adni-venni. sokszor van olyan helyzet azonban hogy csak így tudod megszerezni a játék áhított tárgyát, légyen az ok bármiféle is.

NocadLee · http://nocadlee.hu 2010.09.14. 19:22:06

Az lenne a jó, hogyha a Lego időnként újra kiadna régebbi készleteket is. Mondjuk 1983-85-ből, mert én akkor voltam gyerek. :-)))
Volt pl. egy ház, garázzsal és köves beállóval, amit nagyon szerettem volna. :-)))

crusaderman 2010.09.14. 19:46:51

@rrroka nem ettem meszet:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.14. 20:12:36

@crusaderman: úgy értettem a te eladó készleteidet hol lehet megnézni. :)

crusaderman 2010.09.14. 20:22:30

@rrroka:emilben küldhetek képekete,vagy Győrben :)

Sputtid 2010.09.15. 20:42:55

@Yooha: Jaja, Debrecenben még nekem sem sikerült. Nincs valakinek tapasztalata?

rixman 2011.02.02. 14:15:41

Sziasztok!
Elég régi az utolsó hozzá szólás, ám írok.
Szóval Győri vagyok, így az ETO park melletti, MávDac-os és Gardéniás piacot is ismerni vélem.
A LEGO fogalom az árusok körében is!
Nagyon nehéz jót jó áron kifogni!
Sok az eszkimó!
Az én példám: hajnalban kimegy, az ember.
Az árus még kisem pakolt, ott tipródik egy „felvásárló” mivel ő vett már az eladónál így az neki enged választani, ami marad a tiéd.
Van aki irreáliasan nagy árat kér, és csak egyben lehet elvinni, ezzel ijeszt el.
A fentiek felsorolása miatt én is csak Playmobilt vettem, de már arra is rákaptak.
Azért van humoros oldala a dolognak: mondja az eladó: ez a nő mindig alkuszik, hogy három éhes gyerek várja, de külön bekészített óriás tesco szatyrokkal jön vásárolni és mindig alkuszik úgy, hogy még az árusnak is megfájdul a feje tőle.
Valóban volt már „lökdösődés” erezd el a hajam!
Így aztán tényleg sokan haverokkal mennek túrni.
De semmivel sem rosszabb, mint amikor az internetes aukción felverik az árakat az utolsó percekben.
Még öröm is van, ha olyat veszel, amiről tudod, hogy csak neked megéri!(felfedezés öröme sem semmi!)
Na, sokat írtam sok az alja, de azért jó lenne összejönni a Győr környékiekkel.
Üdv: rixman

BorZol 2011.02.02. 17:55:01

@rixman: Sráccok, crusaderman, orangyal007, aki él és mozog a környéken...Stefidzsi-vel nyomtunk egy véletlenszerű akciót... NEm kis eredménnyel hétvégén poszt lesz belőle.
Én vagyok az a felvásárló(1). Az alkudozós anyukákat és a konkurrenciát jól ismerem...mind vaterás hyénák.
Az árusokat is ismerem. (ők meg engem remélem..)

orangyal007 · http://mindennapilego.blogspot.com/ 2011.02.02. 20:17:45

@BorZol: Vettél nekem legot? ;) ez elég véletlenszerű :)

BorZol 2011.02.02. 21:37:24

@orangyal007: Virágot csak magamnak.
Eljössz, és legyen szerencsénk.
Én már csináltam közös vásárlást pár haverral......ha van nagy tétel igen jó megjátszani.
Látni kell az ömlesztettből "mi van benne"--azt meg ismerni, hogy meg is érje /osztozkodni :)

rixman 2011.02.03. 10:18:15

Sziasztok!

Amiért elsősorban írtam, hogy jó lenne össze jönni, a Győr környéki LEGO kedvelőknek.
Jómagam egy ÁMK-ban dolgozom, így a hely adott lenne egy kötetlen beszélgetésre, cserére, építgetésre Stb.
Ha érdekel, titeket írjatok.
Köszi-ricsi

crusaderman 2011.02.04. 10:13:08

Szia Rixman!

Írtam neked üzit a Malugon!:)

üdv:Csabi

froccsontottmuanyagos 2011.02.06. 17:20:29

azért ennek a felesem igaz... a 45 kilo az messzesem volt 45 kilo.. nemcsak idegenek olavsnak ám:)))
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...