Legózni jó.

apróhirdet

apróhirdet

Megveszed. Eladod. Cseréled. Beréled. Apróhirdeted.

Hasznosságok

Itt megveheted, eladhatod, elcserélheted! Kockagyári apróhirdetés. (utolsó frissítés: 2012. május 14.)

Olcsón legót? Ne menjen a gatyád is rá! Kattints inkább, a jó olvasók megosztják a tutit veled! (utolsó frissítés: 2012. május 15.)

8683, 8684, 8803, 8804, 8805, 8827, 8831 - ha tudod mi ez az hét szám, nyilván cserélgetni is akarsz. Nyilván. Vagy csak hozzászólni. Vagy csak megnézni mi ez. Akármit. Bármit.

Follow Me on Pinterest

Végigjátszás adatbázis:

Ha te is küldenél egy végigjátszást, csak nem tudod hogyan, hova, mikor, kivel és miért, akkor kattints!

Közösség

friss topikok

Címkék

10/10 (16) 2008 (18) 2009 (73) 2010 (148) 2011 (108) 2012 (43) 2824 (26) 6/10 (20) 675 (20) 7/10 (57) 7553 (23) 7958 (26) 8/10 (78) 8043 (16) 9/10 (72) ad (18) advent (55) advent 2011 (26) anikó (21) architecture (18) autó (26) batman (15) blog (29) calendar (24) castle (51) city (185) collectable minifigures (23) creator (37) design (15) duplo (17) építészet (15) fabuland (20) film (20) greg36 (21) gyár (32) gyárlátogatás (20) hajó (15) hammer (28) haynau (44) hírek (75) ikarus (24) indiana jones (18) kamion (31) karácsony (47) képek (36) klón (17) kritika (292) lego (1259) legoblog visszavág (15) legoland (26) linkek (57) magyar (27) mindstorms (16) minifig (50) moc (253) napi advent (24) nyíregyháza (16) olvasó ír (28) olvasó játszik (184) orangyal007 (15) pirates of the caribbean (16) police (39) reklám (23) rendőrség (15) retro (50) röviden (79) snack bar (17) space (28) star wars (109) star wars hétvége (15) szavazás (22) szerdai szelektív (30) technic (86) tier (15) történet (21) town (101) train (23) trains (25) vásárlás (26) végigjátszás (116) verseny (52) video (66) vintage (16) vonat (16) zene (18) Címkefelhő

Olvasó játszik: 7590 Woody and Buzz to the Rescue

2010.07.12. 06:02 - tutuka

Új téma debütál a végigjátszások között: Rájen elkészítette az első Toy Story kritikát. Nem is kezdhetnénk szebben ezt a hetet. Hát még, ha a lásd még rovatot is végigkattintod.

I. Alapadatok

Neve: Woody and Buzz to the Rescue
Sorozatszám: 7590
Témakör: Toy Story
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: 92
Minifig: 2
Ára: 5000 volt akciósan a Tescóban, egyébként 6000

II. Mi van a dobozban?

Mivel a kislányom nyitotta ki, nincs adat a zacskók számáról, illetve maga a doboz is megsínylette a műveletet. A 92 darab nem kevés, de mivel a hátrahúzós autó szerkezete eltér az (általam) megszokottól, a végén kiderül, kell is ennyi. Az összerakási útmutató egy kis füzet, és bizony kell is. De nem egy nagy was ist das.

III. Játékmenet

Az ember e készlet esetében óhatatlanul a minifigekhez nyúl legelébb, 20 mp alatt abszolválható is az összerakásuk. Mivel az utóbbi időkben minifiget is tartalmazó készletet nem vettem, abszolút felemelő élményt jelentett az új, rendkívül szorosan illeszkedő elemek összerakása, ami főleg a minifigeknél volt tetten érhető. Buzz üvegbúráját kicsit nehéz volt a helyére pattintani, de megoldottam.

És ezek után jött az autó: ez az első hátrahúzhatós legoélményem, és nem csalódtam. A filmben az egyébként még távirányítós verda már akkor is nagyon tetszett, de ezzel a funkcióval sikerült átmenteni a száguldás lehetőségét a való világba is.

IV. Értékelés

Minfigek: a figek száma nem túl magas, de a lényeg megvan, Woody és Buzz, a két főszereplő. A kislányom még erősen vágyik egy Jesse-re is, aki vélhetően majd a vateráról fog csatlakozni a csapathoz, jómagam pedig a kis szektás marslakókból és a zöld katonákból szeretnék beszerezni egy párat. Ez utóbbit láttam már a vatin igen kedvező áron… Értékelésük: csillagos ötös, gyakorlatilag ők adják el a készletet, abszolút „élethűek”, jók az arcok, jó a festés, minden szuper. Woody kalapja fixe, nem levehető, Buzz esetében viszont teljesen visszabutítható a figura, ha akarjuk. De nem akarjuk. (10/10)

Kockák: Írtam feljebb, nem kevés, nem sok, annyi, amennyi kell. E készlet esetében fel sem merül, hogy mást építsek belőlük, az autó összeállt, reményeim szerint így marad már az idők végezetéig, egyben. (10/10)

Játékélmény: Az összerakás igazi élmény, mivel minden egyes lépésnél közelebb éreztem a várt végeredményt. Nem beszélve az új lego semmivel sem összehasonlítható összeillesztési élményfaktoráról. A gyerek játszott vele egy kicsit, nem sokat, de a figet összevariálását szinte nyomban elkezdte, aminek olyan nagyon nem örültem. De az övé, szóval jogában áll… Én egy kicsit gyakrabban veszem elő, mint ő. Sőt, már be is szereztem a magam Woody és Buzz minifigjét, az a tutit. (10/10)

Ár: A Tescóban fogtam ki a készletet 5 rongyért, az azóta több helyen látott 6000-6500-as árhoz képest is, de legfőképp a játékélményhez képest szerintem ez nagyon baráti. A pizzás készlet még kéne, de az már 15. Hm, meglátjuk. (10/10)

Összesen: Nálam 10/10, erősen ajánlom mindenkinek!

V. lásd még

- nagy találkozások
- Toy Story microsite
- nem egy szimpatikus fiú
- még több kritika

| Képek: Rájen, lego.com, peeron |

Címkék: kritika lego 2010 toy story olvasó játszik 7590 woody and buzz to the rescue

A bejegyzés trackback címe:

https://kockagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr742142054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lehi · www.szinfoltcafe.hu 2010.07.12. 07:46:34

Kockak 5/10, ennyi penzert 92 kocka???
Jatekelmeny 5/10, a hatso szarny allandoan letorik, plane ha buzz is rajta ul, illetve a raketa se marad nagyon bazz hatan, szvsz jar a levonas.

Llew 2010.07.12. 09:55:23

Minden sértés nélkül, de ez inkább egy dicshimnusz, nem kritika ezzel a 10/10-ezéssel. Ezek minifigek nekem már nagyon nem LEGO-k. Tudom, hogy az élethűség miatt fontos, de akkor is. Persze nyilván nem én vagyok a célcsoport.
Egyébként a Woody, meg a Buzz figura nem trademarkolt eredetileg? Vagy őket a Pixar találta ki? Nem emlékszem mely figekről írták a végén, Krumplifejékről biztos, de ők nincsenek is LEGO-ból

Scorpicore 2010.07.12. 11:15:17

Maga a kritika tetszett, viszont az értékeléssel nem igazán értek egyet.
Én az árát nem tartom korrektnek. Ezek a Toy Story szettek nekem unszimpatikusak kissé, bár ez a szett biztos jó móka.
Érdemes volt végig olvasni ::) Jó volt (Főleg, hogy végre valami, ami nem City ::D )

Sputtid 2010.07.12. 11:21:44

Általában nem bántom a kritikák íróit, mert milyen jó, hogy egyaltalán vannak. De 10/10 mindenre, ne viccelj. Mivel nincs meg, csak az áráról tudok nyilatkozni, de 6000 Ft-ért 92 elem egyszerűen rablás. Nem számoltam utána, de biztosan a legrosszabb ár/érték arányú készletek között van. Az a helyzet, hogy a 10/10 a non plus ultra, ezek szerint nem kapsz készletet amiben jobb figek, kockák, vagy játékélmény rejlik. Ezt erősen kétlem látatlanban is...

Sputtid 2010.07.12. 11:31:28

Általában nem bántom a kritikák íróit, mert milyen jó, hogy egyaltalán vannak. De 10/10 mindenre, ne viccelj. Mivel nincs meg, csak az áráról tudok nyilatkozni, de 6000 Ft-ért 92 elem egyszerűen rablás. Nem számoltam utána, de biztosan a legrosszabb ár/érték arányú készletek között van. Az a helyzet, hogy a 10/10 a non plus ultra, ezek szerint nem kapsz készletet amiben jobb figek, kockák, vagy játékélmény rejlik. Ezt erősen kétlem látatlanban is...

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.07.12. 12:05:47

@Lehi: A minifigeket volt szerencsém külön is megvenni, darabja jelenleg 1500-1800 Ft. Szor kettő, = 3000-3600 Ft. Na ehhez képest az alciós 5000 nekem nagyon kedvező. A szárnyproblémával nem szembesültem.
@Llew: Nekem a nem filmes témájú minifigek semmilyen értéket nem képviselnek, a filmesek pont fordítva, abszolút elfogult vagyok tehát. A hibák ellenére is tartom, hogy nekem tökéletes készlet.
@Sputtid: Én a jelenlegi kínálatból nem találok jobbat. Fentebb írtam, miért, valszeg ez a rész a posztból hiányzik...

Sputtid 2010.07.12. 13:04:52

Bocs, csak sikerült a duplázás.
@RÁJEN: A minifigek árával kapcsolatban: a liszenszelt sokfiges készletekben érnek annyit a figurák a gyűjtőknél külön, hogy eladva kijön a készlet ára (a The Brothers Brick-en volt egy post erről: www.brothers-brick.com/2009/01/25/breaking-even-sustaining-your-lego-building-hobby-through-selling-on-bricklink-editorial/), tehát amit írtál, az sok készletre igaz, többek között ezért sem jár az árra a 10/10.
De a jelenlegi kínálatból nem találtál jobbat? Bármelyik Creator készlet jobb kockában és árban is, mint ez.
A figek nem tetszenek, de ott megértem a magas pontszámot, ha nem is a 10/10-et.
Összességében egyébként szerintem egy készlet sem kaphat 10/10-et, nincsen olyan, hogy tökéletes.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.07.12. 14:14:08

@Sputtid: Hát így is lehet nézni. Én elsősorban ahhoz viszonyítok, hogy nekem mi kell és mennyit szánok rá. Sima Creator (vagy bármilyen City) nálam alapban szóba sem jön, hogy megvegyem. Star Wars néha beakad, de ma már nemigen játszom. Inkább Technic-eket vennék, azokból is régieket, szóval nálam nagyon szubjektív az értékelés. Ha a szubjektív faktort kivinom, tök igazad (igazatok) van...

Scorpicore 2010.07.12. 15:59:11

@Sputtid: Szerintem meg lehet adni 10/10et, mivel ha nincs kivetni való, hiba, egyéb ilyen negatívum, miért ne adhatná meg? (Bár ezt már hangoztattam egyszer) Ilyen feltételekkel meg nem látom értelmét a semmire levonni pontot (mert hogy nincs tökéletes).
@RÁJEN: De, folytatva a gondolatmenetet, ha vesszük azt h 10et adtál a kockákra, akkor érthető mondjuk, abból a szempontból, hogy egyedi elemeket tartalmaz, amiket más szettből nem szerezhetünk be. A játékélmény is érthető, hisz ez a leginkább személyfüggő dolog, teljesen jogos lehet a 10 pont (mondjuk emelné a fényét, ha valóban távirányítós lenne ::D) .
Azért remélem nem ment el a kedved, hogy végigjátszást írj a későbbiekben megszerzett Toy Story, ill. más szettekről ::) Nekem tetszett a végigjátszásod ::)

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.07.12. 18:16:16

@Scorpicore: Köszönöm, egyik komment sem vette el a kedvem, és tök jó, hogy ilyen aktívak vagytok, és megosztjátok a gondolataitok - még ha azok el is térnek az enyémektől. Mint írtam, én úgy igazán nem legózom, ezen a vonalon elsősorban SW-os minifigeket gyűjtök, de azt sem túl komolyan. Emellett pár olyan gyerekkori Technic-készletet szereztem be (vagy utánoztam le), amik gyerekkoromban vagy megvoltak, vagy szerettem volna őket. Tehát pl. a második 'nagy autó' nálam a non plus ultra, bár azóta voltak összetettebbek is, szebbek is, nálam az mindörökre 10/10 marad az érzelmi faktor miatt. Na, valszeg ezért lehetek ilyen elfogult a fenti készlet iránt is, mert a kislányom nagyon örült neki, amikor megkapta, imádja a TS meséket is, innentől nálam nem az a mérce, hogy 54 Ft volt az egy elemre eső ár, hanem hogy 5000 forintért nagy örömet okozhattam neki, és mellesleg magamnak is :) És így persze csal az értékelés, ezt aláírom.

Greg36 2010.07.12. 18:21:06

Talán én kinőttem már ebből a korból, ennek ellenére az Army men of patrolt megkaptam ajándékba, és talán ez az egyetlen készlet, ami arc- és kézcserével használható a city vonalon is, jeepestől. Szerintem még sárga arccal sem militáns, annak ellenére, hogy természetesen ez tűnik a LEGO egyik legharciasabb készletének. Viszont ahhoz a készlethez bónusz adtak 3 Toy Story hűtőmágnest. (Buzz, Woody és zöld ufolény). Gyerekeknek telitalálat bármelyik Toy Story készlet, így meg tudom érteni a 10/10-et, de city rajongóként még az AMoP-re sem tudnék, egyszerűen túl drágának tűnik a licence-díj.

Scorpicore 2010.07.12. 19:31:20

Én szeretem a Toy Storyt, csak valahogy a szettek nem lettek olyan jól eltalálva. Ha összehasonlítjuk a Perzsia Hercege készletekkel, azok kalandosabbak (vagy legalább is úgy tűnik).
A Toy Story Figurák szimpatikusak és jópofák. Jól eltalálták, kár, hogy Woody kalapját nem lehet levenni ::D

tutuka · http://kockagyar.hu 2010.07.12. 19:47:07

srácok, király ez a vita a pontok körül. tessék megvenni, aztán írni róla újabb kritikát: attól lesz mégjobb!

Kiss Karcsi · http://www.klikk.info.hu/ 2010.07.12. 20:35:20

Én 4000,-Ft-ért vettem meg magamnak. Ismét elszörnyülködöm, hogyan tud valaki örülni az 5000 Forintos árnak, és azon is, hogy a Vateráról vesz figeket (nálam 990,-). De mindegy, 4000,-Ft-ért is szörnyű, ha a kockák számát nézzük. Valójában csak a hangulat az, ami miatt megvettem. Aranyos, kedves készlet, de nem sok haszna van. Gyerekeknek viszont szerintem kiváló - építésre, játékra, szobadísznek. Nagyon örültem neki, hogy nincsenek matricák a készletben. Könnyíti a játékot, gyerekbarát és tartósabb megoldás is.

Lehi · www.szinfoltcafe.hu 2010.07.12. 21:22:24

@tutuka: Lasd az elso postban a roviditett kritikamat! :)

BorZol 2010.07.12. 22:44:41

Lehi@ Így is izgalmas.
Szerintem a gyerekek minden új doboz LEGO-nak örülnek. A CITY témában én is elfogult vagyok, ez nem tagadom.(úgy is pontozok, de van most egy amit megírok rettentő kritikusan majd:) A lényeg, ha megnézi egy gyerek a filmet aztán kap egy ilyen LEGO-t, akkor úgy érzi eljött hozzá a figura/téma: Toy Story

Ha magamnak "kéne" valami úton módon beszerezni......háát nem tetszik, olyan kis dinnye és a sztorit se láttam.

mestska · http://cities.blog.hu 2010.07.13. 15:31:59

nekem tetszett a kritika, de a mindenre 10/10-et akkor is soknak találom, ha az összélmény valóban 10/10. Elsősorban a kockákra gondolok, ahol a kockákra visszabontott ár valóban horribilis más készletekhez viszonyítva.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.14. 05:14:22

@tutuka: szerintem meg nem király, kezd homáros-autózzos egyből posztolófikázós lenni hangulat. én írtanám.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.14. 05:15:07

@BorZol: a filmeket nézd meg, azok tényleg 10/10ek! :)

Sputtid 2010.07.14. 15:46:51

@Scorpicore: A 10/10-et nem csak a "nem lehet tökéletes" mantra miatt nehezményeztem. Az ár abszolút belejátszik.
@rrroka: Jajj, csak nehogy halgasson rád tutuka. :) Az értelmes eszmecsere nem fika (de közhely).
A homár meg autózz blogok pedig akármilyen jók, a fikára épülnek, ehhez a hangulathoz idomulnak a kommentek is.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.14. 16:04:43

@Sputtid: azért az első pár hsz kapásból fikázás volt. ne legyen eza blog is ilyen, hiszen itt mindeki szereti a legót. :)

Llew 2010.07.14. 17:21:42

@rrroka: azért ne ess túlzásba. Ekkorába meg főleg. Pár ellenvéleményt a homár kommentek színvonalához hasonlítani azért durva sarkítás. Ha neked ezek fikázások, akkor veled marha nehéz lehet kommunikálni.

Sputtid 2010.07.14. 18:47:23

@rrroka: Az első pár hsz ellenvélemény volt. Semmi személyeskedés vagy alaptalan fika. Ne keverjük össze a kettőt...
OFF: aki volt a német Legolandben nem tudja, hogy a neten feltüntetett 5 EUR parkolási díj egész napra jogosít-e? Köszi előre is!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.07.15. 05:24:29

@Llew: @Sputtid: abszolult nem nehéz velem kijönni, de az igaz, h kicsit érzékenyen érintett, mert tényleg nem szeretném ha átmenne fikakommentezésbe. az olyanból már annyira elegem van...
na ugorjunk! :)
süti beállítások módosítása
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...